Skocz do zawartości
Krisss123

Aristo Seria 400

Rekomendowane odpowiedzi

:mur: Witam Wszystkich

Chcialbym kupic Aristo Smart 400 (Parametry podam nizej ) Czy ktos cos moze mi powiedziec na temat tego lapika??? I wogole cos na temat firma Aristo. Pozdrawiam

Intel Pentium M 740 - 770

 

Częstotliwość taktowania: 1.73GHz - 2.13GHz

 

Pamięć Cache: 2MB On-Die L2 Cache,

FSB: 533 MHz

 

Intel Centrino Technology platforma Sonoma

 

W konfiguracjach z Intel Pentium M i kartą Intel PRO/WirelessLAN 802.11 b/g

Chipset Intel Mobile 915 GM Express

Matryca

 

15.4" WXGA 1280 x 800 pikseli Glare WideScreen 16:9 TFT active matrix LCD

Grafika

 

Zintegrowana z układem Intel 915GM

Intel Graphics Media Accelerator 900 max. 128MB DVMT

Pamięć systemowa

 

Moduły DDR 333 MHz SDRAM,

Dwa banki pamięci SO-DIMM pozwalające na rozbudowę do 2GB

Dysk Rozmiar: 2.5"

Pojemność: 40/60/80 GB

Prędkość obrotowa: 5400 rpm

Bufor: 8 MB Cache

Interfejs: ATA-100

System S.M.A.R.T.

Napęd optyczny DVD/CD-R/RW Combo EIDE

 

Nagrywarka DVD+/-RW Dual Double Layer

Czytnik kart

 

Czytnik kart multimedialnych 3-in-1:

 

- Memory Stick (MS)

- MultiMedia Card (MMC)

- Secure Digital (SD)

Audio Wbudowana karta dźwiękowa REALTEK ALC250 AC97 3D stereo sound system kompatybilna z Sound Blaster PRO.

 

Wbudowane 2 głośniki stereo

Multimedia Panel Audio DJ do obsługi płyt Audio CD

 

- Przyciski: Play : Pause : Stop : Fast Forward : Rewind

Komunikacja

 

Zintegrowany Fax/Modem 56K V.90/92

 

Zintegrowana karta sieciowa Gigabyte Ethernet LAN 10/100/1000 Mbps

 

Wbudowana karta sieciowa WirelessLAN zgodna z IEEE 802.11 b/g (w wybranych modelach)

Interfejsy

 

3x port USB 2.0

 

1x IEEE1394 (FireWire)

1x port S-Video (TV-out)

1x port VGA

1x wyjście Audio Out

1x wejście mikrofonu

1x port RJ-45 LAN

1x port RJ-11 Modem

1x PCMCIA typ I/II

Wymiary / waga

 

360 x 265 x 32.2-35 mm

 

2.90 kg

Gwarancja

 

24 miesiące gwarancji w systemie "door-to-door" (koszty transportu do/z naprawy pokrywa serwis).

6 miesięcy gwarancji na akumulator Li-Ion

 

10-cio dniowa gwarancja satysfakcji

 

Opcjonalna gwarancja jakości matrycy LCD

 

Opcja serwisu 72 godzinnego

 

Opcja rozszerzenia gwarancji do 36-ciu miesięcy

Oprogramowanie

 

Oprogramowanie multimedialne:

 

do obsługi płyt DVD

 

Narzędzia i programy antywirusowe:

 

MKS VIR 2005 (pełna 3-miesięczna wersja)

Adobe Acrobat Reader

do obsługi nagrywarki (CDRW lub DVDRW w zależności od wersji)

Zasilanie

 

Bateria:

 

Li-Ion; 4300 mAH, 14.8 V; 8 cel

 

Zasilacz:

 

100-240 V; 50-60 Hz; 65 W

System operacyjny Linux Fedora

(jeśli nie zamówiono Windows XP OEM)

Cena:3900 pln

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

elo,

Przez 2 lata miałem Aristo 2600 z procesorem 2,4 Celeron (żaden mobilny). A dlaczego miałem? Bo oddałem siostrze. Nie płaczę z tego powodu. :)

 

Moje uwagi do marki:

- raczej nie skorzystam z jej usług

- komp kiepsko złożony, trzeszczy

- co trochę śmieszne :) w miejscu gdzie opierałem lewy nadgarstek, wytarłą się obudowa (po roku intensywnego używania), wygląda to jak plama brudu,

- matryca nierówno oświetlona, nie mówię o kątach widzenia - nędza

- głośny niczym suszarka - nie żartuję!

- to, że się okropnie grzał to wina procesora, jak ze stacjonarnego kompa

- wejść i wyjśc bardzo dużo, ale przez dwa lata skorzystałem tylko z USB, portu PS2 i wyjścia słuchawek - reszta dziewicza

- kiepsko spasowany napęd, niewiadomego pochodzenia, przy odtwarzaniu płyt DVD trzeszczało

- czasami jak dotknąłem portu, jakiegokolwiek, strzelało mnie wyładowanie elektrostatyczne

- wiatrak pod spodem, ściągał tumany kurzu

 

Koniec tych zarzutów.

Ale suma sumarum przez te 2 lata nie nawalił ani razu (odpukać). Niech jeszcze posłuży siostrze. Ale powiedzialem sobie, że wolę dopłacić i kupić Asusa lub HPeka. Nie skuszę się na żadną Maxdatę, Aristo czy Acera.

Jeśli porównać go do samochodu to jest jak Kia - trzeszczy, grzeje się, ale jeździ. A jak dają superwyposażenie, to muszą przecież zrekompensować kiepską jakość.

 

pozdro

 

ps. własnie czaję się na Asusa :)

Edytowane przez elmo141

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Dzieki za opinie. Tak naprawde zalezy mi na niezawodnosci, a tu jak widze spisywal sie niezle. No nic pozbieram troszke opinii i sie zobaczy moze kupie chyba ze znasz moze rownie dobry sprzecik za taka sama cene.

Pozdrawiam

 

Witam

Dzieki za odpowiedz a w zasadzie podpowiedz. Nie wiem czy ten lapik o ktorym pisze moze sie rownac z Twoim (no i odbiega troszke parametrami)Jak dlugo posiedasz swoj sprzecik?

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ten mój to teraz rzęch,

 

wg przedstawionych przez ciebie parametrow to lux maszyna

tylko nie wiem jak z wykonaniem

o moim ci napisalem

 

 

za taką cene jak "twoj" Aristo to te "firmowe" z taki wyposażeniem sa nieosiągalne

 

czyli albo wybierasz Aristo i średnią jakość wykonania, albo coś droższego ale uboższego (bo nie masz wcale 100% gwarancji, że taka toshiba czy Hp będą działały bezproblemu)

 

pamiętaj że masz zawsze 10 dni na rezygnację z zakupionego towaru, bez podawania przyczyny,

niech sprzedawca nie wciska ci kitu, że nie można zwrócić, jak coś to dowiedz się u rzecznika praw konsumenta i machniesz mu konkretnym przepisem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pamiętaj że masz zawsze 10 dni na rezygnację z zakupionego towaru, bez podawania przyczyny,

niech sprzedawca nie wciska ci kitu, że nie można zwrócić, jak coś to dowiedz się u rzecznika praw konsumenta i machniesz mu konkretnym przepisem

Mozesz podac linka do tego przepisu? I druga sprawa czy ten przepis dotyczy kazdego zakupu czyli obojetnie czy w sklepie osobiscie czy przez sklep internetowy czy tylko w przypadku zakupow przez internet?

Edytowane przez Modrus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

„Pamiętaj, że zamawiając towar w sklepie internetowym masz większe prawa niż kupując go w tradycyjny sposób. Fakt ten wynika z braku osobistego kontaktu ze sprzedawcą i z produktem. W szczególny sposób wyraża się on w prawie zwrotu towaru bez podania przyczyny w terminie 10 dni od dnia zawarcia umowy (podstawa prawna - Ustawa z dnia 2 maca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U z 2000 r. nr 22, poz. 271).”

 

„Nie możemy zrezygnować w ciągu 10 dni z:

• umowy dotyczącej turystyki, zakwaterowania, transportu, rozrywki, gastronomii,

• umowy o okresowym dostarczaniu produktów spożywczych,

• usługi rozpoczętej za naszą zgodą przed upływem 10 dni,

• zakupionych kaset video, audio, programów komputerowych po usunięciu ich oryginalnego opakowania,

• produktu lub usługi wykonanej według indywidualnego zamówienia,

• produktu, który ulega szybkiemu zepsuciu,

• prenumeraty prasy,

• usług w zakresie gier losowych i zakładów wzajemnych.

Ustawa dająca Ci prawo zwrotu towaru w ciągu 10 dni nie dotyczy: inwestycji kapitałowych, ubezpieczeń, czynności bankowych, sprzedaży z licytacji, czyli aukcji internetowych, a także nieruchomości z wyjątkiem najmu.”

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

„Pamiętaj, że zamawiając towar w sklepie internetowym masz większe prawa niż kupując go w tradycyjny sposób. Fakt ten wynika z braku osobistego kontaktu ze sprzedawcą i z produktem. W szczególny sposób wyraża się on w prawie zwrotu towaru bez podania przyczyny w terminie 10 dni od dnia zawarcia umowy (podstawa prawna - Ustawa z dnia 2 maca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U z 2000 r. nr 22, poz. 271).”

 

„Nie możemy zrezygnować w ciągu 10 dni z:

• umowy dotyczącej turystyki, zakwaterowania, transportu, rozrywki, gastronomii,

• umowy o okresowym dostarczaniu produktów spożywczych,

• usługi rozpoczętej za naszą zgodą przed upływem 10 dni,

• zakupionych kaset video, audio, programów komputerowych po usunięciu ich oryginalnego opakowania,

• produktu lub usługi wykonanej według indywidualnego zamówienia,

• produktu, który ulega szybkiemu zepsuciu,

• prenumeraty prasy,

• usług w zakresie gier losowych i zakładów wzajemnych.

Ustawa dająca Ci prawo zwrotu towaru w ciągu 10 dni nie dotyczy: inwestycji kapitałowych, ubezpieczeń, czynności bankowych, sprzedaży z licytacji, czyli aukcji internetowych, a także nieruchomości z wyjątkiem najmu.”

Dzieki za info. Rozumiem, ze znacznie korzystniej jest kupic cos przez sklep internetowy niz osobiscie. Do jednego z oddzialow sklepu sirius.pl mam 2km w linii prostej ale w takiej sytuacji lepiej zamowic towar przez internet.

 

Jeszcze raz dzieki za info.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a nie łatwiej podjechać i obejrzeć, dotknąć niż robić potem problemy sobie i sprzedawcy?

jeżeli myślisz, że podziałasz sobie kilka dni na laptopie po czym go bezproblemowo zwrócisz firmie sirius to jesteś w dużym błędzie

Edytowane przez kucyk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a nie łatwiej podjechać i obejrzeć, dotknąć niż robić potem problemy sobie i sprzedawcy?

jeżeli myślisz, że podziałasz sobie kilka dni na laptopie po czym go bezproblemowo zwrócisz firmie sirius to jesteś w dużym błędzie

 

Nie kupuje laptopa po to, zeby go po paru dniach zwrocic. Ale wole miec te kilka dni na sprawdzenie - tym bardziej, ze z tymi dead-pixelami to moze byc roznie. Co bedzie jak kupie laptopa i za 2 dni wyjdzie mi jakis dead-pixel na matrycy. Moze Tobie nie robiloby to roznicy ale dla mnie jest to duza roznica miec te pare dni na sprawdzenie! Nie chcialbym zostac z takim laptopem skoro moge miec kilka dni wiecej na jego przetestowanie.

Edytowane przez Modrus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest czysta teoria, zapewne sklep internetowy nie przyjmie zwrotu. Poda jakieś uzasadnienie i tyle… możesz oczywiści iść do rzecznika praw konsumenta i następnie do sądu ale ile czasu to zajmie. Zakładam że jeśli kupisz coś w dobrym sklepie to przyjmą zwrot, ale jeśli sprzedawca nie wykaże dobrej woli to przepisy nic nie pomogą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zgadzam sie się z przedmówcą. Jesteśmy na tyle przebiegłym narodem, że moga być problemy ze zwrotem. Polecam sklep internetowy inttel z karlina. Sprzedawca bardzo przyjemny człowiek. Kupilem po cenie "internetowej" ale przed finalizacja pomacalem go osobiscie na miejscu obejrzalem itd. To jest najlepsza forma, oczywiście nie zawsze możliwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...