FrIkO Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Wywiad, tym razem zapisany w postaci tekstu, a nie filmu, opublikował francuski serwis JeuxVideo. Michael Paeck zapytany o czas potrzebny na załadowanie się poziomu (świat gry oczywiście nie będzie podzielony na kolejno doładowywujące się partie) wyjaśnił, że aktualnie gra wczytuje się półtora minuty, ale po optymalizacji zajmie to już samą minutę. Teleportacji do zupełnie innej lokacji towarzyszyć będzie specjalny efekt, dzięki czemu nie wczytywanie będzie się odbywało w tle bez żadnych "pasków". Kiedy postać się przemieści obiekty, które wcześniej widzieliśmy nie będą zalegały w pamięci, silnik obliczy potrzebne elementy. Dlatego pamięć nie jest przeładowana, a informacje pobierane są tylko dla obiektów, z którymi wchodzimy w interakcję. Istnieje także specjalny bufor, dzięki czemu po odwróceniu głowy widzimy określone elementy. Dodatkowy skrypt sprawia, że przesyłanych jest mniej szczegółów, dlatego wszystko odbywa się płynniej. Dalej jednak widzimy odległe nawet o kilkaset metrów budynki. Producent wyjaśnił też mechanikę skalowania postaci. Dla przykładu podał "kopaczy", których poziom waha się od 20 do 25. Jeżeli spotkamy takowego, podczas gdy nasz poziom będzie oscylował poniżej granicy 20, wówczas NPC będzie na 20 poziomie. Jeżeli jesteśmy na poziomie wyższym niż 20, to skala kopacza zależeć będzie od nas, ale nie przekroczy 25. To nie dopuści do kuriozalnych sytuacji, jakie spotykane są w Oblivionie, kiedy szczur stanowi zagrożenie na 50 poziomie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duelist Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2006 z tym sie zgodze ! często mi bugi wyskakiwały w g2 na gf6200 i ddr 512 MB :mur: :mur: Ja w G1, G2 i NK na AMD 1700 (bez podkręcenia), 256MB DDR i GF4MX440 nie miałem żadnych problemów, a grałem na wysokich detalach :-P # Wersja gry na pokazie wyraźnie zwalniała w niektórych miejscach. Było to spowodowane przymusowo aktywnym trybem debugowania, który ponoć spowalniał prędkość gry o połowę. A więc to dlatego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
`fdl` Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Pisząc o słabej optymalizacji, miałem na myśli głównie deficyty samych fps-ów :P Chociaż u mnie po włączenia Frapsa, też zauważyłem że G2 wychodził do windy z errorem. No ale koniec tego offtopica ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2006 # Edycja kolekcjonerska zawierać będzie amulet ze Śniącym, artbook i mapę na specjalnym materiale (nie papierowym), jednakowoż nie wspomniano nic o 'making of' na DVD. Musze mieć tą kolekcjonerską wersje :-P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nargil Opublikowano 1 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2006 W internetowym sklepie pojawiły się dwa nowe screeny z oficjalnego artbooka Gothic 3, którego drukiem zajęła się firma Halycon Media. Na pierwszym opisano jak na czysty model nadwodnej chaty zostają nałożone tekstury i gotowy obiekt ląduje w grze. Na drugim natomiast przedstawiono kilka potworów - strażnika świątyni, "rippera", topielca oraz gada wyglądającego na hydrę. Wiadomo już również jaka będzie ostateczna zawartość edycji kolekcjonerskiej wydanej przez Deep Silver w Niemczech. Jej cena to 69,99 Euro (normalna wersja jest o 20 Euro tańsza), a w skład wejdą: # Mapa świata na tkaninie (lub podobnym materiale) # Artbook "The Art of Gothic 3" # Wisiorek (symbol z Gothica) # DVD z Making-Of (wywiady z twórcami, informacje ze studia, zdjęcia, muzyka) czy ich do reszty po******lo z ta cena ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr^_^max Opublikowano 1 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2006 czy ich do reszty po******lo z ta cena ? pamiętaj, że to w Niemczech. normalna wersja za 49E = ~196zł w Polsce gra ma zostać wydana w cenie 99zł :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 1 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2006 W zachodniej Europie to jest normalna cena - Oblivion w tutejszych sklepach kosztowal tyle, co ten wyzej wymieniony G3 (70 Euro kolekcjonerska, 50 Euro zwykla). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2006 Od czego mamy nasze polskie allegro :) Teraz kolekcjonerska Obliviona lata max po 120zł, więc ja o cene Gothica 3 się nie martwie. Zresztą juz jakieś cfaniaczki przyjmuja pre-ordery, żeby było śmieszniej to właśnie na allegro, zwykła wersja po 89zł :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal15 Opublikowano 1 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2006 Mam takie pytanko kiedy wypuszczą demo G3?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duelist Opublikowano 1 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2006 Po premierze gry :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
`fdl` Opublikowano 1 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2006 Gdzieś czytałem, że nie jest planowane. Bodajże na GC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrIkO Opublikowano 8 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2006 UWAGA UWAGA Zakonczono wlasnie nagrania do polskiej wersji G3! Jest wiec duze prawdopodobnienstwo, ze polska wersja wyjdzie razem ze swiatawa tj. 13 pazdziernika. Do tego znana jest cena gry - 129zl. Mozna rowniez sciagnac probki nagran z dubbingu. http://www.gram.pl/news.asp?id=2499 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szela Opublikowano 8 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2006 (edytowane) No to zajedwabiscie :lol2: Gawlinski w Gothic'u :blink: Czemu mam przeczucie ze za dobrze do nie wyjdzie :? A co do Boberka to daje rade :D Edytowane 8 Września 2006 przez Szela Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tripsta Opublikowano 8 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2006 preview z pc games : 1)Graphics: Some trees and walls seems a bit clumsy and not every texture is in high resolution. On the other hand there are fluent animations, very detailed cities and awesome vegetation. 2)"Gothic" feeling: Are characters still so lewd and atmosphere so dark? Will we meet old friends? In short..will we feel classic Gothic feeling during playing? Answer: YES. 3)Combat: We like new improved combat system: especially during fight "sword against sword" and controling through mouse seems very good and fluent. 4)Quests: Quests we got were so good connected and authentic as we got used to in Gotic series.. We couldn´t try reputation system. 5)Inventory and menu: Divided inventory isn´t so intuitive as in Titan Quest. But its much better than in Gothic 2. 6)World: Especially Myrthana with its castles and woods offers awesome atmosphere. Exotic Varant with its colours and architecture is also great. 7)Music: orchestral, bit gloomy but nevertheless beautiful. On the other hand, compositions often repeat.. 8)Controls: Controls reminds us old Gothics, but its more fluent and overall much better. 9)Performance: Our PC (CPU 3.800 MHz, 2 GB RAM and Geforce 7800 GTX) was NOT enough to play Gothic 3 on high and fluently - we hope that developers will optimize the game. 10)Oblivion-Killer?: Expected duel between Oblivion and Gothic 3 could be really fast. Presented version of G3 brought fascination to us - we are looking forward for test. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
860lacov Opublikowano 8 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2006 9)Performance: Our PC (CPU 3.800 MHz, 2 GB RAM and Geforce 7800 GTX) was NOT enough to play Gothic 3 on high and fluently - we hope that developers will optimize the game. Wygląda na to, że już sobie pograłem :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 8 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2006 Przeciez nie musisz grac w wysokich ustawieniach, a tworcy pewnie jeszcze cos popracuja nad silnikiem - choc ten z gothica1&2 tez nei chodzil najlepiej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m40 Opublikowano 8 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2006 Zakończono nagrania do Gothic 3..., a ja myślełem że ze spolszeniem zejdzie im do wiosny 2007 :blink: tylko trochę cenę podnieśli <_< Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m40 Opublikowano 13 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2006 Przepraszam że dubluje posta, ale ta informacja jest tego warta GOTHIC 3 uzyskał już status GOLD. "Prace nad długo oczekiwaną, trzecią odsłoną cyklu Gothic, zostały zakończone – oznajmili wczoraj przedstawiciele firmy JoWood. Uzyskawszy „złoty” status, program powędrował do austriackiego oddziału koncernu Sony, gdzie zostanie powielony i zapakowany do pudełek." Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hooded man Opublikowano 13 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2006 hm a do premiery jeszcze szmat czasu. (bodajze miesiac). Przez ten miesiac duzo sie moze zdarzyc... i gra moze wyladowac wczesniej na p2p niz na polkach sklepowych. Ciekawe jak pilnie beda strzegli tej perelki przed tym niecnym czynem :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrIkO Opublikowano 15 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2006 Niemieckie magazyny komputerowe przystąpiły do szczegółowych testów Gothic 3. Redaktorzy aktualnie nie mogą wyjść z zachwytu, jaki wywołała u nich gra. Pełne recenzje pojawią się dopiero w przyszłych wydaniach, ale już opublikowano próbki tekstów oraz kilka screenów. Strona fanowska Gothicz.net została zaktualizowana o dość interesujące informacje. Udało się skontaktować z Kurtem Pelzerem, programistą w Piranha Bytes. Na pytanie czy naprawiono wszystkie błędy odpowiedział on: "Tak, naprawiliśmy wszystkie większe bugi. A dodatkowo 13 października pojawi się patch.". Zupełny brak błędów potwierdza Daniel Matschijewsky z GameStara, który odniósł same pozytywne wrażenia po dotychczasowych testach. Developerzy przez ostatnie cztery tygodnie pracowali w pocie czoła, 7 dni w tygodniu po 16-20 godzin. Ten wysiłek opłacił się, bo wersja finalna jest niemal nie do rozpoznania od niedawno prezentowanej. Nie da się ukryć, że taką presję wywołała zbliżająca się premiera (wydawca nie mógł już jej opóźniać), natomiast zapowiadany patch, który będzie dostępny od premiery, wprowadzi pomniejsze usprawnienia. Piranhie (a my razem z nimi) będą świętować dopiero 13 października. :D:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuki1989 Opublikowano 15 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2006 :D:Dtylko ciekawe czy poprawili kod gry :rolleyes: bo na prezentacjach ładnie sie im cieło :-P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrIkO Opublikowano 15 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2006 Poprawic to poprawili na pewno, a w jakim stoponiu to niewiadomo. BTW podczasz prezentacji przez caly czas byl wlaczony tryb debugowania, co podobno konkretnie zwalnialo gre. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
futureman Opublikowano 15 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2006 będzie w co grać:) mam nadzieję, że będzie jeszcze lepsza od dwójki i oby było dużo akcji i żeby dużo się działo czyli max akcji a min bezcelowego działania takiego jak chodzenie i szukanie różnych miejsc to niech będzie dodatkiem po przejściu głównej fabuły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4TEUSZ Opublikowano 15 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2006 ...a jak tam będzie ze spolszczonkiem, czy zgodnie z długoletnią tradycją poczekamy na nie pół roku albo i dłużej (patrz noc kruka)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 15 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2006 Ktos pisal ze ma wyjsc rownoczesnie ze swiatowa premiera. Futureman - i z calkiem spoko cRPG zrobilby sie bezmyslny h&s Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrIkO Opublikowano 15 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2006 Bylo juz w tym temacie pare razy pisane o spolszczeniu - nagrania mowy skonczono juz tydzien temu i tekst przetlumaczyli prawdopodobnie tez, wiec pewnie w polsce bedzie w swiatowa premiere. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caehl Opublikowano 15 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2006 (edytowane) będzie w co grać:) mam nadzieję, że będzie jeszcze lepsza od dwójki i oby było dużo akcji i żeby dużo się działo czyli max akcji a min bezcelowego działania takiego jak chodzenie i szukanie różnych miejsc to niech będzie dodatkiem po przejściu głównej fabuły Mam nadzieje, że tak nie będzie :-P :wink:. Imo dwie poprzednie częsci stosunek akcja/fabuła/"tudzież chodzenie i szukania róznych miejsc" był wyważony bardzo dobrze i licze ze tak pozostanie. Mam przeczucie, że panowie z Piranha bytes pokażą tym od bethesdy(nawiązuje do Obka) jak powinien wyglądać cRPG, tylko żeby optymalizacja była w miare dobra bo patrząc na G1 i G2 i na gry w ogóle wychodzące na rynek można mieć wątpliowści. Edytowane 15 Września 2006 przez Caehl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oldskul Opublikowano 15 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2006 Oby nie wyszedł z tego jakiś crap i oby było tak jak mówią. Tytuł powinien się sam obronić. Oby chodził lepiej od Obliviona. [ ; Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrIkO Opublikowano 15 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2006 (edytowane) Tylko wiecie jaka bedzie roznica - tutaj wymagane jest co najmniej 1gb ramu, poniewaz WSZYSTKO wgrywa sie przy pierwszym ladowaniu, a nie jak w TES4 mielismy co chwile ramke z napisem 'Loading', wiec to trzeba tez wziac pod uwage. Edytowane 15 Września 2006 przez FrIkO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
futureman Opublikowano 16 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2006 (edytowane) Pioorek Caehl nie chcę gry h&s w stylu diablo czy dungeon siege bo takie gry mi się nie podobają chcę gry z fabułą tak jak było z gothic 2 tylko żeby było ciekawiej czyli żeby więcej się działo można popatrzeć na star wars kotor i odrazu zauważymy, że jest tam więcej akcji a gra też bardzo dobra po prostu bioware udało się zrobić grę w której niemal cały czas się coś dzieje i się nie nudzimy i nie jest to gra w stylu diablo i mam nadzieje że w gothic 3 też będzie bardzo ciekawie i nie będzie ani chwili nudy :D Edytowane 16 Września 2006 przez futureman Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...