Jump to content

bardar

Użytkownik
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About bardar

  • Rank
    Newbie
  1. Witam, chciałbym sprzedać pc i mam problem z jego wyceną, komputer ma dwa lata, ale przez ten okres był bardzo mało użytkowany, miał służyć jako wydajna maszyna do gier, ale nigdy w sumie tak się nie stało, teraz chciałbym go sprzedać. Ile mógłbym wziąć za taką konfigurację? Na wszytskie części mam faktury albo z morele.net, albo z net-s.pl. Większość z nich am jeszcze ok roku gwarancji.zasilacz xfx xtr 650w https://www.morele.net/zasilacz-xfx-black-edition-xtr-650w-fully-modular-135mm-80-gold-p1-650b-befx-628156/ i5 4690k kręci się stabilnie do 4,6 https://www.morele.net/procesor-intel-core-i5-4690k-3-5ghz-6mb-box-bx80646i54690k-647918/ płyta AsRock z97x killer https://www.morele.net/plyta-glowna-asrock-z97x-killer-fatal1ty-z97-lga1150-z97x-killer-640921/ hdd wd blue 1gb https://www.morele.net/dysk-western-digital-wd-blue-wd10ezrz-764807/ ram corsair vengeance 2133 ddr3 2x4gb https://www.morele.net/pamiec-corsair-vengeance-pro-black-ddr3-2133-cl11-8-gb-cmy8gx3m2a2133c11-584085/ cooler macho 120 rev a https://www.morele.net/chlodzenie-cpu-thermalright-macho-120-sbm-948005/ obudowa fractal arc midi ssd 256gb crucial mx100
  2. Chwilę chyba warto poczekać bo dolar staniał do 3,67 a ceny pozostały na poziomie tych kiedy był po 3,98. Powinna pojawić się jakas korekta, a już na pewno nie podwyżka.
  3. Witam, chciałbym kupić gtx 970 do zestawu z 4690k 4,6GHz i zastanawiam się, którą z konstrukcji referencyjnych wybrać. Waham się między dwoma kartami: Asus strix i Gaming G1. Kartę chciałbym też w przyszłosci dobrze podkręcić. Gaming G1 jest chyba najmocniej podkręconym fabrycznie 970, do tego ma najlepszy potencjał podkręcania i backplate, który w kartach za taka cenę jest dla mnie wazny bo mam Fractala Arc midi z oknem. Asus ma hybrydowy system chłodzenia, który wiele osób stawia za duży plus, ale słabszą sekcję zasilania i troche mniejsze możliwości oc. Ostatni z argumentów to cena: Gaming G1 dostane teraz za 1479zł, za Strixa trzeba zapłacić ok 1540zł. Nie wiem czy warto dokładać czy Gaming nie jest lepszym wyborem , ktoś wie jak to jest w normalnym użytkowaniu czy głośność pracy G1 jest uciążliwa? Za kepszą cenę dostaje troche mocniejszą kartę, ale czy warto? czy strix nie ma problemu z podkręcaniem przez tą sekcje zasilania? Ostatnie z pytań czy poczekać jeszcze na obniżkę cen, jest ona realna w styczniu? czy kupowac teraz po świetach?
  4. Mam spory problem ponieważ okazało się, że do dotacji potrzebna mi jest faktura z odroczonym terminem płatnosci o czym mnie wczesniej nie informowano, a xkom takich faktur nie wystawia, czy znacie jakis inny sklep gdzie mógłbym dostać ten sprzęt w podobnej cenie? ja szukałem i znalazłem tylko sklepy powiązane z xkom na allegro i satysfakcja.pl ktora wyglada prawie identycznie. Albo jakąs alternatywe w cenie okolo 3400, która jest bardziej dostępna lub cos z morele.net np jakiegos lenovo y50
  5. Juz jestem prawie zdecydowany na tego della http://www.x-kom.pl/p/214024-notebook-laptop-15-6-dell-latitude-3540-i5-4210u-8gb-1281000-hd8850m-fhd.html jednak chciałbym zapytac o to czy warto dołożyc do matrycy z http://www.x-kom.pl/p/202275-notebook-laptop-15-6-acer-v5-573g-i7-4510u-8gb-10008-fhd-ips-gtx850m.htmlczy jest ona duzo lepsza? i kolejne pytanie, co mylicie o tym http://www.x-kom.pl/p/204355-notebook-laptop-15-6-acer-v3-572g-i7-4510u-8gb-1281000-7hp64x-gf840m-fhd.html# Jakosć wykonania i gwarancja stoi po stronie della, ale czy ta specyfikacja nie oplaca się bardziej?
  6. Nastąpiła niestety zmiana w budżecie i jest to ok 3k czy polecicie cos nowego w tej cenie? ja znalazłm co takiego http://www.x-kom.pl/p/214024-notebook-laptop-15-6-dell-latitude-3540-i5-4210u-8gb-1281000-hd8850m-fhd.html
  7. A ten acer jest porównywalny jakosciowo i mało awaryjny? bo zalezy mi na solidnosci a ten nawet mi sie podoba http://www.x-kom.pl/p/202622-notebooklaptop15-6-acer-v5-573g-i7-4510u-8gb-12810008-win8x-fhd-gtx850m.html#
  8. Poradźcie w sprawie zakupu jakiegos laptopa za 4k, ważne aby był solidnie wykonany i miał dobrą konfigurację. Laptop będzie służył do przegladania internetu, pisanie prac więc nic szczegolnego nie musi mieć jakiejs mocnej grafiki. Nie radźcie kupować PC bo wiem, że lepiej sie opłaca i już mam nowego, a to komp dla siostry ,która dostała takie srodki na jego zakup i nie może kupić nic innego. Najlepiej byłoby gdyby oferta była z xkom ja np. znalazłem cos takiego http://www.x-kom.pl/p/213069-notebooklaptop15-6-dell-inspiron-7537-i7-4510u-8gb-1281000-win8-fhd-dotyk.html
  9. Mam kilka pytań do bardziej zaawansowanych użytkowników i byłbym bardzo wdzięczny za pomoc. Posiadam procesor 4690K i płyte AsRock Z97X killer 1. Jaka jest bezpiczna granica dla CPU Cache Voltage? 2. Czytałem gdzies, że podnoszenie CPU Cache Ratio nie wpływa za bardzo na wydajnoć procesor, a w moim przypadku dosć znacznie podnosi temp. dla 4,4 Ghz rdzenia potrzebuje do stabilnosci 1.13V a dla 4,3Ghz Cache już 1.19 V. Czy musze podnosic dalej CPU Cache Ratio czy nic mi to nie zmieni w wydajnosci? 3. Kolejna sprawa to zbijanie napiecia w idle, parametry ustawiam ręcznie w UEFI w trybie override mode. Vcore ustawiony jest na 1.12V plus 0,008V offset, no i napiecie pomino tego, że takty spadaja do 800Mhz ciagle pozostaje na poziomie 1,12V w stresie wiadomo podnosi sie do ok 1,13V. Czy da sie jakos ustawic aby napiecie spadało wraz z taktowaniem tak jak przed zmianami w UEFI, czy moze ono spada tylko program mi tego nie pokazuje? 4. Ostatnie pytanie, czy lepiej ustawic wiekszy offset np. podstawe 1,08 i 0,05V offset dla Vcore czy lepiej jest tak jak mam ustawione (widać na obrazku)? Dodam, że napięcie musi być w sumie pod obciązeniem 1,13V bo wtedy jest stabilnie, tak samo Cache x43 jest stabilny przy napięciu 1,18 plus 0,01v offset.
  10. Witam, mam pytanie czy jest możliwe ze 4690k jest bardziej stabilny na nizszym napięciu niż po podniesieniu? No i czy te temp są optymalne z hr-02 macho i pastą mx-2 (idle 28 srednio), sam pierwszy raz składałem zestaw i podkrecam tez po raz pierszy. Podkręcam w UEFI na płycie Z97X killer asrock, pojrzcie na moje napiecia czy są ok. Pomiary robiłem też RealTemp i nie odbiegają od tych.
  11. Mój, też ma takie róznice w temp przy 4,4Ghz ma ok 5 stopni róznicy miedzy core 1 i 2 a core 0 i 3, te drugie sa chłodniejsze.
  12. Witam, chciałbym poznać wasze zdanie na temat tego zestawu: i5 4690k Asrock Z97x killer corsair vengeance 2133 cl9 2x4gb fractal arc midi r2 window XFX xtr 650W crucial MX100 256gb HR-02 Macho HDD i naped mam z poprzedniego kompa, grafika prawdopodobnie gtx 980, a jak nie to r9 290 ale juz po premierze gtxów Co o nim sądzicie?
  13. Witam, Powoli kompletuje swój zestaw, kupuje czesci pojedynczo szukajac okazji w roznych sklepach i mam dylemat jaki kupic zasilacz? Moj planowany zestaw to: CPU: 4690k lub 4790k MOBO: Z97x gaming 5 gigabyte GPU: prawdopodobnie r9 290 ale karte kupie chyba dopiero po premierze nowych i moze bedzie mnie stac na cos mocniejszego SSD: MX100 256 HDD: jakis 1TB ale kupie pózniej RAM: tutaj w zaleznosci od okazji jakies 8GB 2133 Obudowa Fractal Arc Midi R2 Zestaw bedzie podkrecny na jakies 4,5 ghz, karta graficzna tez pewnie bedzie troche podkrecona. Zalezy mi na cichyn i wydajnym zasilaczu, ktory wytrzyma jeszcze kolejna modernizacje kompa, do kwoty max 400zl. Zainteresowały nie modele; cooler master v650s bQ l8 630w corsair rm 650 xfx Black edition xtr 650 BQjest najtańszy ale ma certyfikat bronze, a komp bedzie właczony prawdopodobnie codziennie przez ok 8h wiec moze wart dolozyc do certyfikau gold? Rm 650 i xfx chlodzone sa pasywnie do wykorzystania 30% mocy wiec powinny byc ciche kiedy nie bede grał i maja chyb 5 lat gwarancji. Proszę o pomoc w wyborze lub ewentualne propozycje innych PSU i dlaczego je polecacie? Z góry dziekuję za pomoc.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.