Skocz do zawartości
DesoloAnimus

Winfast Gf 6600 - Restartuje Komputer

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie wróciłem ze sklepu z nowo zakupionym WinFastem A6600 TD na chipsecie nVIDII. Podłączyłem wg. isntrukcji, odpałiłem pierwszą lepszą z brzegu grę (SW: Republic Commando)i... chwilowa zwiecha i restart komputera. Sterowniki zostały zainstalowane z płyty po czym jak zobaczyłem datę (01.12.2004) wszedłem na stronę nVIDII i zainstalowałem najnowsze.Tutaj sytuacja była ciut inna gdyż zdążyłem się obejrzeć do okoła, zrobić parę kroków (i wystrzelić też parę razy) "i... chwilowa zwiecha i restart komputera." Sprzedawca coś napomknął, że ta karta potrzebuje mocniejszego zasilacza 350W, a zielonego pojęcia nie mam jaki jest mój obecny (gdzie to sprawdzić?). Any ideas?

 

Ps. Ostrzegam, że jestem kompletym laikiem więc tłumaczyć kawe na ławę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Intel Celeron 1.7 GHz

768 DDR RAM (512 Kingston 400MHz i 256 Elixir chyba 400MHz)

Płyta głowna AsRock G Pro (o jakiej nikt nie słyszał)

WD 80 GB

Maxtor 20 GB

CD-R 32x Samsung

DVD-R/RW 16/12/24

no i tak karta...

 

Wcześniej (jakieś 3 godziny temu) miałem GeForce'a 5200 128 MB DDR i chodziło wszytko normalnie. Może rzeczywiście cały problem tkwi w zasilaczu?Żeby karta mogła działać odłączyłem zasilanie od CD-R Samsunga i podłączłem pod kartę bo brak mi było wytczek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczytaj najsłabsze ustawienia biosu CPU i RAM i odpal gierke, zobacz co się dzieje

Możesz odpiąć czytnik, hdd i testuj

 

Jeszcze jedno, nic nie ma o zasilaczu, co to za mocarz ????

Edytowane przez Dziuby

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pełna buda

dwa napędy optyczne + dwa dyski

jeżeli nie masz zasilacza 350 W to raczej bym obstawiał ten problem

 

po drugie wywalałeś stery od fx5200 przed zainstalowaniem nowych?

 

jak sprawdzić zasilacz.