Skocz do zawartości
Muflon

Gwarancja Na Obudowe. Moj Acer 4101 Wlmi - Male Problemy.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Ostatnio spotkalem kolege, ktory mnie postraszyl informacja ze mu peka obudowa (na zawiasie). Po przyjsciu do domu zauwazylem, ze ja tez tak mam .... glupio. Wiem, ze na 1000% nigdzie mi lapek nie spadl ani go o nic nie obijalem. Czy kto tez cos takiego zaobserowal u siebie??? Drugi mankament. Wytarl mi sie juz ten guziol do przewijania ekranu. Troche tez nie fajnie. .. moze to reklamowac ??? Prosze o info.post-124761-1138963005_thumb.jpgpost-124761-1138963033_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Ostatnio spotkalem kolege, ktory mnie postraszyl informacja ze mu peka obudowa (na zawiasie). Po przyjsciu do domu zauwazylem, ze ja tez tak mam .... glupio. Wiem, ze na 1000% nigdzie mi lapek nie spadl ani go o nic nie obijalem. Czy kto tez cos takiego zaobserowal u siebie??? Drugi mankament. Wytarl mi sie juz ten guziol do przewijania ekranu. Troche tez nie fajnie. .. moze to reklamowac ??? Prosze o info.post-124761-1138963005_thumb.jpgpost-124761-1138963033_thumb.jpg

 

Co prawda scroll mi się nie wytarł (jeszcze), ale peknięcie mam i to chyba 3 x większe od kolegi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie kłopotów z tym nie ma. Sprawdzałem w moich dwuch z serii Aspire.

Klawisza scrollu też nie mam wytartego.

Ja bym to reklamował, bo pewnego dnia możesz mieć lapka w dwuch kawałkach.

Jak długo masz tego Acera ?

Zauważyłem obok zawiasu sprężynkę, czy smaruje się je ?

post-127097-1138964195_thumb.jpg

post-127097-1138964228_thumb.jpg

post-127097-1138964257_thumb.jpg

Edytowane przez aceraspire

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam takie samo pekniecie(prawie identyczne wymiary i miejsce) tylko,ze na lewym zawiasie :)

to moglo mi powstac podczas transportu pol roku temu... jednak od tamtej pory to pekniecie sie nie zmienia,nawet o milimetr!--wiec jest spoko.

post-112105-1138967370_thumb.jpg

Edytowane przez Phuong

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy może się ktoś wypowiedzieć jak to jest z tymi zawiasami ? Czy są po długim czasie dają taki sam opór jak przy kupnie czy się rozchodzą ?

Ja mam motorolę v600 z klapką i klapka się zbiegiem czasu rozjechała. Wiem że telefon to nie notebook ale ciekawi mnie jak to z tym jest.

Ja mam 5512 od czerwca tamtego roku i chodzi jak nówka. Ale to jest krótki okres czasu. I czy profilaktycznie smaruje się zawiasy.

A z tymi waszymi pęknięciami to mnie się wydaje że bubel wypuścili bubel. Niech się kto wypowie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no przecież z tymi zawiasami to juz było kilka razy - najprawdopodobniej wyszła taka bezndziejna seria :-|

moj byl kupiny rok temu --z niemiec. a klapa sie tak samo ciezko zamyka jak sie zamykala na poczatku--zadnych luzow.

Edytowane przez Phuong

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

o zawiasach w tym sprzecie jest tez tutaj http://forum.purepc.pl/index.php?showtopic=138278&st=120 ja tez mam w swoim 4101 podobna sprawe na dwoch zawiasach na jednym troszke wieksze niz na drugim.Nakleiłem na te dwa zawiasy bezbarwna tasme by troszke je wzmocnic.Mam go od czerwca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie takze zero pekniec, aczkolwiek scroll juz sie bardzo wytarl...

Bardzo mi pasi scrollowanie nim, coz poczac :D

 

Mam pewne plany co do obudowy...

No moj plan jest taki, ze jeszcze poczekam chwileczke. Moze sie jeszcze cos pokaze. Chociaz wolal bym nie. Z drugiej strony oddanie lapa do serwisu to nie lada problem, bo pozbylem sie stacjonarnego kompa... a uzywam go w pracy... duuzo przenoszenia mnie czeka a nie chce mi sie tego robic... wiec poczekam.. moze samo sie zrobi...

ale ja na 100% bede to reklamowal.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No moj plan jest taki, ze jeszcze poczekam chwileczke. Moze sie jeszcze cos pokaze. Chociaz wolal bym nie. Z drugiej strony oddanie lapa do serwisu to nie lada problem, bo pozbylem sie stacjonarnego kompa... a uzywam go w pracy... duuzo przenoszenia mnie czeka a nie chce mi sie tego robic... wiec poczekam.. moze samo sie zrobi...

ale ja na 100% bede to reklamowal.

Wytartego scrolla Ci nie uznaja... Zapomnij...

Pekniecia to musza uznac... laski nierobia :D

Skads sie wziely kurcze...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pekniecia to musza uznac... laski nierobia :D

Skads sie wziely kurcze...

A nie będą czasem gadać w serwisie, że to twoja wina i nie naprawią Ci tego na gwarancji. Zawsze przecież mogą powiedzieć, że to Ty uszkodziłeś laptopa. Sam się zastanawiam nad oddaniem swojego laptopa do serwisu, bo u mnie też pojawiło się takie pęknięcie i boję się, że to się bedzie powiększać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie będą czasem gadać w serwisie, że to twoja wina i nie naprawią Ci tego na gwarancji. Zawsze przecież mogą powiedzieć, że to Ty uszkodziłeś laptopa. Sam się zastanawiam nad oddaniem swojego laptopa do serwisu, bo u mnie też pojawiło się takie pęknięcie i boję się, że to się bedzie powiększać.

Co beda gadac to ja nie wiem...

W kazdym badz razie pisalbym do ACera i uzyskal bym ich opinie na ten temat, podlaczylbym ja do zgloszenia jako podkladke i tyle...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lapek jak w sigu - od 5 miechów. Peknięć nie stwierdzam żadnych, scroll nieużywany (jakoś lepiej mi paluchem po touchpadzie jeździć, fajnie jak dla mnie się to przewija przy brzegach). Natomiast zdezydowanie zmienił się opór zawiasów - zmalał, ale matryca nie lata, ani nie jest luźna. Powiedziałbym, że na początku musiałem uzyć siły :blink: (chłop 188 wzr/ponad 100 kg) żeby otworzyć matrycę. Teraz jest według mnie ok. Jeśli jednak zawiasy staną się luźniejsze - to niestety będę musiał poznać sławną firmę "BLASC" :mur:

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie to samo . Po przeczytaniu waszych postów zajrzałem na tyły mojego Acera Aspire 1694 i niestety . Potwierdziło się najgorsze . U mnie też jest pęknięcie . Na razie jest małe ale może się z czasem powiększyć . Kłopot w tym że nie mam już gwarancji ( gdybym to zauważył w okresie gwarancyjnym pewnie nie byłoby problemu , ale komu do głowy by przyszło że coś takiego może samoistnie się stać ) . Napisałem maila ( a właściwie 3 maile do różnych działów ) i zobaczymy co mi odpiszą . Wiem że laptop jest po gwarancji , ale chyba to ewidentnie nie nasza wina że z tyłu jest pęknięcie . Dam znać co mi firma Acer odpisała .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie pękło na drugi dzień, prawdopodobnie od przesuwania laptopem po biurku z otwartą matrycą,

zaniosłem do serwisu, powiedziałem ze pękł, że jest na gwarancji, że komp na raty ( wiec jak mi naskoczą to go przestane spłacać) i że go obfotografowałem i zrobiłem obraz dysku...

 

( z obfotografowaniem chodzilo o to ze podobno ci kolesie z blasc to niezle potrafia sie bawić lapem - tak mi powiedziano na tym forum )

 

trwalo 4 dni - oczywiscie mega jazda - bo nie poto mam lapa zeby sie w czasie serwisu bawic desktopem...

zadzwonili ze juz jest, odebralem, pokrywa wymieniona, lap jak nowy git!!

 

Teraz to samo się zrobiło:) Nie wiem czy wymieniać - bo moja dziewczyna mi pięknie cała obudowe ( góre, środek ) pomalowała na biało i do tego lekkie znaczki wodne zrobiła lakierem - rewelo:)

Wiec jak oddam to sie beda krzywić - no i strace tunning lapa, a dziewczyna drugiego nie zrobi:)

 

Wiec wymieniajcie jak zły!! Tylko że to chyba powraca - w moim przypatku tak było.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No niestety u mnie to samo :mad:

Widzę, że uwzględniają reklamację.. ale ja już reklamowałem go raz.. (subpiksele, Agito.pl) przysłali nowego.. i co 2 tygodnie minęły i znowu?!

 

Może lepiej poczekać, aż przestaną klepać ten model i wtedy reklamować?

Bo nowy model to zwykle lepszy model :razz:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dostałem pierwszą odpowiedź :

 

" Szanowny Panie,

gwarancja obejmuje takie uszkodzenia - jeśli urządzenie użytkowane było

zgodnie z instrukcjami obsługi.

Konieczna będzie wysyłka do serwisu w celu dokonania naprawy. Informacje o

serwisie znajdują się na stronie www.acer.pl w zakładce /Serwis.

...

"

 

A w swoim liście do nich napisałem że nie mam gwarancji . Odpisałem znowu i ciekawe czy teraz też coś odpiszą .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A w swoim liście do nich napisałem że nie mam gwarancji . Odpisałem znowu i ciekawe czy teraz też coś odpiszą .

 

Gdybyś był jedyną osobą której to pęka to biorąc pod uwagę fakt że mniemasz gwarancji serwis by cię olał… ale zjawisko jest masowe, można spokojnie twierdzić że jest to ukryta wada fabryczna którą producent musi wymienić/naprawić niezależnie od gwarancji lub jej braku.

To tylko delikatny kawałek plastiku, nic wielkiego, Mercedes też potrafi wzywać dziesiątki tysięcy kierowców danego modelu samochodu do serwisu bo poduszki powietrzne same wybuchają…

Edytowane przez hpx4000

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmmm , jeśli to pan byłby właścicielem serwisu Acer'a to spałbym spokojnie . Ale właścicielem jest firma Blasc o której różnie tu piszą . Dlatego wysłałem maile od razu do firmy Acer , zobaczymy czy odpowiedzą na 2 pozostałe maile .

Niezbyt wiem skąd biorą się tak złe opinie na temat serwisu Blasc. Korzystałem z niego kilka razy, tak jak i moi znajomi po fachu nigdy żaden z nas problemów z tą firmą nie miał.

Trzeba pamiętać że firma ta zajmuje się serwisowanie różnych firm (np. IBM, Brother, Acer, Toshiba, HP, Lexmark itd) Gdyby była tak kiepska jak to niektórzy opisują to wątpię aby miała status autoryzowanego serwisu…

Edytowane przez hpx4000

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

" Szanowny Panie,

 

proszę w takim razie skontaktować się z serwisem w celu płatnej wymiany

uszkodzonych elementów obudowy - kontakt znjaduje sie na stronie

www.acer.pl, zakładka Serwis. "

 

Taką dostałem odpowiedź . Więc raczej nic sobie robią z tego że to się wielu osobom zdarza ( to do pana hpx4000 ) .

 

Chyba jednak Acer to nie Mercedes wśród laptopów :D

 

A to z ostatniej chwili , odpowiedź z serwisu Blasc :

 

" Jeśli komputer jest po gwarancji można usunąć usterke tylko odplatnie.

Aktualne ceny otrzyma Pan pod adresem zamowienia@blasc.pl "

 

Wraz z tym laptopem zakończy się moja przygoda z Acerem .

Edytowane przez rafibydgoszcz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sorry, ale jestes IMHO troche niepowazny - kupiles sprzet bez gwarancji, a gdy cos sie zepsulo masz pretensje, ze za naprawe bedziesz musial zaplacic?

Nie wspominajac o tym, ze swoje zale na uszkodzenie lapka wylewasz w kazdym mozliwym topicu...

 

Trzeba bylo kupic sprzet na gwarancji, zrobiliby Ci to gratis. Zaoszczedziles na zakupie (mam nadzieje, bo jesli nie to brak mi slow), to teraz musisz sie liczyc z koniecznoscia ponoszenia kosztow serwisowania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sorry, ale jestes IMHO troche niepowazny - kupiles sprzet bez gwarancji, a gdy cos sie zepsulo masz pretensje, ze za naprawe bedziesz musial zaplacic?

Nie wspominajac o tym, ze swoje zale na uszkodzenie lapka wylewasz w kazdym mozliwym topicu...

 

Trzeba bylo kupic sprzet na gwarancji, zrobiliby Ci to gratis. Zaoszczedziles na zakupie (mam nadzieje, bo jesli nie to brak mi slow), to teraz musisz sie liczyc z koniecznoscia ponoszenia kosztow serwisowania.

no dobrze napisane...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisałem to nie po to by wylewać żale , ale po to by każdy się dowiedział co za laptopy robi Acer . Przecież jeśli ktoś chce kupić laptopa to przegląda różne fora internetowe i patrzy co ludzie o nich piszą . Piszę o tym problemie tylko bodajże w 2 tematach i to dotyczących tego problemu a nie jakiegoś innego . Nie mam nikomu za złe że kupiłem tego laptopa . Sam jestem sobie winien . Ale moje ( i posty innych właścicieli ) dadzą przyszłemu kupującemu jakieś wyobrażenie o danej firmie . Ale jeśli zaatakowałem posiadaczy Acer'ów i ich cudowne notebook'i to sorry , nie to było moim zamiarem . Po prostu dla mnie to nienormalne że przy otwieraniu i zamykaniu przenośnego komputera coś się w nim psuje . Ot , tyle chciałem w sumie napisać .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem posiadaczem Acera (przynajmniej jeszcze nie :P ), ale mam wrazenie ze wyolbrzymiasz.

 

W jednym z topicow ktos sie skarzy, ze mu w Fujitsu-Siemiens matryca piszczy (komp w serwisie od miesiaca), w tym samym topicu piszczy tez cos osobie z IBM. W innym posiadaczowi IBMa sie wiatrak nie wylacza, w jeszcze innym posiadacz Toshiby ma problem z wifi... pewnie jakby przejrzec ten dzial forum dokladniej, a nie tylko rzucic okiem na pierwsza strone, znalazloby sie wiecej roznych wypadkow.

 

Jak widac psuja sie laptopy roznych marek. To co, uznajemy, ze wszystkie firmy robia badziew i nosimy ze soba notes i olowek?

 

Istota usterek jest to, ze wylaza z reguly przy normalnym uzytkowaniu, jak najbardziej zgodnym z przeznaczeniem. Od takich przypadkow jest gwarancja. Poniewaz takowej nie posiadasz, musisz poniesc koszty naprawy.

 

Moglbym Ci podac Twoje wlasne slowa: "Przecież jeśli ktoś chce kupić laptopa to przegląda różne fora internetowe i patrzy co ludzie o nich piszą ."

Skoro czytales rozne fora to wiedziales, jakies klasy sprzetem jest Acer i ze o usterkach w nim mozna poczytac sporo (jak liczby bezwzgledne sie przekladaja na % sprzedanych komputerow nie wiem i nie jest istota tego topicu to roztrzygac), a mimo to kupiles go bez gwarancji?

Czy tez moze nie czytales, kupiles w ciemno i realizujesz zasade "madry Polak po szkodzie"?

 

Nie chce tu na Ciebie naskakiwac, ale mam wrazenie, ze swoim oburzeniem na Acera, moim zdaniem nieadekwatnym do rozmiaru usterki, probujesz pokryc gorycz nieprzemyslanego zakupu, ktorego wady wlasnie bolesnie odczuwasz. Tyle na ten temat z mojej strony.

Peace.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...