Fidel Opublikowano 11 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2005 mam ta konsole kupilem dzisiaj za 40zl tu pare zdjec jak by ktos by ciekawy jak to cacko wyglada i niestety cos nie dziala:(( wlaczam wszystko jest ok ekran startowy gierki - tytul autorzy i zwis nic sie nie da zrobic - naciskam wszystko i nic:( nie wiem co sie zrypalo czy kosola czy gra:(( po wstepnych ogledzinach pady dzialaja - zwieraja odpowiedznie sciezki po nacisnieciu przycisku a co do reszty to niestety nie wiem:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cavarr Opublikowano 11 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2005 Ale wypas hehhehe :) po co te srebrne kółeczka na padach są, jakiś bajer ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fidel Opublikowano 11 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2005 to jest cos w rodzaju krzyzaka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZATOICHI Opublikowano 12 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Czerwca 2005 dla informacji mały cytacik z Encyklopedii Konsol na serwisie EMU-DREAMS Sukces firmy Atari i jej sztandarowego produktu konsoli Atari 2600 VCS nie uszedł uwadze giganta na rynku zabawek, firmy Mattel Co. W 1976 roku Richard Chang, szef działu rozwoju w Mattel nawiązał współpracę z Glen’em Hightower’em z firmy APh Technology Consultants aby razem opracować konkurencyjny produkt dla Atari 2600. W wyniku wspólnych prac powstał projekt bazujący na szesnastobitowym procesorze firmy General Instruments, niemal pod każdym względem przewyższający konkurencję. Docelowo miał to być komputer osobisty stanowiący podstawę dla Intelligent Television czyli „inteligentnej telewizji”. Stąd się wzięła nazwa Intellivision. Na samym początku planowano wypuszczenie na rynek tzw. Master Component będącego później dobrze znaną konsolą gier wideo. Dodatkową przystawkę rozbudowującą konsolę do komputera domowego (dodatkowa pamięć, klawiatura, wbudowany magnetofon) planowano wypuścić w późniejszym terminie. Sfinalizowaniem i dalszym rozwojem projektu miała zająć się nowopowstała firma Mattel Electronics. W 1979 roku przeprowadzono test marketingowy w miejscowości Fresno w Kaliforni, który zakończył się znaczącym sukcesem. Wobec czego w 1980 roku rozpoczęto oficjalną sprzedaż konsoli w cenie $249. Mimo iż Intellivision była droższa od najpopularniejszej wówczas Atari 2600 to bardzo szybko sprzedano całą pierwszą partię 175 000 sztuk. Ta sama konsola była dostępna w kilku większych sieciach sklepowych w USA jako Sears Telegames Super Video Arcade, Radio Shack Tandyvision I lub GTE Sylvaniavision. Z czasem Intellivision została nieoficjalnie nazwana konsolą dla dorosłych ze względu na gry jakie można było na nią kupić. Dużą popularnością cieszyły się symulatory gier hazardowych (Las Vegas Poker & Blackjack) oraz gry sportowe (Major League Baseball). Poza tym do najlepszych gier na tą platformę zaliczane są Utopia, Astrosmash, Night Stalker i Burger Time. Zapowiadana głośno na początku przystawka rozbudowująca konsolę do komputera domowego długo nie mogła doczekać się swojej premiery. Pod koniec 1981 roku w kilku sklepach zaprezentowano niewielką serią testową tego urządzenia, jednak ze względu na wysoką cenę spotkała się ze znikomą reakcją. W 1982 roku firma Mattel Electronics wypuściła na rynek odświeżoną i nieco przekonstruowaną drugą wersję konsoli znaną potem jako Intellivision II. W sumie szacuje się, że do 1984 roku sprzedano nieco ponad 3 miliony sztuk Intellivision I/II. PROCESOR: General Instruments CP-1600 pracujący z częstotliwością 0,9 MHz; Układy wspomagające: AY-3-8919 (procesor graficzny), AY-3-8914 (procesor dźwięku); PAMIĘĆ: 704 B RAM (szesnastobitowa) , 4K System ROM (dziesięciobitowa), 240 B RAM (ośmiobitowa pamięć podręczna) GRAFIKA: : rozdzielczość 192x160 pikseli w 16 kolorach, konsola mogła obsługiwać jednocześnie 8 sprite’ów; DŹWIĘK: 3 kanały Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fidel Opublikowano 12 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Czerwca 2005 potrzebuje jakas gre:) ma ktos bo bym sprawdzil co jest zepsute czy gra czy konsola Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saabotaz Opublikowano 2 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Lipca 2005 Jeśli gra startuje to sprzet jest raczej ok. Sprawdź kondensatory elektrolityczne czy się nie wylały ze starości i czy trzymają pojemność. Może zasilanie niedomaga. Drugim uszkodzeniem może być utrata niektórych danych w pamięci ROM. Takie pamięci trzymają dane około 10-15 lat. Jeśli w kasetce z grą są pamięci typu flash lub ROM z takim okienkiem do kasowania (zaklejone papierkiem) to prawdopodobnie utraciły trochę danych. Jeśli jednak są tam PROM'y jednorazowego zapisu bez możliwości kasowania to raczej będa trzymać wszystko do końca świata. Spróbuj jeszcze wyczyścić spirytusem styki kasetki i gniazdo w konsoli, może coś nie łączy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xaon Opublikowano 2 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Lipca 2005 Wprawdzie nic nie pomoge, ale spoko konsolka, wyglądem bije next-geny o głowe :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fidel Opublikowano 4 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2005 kondensatorki sie nie wylały styki czyscilem a uklad w karcie nie ma oczka:P ale kosolka fajnie wyglada a i tak jak bym ja uruchomil to pogralbym z 5 minut:P ale ostatnio udalo mi sie okazyjnie zakupic 10 gier na atari 2600:P tylko ze nie mam konsoli:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...