Skocz do zawartości
Mayo

Gothic 3 - Temat zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

Wywiad, tym razem zapisany w postaci tekstu, a nie filmu, opublikował francuski serwis JeuxVideo. Michael Paeck zapytany o czas potrzebny na załadowanie się poziomu (świat gry oczywiście nie będzie podzielony na kolejno doładowywujące się partie) wyjaśnił, że aktualnie gra wczytuje się półtora minuty, ale po optymalizacji zajmie to już samą minutę. Teleportacji do zupełnie innej lokacji towarzyszyć będzie specjalny efekt, dzięki czemu nie wczytywanie będzie się odbywało w tle bez żadnych "pasków". Kiedy postać się przemieści obiekty, które wcześniej widzieliśmy nie będą zalegały w pamięci, silnik obliczy potrzebne elementy. Dlatego pamięć nie jest przeładowana, a informacje pobierane są tylko dla obiektów, z którymi wchodzimy w interakcję. Istnieje także specjalny bufor, dzięki czemu po odwróceniu głowy widzimy określone elementy. Dodatkowy skrypt sprawia, że przesyłanych jest mniej szczegółów, dlatego wszystko odbywa się płynniej. Dalej jednak widzimy odległe nawet o kilkaset metrów budynki.

Producent wyjaśnił też mechanikę skalowania postaci. Dla przykładu podał "kopaczy", których poziom waha się od 20 do 25. Jeżeli spotkamy takowego, podczas gdy nasz poziom będzie oscylował poniżej granicy 20, wówczas NPC będzie na 20 poziomie. Jeżeli jesteśmy na poziomie wyższym niż 20, to skala kopacza zależeć będzie od nas, ale nie przekroczy 25. To nie dopuści do kuriozalnych sytuacji, jakie spotykane są w Oblivionie, kiedy szczur stanowi zagrożenie na 50 poziomie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tym sie zgodze ! często mi bugi wyskakiwały w g2 na gf6200 i ddr 512 MB :mur: :mur:

Ja w G1, G2 i NK na AMD 1700 (bez podkręcenia), 256MB DDR i GF4MX440 nie miałem żadnych problemów, a grałem na wysokich detalach :-P

 

# Wersja gry na pokazie wyraźnie zwalniała w niektórych miejscach. Było to spowodowane przymusowo aktywnym trybem debugowania, który ponoć spowalniał prędkość gry o połowę.

A więc to dlatego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

# Edycja kolekcjonerska zawierać będzie amulet ze Śniącym, artbook i mapę na specjalnym materiale (nie papierowym), jednakowoż nie wspomniano nic o 'making of' na DVD.

 

Musze mieć tą kolekcjonerską wersje :-P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W internetowym sklepie pojawiły się dwa nowe screeny z oficjalnego artbooka Gothic 3, którego drukiem zajęła się firma Halycon Media. Na pierwszym opisano jak na czysty model nadwodnej chaty zostają nałożone tekstury i gotowy obiekt ląduje w grze. Na drugim natomiast przedstawiono kilka potworów - strażnika świątyni, "rippera", topielca oraz gada wyglądającego na hydrę.

 

Wiadomo już również jaka będzie ostateczna zawartość edycji kolekcjonerskiej wydanej przez Deep Silver w Niemczech. Jej cena to 69,99 Euro (normalna wersja jest o 20 Euro tańsza), a w skład wejdą:

# Mapa świata na tkaninie (lub podobnym materiale)

# Artbook "The Art of Gothic 3"

# Wisiorek (symbol z Gothica)

# DVD z Making-Of (wywiady z twórcami, informacje ze studia, zdjęcia, muzyka)

czy ich do reszty po******lo z ta cena ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od czego mamy nasze polskie allegro :) Teraz kolekcjonerska Obliviona lata max po 120zł, więc ja o cene Gothica 3 się nie martwie. Zresztą juz jakieś cfaniaczki przyjmuja pre-ordery, żeby było śmieszniej to właśnie na allegro, zwykła wersja po 89zł :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UWAGA UWAGA

 

Zakonczono wlasnie nagrania do polskiej wersji G3! Jest wiec duze prawdopodobnienstwo, ze polska wersja wyjdzie razem ze swiatawa tj. 13 pazdziernika.

 

Do tego znana jest cena gry - 129zl.

 

Mozna rowniez sciagnac probki nagran z dubbingu.

 

http://www.gram.pl/news.asp?id=2499

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

preview z pc games :

 

1)Graphics: Some trees and walls seems a bit clumsy and not every texture is in high resolution. On the other hand there are fluent animations, very detailed cities and awesome vegetation.

 

2)"Gothic" feeling: Are characters still so lewd and atmosphere so dark? Will we meet old friends? In short..will we feel classic Gothic feeling during playing? Answer: YES.

 

3)Combat: We like new improved combat system: especially during fight "sword against sword" and controling through mouse seems very good and fluent.

 

4)Quests: Quests we got were so good connected and authentic as we got used to in Gotic series.. We couldn´t try reputation system.

 

5)Inventory and menu: Divided inventory isn´t so intuitive as in Titan Quest. But its much better than in Gothic 2.

 

6)World: Especially Myrthana with its castles and woods offers awesome atmosphere. Exotic Varant with its colours and architecture is also great.

 

7)Music: orchestral, bit gloomy but nevertheless beautiful. On the other hand, compositions often repeat..

 

8)Controls: Controls reminds us old Gothics, but its more fluent and overall much better.

 

9)Performance: Our PC (CPU 3.800 MHz, 2 GB RAM and Geforce 7800 GTX) was NOT enough to play Gothic 3 on high and fluently - we hope that developers will optimize the game.

 

10)Oblivion-Killer?: Expected duel between Oblivion and Gothic 3 could be really fast. Presented version of G3 brought fascination to us - we are looking forward for test.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeciez nie musisz grac w wysokich ustawieniach, a tworcy pewnie jeszcze cos popracuja nad silnikiem - choc ten z gothica1&2 tez nei chodzil najlepiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam że dubluje posta, ale ta informacja jest tego warta GOTHIC 3 uzyskał już status GOLD.

"Prace nad długo oczekiwaną, trzecią odsłoną cyklu Gothic, zostały zakończone – oznajmili wczoraj przedstawiciele firmy JoWood. Uzyskawszy „złoty” status, program powędrował do austriackiego oddziału koncernu Sony, gdzie zostanie powielony i zapakowany do pudełek."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość hooded man

hm a do premiery jeszcze szmat czasu. (bodajze miesiac).

Przez ten miesiac duzo sie moze zdarzyc... i gra moze wyladowac wczesniej na p2p niz na polkach sklepowych. Ciekawe jak pilnie beda strzegli tej perelki przed tym niecnym czynem :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niemieckie magazyny komputerowe przystąpiły do szczegółowych testów Gothic 3. Redaktorzy aktualnie nie mogą wyjść z zachwytu, jaki wywołała u nich gra. Pełne recenzje pojawią się dopiero w przyszłych wydaniach, ale już opublikowano próbki tekstów oraz kilka screenów.

 

Strona fanowska Gothicz.net została zaktualizowana o dość interesujące informacje. Udało się skontaktować z Kurtem Pelzerem, programistą w Piranha Bytes. Na pytanie czy naprawiono wszystkie błędy odpowiedział on: "Tak, naprawiliśmy wszystkie większe bugi. A dodatkowo 13 października pojawi się patch.".

Zupełny brak błędów potwierdza Daniel Matschijewsky z GameStara, który odniósł same pozytywne wrażenia po dotychczasowych testach. Developerzy przez ostatnie cztery tygodnie pracowali w pocie czoła, 7 dni w tygodniu po 16-20 godzin. Ten wysiłek opłacił się, bo wersja finalna jest niemal nie do rozpoznania od niedawno prezentowanej. Nie da się ukryć, że taką presję wywołała zbliżająca się premiera (wydawca nie mógł już jej opóźniać), natomiast zapowiadany patch, który będzie dostępny od premiery, wprowadzi pomniejsze usprawnienia. Piranhie (a my razem z nimi) będą świętować dopiero 13 października.

:D:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

będzie w co grać:)

mam nadzieję, że będzie jeszcze lepsza od dwójki i oby było dużo akcji i żeby dużo się działo czyli max akcji a min bezcelowego działania takiego jak chodzenie i szukanie różnych miejsc to niech będzie dodatkiem po przejściu głównej fabuły

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

będzie w co grać:)

mam nadzieję, że będzie jeszcze lepsza od dwójki i oby było dużo akcji i żeby dużo się działo czyli max akcji a min bezcelowego działania takiego jak chodzenie i szukanie różnych miejsc to niech będzie dodatkiem po przejściu głównej fabuły

 

Mam nadzieje, że tak nie będzie :-P :wink:. Imo dwie poprzednie częsci stosunek akcja/fabuła/"tudzież chodzenie i szukania róznych miejsc" był wyważony bardzo dobrze i licze ze tak pozostanie. Mam przeczucie, że panowie z Piranha bytes pokażą tym od bethesdy(nawiązuje do Obka) jak powinien wyglądać cRPG, tylko żeby optymalizacja była w miare dobra bo patrząc na G1 i G2 i na gry w ogóle wychodzące na rynek można mieć wątpliowści.

Edytowane przez Caehl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko wiecie jaka bedzie roznica - tutaj wymagane jest co najmniej 1gb ramu, poniewaz WSZYSTKO wgrywa sie przy pierwszym ladowaniu, a nie jak w TES4 mielismy co chwile ramke z napisem 'Loading', wiec to trzeba tez wziac pod uwage.

Edytowane przez FrIkO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pioorek

Caehl

nie chcę gry h&s w stylu diablo czy dungeon siege bo takie gry mi się nie podobają chcę gry z fabułą tak jak było z gothic 2 tylko żeby było ciekawiej czyli żeby więcej się działo można popatrzeć na star wars kotor i odrazu zauważymy, że jest tam więcej akcji a gra też bardzo dobra po prostu bioware udało się zrobić grę w której niemal cały czas się coś dzieje i się nie nudzimy i nie jest to gra w stylu diablo i mam nadzieje że w gothic 3 też będzie bardzo ciekawie i nie będzie ani chwili nudy :D

Edytowane przez futureman

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...