yuucOm Opublikowano 12 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2006 No dobrze, tylko które są te "sławniejsze"? ;) Francesco's, OOO, Thievery in IC, BTmod, MMM, Living Economy, OPO, UOP, Damarask, Natural Environments - to tylko garstka co ciekawszych modów. Taki spis modów wypadałoby sensownie podzielić i krótko opisać... Sporo roboty. Zobaczymy co da się zrobić. ;)No dokładnie ;). Hmm ja bym jeszcze dodał 300 artefact in coś tam (kurcze zapomniałem nazwy :)). I tak jest już dużo w FAQ. Szkoda ze nie wiedziałem o tych moda (z trawa i mniej poligonów) jak jeszcze grałem obka na 5900xt ;) (moja strata). Tzn gram na 5900xt ale juz nie w OBka. Może jeszcze wróce wyposażony w 7900XX i w pełen pakiet modów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 12 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2006 A propos FAQ - jakby ktos podal jakiegos fajnego konfiga do BTmoda to byloby milo. Edycja plikow XML jakos mnie odrzuca... Ja sam korzystałem swego czasu z BTmod 2.20 i 2351967[/snapback] Szkoda ze nie wiedziałem o tych moda (z trawa i mniej poligonów) jak jeszcze grałem obka na 5900xt ;) (moja strata). Tzn gram na 5900xt ale juz nie w OBka. Może jeszcze wróce wyposażony w 7900XX i w pełen pakiet modów.Jak grałeś na 5900xt to jeszcze tych modów nie było, no może oprócz trawy. Na 7900XX to wypadałoby jakieś ładniejsze tekstury wgrać, że o modzie Book Jackets nie wspomnę. :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 12 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2006 Jak grałeś na 5900xt to jeszcze tych modów nie było, no może oprócz trawy. Na 7900XX to wypadałoby jakieś ładniejsze tekstury wgrać, że o modzie Book Jackets nie wspomnę. :) O właśnie :). Mody upiekszacze też by sie przydały w FAQ (chciaż same linki). Ja pamietam tylko jednen z lepszymi texturami na odległość (ale przeciez i tak nie mogłem z takich luxusów korzystać ;)). Jeszcze na gamespocie był temat z upiększaniem Obliviona (nawet nie czytałe bo to chyba nie art dla kogoś z 5900xt był :D). Tutaj link http://www.gamespot.com/features/6148788/index.html. Dużo tutaj modów nie ma ale zawsze. Powiem ze mi z nową kartą przydałyby sie mody upiekszacze (nie znam kompletnie zadengo oprócz Loda :P). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 12 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2006 Immersive Interface wplywa tylko na wyglad ikonek na glownym ekranie (kompas, paski HP/mana/stamina, efekty czarow) - nie rusza inventory i pozostalych ekranow, nie powinien wiec kolidowac z nimi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ivan06 Opublikowano 12 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2006 Zainstalowalm gierke, nastepnie patch "Oblivion_v1.1FinalEnglish" jesli dobrze pamietam oficjalny, a nastepnie spolszczenie, pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 13 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2006 Powiem ze mi z nową kartą przydałyby sie mody upiekszacze (nie znam kompletnie zadengo oprócz Loda :P). The Oblivion Texture Overhaul The Ultimate Visual Experience for TES IV The Oblivion Texture Overhaul to projekt grupy zapalonych fanów serii TES, którzy postanowili stworzyć poradnik/spis/zbiór pluginów i tekstur, które upiększają Obliviona. Prace nad tym cały czas trwają, jednak już widać, że podrasowany Oblivion wygląda po prostu cudownie. W tej chwili posiadacze kart graficznych z 512 i 256MB mogą wgrać sobie odpowiednie mody i tekstury. Z czasem mają się pojawić porady dla graczy mających grafikę ze 128MB ramu. Na stronie pokazane są screeny z różnymi teksturami i ustawieniami. Znajdują się tam również krótkie opisy i linki do pluginów upiekszających Obliviona. Warto spojrzeć. Oczywiście angielski wymagany, w końcu ten język to dziś podstawa. :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KZI Opublikowano 14 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Października 2006 Crosis, ja licze się z tym, że spolszczona będzie oficjalna gra, a dodatki po angielsku i tak jest ok, cóż zrobić, ale wtedy znikły mi kwestie mówione. Po reinstalce już jest ok, mam więcej polskiego + gadkę (gadka po angielsku, czy u was spolszczenie jest pełne, czy tylko txt? ). Upiększacze do 7900XX? Kurde, przecież gra dalej skacze na maxa, a chcecie jeszcze upiększać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 14 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Października 2006 Crosis, ja licze się z tym, że spolszczona będzie oficjalna gra, a dodatki po angielsku i tak jest ok, cóż zrobić, ale wtedy znikły mi kwestie mówione. Po reinstalce już jest ok, mam więcej polskiego + gadkę (gadka po angielsku, czy u was spolszczenie jest pełne, czy tylko txt? ).Nie instalowałem co prawda spolszczenia, ale wątpię, aby głos był również po polsku. To wymagałoby sporego zaangażowania, co więcej taka łatka zajmowałaby dosyć sporo miejsca (w końcu ten głos ileś MB waży, nie?). Upiększacze do 7900XX? Kurde, przecież gra dalej skacze na maxa, a chcecie jeszcze upiększać?Na dobrym sprzęcie, dobrze skonfigurowanym, z odpowiednimi modami skakać nie będzie. Poza tym to jest piękne, że można jeszcze bardziej poprawić wygląd Obliviona. Za kilka(-naście) miesięcy ludzie będą mieli lepszy sprzęt to i będą mogli upiększyć swojego Obliviona. Tak samo było z Morrowindem, tak samo będzie z Oblivionem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 14 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Października 2006 The Oblivion Texture Overhaul The Ultimate Visual Experience for TES IV The Oblivion Texture Overhaul to projekt grupy zapalonych fanów serii TES, którzy postanowili stworzyć poradnik/spis/zbiór pluginów i tekstur, które upiększają Obliviona. Prace nad tym cały czas trwają, jednak już widać, że podrasowany Oblivion wygląda po prostu cudownie. W tej chwili posiadacze kart graficznych z 512 i 256MB mogą wgrać sobie odpowiednie mody i tekstury. Z czasem mają się pojawić porady dla graczy mających grafikę ze 128MB ramu. Na stronie pokazane są screeny z różnymi teksturami i ustawieniami. Znajdują się tam również krótkie opisy i linki do pluginów upiekszających Obliviona. Warto spojrzeć. Oczywiście angielski wymagany, w końcu ten język to dziś podstawa. :) Thx za linka ;). ENG znam w miare (przeszedłem całego Obka UK version wiec :D). @KZI skacze Ci an 7900GS ? :/ Może z czymś przesadziłeś (za duze aa lub self shadows) ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 15 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2006 (edytowane) Ja pier**** różnica między oryginalnymi texturkami z Obliviona a texturami z tego moda jest kolosalna o_O w zasadzie te oryginalne wglądają jak low. Edytowane 15 Października 2006 przez -Caleb- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 15 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2006 (edytowane) rofl dokładnie to samo zdanie. Ale to norma przecież obek ma juz swoje miesiące. Textury mnie powaliły 8O. Jeden chodnik wygląda tam jak real ;o. Jak Wam chodzi z lepszymi texturami ? Teoretycznie nie powinno gorzej jeżeli sie ma odpowiednio dużo ramu i video ramu ;). Juz sie nie moge doczekać nowego gpu ;d. Edytowane 15 Października 2006 przez yuucOm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 15 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2006 rofl dokładnie to samo zdanie. Ale to norma przecież obek ma juz swoje miesiące. Textury mnie powaliły 8O. Jeden chodnik wygląda tam jak real ;o. Jak Wam chodzi z lepszymi texturami ? Teoretycznie nie powinno gorzej jeżeli sie ma odpowiednio dużo ramu i video ramu ;). Juz sie nie moge doczekać nowego gpu ;d.Szczerze to ja nawet do tego nie podchodziłem. ;) Za mało ramu i zbyt stara karta graficzna, zresztą Oblivion i tak wygląda nieźle, nawet z modami obniżającym trochę jakość (w FAQ są opisane). Grafika w grach to nie jest dla mnie priorytet. Nie zmienia to faktu, że zmodowany Oblivion wygląda naprawdę cudownie. Gothic 3 uznawany za pogromcę Obliviona będzie miał spory problem, aby pobić TESa grafiką, zwłaszcza że chyba w Gothicu nie skorzystamy z modów. :evil: Twórcy Obliviona przesadzili zarówno z meshami (mnóstwo polygonów, OPO się tym zajmuje), dźwiękami odgrywanymi przy każdym kroku (przy wierzchowcach to trochę spowalnia) i teksturami, które normalnie powinny być przeznaczone dla grafiki ze 128MB, są w rzeczywistości nieznacznie większe niż te 128MB. Gdyby twórcy choć trochę obniżyli jakość tekstur, to dałoby radę pograć na 128MB Vramu (tym zajmują się tekstury Wisemana, które opisałem w FAQu i muszę przyznać, że tego chaczenia jest znacznie mniej, przez co można spokojnie pograć). BTW: Z Morrowindem było podobnie, to znaczy dzięki modom i nowym teksturom/meshom Morrowind wygląda równie dobrze. Ba, nawet można odpalić Morrowinda z teksturami LOD i z HDRem. Ktoś nawet pracuje nad wprowadzeniem SpeedTree. ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 15 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2006 Jak bede miało nowe gpu to zamierzema pomieszać mody na wydajność/jakość ;). Wezme mnie poligonów/kroków itp ale też lod i te co dałeś w linku ;). Spytam tak na boku. Znacie jakiś mod dodający lokajcie ? i czy w ogole SDK do Obliviona umożliwia coś takiego jak nowe modele "budynków", drzew i innych obieków ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 15 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2006 Widze taki ladny spis modow sie robi to moze zainstaluje obka... wieczorem powybieram pare modow glownie tych, ktore zwiekszaja plynnosc gry i moze sie wezme za to jeszcze raz. ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miazga82 Opublikowano 15 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2006 Wow, niezle to wygląda. Ładnie wydać różnice na np. tych screenach: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 15 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2006 Jak bede miało nowe gpu to zamierzema pomieszać mody na wydajność/jakość ;). Wezme mnie poligonów/kroków itp ale też lod i te co dałeś w linku ;).W międzyczasie może coś jeszcze wyjdzie, co poprawi wydajność a przy tym nie zmniejszy za bardzo jakości. ;) Spytam tak na boku. Znacie jakiś mod dodający lokajcie ? i czy w ogole SDK do Obliviona umożliwia coś takiego jak nowe modele "budynków", drzew i innych obieków ?Sam CS chyba tego nie umożliwia. Jednak od czego są fani TESa? To powinno być na tej samej zasadzie co zbroje czy bronie. Niby nie można tworzyć nowych modeli ale społeczeństwo TESowskie już zrobiło masę nowych modeli i nie tylko bronie, zbroje, ale także nowe potwory jak chociażby Gargoyle czy znane z Morrowinda Hungery i Golden Saints. Natomiast jeśli pytasz o nowe tereny, to na myśl przychodzą mi mody, które dopiero powstają jak chociażby pluginy dodające prowincje Skyrim czy Morrowind. Powstają oczywiście mody z nowymi miastami - Damarask (ten właściwie już jest ;)), czy zmieniające już istniejące - Kvatch (ten też ;)) i Sutch. Widze taki ladny spis modow sie robi to moze zainstaluje obka... wieczorem powybieram pare modow glownie tych, ktore zwiekszaja plynnosc gry i moze sie wezme za to jeszcze raz. ;)Myślisz że wystarczy jeden wieczór na wyselekcjonowanie odpowiednich modów? :blink: Ja z modami walczę już od kilku dni, aczkolwiek z wolnym czasem u mnie bardzo kiepsko. Poza tym co chwila wychodzą nowe, ciekawe mody, które warto by było opisać (na co potrzeba czasu ;)). Jutro spróbuje coś dodać do pierwszego posta o pluginach godnych polecenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 15 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2006 Powstają oczywiście mody z nowymi miastami - Damarask (ten właściwie już jest ;)), czy zmieniające już istniejące - Kvatch (ten też ;)) i Sutch.Nowe miasta jako punkt na mapie cirodyl do ktorego można pojść czy jako mod który sie ładuje odrazu w mieście ? :P. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 16 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2006 Nowe miasta jako punkt na mapie cirodyl do ktorego można pojść czy jako mod który sie ładuje odrazu w mieście ? :P.Damarask to nowe miast na pustkowiach Oblivionu. Jest to miast daedr... Zresztą poczytaj temat na oficjalnym forum - Damarask. Ponad 50 NPCów, 10 questów, arena - jedno wielkie miasto. Na pewno dodam tego plugina jako godnego polecenia w pierwszym poście. Przy okazji: FAQ troszkę się zmienił. ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrIkO Opublikowano 16 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2006 Czy mi sie wydaje, czy Unofficial Patch dziala negatywnie na wydajnosc ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo3642 Opublikowano 16 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2006 Czy mi sie wydaje, czy Unofficial Patch dziala negatywnie na wydajnosc?Jesli masz najnowsza wersje to raczej Ci sie wydaje, jesli masz 1.3 to podobno może gdzieś tam zwalniać. Ja nie zauważyłem nigdy żadnego wpływu. Jeśli chodzi o spolszczenie: Ja używam angielskich modyfikacji i od niedawna -spolszczenia. Nie zauważyłem jakiś strasznie dziwnych rzeczy i wydaje się, że wszysko działa. Ale rzeczywiście niektóre nazwy są po angielsku, OMM wykrywa dużo konfliktów itp... Jeśli ktoś ma spore kłopoty z językiem, to myślę że spokojnie może grać w wersji PL. Jeśli chodzi o mnie - sumie to trochę żałuje, że to zainstalowałem. Jedyny plus to książki po polsku- czytanie kilkudziesięciu stron po angielsku jest nieco męczące (dla mnie), a po Posku można sobie troche poczytać:) Jeśli chodzi o podmiane textur świata na lepsze oraz TOTO, to pożaliłem im się na na oficjalnym forum. Oto mje refleksje odnośnie owych list rekomendacji: TOTO- it's a great idea! But I think that the list of modification for 256Mb video card should be for 512Mb and for 512Mb... it looks like only next generation video card will handle with that. (Obviously if someone doesn't mind stuttering he can be pleased with playing anyhow.) I have 256mb video card (x800xl) and 1Gb ram. After installation all recommended texture replacements the game slows down: it runs with stuttering, game "stops" every now and then. I've checked with Video Memory Watcher too (to be more objective)- after few moments video memory is full. I'll try without Jarrod's Oblivion Textures one more time- I think after instalation Qarl's it has very small impact on how does the game look and maybe it could save some video memory. Just one more thing. I don't like Qarl's boulder texture with some odd (unrealistic for me) round pattern. What should I do to have old one? I think deleting file with this texture would be best solution, but I don't know its name. Sorry, ale nie chce mi sie wszystkiego przepisywać po polsku. Jak ktoś zna odpowiedź na ostatnie pytanie- byłoby git. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 16 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2006 ja wczoraj z ciekawości próbowałem z parallax cities- póki co sprawdzone tylko w brumie i efekt bardzo dobry- grafika oczywiście piękna momentami aż nie chcę się wierzyć, że od początku nei załadowano tego typu mappingu do tego u mnei komp znacząco nie zwolnił - może z 10 max 15% spadł fps. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 16 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2006 Damarask to nowe miast na pustkowiach Oblivionu. Jest to miast daedr... Zresztą poczytaj temat na oficjalnym forum - Damarask. Ponad 50 NPCów, 10 questów, arena - jedno wielkie miasto. Na pewno dodam tego plugina jako godnego polecenia w pierwszym poście. Przy okazji: FAQ troszkę się zmienił. ;)Kapitalnie. Jeszcze zaje@# FAQ jest. Kurcze wreszcie zrobie sobie Obka takiego jaki mi bedzie pasił. Kurde czekanie na nowe gpu mnie wykończy :). :ploom:. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 17 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2006 Zbyt wielu graczy korzystających z Francesco's zapewne tu nie ma. Jednak tą garstkę, która woli Francesco's od OOO zainteresuje zapewne informacja, że nowa wersja Francesco's będzie zawierać w sobie Living Economy i Lore Creature Expansion, a także nowe przedmioty. :) Oczywiście będziemy mogli sobie wybrać co chcemy, a czego nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 17 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2006 Zastanawiam sie, czy sie nie pzresiasc na Francesco z OOO - warto? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 20 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2006 Zarzucilem sobie wreszcie OPO + Wiseman's Reduced Textures (komplet) + Short Grass (jako usupelnienie Low Poly Grass). Powiem krotko: widac efekt. 1024x768, tekstury Large, View Distance max, Actor Fade max, Tree Fade i Object Fade 2/3 maksa, Grass Distance 2/3 maksa i na otwartych terenach mam 20 fps i w gore (w podziemiach min. 30, zazwyczaj wiecej). Dla mnie bomba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hooded man Opublikowano 20 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2006 costi znasz jakis server skad mozna pobrac Wiseman's Reduced Textures bez rejestracji? i co to jest to OPO ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 20 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2006 Ad. 1 - nie znam, nie szukalem, ciagnalem z TESSource (wolno jak nieszczescie, w miare mozliwosci polecam Planet Elder Scrolls) Ad. 2 - Oblivion Polygone Overhaul - redukcja meshy; link w pierwszym poscie tematu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 20 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2006 costi znasz jakis server skad mozna pobrac Wiseman's Reduced Textures bez rejestracji? i co to jest to OPO ?Oblivion Polygone Overhaul. W pierwszym poście są linki do tessource, na którym są tekstury Wisemana. Tam też znajdziesz linki do mirrorów, z których ściagniesz pierwsze trzy części. Z dodatkowymi teksturami będzie trochę problem, ale zawsze możesz poszukać informacji na oficjalnym forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HUD Opublikowano 20 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2006 Co do OPO to daje naprawde duzego kopa, wczesniej miałem po 20-25 fpsów, po zainstalowaniu moge powiedzec ze raczej nie schodzi ponizej 40 (!). Oczywiscie jak jest jakaś duża zadyma to skacze czasami do 25-30, ale to zdarza sie rzadko. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 20 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2006 (edytowane) OK juz pare modow na dysku czeka, przez noc sciagne sobie jeszcze troche, glownie zalezy mi na tych poprawiajacych wydajnosc/obcinajacych grafe. Jest moze jakis mod na Vampiryzm, a raczej taki, ktory eliminuje mozliwosc zostania wampirem?? Jezeli mialbym przechodzic jeszcze raz te zadanie to ja dziekuje :lol:. ZNALAZLEM: http://www.tessource.net/files/file.php?id=1850 Moze do FAQ bys to dodal Crosis? Wiem ze moze nie jest to takie wazne jak reszta modow ale mysle ze sie przyda. Tylko cos w komentach pisza ze gra sie wysypuje przez to ;/ Edytowane 20 Października 2006 przez Pioorek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...