Jump to content

Songoku

Stały użytkownik
  • Content Count

    1169
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Songoku

  1. Nie mam zbytnio czasu czytać całego tematu, ale czy F1 HD322HJ 320GB będzie chodzić na sata 1 ? Bo coś czytałem że nie.
  2. Problem są na 99% napuchnięte kondensatory na płycie z tego co zobaczyłem. Wymienię i zobaczymy.
  3. Witam Dostałem starego kompa do zrobienia. Pentium III 500, płyta medion 9901 na intel 440bx, 192mb ramu. Sprawa jest taka, że wgrywam winde xp, pierwsza część instalacji czyli ta po formatowaniu robi się bez problemów (kopiowanie plikow) ale po restarcie gdy ma juz ładować dalej (ma sie pokazac logo i pasek) to komp sie wiesza. Płyta z windowsem jest dobra, próbowałem też ubuntu 8.10 ale robi się to samo tylko nawet nie kopiuje plików. Ram sprawdziłem memtestem i jest dobry. Za to windows 98 wgral sie bez problemów i chodził dobrze przez całą noc. Może być to przez stary bios bo jest z 98r ?
  4. Witam Mam do sprzedania router Thomson Speedtouch 576 przywieziony z Anglii. Router pracował przez rok a po przywiezieniu do polski przez 6 miesięcy nie był w ogóle używany. Router jest sprawny w 100% , przetestowałem go na neostradzie i działa bardzo dobrze, prawdę mówiąc osiąga transfery jak mój nowy linksys wag200g. Jedynie trzeba zakupić przejściówkę na polskie kontakty i wszystko będzie pasować. Ma wgrany najnowszy firmware. Udzielam 14 dniowej gwarancji rozruchowej. Do routera oczywiście dołączam zasilacz i oryginalny kabel rj45 2m. W załączniku zdjęcie. Wszystkie pytania proszę kierować pod adres cobraf@poczta.onet.pl (lub w temacie) . Cena 100zł +kw Dane techniczne. Hardware specifications • Interfaces - LAN • Wireless: Simultaneous operation of IEEE 802.11b and 802.11g • 1 Ethernet (RJ45) port (10/100BaseT HD/FD) - WAN • ADSL (RJ11) for ADSL/POTS and ADSL/ISDN - LED indicators for all interface ports ADSL Modem Specifications • ADSL: G.dmt (G.992.1) Annex A, B G.lite (G.992.2) • ADSL2: G.dmt2 (G.992.3) Annex A,B,L • ADSL2+ upgradeable Wireless Performance • Typical Indoor coverage: 60m • Dynamic rate switching • Manual/auto channel selection • Manual/auto selection of pure 802.11g/mixed mode (802.11b/g) network • Performance optimisation for ADSL traffic profile • Wireless Distribution System (WDS) Security • Embedded ICSA Certified Firewall • 802.1x/PSK WPA (WPA-PSK) • 64/128bit WEP encryption • Wireless client registration/access control (with physical push button) • SSL Services • Multi User High Speed Internet Access • FLEXIBunDLE - Micro-modular activation and management of Gateway functionality • Content Filtering - Basic: URL white list/blacklist - Standard: Subscription based URL blocking using a network located URL database for URL classification. - Advanced: Standard Content Filtering augmented with a more granular manageability. Management • FLEXIBundLE multi level - multi role management • Intuitive GUI via HTTP and HTTPS • SpeedTouch Wireless Home Install Wizard • Web-based Easy Setup Wizard (OS independent) • Intuitive web interface • Command line interface (CLI) via telnet • SNMP, Eventlog • System software upgrade - Via web GUI - Through SpeedTouch Upgrade Wizard
  5. To jak nikt nie wie ? Musze zrobić komputer powiedzmy publiczny na który będą obsługiwać rożni ludzie i musi być tak, że zaraz po włączeniu się Windowsa uruchamia się tylko jeden program bez żadnej powłoki (shella-explorera) i tylko do tego programu będzie można mieć dostęp. EDIT Dobra znalazłem w rejestrze jak wywalić shella. Tylko teraz problem jak zrobić żeby po zamknięciu tego programu zamykała się sesja automatycznie.
  6. Witam Chcę zrobić tak że zaraz po zalogowaniu się w windowsie xp/2003 uruchamiałby mi się jakiś program który wskaże ale bez Explorera i innych śmieci, tylko sam program.
  7. thx, rozkreciłem go żeby zobaczyc jaki pll jest i jest taki http://www.silego.com/resources/pdf/xSLG84...10_02132007.pdf najbardziej martwi mnie zdanie w tym pdf "SGL84516S is cost reduced CK505 with no over-clocking support" EDIT: bios działa ale jak chce zapisać opcje zmiany fsb to nie zapamiętuje ich, da się coś z tym zrobic ?
  8. hej luk1999 mam taki problem z biosem, że mam takiego kompa http://www.amazon.de/Sony-VGX-XL201-Deskto...L/dp/B000J479KQ I wszystkie ciekawe opcje pousuwali z niego Płyta gł to przerobiony przez sony Asus p5b i konkretny model to p5bw-mb. Bios jest awarda ale winflashem nie da się go zgrać bo pisze że to nie bios awarda. Na stronie z sony znalazłem biosa z zintegrowaną instalką do windowsa http://support.vaio.eu/downloads/info/info...03/M4003003.exe potrafiłbyś wyodrębnić biosa z tej instalki i zobaczyć czy się da odblokować opcje ?
  9. Witam. Mam takiego kompa do oglądania TV HD , filmów itp. Taki komp do salonu. W full HD jest po 90% obciążenia na 2 procki więc przydało by się mniej. Takie coś http://www.amt-notebooki.pl/product.php?id...mp;categorie=14 Po rozkręceniu na płycie zobaczyłem tylko napis Sony Corp i to wszystko, radiator na procku wielkości połowy chłodnicy od poloneza i procek z potencjałem :twisted: W sandrze wypisało w mainboard firma Asus i chipset P965, i to wy wskazywało na model P5B (jakąś jego odmiane) więc PLL powinien być taki sam. W biosie żadnej opcji nie ma, ani do ramu ani fsb, nic. Próbowałem programów Systool, clockgen ,setfsb i po wybraniu PLL z asusa P5B odczytuje fsb ale nie da się go zmienić. Jak myślicie, czym dało by się go ruszyć ?
  10. Znalazłem, nie ma tak źle, jest jedna paczka http://www.nliteos.com/addons/#12 Boooggie's Windows 2003 Post SP1 update pack, tylko nie wiadomo czy dość świeża ale narazie ujdzie
  11. Z tymi aktualizacjami to mam ściagać je osobno na dysk, jak jest ich po 40 to każdą osobno trzeba? to cały dzien zejdzie, chyba ze jest inny sposób
  12. Heh okazało sie ze mam tego esentiala od tiesta :P, wrzuć tego Vonyc Holliday mix PVD bo jego nie mam napewno, jak sety podobaja sie :>
  13. insektcc jak z tymi setami bo nie widze ich, ja swoje wrzuciłem mozecie ściągać
  14. insektcc tego Essential Mix 623 2005.08.07 - Ibiza Speical Tiesto @ Amnesia i Paul Van Dyk - VONYC Holiday Mix 25-12-2005 jak fajne to wrzuć bo nie mam
  15. to się raczej nie zmieszczą te sety xpektor jak ten z vandit night jest w 4 cześciach a z ibizy ma 313mb. Narazie wrzuciłem Tiesto Club Eau 2 jutro kolejne jak bedzie miejsce
  16. Tiesto Club Eau 2 juz leci na ftp bedzie oczywiscie trance energy 2000, sensation white 2004 od PVD, teraz dorwałem Dj_Tiesto_Live_at_Dance_Valley_04_08_2001 tez super, moze poźniej wrzuce trance Energy 2003 PVD i dj_tiesto_-_live_at_dutch-dimension_solo_tour_holland(02-02-2002) 1 część
  17. Dokładnie, mam dj_tiesto_-_live_at_dutch-dimension_solo_tour_holland(02-02-2002) i bez porównania z tymi smutami co teraz graja Edit: Jak ktoś da ftp to moge wrzucić tego i kilka perełek
  18. Macie racje nowy trance umarł... przesłuchajcie sobie Dj_Tiesto_Live_at_Club_Eau_2_Year_Anniversary_03_06_2001 masakra ;p... tak powienien wyglaac trance
  19. Poczytaj sobie o odrzywianiu zamin bedziesz coś chciał zmienić, bo juz widze podstawowy błąd wyrzucianie tłuszczu. Tutaj masz wszystko co potrzebne http://www.sfd.pl/temat127853/
  20. Nie to co kiedyś ,ale powiem ze fajny set :wink:
  21. Jak mówicie ze ciach!owe to nawet nie sciagam. Brakuje PVD,rok temu zagrał zajebiście. Właśnie szukam sensation z poprzednich lat . Ma ktoś namiary ?
  22. slim Jim jak na 2 lata to cieniutko , napewno diety nie miałeś i dlatego chudy jesteś ale zalerzy co sie chce osiągnąć. DO jordana, ares dobrze gada o odrzywkach :wink: , monohydrat + carbo + tauryna super poąłczenie , mono ponoć nie ważne jakiej firmy ale dobrze było jak byś kupił z znaczkiem Creapure, a i Vitalmax ale nie classic bo ten podobno cienki jest. A podstawą jest dieta i nie zadne pchanie na maxa jakies gówien typu pączki pizze czipsy . Musisz obliczyć sowje dzienne zapotrzeowanie na kalorie + 500kalori extra jak chcesz przytyć, ukłądasz diete według np 1.8g białka na kg , 6g ww na kg i 1.5g tłuszczy na kg masy ciała. Jesz 5, 6 średnich posiłków. Same chude miesa, tłuste ryby, ryz, kasza, płątki owsiane, jęczmienne, żytnie, tran, oliwa z oliwek,olej lniany duzo ważyw, owoców mniej (bo cukier, 1 dziennie moze być), ale to tylko tak ogólnie jak chcesz więcej (3 raz to pisze :mur: ) www.sfd.pl[/size][/b] , Masz tam wsyzstko posty jak ułorzyć diete, trening jakie odzywki, poczytaj o tym ,ułuż sobie wszystko daj do sprawdzenia poźniej uzbruj sie w ciepliwosć i patrz na efekty :)
  23. Jaro830628 no no znasz sie troche :D. A pozatym kolega wyrzej chyba nie wie jakie rygorystyczne testy i badania musza przejśc odrzywki i suplementy renomowanych firm alby trafiły na sklepowe półki mówie odrzywki a nie jakieś koksy typu meta oma od których nieźle sobie mozesz zdrowie zniszczyć , choć wiadomo co naturalne lepsze a odzywki to tylko dodatek, ale jak napisał Jaro830628 najlepiej iść do dietetyka i lekarzą sportowego ale sportowego a nie jakiegoś zwykłego (bo te sie ch*** znają) i sie zapytać. A narazie poczytaj na www.sfd.pl
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.