malcolm28 Posted April 9, 2005 Report post Posted April 9, 2005 Witam pisze ten txt. w imieniu kumpla.Sprawa wyglada tak: kupil sobie wzmacniacz 1600W do tuby.Pojechalismy dzis do sklepu aby kupic kabel tak zeby podlaczyc mase wzmacniacz-akumulator(nie wiem czy to dobrze powiedzialem ale sie na tym nie znam) i koles w sklepie powiedzial mu ze to musi byc bardzo gruby kabel(i porownal go do malego palca u reki).Szukalismy po sklepach i nic takiego nie znalezlismy.I teraz pytanie czy do tego musi byc az taki gruby kabel czy wystarczy jakis z mniejsza srednica?? Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Amd_Powered Posted April 9, 2005 Report post Posted April 9, 2005 dobry i pewnie jeszcze kazal dziury wiercic w karoseri;) spoko styknie cienszy kabel Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
piotreek Posted April 9, 2005 Report post Posted April 9, 2005 a ze tak zapytam, to po co mase ciągnąć od akumulatora, przecież na karoseri jest masa ;-) (chyba, ze to osobny aku do wzmaka) Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
TOMAHAWK_ Posted April 9, 2005 Report post Posted April 9, 2005 (edited) może się myle, ale nie sądze że to jest wzmacniacz 1600W (chyba że P.M.P.O), bo jeśli tak to potrzebował by 133 Amperów z 12V, a raczej 'troche' ciężko by było tyle wyciągnąć z akumulatora, to jest moc dawana na głośnik, a że wzmacniacze nie mają 100% sprawności, to pobierał by pewnie jeszcze więcej Edited April 9, 2005 by TOMAHAWK_ Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
kubajew Posted April 9, 2005 Report post Posted April 9, 2005 Teoretycznie masa powinna byc na karoseri, ale czesto tak nie jest, i wprawiałoby to w zakłócenie prace urzadzen elektornicznych :]. W moim peugeociku jak wlacze klime(a wzmacniacz od radia ma mase na karoseri) to mam niezle zakłocenia:-) morze slysze, bez klimy wszystko oki... nie wiem na czym to polega :D ale sie odczuwa roznice Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
malcolm28 Posted April 9, 2005 Report post Posted April 9, 2005 Ja wiem ze to nie jest pelne 1600W(nieraz w sklepach widzialem wieze na ktorej widnial napis 2600W PMPO i lamerzy mysla ze beda mieli zajebisty sprzet). Kumpel mowil ze musi pociagnac kabel od akumulatora do wzmacniacza i jeszcze do karoserii.Ja sie na tym nie znam tylko pisze to co on mi mowil.Koles w sklepie mowil ze to musi byc dosyc gruby kabel.Ale mi takze sie wydaje ze cienszy tez da rade.(tak jak to pisalAMD POWERED) Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
killua Posted April 10, 2005 Report post Posted April 10, 2005 Na "Mase" nie ma kabla to "Masa" jest kablem a nawet wtyką :D Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Sysak Posted April 10, 2005 Report post Posted April 10, 2005 Czytałem w "GT Tuning albo "Auto Tuning Świat", że lepiej jest podłączyć masę do akumulatora, bo na karoserię przenoszone są zakłócenia z alternatora i pompy paliwa. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
malcolm28 Posted April 10, 2005 Report post Posted April 10, 2005 Ale on kce podlaczyc mase do akumulatora i karoseri i kce wiedziec jaki kabel do tego bedzie dobry gruby czy cienki tez da rade??Oto mi chodzi.Bo tak jak pisalem wczesniej koles w sklepie mowil mu ze ma to byc pozadny kabel na grubosc palca.Ale mi sie wydaje ze az taki gruby to nie musi byc.I moje pytanie brzmi czy kabel o mniejszym przekroju bedzie spelnial swoje zadanie Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
SKRYTOBOJCA Posted April 10, 2005 Report post Posted April 10, 2005 Mi sie cos w te 1600wat az tak nie chce wierzyc, wiec raczej az tak cholernie gruby kabel nie musi byc :> Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...