Argennto Opublikowano 2 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2005 Chciałem zapytać czy przy graniu w wysokiej rozdzielczośći 1280x1024 32 Bit .. procesor ma dużo do wydajności ?? czy będzie różnica między np Bartonem 2500+ a Venice 3000+ ?? czy liczy się tylko karta graficzna ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nyny Opublikowano 2 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2005 Przy tak duzej rozdzielczosci priorytetowa role odgrywa karta graficzna. Roznica w klatkach miedzy bartkiem 2500+ a venice 3000+ bedzie tutaj akurat nieznaczna na korzysc tego drugiego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SABUR Opublikowano 3 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2005 Chciałem zapytać czy przy graniu w wysokiej rozdzielczośći 1280x1024 32 Bit .. procesor ma dużo do wydajności ?? czy będzie różnica między np Bartonem 2500+ a Venice 3000+ ?? czy liczy się tylko karta graficzna ?? przy tej grafie co teraz masz to raczej nie odczujesz zysku ;) zgadzam się, nie będzie dużego wzrostu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr@GuN Opublikowano 5 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2005 tak a propos co to za gra....?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 5 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2005 (edytowane) Żartujesz? Co to ma do rzeczy? Każda pozycja obsługuje taki tryb. Edytowane 5 Grudnia 2005 przez draak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Atomówki Opublikowano 5 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2005 Przy GF 2 MX 400 w rozdzielczości 1280x1024 nie będzie żadnego wzrostu wydajności. Podam przykład z testów jakie sam robiłem. Przesiadka z Durona 650 na 1200 MHz (grafikia: wspomniany GF 2 MX 400). Gra: Quake III. W 1024x768@32bit, detale max. wzrost wydajności był równy 0 FPS. Dopiero przy 800x600 lub 1024x768@16 bit przybywało kilka klatek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...