GregK Opublikowano 15 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2005 Poniewaz w temacie o GF6600GT nikt nie odpowiedzial porusze temat tutaj - czy da sie w sterownikach lub gdzies indziej zmienic ustawienie, ktore wyeliminuje takie sytuacje, jak skokowe polepszanie sie geometrii obiektow (np CSS, dust2 - ide z respa terro na brame i skaly za brama w jednym momencie zmieniaja sie na bardziej szczegolowe) lub samych tekstur (np zblizam sie do ogniska w MoH PA i wybrane obiekty, np kamien, w pewnym momencie zyskuja efekty oswietlenia przez ogien lub inne zrodlo swiatla bedac wczesniej zacienione). U kolegi z GF6800 jest to samo. Bylbym wdzieczny za pomoc bo troche to denerwujace. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qlawy Opublikowano 16 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2005 to nie karta to silnik gry :D bardzo dobre roziwązanie ... jeden model jest zapisany w trzech stopniach detali ... jak coś jest daleko i i tak nie widać jego szczegółów to po co ma obciążać proc i grafe skoro mozna zmniejszyć jego szczególowość i bedzie to samo? I tak właśnei jest zrobiony silnik source ... coś jest daleko to ma najsłabsze detala.. im bliżej tym wieksze detale ... dopiero w najbliższej odległości silnik wybiera nabardziej szczegułowy model ... proste B) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GregK Opublikowano 16 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2005 No czy proste i czy dobrze to nie wiem. Z tego co pamietam to na 99% na Radku 9550XT tak nie mialem :? A jesli bylo, to nie rzucalo sie w oczy :? W MoH jest inny silnik i to samo. Mysle ze to musi sie dac jakos zmienic, przeciez jesli masz 6800GT to source nie powinien robic takich walow - no chyba ze tak jest zrobiony pod nVidie a pod Ati normalnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qlawy Opublikowano 16 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2005 a moze tylko ci sie wydaje bo uważasz ze przy takiej grafie powinno być wszystko git ... nie wiem .... zainstaluj od nowa stery moze pomorze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GregK Opublikowano 16 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2005 (edytowane) Sterowniki mialem rozne, format nawet byl i zonk. Dziwna sprawa. Edytowane 20 Kwietnia 2005 przez GregK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GregK Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Może wypowiedzial by sie jakis posiadacz karty ati - czy tez sa takie "efekty" a ja po prostu slepy bylem? Pisze w nowym poscie, zeby troche odswiezyc temat :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sroot31 Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2005 GregK mam podobny sprzęt do twojego i nie wiem czemu ale mi się tak nie dzieje, przynajmniej nie zauważyłem jeszcze takiej sytuacji. ALE MAM PYTANKO DO CIEBIE - JAK NA TWOIM SPRZĘCIE CHODZI "CSS" I NA JAKICH DETALACH? ILE MASZ ŚREDNIO FPSÓW JAK GRASZ PO NECIE GDZIE NA JEDNYM SERWIE GRA OKOLO 20 OSÓB? Bo u mnie jest taka lipa, że na minimalnych i maksymalnych ustawieniach nie ma różnicy w fpsach, a nieraz spadają nawet do 15, (średnio jest ich około 40) TO ZDECYDOWANIE ZA MAŁO NA TĄ KARTE. Moja wersja sterów to 75,90 Extreme. Mój sprzęt: Płyta główna - EPOX 8RDA3+PRO nForce2 Procesor - AMD Sempron 2500+ (1750Hz podkręcony do 2100Hz) Pamięć - 512 MB DDR Kingstom "400" Karta graficzna - WinFast A6600 GT od Leadteka AGP Zasilacz - HuntKey BS3000 300W ale on działa jak 400W (zresztą mam tylko 1 napęd) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ouara Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2005 w prawdzie nie mam gf6600gt ani nie gram w cs:s za to lubie grać w hl2 - a tam silnik jak wiadomo taki sam szczeże mówiąc nie zoabserwowałem takiej sytuacji ale gram tylko na aax2 i anizo x8 (jeśli dobrze pamiętam - ustawiałem już dawno temu) - może to jest problem - za wysoko postawiona poprzeczka? a z drugiej strony to bardzo możliweże taki jest silnik, to miałoby sens - poco obciążać kompa skoro i tak tego nie zobaczysz :mellow: a jakiego radka miałeś wcześniej i na jakich ustawieniach pykałeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
!exec Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2005 (edytowane) Bo u mnie jest taka lipa, że na minimalnych i maksymalnych ustawieniach nie ma różnicy w fpsach, a nieraz spadają nawet do 15, (średnio jest ich około 40) TO ZDECYDOWANIE ZA MAŁO NA TĄ KARTE. Moja wersja sterów to 75,90 Extreme. 1399665[/snapback] No i masz winowajce - procesor. Silnik source potrzebuje silnego procesora. Taki athlon na 2700mhz powinien starczyc do w miare komfortowego grania. Mialem raz sytuacje ze 8 terro biegnie woda a 8 closhardow zaczyna do nich walic i sie robia rozpryski wody - wtedy mi spadlo do 12 fps przez moment :) Ale poza tym incydentem to chodzi mi dobrze. Nigdy nie spada ponizej 20 fps a bardzo zadko ponizej 30. Aha no i przydalo by sie 1024 ramu... Edytowane 20 Kwietnia 2005 przez !exec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GregK Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2005 (edytowane) GregK mam podobny sprzęt do twojego i nie wiem czemu ale mi się tak nie dzieje, przynajmniej nie zauważyłem jeszcze takiej sytuacji. ALE MAM PYTANKO DO CIEBIE - JAK NA TWOIM SPRZĘCIE CHODZI "CSS" I NA JAKICH DETALACH? ILE MASZ ŚREDNIO FPSÓW JAK GRASZ PO NECIE GDZIE NA JEDNYM SERWIE GRA OKOLO 20 OSÓB? Bo u mnie jest taka lipa, że na minimalnych i maksymalnych ustawieniach nie ma różnicy w fpsach, a nieraz spadają nawet do 15, (średnio jest ich około 40) TO ZDECYDOWANIE ZA MAŁO NA TĄ KARTE. Moja wersja sterów to 75,90 Extreme. cut Z fps bywa roznie - ale przy wiekszej jatce spada czasem ponizej komfortu gry (1024x768, wszystko na max, AFx8). Widac wyraznie ze to nie wina grafy - na pustej mapie zalozmy fps od 70 do 120 a jak jest ekipa 20 chlopa to robi sie ciezko (20 - sporadycznie do 120, srednio 40-50 jak jest mniejsza walka). Sprawdz na dust2 - widac to najwyrazniej. Idziesz od terro w kierunku bramy, patrz ciagle na skaly, zmienia sie ich geometria dosc znacznie (1 czy 2 skoki). Nawet jak przejdziesz przez brame to jeszcze jest jeden skok. Daj znac czy tez tak masz. Sterowniki nadal 71.84 WHQL. Ouara - mialem GeCube 9550XT i gralem w tych samych ustawieniach z tym, ze rozdzielczosc czesciej byla 800x600. Edytowane 20 Kwietnia 2005 przez GregK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zielonyman Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Ten "(d)efekt" bardzo dobrze widać w riddicku. Można wyczaić taki punkt, po którego przekroczeniu model postaci nieznacznie się zmienia. I tak robisz kroczek w tył gostek robi się troszeczkę grubszy. Kroczek do przodu i powraca do wcześniejszej postaci, a zależy to raczej na pewno od silnika gry. Na moim starym FX 5600 w Far Cray' u też tak miałem ale jakoś nie zwracałem uwagi na grafe (bo z tą grafa nie było za bardzo na co :lol: ). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lcs Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2005 ja mam leadtek 6800 gt i nie zauwazylem czegos takiego z teksturami jak pisaliscie ... ponadto w css mam najmniej kolo 50fps ale to musi juz byc jakas bardzo ciezka sytuacja a normalnie mam ponad 100 a czasami nawet ponad 200 przy czym ustawienia to detale na absolutne maximum aa i af na full i rozdzialka 1024 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GregK Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Ten "(d)efekt" bardzo dobrze widać w riddicku. Można wyczaić taki punkt, po którego przekroczeniu model postaci nieznacznie się zmienia. I tak robisz kroczek w tył gostek robi się troszeczkę grubszy. Kroczek do przodu i powraca do wcześniejszej postaci, a zależy to raczej na pewno od silnika gry. Na moim starym FX 5600 w Far Cray' u też tak miałem ale jakoś nie zwracałem uwagi na grafe (bo z tą grafa nie było za bardzo na co :lol: ). 1400345[/snapback] Z tym ze grajac wczesniej na Ati w ogole takiego czegos nie zauwazylem <_< TO wyglada jak jakas "optymalizacja" wlaczona z poziomu sterownika, albo tak dzialaja niektore silniki growe pod ta karta (to by byla porazka). Mam nadzieje ze cos sie da z tym zrobic. Lcs - chyba masz mocniejszego proca :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sroot31 Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2005 GregK - włączyłem dusta2 i tak jak mówiłeś poszedłem przez brame i faktycznie zauważyłem, że te skały sie troche zmieniają jak podejde bliżej ale wczesniej tego nie widziałem i powiem ci że to tak bardzo mi nie przeszkadza. Ale jeżeli by była taka możliwośc to chciałbym to zmienić. ALE NAJBARDZIEJ TO MNIE DENERWUJE TO ŻE MAM TAK MAŁO FPSÓW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zielonyman Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Procek, procek i jeszcze raz procek! Sam swojego będe próbował kręcić (Barton 2600+, skubaniec z zablokowanym mnożnikiem :sad: ). W tym teście w CSS mam z moim GF 6800 GT 85 fps przy wszytkim na maxa 8 anizo 4 aa co obłędnym wynikiem nie jest.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GregK Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2005 (edytowane) GregK - włączyłem dusta2 i tak jak mówiłeś poszedłem przez brame i faktycznie zauważyłem, że te skały sie troche zmieniają jak podejde bliżej ale wczesniej tego nie widziałem i powiem ci że to tak bardzo mi nie przeszkadza. Ale jeżeli by była taka możliwośc to chciałbym to zmienić. ALE NAJBARDZIEJ TO MNIE DENERWUJE TO ŻE MAM TAK MAŁO FPSÓW. 1401001[/snapback] Widzisz, cos nie gra. Wielki problem to nie jest ale powoduje pewien niesmak. Szczegolnie, ze wystepuje tez w innych grach. Cos trzeba na to poradzic. No a te fps to niestety procek. U kumpla zmiana na A64@2.4GHz (czy cos kolo tego) spowodowala przyrost o ponad 40fps :) Zielonyman - na tych ustawieniach w stresstest mam 80fps. Duzej roznicy w tym przypadku miedzy tymi kartami nie ma :D Edytowane 20 Kwietnia 2005 przez GregK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SGJ Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Ustaw w sterach wydajnosc na "Wysoka jakość" i sprawdz czy nadal to występuje. Zwykle takie efekty polepszania tekstur i obiektów przy zblizaniu powoduje ustawienia sterow na wydajność. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GregK Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Wlasnie tak mam ustawione i przez to mnie dziwia te efekty :? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lcs Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2005 GergK: mam bartona mobile na 2,4ghz wiec nie wiele mocniejszy. W stress tescie mam 117 fps przy maksymalnych ustawieniach wszystkiego razem z aa i af Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GregK Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2005 No ja to mierzylem przed formatem. Poza tym 200MHz wecej + wiecej cache moze robi dla source roznice i daje odpowiedni przyrost :) Co do tych baboli na dust2 to mak777 ma tak samo na radku X800 wiec chyba problem rozwiazany i po prostu nie rzucilo mi sie to w oczy na poprzedniej karcie. Ale prosilbym jeszcze o potwierdzenie w innych grach (np moh pa). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...