Skocz do zawartości
michalak

Gry i Pixel Shader

Rekomendowane odpowiedzi

co prosze bardzo, prosiłem o porównanie do ps2b

X800 obsługuje PS 2.0b ale nie mozna tego porownywac do FX6800, który bedzie szybszy w trybie SM 2.0 , sorry, gafa z mojej strony, nie przeczytałem ze dokładnei chodzi o 2.0b.

To dobra,to czemu w takim CT w kartach wykorzystujacych PS3.0 gra skacze jak glupia nawet na 6800 ??

mi sie wydaje ze to juz wina optymalizacji silnika graficznego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie, gdzie w tym Teście podział się X800XT PE! :D :D :D Ja się domyślam a Wy? :lol: :lol:

 

PS. Pewnie X800XT PE wymiótł albo był na równi z PS3.0 i dla tego wstyd było pokazać ile przyspieszył PS3.0 względem X800XT PE!!! w tych specjalnie zbudowanych demkach! hehehe :razz: Ten test jest do [gluteus maximus]! :wink:

Edytowane przez kojak_ct

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co sie tak wszyscy zaczeli umarsczac nad jakimis wykopaliskiem(06-07.2004)? juz dawno wszyscy zapomnieli o patchu1.2, o sterach na ktorych byly robione testy i o ogolnej atmosferze wokol tych testow...

polecam to

http://www.firingsquad.com/hardware/splint...chaos_theory_1/

przynajmniej jest o czym porozmawiac i jest to na czasie. imho SM2.x zniknie zanim sie dobrze rozkreci, a to za sprawa nowych konsol z SM3.0...a ze SM3.0 wymaga mocnego sprzetu (play3, xbox2, r5xx, SLi), no coz tak to juz jest z ewolucja i wplywu na to nie mamy zadnego, mozemy sie tylko przylaczyc lub przygladac sie z boku bo zatrzymac tego nie jestesmy w stanie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzieliscie Chimpa ?? Czemu takiej grafy z taka plynnoscia nie ma w grach.Fakt,ze tam poza woda motylkiem malpka i roslinnoscia nic prawie nie ma,ale np jak nacisne guzik W (posiadacze ATi z DX9 pewnie wiedza o co chodzi) to tez mi nie skacze a to mw takie same wykorzystanie mocy obliczeniowej co taki dzisiejszy D3 (z nacisnieciem guzika W),wiec mi powiedzcie,why

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie czemu HDR w ati np9800 sie nie wykorzystuje,

bo to nie jest "prawdziwy" HDR i np. w HL2, BiA masz to "cos"...

 

  Widzieliscie Chimpa ??

tak wszystko ok, tylko, ze to sa demka tech. nakierowane na pokazanie mozliwosci ukladu przewaznie na jednym obiekcie. jak bys mial miec takiego np. far cry gdzie na drzewach siedzialyby takie "chimpy" to zapewniam cie, ze oprocz pokazu slajdow niewiele z takiej gry mialbys przyjemnosci...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Radze zagrać w Splintera Chaos Theory tam jest już ten wasz P.S 3.0 , niewiem jak wygląda ale na moim radziu 9200 gra wymiata : :wink: Za jakies 2 miechy bede mial cos z seri GF6 ale wciąż się zastanawiam po co mi te efekty i bajery , przecież w gry sie gra , a nie je ogląda :? .....Chyba wezme starego 7500 dopiero bedzie wymiatac :D :D :D :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wiec korzysci z ps 3.0 sa takie - gry ktore wykorzystuja ps 3.0 chodza na nim szybciej niz na 2.0. Na razie to dwie gry - far cry, splinter cell c.t. i tam po wlaczeniu ps 3.0 (dostepny tylko na gf 6xxx) gra ma wiekszy wydajnosc niz na nizszych shaderach.

Kolejna korzysc to mozliwosc wprowadzenia do uzytku bajerow typu hdr, soft shadows, parallax mapping ale niestety dwa pierwsze bajery sa bardzo obliczeniozerne i jak na razie malo kto moze sobie pozwolic na wlaczenie soft shadows(hdr i parallax mapping jeszcze moze byc) bo karty sa za slabe do takich bajerkow.

 

EDIT:

 

To dobra,to czemu w takim CT w kartach wykorzystujacych PS3.0 gra skacze jak glupia nawet na 6800 ??

Cos ci sie pomylilo. Gra przyspiesza po wlaczeniu ps 3.0. Troszke zwalnia po wlaczeniu parallax mapping wiecej zwalnia po wlaczeniu hdr ale jak wlaczysz soft shadows to juz jest kiszka z tymi trzema efektami to juz sie nie da grac.

Edytowane przez !exec

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...