Jump to content

saslanides

Użytkownik
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About saslanides

  • Rank
    Newbie
  1. Zmniejszyłe takty i dołożyłem 0,1 V ale teraz nie popełnie tego błedu że wszytko narazie pięknie działa Jest ok narazie
  2. testowałem je w różnych konfiguracjach i różnych slotach (wiesiek) pojedynczo, właczony plik wymiany HDD obie kości na pierwszym odpalniu nie sprawiaja problemów, reset , odpalam ponownie nie ma problemow, reset, odpalam ponownie ściny freezy (nawet na 10 s) 5 fps podwójnie, wyłączony plik wymiany to samo tylko przy 3 odpaleniu freezy były krótsze maks 2-3 s przy podwojnych starałem sie miec otwarte milion kart w chromie, worda, exela itd żeby przekraczać 8 gb temperatury normalne
  3. ssd 22 hdd 80 ccmos zrobiłem przed chwilą nic nie dał przełozenie kosci nie pomaga cooler trzyma jak nalezy miałem hipoteze ze jedna kosc cos psuje bo odpalam wiesia ide przez rynek afterburner pojkazuje zuzycie 7,8 ,dokładam kart w chromie do ~9, ścina reset odpalam wieska jako jedyny program 7 gb zuzycia 45-45-45-45-45-5-5-45-45-45
  4. po restarcie kompa problem powrócił tzn. wiesiek novigrad 45-45-45-45-45-5-5-45-45-45 fps hots tf 15 fps w windowsie najmniejszych zacinek skoków zużycia w idlu na 1005 itd aktualnie bios najnowszy plik wymiany na hdd 16gb http://imgur.com/SVzRu9E
  5. przerzuciłem plik wymiany z ssd na hdd i dałem windowsowi samowolkę w wielkości. Zjadł 16 GB ale wszystko chodzi płynnie. Mama nadzieję że więcej się nie zepsuje dzięki za pomoc
  6. http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows/change-virtual-memory-size#1TC=windows-7 Wujek Google mowi ze przy 16gb i ssd moze zwiekszyc wydajność Grafika jest w x16x16 zaraz włoże stare ramy Edit: Stare ramy bez wirtualnej pamięci wiesio sie nie odpala windows daje komunikat braku pamieci Z WP chodzi tak jak pamiętam jak grałem czyli płynnie bez mikrozacinek itd
  7. Procek jest na sztywno na 4,5 plan wysoka wydajność usunąłem wirtualną pamięć, Biosa zaktualizowałem, Odpaliłem Wieśka i zobaczyłem pokaz slajdów. W hotsie się poprawiło nie mam już tak gigantycznych dropów
  8. Hej mój komp 4690k na 4,5ghz msi mpower z87 bios 1.a0 evga 970 coirsair 850W zmieniłem dzisiaj pamięci w komputerze. miałem 2x 4 gb jedna kość była goodramu 1333, 2 nanyi 1600. Ogólnie brzydka konfiguracja Zamieniłem na 2x Hynixy 8gb 1600 i komputer dział wolniej. Potrafi złapać zwieche na sekunde przy otwartym samym winampie i lecacej w nim muzyki (zacina ona się wtedy). Kursor potrafi się zaciąc jakby był odpalony prime95. W Heroes of the storm na mapach na których miałem normalnie 150 fpsu i 90 w tf mam 150 na nawet potrafi spaśc do 15 w tf.\ Kości w slotach 2 i 4 Ustawienie domyslnych wartosci procka w biosie pogarsza sprawę Memtest86 nie wykrył żadnych błędów HELP
  9. Hej Czy moglibyście mi powiedzieć ile jest warte Phenom II 945 3ggz asrock970de3/u3s3 8gb ramu w kosciach 1x 1333 i 1x 1600 WD blue 500gb nagrywarka asus Silentium pc brutus 310 chieftec gpa 500s 500w Asus GTX 650 ti 1gb Win7 dzięki i dużo prezentów pod choinką :P
  10. Witam Zbieram się do małej modernizacji z asrocka 970de3 i phenoma 945 na coś nowszego i mocniejszego Mam problem z wyborem płyty głównej. Na tym co mam jak podpinam głośniki/słuchawki mam szumy trzaski itd. Są one cholernie głośne i irytujące. Zwalam to wszystko na złego realteka i jego cudowne chipsety Czy są płyty w sensownej cenie (~500 600) które będą bez realteka i mają jakiś lepsiejszy chipset; a może nowe kodeki są lepsze i bez mankamentow Czy lepiej tańszą płytę + karte dzwiekową? nie ukrywam że za jakiś czas będę chciał podkecić i5/i7 (nie wiem jeszcze co kupie) o pareset mhz mogą byc używki z góry dzięki za rady
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.