raven_88 Opublikowano 2 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Marca 2005 HaL - silnik D3 jest zoptymalizowany pod NV więc wątpię żeby coś zmieniło się w grze zrobionej na nim... Najlepiej by było gyby zrobili grę (tak jak Jordi powiedział) na Sourcie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 2 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Marca 2005 Masz racje, Jordi ale wg mnie juz na tej pepickowatej stronie zdementowali pogloski o wybraniu enginu D3 na potrzeby tej gry. Ma to byc ich autorski engine, jestem pewnien, ze bedziemy w to smigac na max detalach i AAFF >60fps ;] Swoja droga- w enginie D3 wystarczy pominac zczytywanie paramterow gamma z tekstur by karty Atiego kopaly dupska kazdej nvidii. Ot, taki maly przekupny uklon Carmacka w strone nvidii wlasnie. Kazdy inny developer tworzacy swe gry na bazie engine'u D3 moze ta poprawke w swoim wlasnym zakresi tam umiescic i wszystko bedzie hulac az milo na serii X800 wzwyz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HaL Opublikowano 14 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2005 (edytowane) Kolejne screeny , tym razem chyba prawdziwe , a nie scan z gazetki ... http://www.cod.fpp.pl/?pl:pages:show:374::: Edytowane 14 Marca 2005 przez HaL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ouara Opublikowano 14 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2005 yes yes yes miodzio już się napaliłem wracając do dysputy nt. engine CoD2 to muszą jeżeli nie poprawić to dostosować, przeciez to zupełnie inny rodzaj giery niż DOOM. otwarte przestrzenie, krzaczki, budynki - WOJNA, zamiast ciemnych korytarzy, słabej widoczności, kliamtu grozy poza tym przeciez jedną z podstawowych zalet CoD był właśnie engine - grałem na fx5200 i tylko momentami się przycinał będźmy dobrej myśli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osek Opublikowano 15 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2005 Ja osobistycznie baaaardzooooo czekam na ta gierke. Jezeli Multi bedzie sycil tak jak w CoD no to miodzio :D 1303078[/snapback] ja tez mam taką nadzieje.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 15 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2005 Żaden ze screenów nie wygląda jak engine dooma więc nie wiem skąd tre przypuszczenia. PS. Draak. Możesz napisać coś więcej o tym tricku z gamma? Jak to wyłączyć? Nigdy nie śledziłem tematu dooma bo dla mnie ta gra jest wielkim shitem ale z ciekawości bym załatwił dooma i zobaczył czy to prawda. <_< Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jordi23 Opublikowano 16 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 16 Marca 2005 PS. Draak. Możesz napisać coś więcej o tym tricku z gamma? Jak to wyłączyć? 1330661[/snapback] no ja dolaczam sie do prosby Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2005 (edytowane) Ktos mowil zle o silniku DIII. Podobno nie radzi sobie z otwartymi przestrzeniami. http://gry.wp.pl/core.html?filtr=0,3&x=nowinki,10,19596 Edytowane 29 Kwietnia 2005 przez Kaeres Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamak Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Co do użycia silnika D3 to jeszcze nie jest pewne, poprawcie mnie jeżeli się mylę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2005 jesli te screeny sa z engine'a d3 to raczej to jest juz pewne bo wg mnie ma sensu kupowac enginu zaczynac robic na nim gre, a potem wszystko zmieniac :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slayer Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2005 (edytowane) To nie jest engine Doom 3!!!! Już wiele razy było o tym do znudzenia. To ciągle ten sam, tylko ulepszony engine z Call Of Duty ( Quake 3). Toż jak wół widać, że cienie będą statyczne :? Edytowane 29 Kwietnia 2005 przez Slayer Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Nie wiem jaki to engine,ale ten z CODA mi sie bardziej podoba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2005 (edytowane) Kaeres mozesz mi pokazac z oficjalnego zródła że cod2 jest robiony na engine dooma3. Moim zdaniem nie jest to na pewno engine doom 3. W zapowiedziach można wyczytać ze cod2 jest robiony na autorskim silniku!!! ps. grafa na tych screenach nawet nie przypomina engina dooma 3 Edytowane 29 Kwietnia 2005 przez Nierealny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skibson_wielki Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2005 oj to nie jest silnik z doom'a 3 napewno moze o tym sa wziamnki w serwisach ale to nie on bardziej to jest ulepszony silnik coda jedynki sami zobaczcie grafa o niebo ladniejsza ale nie taka jak z dooma3 na ultra i cienie statyczne jak ktos napisal. nie ma sie co obawiac i tak tera wszystko wymaga super proca 1gb ramu i grafe x800 lub 6800. Ale to nie silnik z dooma3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EaC Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Call of Duty 2 producent: Infinity Ward wydawca: Activision kategoria: gry akcji / FPS Data Premiery: Świat: 2005 Polska: obecnie brak planów wydania tryb gry: single / multiplayer tryb multiplayer: LAN / Internet wymagania wiekowe: 16+ wg. www.gry-online.pl podniecilem sie :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raven_88 Opublikowano 30 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2005 Ja też :P Czekam z niecierpliwością na COD'a - może wreszcie jakaś dobra gra w klimatach 2 wojny światowej - bo na Brothersach się zawiodłem...MOHPA był całkiem całkiem, ale wolę ciosać szwabów niż japońców... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drunk_ZoZol Opublikowano 30 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2005 no ja dolaczam sie do prosby 1330871[/snapback] Ja także sie dołączam do prośby bo mi doom dobrze nie chodzi :] A co do CoD2 czekam z niecierpliwością :] jest trzecią najbardziej oczekiwaną grą przeze mnie bo na 1-szym miejscu jest GTA:SA, a na drugim S.T.A.L.K.E.R. (po co te kropki co to jakiś skrót? niewygodnie sie pisze :? ) B) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 30 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2005 Masz racje, Jordi ale wg mnie juz na tej pepickowatej stronie zdementowali pogloski o wybraniu enginu D3 na potrzeby tej gry. Ma to byc ich autorski engine, jestem pewnien, ze bedziemy w to smigac na max detalach i AAFF >60fps ;] Swoja droga- w enginie D3 wystarczy pominac zczytywanie paramterow gamma z tekstur by karty Atiego kopaly dupska kazdej nvidii. Ot, taki maly przekupny uklon Carmacka w strone nvidii wlasnie. Kazdy inny developer tworzacy swe gry na bazie engine'u D3 moze ta poprawke w swoim wlasnym zakresi tam umiescic i wszystko bedzie hulac az milo na serii X800 wzwyz. 1307000[/snapback] draak napisz cos więcej :-P o tym pominięciu parametrów gamma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drunk_ZoZol Opublikowano 30 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2005 No jak sie to robi? Bo mi DooM 3 chodzi tak jakby chciał a nie mógł :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos^ Opublikowano 4 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2005 (edytowane) CoD cud miud gra :P 1 i United offensive przeszedłem czekam na 2 :D http://gry.wp.pl/core.html?filtr=1,0&x=gra...395,2848#igbody Premiera programu odbędzie się jeszcze przed Gwiazdką. Pozostaje czekac :wink: :rolleyes: Edytowane 4 Maja 2005 przez Carlos^ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xalpha Opublikowano 4 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2005 CoD cud miud gra :P 1 i United offensive przeszedłem czekam na 2 :D 1426533[/snapback] Heh... wreszczie :) CIekawe ile bedzie kosztowac :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xalpha Opublikowano 4 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2005 ta ile kosztyowac, ale w cod'zie 1 mialem silnik od quake III a tutaj jaki - od dooma 3 :? watpie ze dobrzy starzy gracze pograja sobie w cod'a 2 :sad: niestety... cod 1 nie wymagal dobrego sprzeta, a patrzac na screany od cod2 to wow, grafa niezla zupelnie inaczej... ale fajnie, zebysmy mieli tak kase na takie sprzety :) to wtedy bysmy smigali, bo powiem wam, ze od sprzetu duzo zalezy jak grasz, usiadz sobie na 600 MHz i gefrocie 2 32 mb i 10-20 fps'ach i minimalnych detalach , a na athlona 3000+ i radeona 700 pro 256 mb, z 200-300 (jest taki patch ze odblokowuje) to wetdy ma sie 600, full detale, to gra sie zupelnie w innym swiecie. No i co teraz doswiadczeni gracze w starego coda poczna? :( teraz trzeba zacisnac pasa nie kupowac jedzenia tylko zbierac na nowego kompa... :wink: pozdro 1426665[/snapback] Heh... jeszcze pamiętam te czasy....Celeron 366 Mhz....gf 2.... cielo jak niewiem ale sie harcilo w singla.... Mysle ze ten CoD 2 jezeli jest na silnik Dooma to bedzie miało takie samo, lub niewiele większe wymagania.... Ja mysle ze na moim Axp 2500+,512 ram, 5200 ultimate :mur: Pojdzie :D Jak nie to .... overclocking albo zbieramy kase na nowy sprzęt... Oby tylko tworce nowego cod nie wymyslily innowacyjnego programu typu Steam.. Jak tam juz nie moge doczekac sie pierwszych demek a co dopiero Full Oryginally Version :D Elo :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 4 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2005 a ja myślę że cod 2 nie będzie na engine dooma 3 i oby nie był bo ten silnik to lol (Kaeres nic do ciebie nie mam) i kompletnie nie pasuje do tej gry. na bank kupie oryginalnego tak jak i next ut :) jedynka jest super oby dwójka była taka sama :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viod Opublikowano 4 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2005 Skoro bedzie Afryka 42 i Tobruk to moze beda Polacy :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 4 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2005 nie liczył bym na to :( pomyśl sobie, żydzi by dali ci Polaków Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viod Opublikowano 5 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2005 To nie Tobruk tylko El Alamein ;/ Będzie stalingrad cos we Francja sadzac po screenach .Nigdzie nie ma wzmianki o silniku D3 zreszta jak to mowiono wczesniej ze skrinow widac ze to cos innego . Ponoc bitwy maja byc jeszcze wieksze a levele minimum 50% wieksze (ponoc nawet niektore 2x). Bedzie nieliniowa akcja w samych misjach oraz kampania takze nieliniowa (bedzie mozna wybrac czy chcemy teraz grac Jonnym , Iwanem czy George`em ;) ) A to wszystko idie z tego artykulu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 5 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2005 Przepraszam wszystkich, którzy naraboli sobie ochoty na usprawnienie D3 poprzez ten "trick" z parametrami gamma. Po kilku PW jeszcze raz postanowiłem przeszukać net i nic oprócz wspomnień, że Carmack w taki właśnie sposób "spowolnił" karty ATi w OGL'u i zapewnień, że jest to do obejścia (ale JAK to już nikt się nie kwapił pochwalić ;)- pewnie jest to do osiągnięcia na etapie kodowania, a nie po ukazaniu się już gry) nic więcej znaleźć nie potrafię. Źródła: -xtremsys.org -frazpc- board (a tam linki z jakiegoś pepickiego vortalu) Sorki, Panowie no bonus this time ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gnz Opublikowano 31 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 31 Maja 2005 wyszedł klika dni temu game-play "trailer" ... zassałem i leżał na dysku aż dopiero dziś obejrzałem - jestem w lekkim szoku - grafa syci - nie podobają mi sie jedynie troche bronie i nie sądze by wielki sukces odniosła w MP ale singla przejde z wielką chęcią ... ftp://www.clanbase.com/pub/cod2.zip Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly86 Opublikowano 31 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 31 Maja 2005 (edytowane) wyszedł klika dni temu game-play "trailer" ... zassałem i leżał na dysku aż dopiero dziś obejrzałem - jestem w lekkim szoku - grafa syci - nie podobają mi sie jedynie troche bronie i nie sądze by wielki sukces odniosła w MP ale singla przejde z wielką chęcią ... 1474143[/snapback] tak wlasnie zaczynam sciagac, bardzo jestem ciekaw... ahhh juz nie moge sie doczekac, tylko zebym sie nie zawiodl, na ujzanym efekcie... EDIT:watpie ze mi cod 2 w ogole sie uruchomi :wink: -> sygntaurka B) :huh: EDIT2: o boze!!! gonzo!! dzieki za tego linka!!!! matko!!! ale jestem podjarany na coda 2 !!! boze jak na filmie!! normandia! i do tego taka grafa i kazdy szczegol tak jak w historii, ale tego, ze amerykanskie wojska na normandii wyrzucaly na skaly te liny to nie wiedzialem :blink: Edytowane 31 Maja 2005 przez M@Ly Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oldskul Opublikowano 1 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2005 Ja powiem tak CoD mi śmigał na maxa bez najmniejszego problemu, Uo na singlu juz potrafiło haczyć na wysokich, lecz na multi na extra było nieźle. Bardzo bym chciał aby CoD 2 był grą udaną i tak dobrą jak pierwsza część i dodatek. Ale jak będzie, to się przekonam jak będzie dostępna w sprzedaży. Może też się okazać, że CoD 2 będzie nieudaną grą, cóż, tak to już jest i dużo osób doświadczyło tego na innych grach. O ile pierwsza część była wspaniała, sequel może nas rozczarować, ale wcale nie musi... Pożyjemy, zobaczymy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...