Skocz do zawartości
tripfnf

Odblokowanie Potoków (6200 64 Bit Agp)

Rekomendowane odpowiedzi

nie jestem pewien, ale z tego co pamietam w wersji 64bit nie da sie odblokowac potoków

1632727[/snapback]

 

Podobnie jak w wersji 128-bit - tam się moduje tylko jednostki Pixel Shader. :)

 

GF 6200A można najwyżej podkręcić - nie ma mowy o żadnym modowaniu chyba, że się uda zmiana nazwy na GF 6600 - co daje pewnego kopa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może troche głupie pytanie ale gdybym spróbował odblokować potoki na mojej karcie to by chyba nie było skutków ubocznych po owej operacji ??

1632820[/snapback]

Jeszcze raz mówię - w GF'ach 6 oraz 7 nie ma potoków! Są Pixel Shadery i ROPy.

 

Jak uruchomisz rivę tuner to zapewne zobaczysz tylko jednego Quada - więc nawet nie będziesz miał jak sprawdzić czy się coś moduje - ponieważ wszystko co jest tylko możliwe, będzie odblokowane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz mówię - w GF'ach 6 oraz 7 nie ma potoków! Są Pixel Shadery i ROPy.

 

Jak uruchomisz rivę tuner to zapewne zobaczysz tylko jednego Quada - więc nawet nie będziesz miał jak sprawdzić czy się coś moduje - ponieważ wszystko co jest tylko możliwe, będzie odblokowane.

1632826[/snapback]

z tym to nieżle dowaliłeś nie mają potoków , tylko gf 6600(8ps i 4rop) i 7800gtx(24ps i 16rop) mają niesymetryczną konstrukcje , wszystkie pozostałe mają symetryczną konstrukcje , czyli 6200 to normalny 4 potokowiec a 6800 to normalne 8 , 12 , 16 potokowce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tym to nieżle dowaliłeś nie mają potoków , tylko gf 6600(8ps i 4rop) i 7800gtx(24ps i 16rop) mają niesymetryczną konstrukcje , wszystkie pozostałe mają symetryczną konstrukcje , czyli 6200 to normalny 4 potokowiec a 6800 to normalne 8 , 12 , 16 potokowce

1633175[/snapback]

Nie no wiesz o co mi chodziło :)

 

Z pewnością w GF 6 nie ma potokó renderujących takich jak w np. w Radeonach - ale faktycznie nieco przesadziłem :)

 

Prostując - o potokach renderujących w GF 6 możemy mówić tylko wtedy gdy ilość jednostek Pixel Shader oraz ROPów jest identyczna.

 

Ale są to osobne jednostki, nie tak jak w Radeonach, całościowe moduły.

 

pozdrawiam :)

Edytowane przez focus_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czy da się odblokować 4 potoki na moim gf 6200A (64 bit) pod AGP (o ile to ważne dodam że karta pracuje pod płyte z agp 4x)

1632698[/snapback]

 

Nie wiem jak na 64 bitowych kartach jest ale na 128 bitowych jest szansa na odblokowanie 4 potoków i szansa przerobienia GF6200 na 6600.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...