emes125 Opublikowano 4 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2005 Witam, zmieniłem płytę główną, pozostawiając sobie nośnik i naklejkę (nieużytą) od WIN XP HE. Przy próbie aktywacji systemu, dostałem komunikat, że ten system był już zainstalowany na innym kompie, albo coś w tym stylu. Czy jest jakiś sposób na ponowną aktywację posiadanego systemu, czy czeka mnie koeljny zakup ? z góry dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domik Opublikowano 4 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2005 Dzwoń do pomocy technicznej ms. Pomogą Ci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emes125 Opublikowano 4 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2005 Dzwoń do pomocy technicznej ms. Pomogą Ci. 1481020[/snapback] 1. Czy jest to pewna informacja ? 2. Czy można o numer jeszzcze prosić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domik Opublikowano 4 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2005 No to jest pewna informacja muszą Ci pomóc. Podzą Ci nowy nr seryjny na bazie twojego starego. A co do pomocy "Centrum Obsługi Klienta Microsoft w Polsce tel. 0 801 308 801 lub (22) 594 19 99, faks (22) 594 19 77 Połączenia z numerem 0 801 308 801 są płatne według taryfy połączenia lokalnego." Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emes125 Opublikowano 7 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2005 Jestem właśnie po rozmowie telefonicznej z MS. Powiedzieli mi, że nie da rady czegoś takiego przeprowadzić, skoro już wymieniłem płytę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajsi Opublikowano 7 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2005 To im poslij dowód zakupu nowej płyty z adnoacją ze sklepu ze stara to złom i płytkę z windą, niech przyślą Ci taką która działa. To jest ich problem a nie Twój, zapłaciłeś za produkt który po awaryjnej zmianie płyty powinien być sprawny. I bądź w tym kraju uczciwy, niezła reklamę sobie zrobili, zostawiając Cię z tym problemem. Pozdrawiam i życzę by jednak dało się to załatwić jak najszybciej i bez dodatkowych kosztów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emes125 Opublikowano 11 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2005 ale ja nie zmieniłem na ten sam model, tylko na zupełnie inną płytę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domik Opublikowano 11 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2005 Hym czekaj :) mam pytanie ale czy ta płyta cd :>? była z płytą gł :>? bo to jest oem czyli z czym on był :>? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emes125 Opublikowano 11 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2005 Hym czekaj :) mam pytanie ale czy ta płyta cd :>? była z płytą gł :>? bo to jest oem czyli z czym on był :>? 1491199[/snapback] Nie. Kupiłem pamięć RAM + WIN XP HE. Zainstalowałem to na płytę główną, którą już miałem. Po ok. pół roku wpadłem na pomysł wymiany płyty. Wszystko grało, ale po jakimś czasie (zbiegło się to z aktualizacją firmware'u nagrywarki), zarządał ponownej aktywacji i kazał się z tym walić, bo "Ten system już był aktywowany na innym komputerze" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domik Opublikowano 11 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2005 No to powiedz panom ms że masz tą pamięć i z nią powinien działać ten widnows. Koniec kropka ;). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyszto Opublikowano 13 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 13 Czerwca 2005 Tu masz: http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=8&a=49 opis wersji OEM - licencji. Zmiana płyty i po windowsie. Musisz mieć ze sklepu że tamta się popsuła i wymienili na nową. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 13 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 13 Czerwca 2005 Nieprawda. Wystarczy ladnie porozmawiac z jakas Pania i czasami "zeruja licznik" Mi juz dwa razy udalo sie aktywowac ponownie windowsa :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 14 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 14 Czerwca 2005 dzwoń i powiedz ze ci padł dysk ... co do płyty to bedziesz miał problemy bo płyta to podstawowa część kompa... mi robili problemy też mi siadła płyta to na drugi dzień zadzwoniłem powiedzialem ze siadł dysk i już podali :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czopa Opublikowano 17 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2005 Musisz uzyskać od sklepu pismo że płyta została wymieniona na gwsarancji na inny typ, wysłać faks do Microsoftu i po kłopocie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...