tomcyk Napisano 3 Grudnia 2002 Zgłoś Napisano 3 Grudnia 2002 Miała się kiedyś pojawić(albo się pojawiła, niewiem) taka gierka z dinozaurami : Treespasser czy jakoś tak. Komputery nie mogły tego pociągnąć :P racja z Tresspasserem tak było, ale dobrym przykładem był Unreal 1, jak się pojawił to rzedko który komp potrafił to pociągnąć, wymagał dużo Ramu, od Unreala zaczął się prawdziwy boom na VooDoo. Giera dobrze chodziła na PII 266, Voodoo2, 64-128Mb RAM a stardardem było wtedy P133, 32Ram szczęśliwcy mieli jeszcze VooDoo1.Dokładnie!!!Ja bylem takim szczesliwcem,ale jak na giełdzie usłyszałem ile ramu jest zalecane to szczeka mnie sie na butach zatrzymala:)Choć i tak ciupałem jak złoto na jakis 15 klatkach i dobrze było a tera to sie ludziom w tyłkach poprzewracało -150 fps i mało jeszcze??? UNREAL-to moja opinia Szacuneczek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Moszna_Brothers Napisano 4 Grudnia 2002 Zgłoś Napisano 4 Grudnia 2002 Unreal 1[nie mówiąc o symulatorkach lotu które zawsze miały wymagania przegięte na maxa] PS. Swoją drogą powiem,że na AMD K6 233+64 ramq+voodoo2 12 MB [taaak taki sprzet mam obok siebie ;)] UT chodzi lepiej niż zwykły Unreal!!! :D.... może dlatego,że nie mam patcha? A może dlatego,że tam musi "obrabiać" wiekszy teren? Nie wiem ;),ale w Unreala 1 też sie da tam spox pograć ;) jakieś 20 FPS jak potworki wyskoczą ;),A ut z 4 botkami też 20 FPS jak jest zawierucha porządna ;) Popieram....UNREAL 1....a gorzej ci moze chodzic własnie z braku pacza......chyba 229 był ostatnim.....UNREAL na GLIDE powienien tak śmigać ze ch cho :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MatI Napisano 5 Grudnia 2002 Zgłoś Napisano 5 Grudnia 2002 NFS 6 minimum GeForce 3 albo 4 i ok 1 ghz do sredniego dzilania ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek Napisano 5 Grudnia 2002 Zgłoś Napisano 5 Grudnia 2002 Unreal- zabił mój sprzęt p166 voodoo1 32mb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin_gps Napisano 6 Grudnia 2002 Zgłoś Napisano 6 Grudnia 2002 NFS 6 minimum GeForce 3 albo 4 i ok 1 ghz do sredniego dzilania ;) Dokladnie tak. Na D950@1100 (FSB133) 192 MB RAM, Gainward GF3 Ti 450 GS cielo :x okolo 22 fps Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szpak Napisano 8 Grudnia 2002 Zgłoś Napisano 8 Grudnia 2002 a dla mnei sof 2 na ta grafike takie wymagania starszne ..no i avp 2 tez po<span style="color:red;">[ciach!]</span>e wymagania a gra cienka.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 8 Grudnia 2002 Zgłoś Napisano 8 Grudnia 2002 a dla mnei sof 2 na ta grafike takie wymagania starszne ..no i avp 2 tez po<span style="color:red;">[ciach!]</span>e wymagania a gra cienka.. mam inne zdanie na temat AvP2 ..... klimat jest powalajacy ..... niestety coz z tego skoro w trakcie walki wszystko sie zacina i robi sie slideshow .... bue Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szpak Napisano 8 Grudnia 2002 Zgłoś Napisano 8 Grudnia 2002 klimat moze i jest ale własnei walka ...pewnei i jest tez swietna ale nie na slaidach :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogi186 Napisano 12 Grudnia 2002 Zgłoś Napisano 12 Grudnia 2002 America`s Army Operations -- http://gry.wp.pl/core.html?filtr=0,0&x=gra,29,5343 -- duże wymogi, a najlepsze że za free :D (300 MB do ściagnięcia). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robertcik Napisano 12 Grudnia 2002 Zgłoś Napisano 12 Grudnia 2002 U mnie tetris skacze (tzn. spadające klocki FPS=2-3 ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzysiek Napisano 12 Grudnia 2002 Zgłoś Napisano 12 Grudnia 2002 hehe battlefield u mnie jak nie pokombinuje z dźwiękiem spada do 5-10 klatek ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elpresspl Napisano 12 Grudnia 2002 Zgłoś Napisano 12 Grudnia 2002 NFS 6 minimum GeForce 3 albo 4 i ok 1 ghz do sredniego dzilania ;)CHORY czy co?? To co w podpisie 1024x768 Max detale i antialiasingx4 i mam 35 fps. :) Nawet jak jest duzo furakow na ekranie :) Oj, oj... gierka wymiata. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M79 Napisano 13 Grudnia 2002 Zgłoś Napisano 13 Grudnia 2002 u mnie sie grac nie da... moze wersja iso jest schrzaniona? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Puffy Napisano 16 Grudnia 2002 Zgłoś Napisano 16 Grudnia 2002 Swojego czasu moim marzeniem było odpalić płynnie Duken Nukem 3d miałem wtedy 486dx2 80Mhz , 8Mb ram , i super karte graficzna miala az 26 mhz cacko ale w rozdzielczosci 320x240 dukn troche ciol. :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eclipse Napisano 16 Grudnia 2002 Zgłoś Napisano 16 Grudnia 2002 Ja sie zgadzam z przedmowcami co mwili ze unreal1 byl najbardziej wymagajacy bylo tak w rzeczywistosci pamietama jak mialem p200mmx 32 m ram i virge 4 mb jak uruchomilem to od razu pomyslalem musze miec v2 i tak sie stalo (to bylo w czerwcu) brat jechal w lipcu ze stanow do polski i wzial mi monstera II to byly czasy aha czy pamietacie to readme jak Epic opisywal pamiec w komputerze i to 128 mb - oh yea !!! jak na tamte czassy to robilo wrazenie jak cholera Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jester Napisano 16 Grudnia 2002 Zgłoś Napisano 16 Grudnia 2002 z tym readme to bylo tak: - Less than 16 megabytes: Unplayable. - 16 megabytes: Playable, but very frequent swapping to the hard disk. We highly recommend turning on "Low Detail Textures" and "Low Quality Sound" to reduce memory usage. - 32 megabytes: Some swapping. - 64 megabytes: Great, with perhaps a teeny bit of swapping. - 128 megabytes: Oh Yes! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irnlng Napisano 16 Grudnia 2002 Zgłoś Napisano 16 Grudnia 2002 z tym readme to bylo tak: - Less than 16 megabytes: Unplayable. - 16 megabytes: Playable, but very frequent swapping to the hard disk. We highly recommend turning on "Low Detail Textures" and "Low Quality Sound" to reduce memory usage. - 32 megabytes: Some swapping. - 64 megabytes: Great, with perhaps a teeny bit of swapping. - 128 megabytes: Oh Yes! pamietam dobrze. u mnie cielo przy 128 i tak. pamietam jak q1 nie chcial pojsc na 486, bo wymagal pentium... ale u1 to bylo przegiecie, na moimcel600 i gf2pro nie bylo idealnie jeszcze, fakt, ze mialem dziwna mb i gf chodzil na niej jak riva, ale bez przesady... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jester Napisano 16 Grudnia 2002 Zgłoś Napisano 16 Grudnia 2002 teraz bedzie to samo ale z d3 i u2 :) nie chodzi mi o ram, ale ogolnie o calego kompa :? znow trzeba bedzie poczekac jakis rok az wyjda takie kompy ktore to uciagna w max detalach/rozdzielczosci i przy fps nie spadajacych ponizej 100 :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irnlng Napisano 16 Grudnia 2002 Zgłoś Napisano 16 Grudnia 2002 teraz bedzie to samo ale z d3 i u2 :) nie chodzi mi o ram, ale ogolnie o calego kompa :? znow trzeba bedzie poczekac jakis rok az wyjda takie kompy ktore to uciagna w max detalach/rozdzielczosci i przy fps nie spadajacych ponizej 100 :P i wtedy zaczne grac w te gry, bo narazie, to nie chce sobie psuc wrazen. nie wiem, tylko czy je teraz kupic, czy za rok beda po 29.90 oryginalki w media markt :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Songoku Napisano 16 Grudnia 2002 Zgłoś Napisano 16 Grudnia 2002 a mi avp2 na 800x600x32 i wszystko na maxa super chodził z 26 fps miałem zawsze .ale chyba na dzisiaj to Doom III Alpha ma największe wymagania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SlaveBlade Napisano 16 Grudnia 2002 Zgłoś Napisano 16 Grudnia 2002 chyba mafia... ale po doomie 3 i QIV to będzie najwyżej klasa średnia..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neo_x Napisano 16 Grudnia 2002 Zgłoś Napisano 16 Grudnia 2002 1. Gta3 2. Mafia 3. Doom 3 wiecej nie pamietam :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Varrol Napisano 16 Grudnia 2002 Zgłoś Napisano 16 Grudnia 2002 A mi sie wydaje, że najbardziej wymagający był Screamer 2. Wprawdzie na minimalnych ustawieniach było ok, ale były jeszcze trzy możliwe. Miałem wtedy P120MHz, a najmocniejszym procem był chyba 133. Natomiast żeby gierka chodziła w full detalach potrzebny był ok P200, albo i więcej. Mam jednak jakieś wrażenie, że była jeszcze jakaś gierka, która była jeszcze bardziej wymagająca, ale nie pamiętam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mefisto Napisano 16 Grudnia 2002 Zgłoś Napisano 16 Grudnia 2002 Kurde wiem żę mówimy pewnie o grach a nie o modach ale dorwałem ostatnio moda do Q1 który tak go przerabia że wykorzystuje w pełni Gforce 4 i jego wszystkie bajerki i nie jestem pewien czy nie elementy Dx 9!!!!! U mnie na kompie chaczy się chwilami a na P4 2.0GHZ+512ram+Gf4 Ti 4200 nie da się grać!!! Ale żebyście zobaczyli DM6 albo DM4 - normalnie orgazm Cienie jak w doomie 3 a teleporty jak w Unrealu 5 :):):):) Jak znajde linka to wam zapodam.......... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jester Napisano 16 Grudnia 2002 Zgłoś Napisano 16 Grudnia 2002 http://tenebrae.sourceforge.net/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neo_x Napisano 17 Grudnia 2002 Zgłoś Napisano 17 Grudnia 2002 pamietam te czasy kiedy mialem 386....... 66 mhz :lol: i jak z 10 min mi sie odpalal doom2 :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mefisto Napisano 17 Grudnia 2002 Zgłoś Napisano 17 Grudnia 2002 http://tenebrae.sourceforge.net/ Dokładnie to! Dzieki za helpa bo nie pamiętałem zkąd to miałem! Polecam do spróbowania! Ale nie weim czy to wszystko co miałem... Pozdro! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sirm Napisano 18 Grudnia 2002 Zgłoś Napisano 18 Grudnia 2002 Ja popieram autora tego postu. TRAINZ w 1024x768 na XP1700, 256MB, MSI Ti4200 64DDR czasami szarpie. Co prawda service pack'i polepszają troche obsługe D3D ale i tak tnie. Dla tej gry zmieniłem prawie prawie całego kompa. Był jeszcze, jak ktoś wcześniej zauważył, FALCON 4.0. Dla tamtej gry też musiałem wymieniać większość części żeby można było płynnie grać. A teraz to mi sie nawet nie uruchamia bo nie obsługuje nowych chyba nowych dx. :cry: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ac3r Napisano 19 Grudnia 2002 Zgłoś Napisano 19 Grudnia 2002 dlamie gta 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robertcik Napisano 19 Grudnia 2002 Zgłoś Napisano 19 Grudnia 2002 pamietam te czasy kiedy mialem 386....... 66 mhz :lol: i jak z 10 min mi sie odpalal doom2 :DNo Doom 2 miał takie wymagania jak ja <span style="color:red;">[ciach!]</span>le. Większość luda miała wówczas C64 lub co ci bogatsi Amige o 1200 nie wspomne. A ci wybrani czyli PC-towcy (pow 386DX40Mhz) szaleli na Doom'ie2 Wtedy to chyba jakieś 0,001 % społeczeństwa miało taki sprzęt. Ale Unreal 1 przebił wszystko. Ludzie grali (pow 250FPS) w tą gre dopiero po roku czasu po upgradu hardwaru. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...