Jump to content

Misio-Jedi

Stały użytkownik
  • Posts

    268
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Misio-Jedi

  1. Czołem! Posiadam 2x4GB RAM a dokładnie takie: Mój link niestety, nie ma ich już w sprzedaży a chętnie dokupiłbym jeszcze takie same (żeby było 4x4GB). Czy moglibyście mi pomóc znaleźć coś o takich samych parametrach (żeby współpracowało i żeby nie było konfliktów) ? Moja płyta gł. to AsRock P67 Extreme 4.
  2. Jest IDE. Dzisiaj HD Tune wykazal bad sektor na jednym dysku. Plyta chyba dziala bo Ubuntu z bootable CD ruszyl bez problemu, nastepnie podmienilem zasilacz i odpalilem najpierw z jednym a potem z drugim dyskiem. Z jednego dysku system wystartowal a z drugiego (tego z bad sectorem) nie chcial, wiec zapodalem plytke instalacyjna z windowsem i zrobilem przywracanie systemu i po resecie juz bylo wszystko OK. To chyba przez zasilacz.
  3. Witam, dzis moj komputer nie dal sie wlaczyc. Zawieszal sie zawsze przy ekranie powitalnym (win7). Poczatkowo myslalem ze dysk sie sypie, ale to jest komputer z dwoma dyskami i dwoma systemami, otoz przy probie uruchomienia z drugiego dysku objawy byly identyczne czyli to nie wina dysku. Podejzewam ze najprawdopodobniej jest problem z plyta glowna (4-letnia Asrock P-67 extreme 4) - moze kontroler dyskow, moze chipset ? Dodam ze od dawna byl problem z napedem DVD (czesto nie byl widoczny dla systemu). Moze ktos ma jakis pomysl ? (pisze z 10-letniego angielskiego laptopa w ktorym brakuje polowa klawiszy)
  4. Cześć, kupiłem nowy cooler do CPU (konkretnie jest to Be Quiet Dark Rok 3) i teraz nie wiem: - wydawać dodatkową kasę na pastę termo przewodzącą, - czy zadowolić się tą, która jest w zestawie ???
  5. Srebrzenia mniej bo to nie IPS tylko PLS. Mnie martwi że błyszczy.
  6. Masz te trzy monitory wymienione w sygnaturze ? Jak je porównać "side-by-side", - jakie są subiektywne wrażenia jeśli chodzi o komfort użytkowania ?
  7. sorest, masz bezpośrednie porównanie ev2736 do ev2436 ?
  8. Zdziwiłbyś się, - aczkolwiek to jeszcze zależy o którym konkretnie serwisie mówimy. Że "kłamią" to może mocne słowo, ale czy widziałeś kiedyś żeby któryś serwis zdecydowanie skrytykował jakiś monitor ? (może z wyjątkiem purepc.pl - nie cackają się z monitorami ale rzadko je recenzują). Dają łagodne oceny, bo gdyby za bardzo krytykowali to następnym razem nie dostaliby monitorka do testu. Co do tego czy panel jest 6 czy 8-bit sprawa jest bardzo prosta - wystarczy rozkręcić obudowę i sprawdzić numer na matrycy (np. tu:http://www.topwaydisplay.com/Product/LCDM-Color/index.htm). Nie chce im się tego robić i przepisują dane ze specyfikacji od producenta. A z tym monitorem 23" to który konkretnie masz na myśli ?
  9. Wszystkie wąskogamutowe monitory na podświetleniu W-LED mają matryce 6bit+2FRC. 8-bitowe jest przetwarzanie w wewnętrznym procesorze monitora. To nie ta półka cenowa żeby było 8-bit. W kosztujących 1,5 razy tyle co U2713HM Eizo EV2736 i NEC EA274WMi też są matryce 6bit+2FRC, choć NEC przez jakiś czas ściemniał że "Natywne 8-bit" jednak zostało to zdemaskowane i udowodnione że jednak nie. Ale tak poza wszystkim to nie ma to znaczenia w domowych zastosowaniach.
  10. Tak, tylko oni zapomnieli dodać że to jest 6bit+frc (8bit jest w U2713H który kosztuje 2700zł). W sumie największa zaleta U2713HM to "bargain price" - za jedyne 2k PLN masz 27"@2560x1440, a do tego bardzo dobra regulacja jasności bez migotania. No ale zawsze jest "coś za coś". Podobnie z resztą było z U2412 - za jedynego tysiaka dawali monitor 24"@1920x1200, i jeszcze ładny design. Nic dziwnego że był to najlepiej sprzedający się monitor w Polsce w ubiegłym roku.
  11. Gdzie jest napisane że U2713HM ma 8 bit ?
  12. Na tftcentral wszystkie monitory dostają całkiem przyzwoitą ocenę :) U2713HM nie ma 8 bit tylko 6+frc (panele 8-bitowe troszę inaczej kosztują), z resztą srebrzenie nie wynika z 6 bitów i na U2713HM też będziesz je miał (jak na wszystkich monitorach IPS, z wyjątkiem Eizo CX240). Co piszą o U2713HM na hardforum ? - ano warto poczytać, jest tam cały długi wątek poświęcony temu modelowi. W skrócie, narzekają na: srebrzenie, nierównomierne podświetlenie, padnięte piksele, zafarby i częste awarie. Można się tam dowiedzieć które serie były bardziej udane (DELLe są produkowane jednocześnie w Chinach i w Meksyku). Ludzie opisują który już egzemplarz testują z kolei (jeden koleś napisał że zamówił 3 sztuki i jeden z tego był OK, a pozostałe 2 odsyła).
  13. Sam o mało nie zamówiłem U2713HM ale przestraszyły mnie opinie na hardforum.
  14. Najlepszy do grania będzie TV plazmowy.
  15. nec EA274WMi nie jest do obróbki zdjęć. To monitor biurowy.
  16. Dell U2713HM to ~2000pln Eizo EV2736 to ~3300pln Eizo pewnie lepszy, tylko czy o tyle lepszy o ile droższy ? Ponoć u DELLa kiepsko z kontrolą jakości ale u Eizo też się pogorszyło. Problemem DELLa jest też polityka gwarancyjna - w razie awarii dają ci inny monitor, ale nie nowy, tylko zreperowany używany.
  17. Ile razy zaglądam na stronę oficjalną TDU2 to tam zawsze stoi: "pc server down"
  18. Misio-Jedi

    Tanie gry

    Skyrim 8 dych ponad 1/5 roku po premierze...
  19. Misio-Jedi

    World of Tanks

    I to jest właśnie w singlu najlepsze
  20. Misio-Jedi

    World of Tanks

    To wiem, chodzi mi o to że za jakieś 2 lata pewnie wydadzą WoT2 i będzie to gra prawdopodobnie różniąca się nieco od aktualnego WoT-a (może nawet nie tylko grafiką). Mam nadzieję że popularność tej gry spowoduje pojawienie się podobnych, ewentualnie gier z czołgami w roli głównej. Osobiście wolałbym coś do singla bo wolę jak gra ma fabułę i dąży do jakiegoś finału. Bardziej prawdopodobne jest jednak że powstaną poprostu klony WoT-a.
  21. Misio-Jedi

    World of Tanks

    No i odinstalowałem to cholerstwo :twisted: Multi to jednak nie dla mnie. Zaś sama gra obiektywnie jest niezła, no i uzależnia jak diabli (dla mnie to wada ale dla innych może być zaletą). Gra bije rekordy popularności (ile to już milionów zarejestrowanych graczy ?), forsa im się leje jak wodospad Niagara, z pewnością ten projekt będzie jeszcze latami rozwijany. Ciekawe w jakim kierunku to się rozwinie ? Moim zdaniem powinni zrobić dwie oddzielne kategorie rozgrywki - arkadową zręcznościówkę i coś co bardziej stawia na realizm i symulację. Oczywiście twórcom chodzi wyłącznie o kasę, ale jakie wnioski na przyszłość wsnują z analiz ?
  22. Misio-Jedi

    World of Tanks

    Bez obrazy chłopaki, ale mnie się wydaje że tu jest sporo takich którzy za bardzo przeżywają. Jak czytałem o tym gościu w Korei który się "zagrał na śmierć" (zdaje się w starcrafta) i o japończykach którzy od lat nie wychodzą z domu tylko siedzą i tłuką w jakąś grę, to myślałem że to sensacjonizm i dziennikarskie wydumki. Ale coraz bardziej widać że do końca bezpieczne to to nie jest. WoT-oholizm jest faktem
×
×
  • Create New...