tripfnf Opublikowano 4 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2005 Witam. Czy da się odblokować 4 potoki na moim gf 6200A (64 bit) pod AGP (o ile to ważne dodam że karta pracuje pod płyte z agp 4x) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2005 nie jestem pewien, ale z tego co pamietam w wersji 64bit nie da sie odblokowac potoków Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
focus_ Opublikowano 4 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2005 nie jestem pewien, ale z tego co pamietam w wersji 64bit nie da sie odblokowac potoków 1632727[/snapback] Podobnie jak w wersji 128-bit - tam się moduje tylko jednostki Pixel Shader. :) GF 6200A można najwyżej podkręcić - nie ma mowy o żadnym modowaniu chyba, że się uda zmiana nazwy na GF 6600 - co daje pewnego kopa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tripfnf Opublikowano 4 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2005 może troche głupie pytanie ale gdybym spróbował odblokować potoki na mojej karcie to by chyba nie było skutków ubocznych po owej operacji ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
focus_ Opublikowano 4 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2005 może troche głupie pytanie ale gdybym spróbował odblokować potoki na mojej karcie to by chyba nie było skutków ubocznych po owej operacji ?? 1632820[/snapback] Jeszcze raz mówię - w GF'ach 6 oraz 7 nie ma potoków! Są Pixel Shadery i ROPy. Jak uruchomisz rivę tuner to zapewne zobaczysz tylko jednego Quada - więc nawet nie będziesz miał jak sprawdzić czy się coś moduje - ponieważ wszystko co jest tylko możliwe, będzie odblokowane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tripfnf Opublikowano 4 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2005 jak to nie ma potoków, wszędzie piszą o potokach. Czy w moim geforcie są jakieś zablokowane potoki czy cokolwiek "zablokowanego" (ja już sam w końcu nie wiem) i czy jeślie jest to czy jakoś się da to odblokować ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 4 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2005 przed odblokowaniem masz 4 jednostki pixel shader i 4 ropy po odblokowaniu o 4 jednostki pixel shader więcej , ropów jest tyle samo w wersji 64bit nic nie odblokujesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 4 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2005 Jeszcze raz mówię - w GF'ach 6 oraz 7 nie ma potoków! Są Pixel Shadery i ROPy. Jak uruchomisz rivę tuner to zapewne zobaczysz tylko jednego Quada - więc nawet nie będziesz miał jak sprawdzić czy się coś moduje - ponieważ wszystko co jest tylko możliwe, będzie odblokowane. 1632826[/snapback] z tym to nieżle dowaliłeś nie mają potoków , tylko gf 6600(8ps i 4rop) i 7800gtx(24ps i 16rop) mają niesymetryczną konstrukcje , wszystkie pozostałe mają symetryczną konstrukcje , czyli 6200 to normalny 4 potokowiec a 6800 to normalne 8 , 12 , 16 potokowce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
focus_ Opublikowano 4 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2005 (edytowane) z tym to nieżle dowaliłeś nie mają potoków , tylko gf 6600(8ps i 4rop) i 7800gtx(24ps i 16rop) mają niesymetryczną konstrukcje , wszystkie pozostałe mają symetryczną konstrukcje , czyli 6200 to normalny 4 potokowiec a 6800 to normalne 8 , 12 , 16 potokowce 1633175[/snapback] Nie no wiesz o co mi chodziło :) Z pewnością w GF 6 nie ma potokó renderujących takich jak w np. w Radeonach - ale faktycznie nieco przesadziłem :) Prostując - o potokach renderujących w GF 6 możemy mówić tylko wtedy gdy ilość jednostek Pixel Shader oraz ROPów jest identyczna. Ale są to osobne jednostki, nie tak jak w Radeonach, całościowe moduły. pozdrawiam :) Edytowane 4 Września 2005 przez focus_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 4 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2005 no wiesz trzeba dokładnie pisać bo jakiś laik przeczyta i bedzie opowiadał na prawo i lewo że gf 6 i 7 nie mają potoków ,spowoduje to tylko niepotrzebne kłótnie i zamieszanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyna58 Opublikowano 7 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2005 Witam. Czy da się odblokować 4 potoki na moim gf 6200A (64 bit) pod AGP (o ile to ważne dodam że karta pracuje pod płyte z agp 4x) 1632698[/snapback] Nie wiem jak na 64 bitowych kartach jest ale na 128 bitowych jest szansa na odblokowanie 4 potoków i szansa przerobienia GF6200 na 6600. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczowsky Opublikowano 7 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2005 na 64bit to raczej tylko oc.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...