BLANTMEN Opublikowano 13 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2006 Tak pilnuj języka, co ? Jakoś wszyscy mają normalnie ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makalele Opublikowano 13 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2006 Tak pilnuj języka, co ? Jakoś wszyscy mają normalnie ... właśnie pilnuje... no a skoro wszyscy mają jakoś normlanie no to trudno, będe grał tak dalej, albo coś wymyślę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLANTMEN Opublikowano 13 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2006 (edytowane) Zainstaluj na nowo ... -------- Wampirzyca była banalna. Nie wiem dlaczego mieliście z nią takie problemy ... Co prawda 3 razy zginąłem, ale to dlatego, że musiałem poznać jej wszystkie zagrania. :) -------- Jak zwiększyć czas bycia "diabłem" ? :P Te 3 orby to raczej za mało... Edytowane 14 Lipca 2006 przez BLANTMEN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZATOICHI Opublikowano 15 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2006 (edytowane) Porównałem sobie dokłądniej wersję z PS2 do wersji PC i niestety oprócz wysokiej rozdziałki i możliwego AA gra na PC wygląda gorzej . Podstawowa różnica to to że wiele obiektów które na PS2 miały poświatę (GLOW) na PC nie mają jej, pewne drobne dodatkowe efekty (jest ich troszkę) też nie są zaimplementowane. Są obiekty które nawet nie mają prawidłowych tekstur (początek gry, oberwany napis nad barem, na PS2 jest on kolorowy i świeci się , ma też fajnego glowa, na pc ten sam obiekt wogole jest zepsuty nie ma koloru, nie swieci się i nie ma poswiaty). Po prostu konwersję zrobili szybko i byle jak (podobnie jak ONIMUSHE 3 - tam też brakuje wielu efektów graficznych). Te efekty da się zaimplementować (współczesne sredniej klasy pecety są wielokrotnie mocniejsze od PS2) tylko po prostu ktoś w ubisofcie stwierdził że szkoda czasu i pieniędzy na przepisywanie dokładne enginu. Do udanych konwersji z PS2 należą Silent Hill 3 i 4 (SH2 była skonwertowana podobnie jak powyższy Devil) oraz MGS2. małe OT: niestety Nadchodzącą konwersja Residenta 4 na PC prawdopodobnie też będzie tak samo zrobiona czyli do bani :mur: , dodatkowo chodzą ploty że będzie to konwersja z wersji PS2 a nie z wersji Gamecube (jesli ktos nie wie to na Gacku RE4 ukazało się najpierw i własnie tam jest ona najładniejsza , więcej o tym naskrobałem tutaj: http://forum.purepc.pl/index.php?showtopic...p;#entry2228891 Edytowane 15 Lipca 2006 przez ZATOICHI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLANTMEN Opublikowano 15 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2006 Mi tam nie zależy na super grafice. Ważne, że jest grywalność. :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sialala Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Jako, ze zaczalem pare dni temu zabawe w DMC:DA na PS2 na poziomie Dante Must Die, mam pytanie do was drodzy posiadacze wersji piecowej: czy ktos z was odblokowal ten tryb? Bo chcialbym zapytac o roznice w poziomie trudnosci - ponoc w wersji na PS2 DMC:SE tryb DMD = DMC:DA Hard, ktory okazuje sie byc fraszka igraszka w porownaniu do tego co sie dzieje na Dante Must Die ;) co potwierdza teze, ze mocno obnizono poziom trudnosci gry. Pytanie proste: pierwszy etap, biuro Dantego, kostuchy - ile ciosow wytrzymuje Dante? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SamoDobro Opublikowano 24 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2007 (edytowane) no to strzal prosto w twarz: zerbane w jednym miejscu filmiki najwiekszych zabijakow w Devil May Cry 3 ja patrze i nadziwic sie nie moge... :blink: Edytowane 24 Stycznia 2007 przez SamoDobro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black_war Opublikowano 11 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Lipca 2007 (edytowane) No to kopanie... Wreszcie dorwałem DMC3 (wczesniej weszła DMC na ps2). I tu mam problem... Jak sie kur.. robi ataki, które odblokowywujemy za czerwone orby? Przypuscmy.. jest dla Rebelliona atak zwany drivem i jest napisane hold 2 and than release (coś w tym stylu nie dokładnie) i ni wuja żaden drive nie idze. To samo jest ze stingerem.. jest napisane żeby przytrzymać celowanie + ruch do przodu i nakliknąć atak (bodajże, tu mogłem pokręcić, nie pamiętam dobrze) i oczywiście ni wuja.. jest normalny atak. Dodam, że ten problem występuje oczywiście na poziomie normal.. na easy wszystkie ataki wchodzą same nawet nie trzeba nic robić oprócz ciskania kierunków i przycisku ataku.. Gram na klawiaturze.. no cóż jak mus to mus:) Żaden z moich padów nie chce współpracować z DMC3 więc trza też kupić nowy. Edytowane 11 Lipca 2007 przez Black_war Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black_war Opublikowano 13 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2007 2 posty pod sobą.. no ale musze się pochwalić ;] Skończyłem DMC na normalu na klawiaturze, nie umiejąc w ogóle żadynch actionów z tych do wykupienia oprócz air hike'a :) Who wanna touch me? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szela Opublikowano 22 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2007 Wlasnie skonczylem gre i powiem wam ze tragicznie nie jest ;p 4 dni mi to zajelo z przerwami na dziewczyne (pol dnia) :P I bosowie trudni tez za bardzo nie sa tylko cerberus i beowolf mnie zatrzymali na troche wiecej czasu. a oto jak wyglada moja tablica wynikow na koniec A tak BTW jak wlaczyc teraz gre Vergilem? :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...