Skocz do zawartości
Paszczu

Radeon 8500 i parę pytań

Rekomendowane odpowiedzi

Nawróciłem się wczoraj na Ati :twisted: i kupiłem radka 8500 (nie LE) powered by Ati czyli 250/250 (jak się gdzieś mylę to poprawiajcie). Zainstalowałem stery z dołączonego kompaktu (6.13.10.3017) i mam parę pytań:

1. Czy to są nowe stery czy jakieś z wykopalisk bo dotychczas miałem GF2mx i ati dla mnie "nie istniało" więc nie znam się na numerkach sterów

2.Co to są za pamięci (zamiast nazwy firmy jest kółko a w "lewym górnym rogu" tego koła są 3 pionowe kreski), odczytałem tylko że 3.6 ns

3. Najważniejsze: dlaczego nie odpala mi się 3d mark 2001 - po planszy zapowiadającej pierwszy test ekran robi się czarny ale nic się potem nie pokazuje, pozostaje tylko twardy reset :cry: :cry: :cry: . Tak jest w 2001 i 2001se, co lepsze katowałem wczoraj kartę Quake3 (153 fps 1024x768/32 high detail), GTA 3 (1024 - idealna płynność, w porównaniu do MX-a śmiga aż miło popatrzeć), Mafią i duke nuk`em MP. Aha, 3d Mark 2000 chodzi bez zarzutu - wyciągam na default test 9006 ptk (250/250) i ok 9700 na (275/275). Czy to że 2001 nie chodzi to może być wina sterów??? Wszystko inne (jak do tej pory) chodzi a ten sk****syn nie chce!!! :evil: :evil: :evil:

Jeszcze jedno rano znalazłem gdzieś w zakładkach sterowników producenta karty - jest to Palit (no, na lepszego nie było mnie stać).

z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Nawróciłem się wczoraj na Ati  :twisted:  i kupiłem radka 8500 (nie LE) powered by Ati czyli 250/250 (jak się gdzieś mylę to poprawiajcie). Zainstalowałem stery z dołączonego kompaktu (6.13.10.3017) i mam parę pytań:

1. Czy to są nowe stery czy jakieś z wykopalisk bo dotychczas miałem GF2mx i ati dla mnie "nie istniało" więc nie znam się na numerkach sterów

2.Co to są za pamięci (zamiast nazwy firmy jest kółko a w "lewym górnym rogu"  tego koła są 3 pionowe kreski), odczytałem tylko że 3.6 ns