Skocz do zawartości
ath

F.e.a.r. 2: Project Origin

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie dzieje się dokładnie to samo. Co do tych świecących się wrogów też to zauważyłem, gdy w nich strzelamy dziwnie się rozjaśniają, wygląda to kiczowato trochę.

mam to samo to moment kiedy gra doczytuje następny kawałek levelu :lol2: spróbuj w miejscu między jednym kawałkiem a drugim prowadzić wymianę ognia :damage_wall: imo spory minus powinni to dopracować, gra wygląda nieźle bardzo cieszy możliwość uruchomienia 96 głosów w Audio :D ale sam ruch naszego komando jest lekko mówiąc kartonowy ogólnie not bad podoba mi się demko full pewnie też

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tego co widze to tez cierpicie na czkające doczytki :( upierdliwe

samo demo robi wrazenie - gralem w ciemnym pokoju - ciary na plecach :D oprocz wspomnianej czkawki wsio na maxa 2560x1600 i ultrapłynnie :) do tego całkiem fajnie wyglada - no może ta jucha troche dziwna - ogolenie na plus;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie to niestety nastepny tytul dotkniety "skonsolowieniem" ;) Pierwszy FEAR mial to cos czego tutaj niestety nie ma. Wstawki ze straszeniem bardzo dobrze zrobione, ale AI i ogolna mechanika rozgrywki duzo gorsza od pierwszej czesci. Taka prosta sieczka zeby sie przypadkiem nie pomylic albo co gorsza nie szukac dokad mamy isc, bo nam sie przecietny Johnny Smith zdenerwuje i gry nie kupi ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tę czkawkę jeszcze jakoś da radę znieść przy ogólnym płynnym działaniu gry na tanim sprzęcie przy najwyższych ustawieniach, ale te kwadratowe światła są drastyczne!!!! Wyglądają jak jakieś otaczające nas z każdej strony setki futryn drzwi. Przykładowe screeny:

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

 

Ja nie czekam na grę, ja czekam na patcha do niej xD bo prawdopodobnie demo zostało "sklecone" z wersji która trafi na półki sklepowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem lepiej by było zamiast tych wyskakujących co chwile "straszydeł"do których gracz zdąży się przyzwyczaić wstawić muzyke i dzwięk jaki towarzyszył w grze System Shock 2,to by zrobiło lepsze wrażenie,po za tym razi dzwięk upadających plastikowych pukawek i drgających nieboszczyków

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i demko skończone...

Odnośnie zachwytów nad optymalizacją to naprawdę nie wiem, czym się mam fascynować skoro grafika nie zmieniła się prawie w ogóle od pierwszej części :lol:

Mam wrażenie, że wygląda to nawet gorzej ze względu na to, że wszytko wydaje się jakieś zamazane, troszkę rysunkowe?

Nie ma tej ostrości z pierwszej części, za to występują bardzo denerwujące przycinki, które są pewnie spowodowane doczytywaniem kolejnych części lokacji bądź autosave'ami.

Imo doczytywanie jest pewnie przypadłością z konsol ze względu na bardzo ograniczoną pamięć ram tych maszynek. Powinni to usunąć, ale znając lenistwo programistów...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszedłem tu żeby napisac że gra mi sie tnie co wygląda troche dziwnie bo raz jest ok a nagle spadek fps a tu prosze... nie tylko mnie :)

Pograłem chwilke w demko i ogólnie pozytywnie tylko że nie ma zaskoczenia. Właściwie to szedłem oglądając widoczki ale żeby jakaś ciarrrry to nie. Niemniej gra do przejścia i napewno jak wyjdzie w platynowej edycji to zakupie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Imo doczytywanie jest pewnie przypadłością z konsol ze względu na bardzo ograniczoną pamięć ram tych maszynek. Powinni to usunąć, ale znając lenistwo programistów...

Nie pitolcie głupot, to dlaczego na klocku nie zauważyłem żadnej przycinki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kilka spostrzezen na temat samej gry:

 

+ co do AI to nowa rzecz ktora mi sie spodobala, to podczas pierwszego starcia w biblioteczce, jesli komandosi stoja za polkami , zrzucaja z nich ksiazki zeby widziec gracza.

 

 

+ klimat cale szczescie w demku jest gesty, proporcje jatki do straszenia w FEAR 2 bardziej mi odpowiadaja niz w takim Dead Space, no i tutaj na mapie zawsze mozna znalezc dodatkowe smaczki dla spostrzegawczych

 

+ in plus widac ze tworcy wzieli do siebie uwagi ludzi po pierwszej czesci i pomieszczenia nie swieca pustkami, co wiecej, teraz naprawde mozna uwierzyc ze ktos z nich korzysta a nie poprostu wrzucono do nich przedmioty dla dekoracji

 

+ spowolnienia/doczytki o ktorych mowicie nie sa plynne, ale sa wywolane celowo ( zabieg pseudo filmowy ), sprawdzane na roznych konfiguracjach - zawsze w tym samym miejscu i w ten sam sposob. I nie mam na mysli umiejetnosci przeciwnika :D

 

+ graficznie wedle gustu, nie jestem graficznym purysta, jak dla mnie jest lepiej niz w FEAR i wystarczy

 

Demko bardzo zaostrzylo moj apetyt na pelna wersje.

 

PS : troche mnie irytuje ze wiele postow w tym temacie jest typowo czepiarskich na sile, naprzyklad text o konsolach wyzej, czy czepianie sie swiatla z zaluzji.

Edytowane przez satou

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie pitolcie głupot, to dlaczego na klocku nie zauważyłem żadnej przycinki?

Teraz się okazuje, że jest kolejna teoria iż ta przycinka jest zamierzonym elementem gry...

Nie wiem, ale mnie się to nie podoba.

Edytowane przez trymek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

trymek idz pomarudzic gdzie indziej ;)

 

ustaw sobie jak najmniejsze detale, 800x600 , i zobacz czy masz przycinki.

A pozniej odpal FEAR 1 wkoncu, i zrob sobie screena, zeby zobaczyc czy rzeczywiscie grafa to ten sam poziom.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz się okazuje, że jest kolejna teoria iż ta przycinka jest zamierzonym elementem gry...

Nie wiem, ale mnie się to nie podoba.

1920x1200 GF 8800GT zaledwie .... proc mocny , ale specjalnie go odkreciłem ,by to sprawdzić na zwykłe 3.5 GHz nie ma niajmniejszych przycinek.. non stop powyżej 50 klatek, szczerze mówiąc dawno tak dobrze zoptymalizowanej gry nie widziałem... acha sterowniki to 185.20 beta.... detale na maxa bez Antialiasingu Vsync wyłączony ;)

 

na pewno nie ma w tej grze żadnych mini ani maksi przycinek ni doczytywań czy to na 2 GB ramu czy na 6GB (patrz no jak ja się dla Ciebie poswięcam ;) lol )

 

tu masz z frapsa obrazki z frameratem ;)Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

 

 

a tak zbaczając od przycinek to czekam na ta grę z niecierpliwoscią bo mi się demo podobało bardzo i uważam ze jest fajnieszą produkcją niz jedynka...

Edytowane przez IbanezRG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

ustaw sobie jak najmniejsze detale, 800x600 , i zobacz czy masz przycinki.

A pozniej odpal FEAR 1 wkoncu, i zrob sobie screena, zeby zobaczyc czy rzeczywiscie grafa to ten sam poziom.

 

 

 

 

Ja nie mam przycinek. Na 8800GTS 320MB, 2GB RAM, 2,8 Ghz proc w grze 1360x768, all max i non stop mam 50-60 i więcej. Poniżej 50FPS nie spada.

 

 

 

1920x1200 GF 8800GT zaledwie .... proc mocny , ale specjalnie go odkreciłem ,by to sprawdzić na zwykłe 3.5 GHz nie ma niajmniejszych przycinek.. non stop powyżej 50 klatek, szczerze mówiąc dawno tak dobrze zoptymalizowanej gry nie widziałem... acha sterowniki to 185.20 beta.... detale na maxa bez Antialiasingu Vsync wyłączony ;)

E8200+4870 - jest to u mnie

To samo typy pisza na Labie przy okazji innych konfigow. "Specyficzne quick sejwy" :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No co by nie mówić to grafa jest napewno lepsza od poprzednich części:

Dołączona grafika

 

Zmniejszyłem AA do x2 i filtrowanie na x8 i nadal są zaciachy. Bede tak zmniejszał ustawienia do minimum i zobacze czy znikną :)

Edytowane przez artuditu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No co by nie mówić to grafa jest napewno lepsza od poprzednich części:

Zmniejszyłem AA do x2 i filtrowanie na x8 i nadal są zaciachy. Bede tak zmniejszał ustawienia do minimum i zobacze czy znikną :)

No lepsza jest niż w jedynce ale i tak coś jej brakuje, jak dla mnie jest taka sobie, raz może być a raz jest słaba :wink:, to już bardziej mi się podobała grafika w COD WaW czy COD4, co nie zmienia faktu że w nowego fear'a zagram bo gierka powala klimatem.

 

nie cytujemy obrazów

Edytowane przez yuucOm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak swoją drogą to ktoś tu pytał w temacie skąd to jaranie się optymalizacją, skoro cudów graficznych nie ma..przy ogólnej tendencji jaka dziś występuje (znaczy do pacmana c2d/4GB/8800GT a do szachów quad) optymalizacja nowego FEAR'a jest kapitalna. (kropka)

 

pograłem jeszcze chwilę i się utwierdzam w przekonaniu, że takiego szału jak pierwsza część nie zrobi (o sobie mówię, przeszedłem pierwszego FEARa za jednym posiedzeniem co się rzadko zdarza ;)), ale warto będzie zagrać..

 

tylko kur.. te przycinki mnie wpieniają :|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam Nv i też mam zaciachy co jakiś czas, nie dziwiłbym się gdyby gra chodziła wolno ale biega ładnie w full detalach w 1680x1050,a przycina niekiedy perfidnie na pół sek.

Edytowane przez maruh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak swoją drogą to ktoś tu pytał w temacie skąd to jaranie się optymalizacją, skoro cudów graficznych nie ma..przy ogólnej tendencji jaka dziś występuje (znaczy do pacmana c2d/4GB/8800GT a do szachów quad) optymalizacja nowego FEAR'a jest kapitalna. (kropka)

 

pograłem jeszcze chwilę i się utwierdzam w przekonaniu, że takiego szału jak pierwsza część nie zrobi (o sobie mówię, przeszedłem pierwszego FEARa za jednym posiedzeniem co się rzadko zdarza ;)), ale warto będzie zagrać..

 

tylko kur.. te przycinki mnie wpieniają :|

No nie wiem. pewnie zaraz część zacznie rzucać we mnie kamieniami ale powiem wprost: gdyby fear 2 działał na dziś dzień przeciętnie to by była MEGA PORAŻKA. Pierwsza część pojawiłą się w październiku 2005 roku, minęły 3 lata, a gra nie wygląda jakoś szałowo lepiej. Ot trochę podrasowany tytuł. Onna sprawa to, że w chwili premiery fear wyglądał genialnie ale nie owijajmy w bawełnę - minęły 3 lata, 2,3 czy 4 generacje kart graficznych + procesorów więc jakim cudem ta gra miała by wolno działać? Mam takie wrażenie, że część osób ocenia grę właśnie na podstawie płynności rozgrywki.

 

Z pełną opinią poczekam aż pojawi się full ale już teraz mogę powiedzieć, że mile bym widział coś więcej niż widzieliśmy w fear 1. Inaczej wyjdzie na to, że czekaliśmy 3 lata na fajny, osobny dodatek do gry.

Edytowane przez LPKorn3324

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest w tym trochę racji.

 

Po drugim przejściu dema gra nie robi przesadnie dużego wrażenia. Jest za mocno podobna do pierwszej części. Grafika, fizyka, interakcja etc. - to zaledwie dolne rejony dzisiejszych standardów (choćby w takim CoD 4 jest wyraźnie lepiej). Kapitalne w pierwszej części AI jakby przyblakło (zachowania wrogów są niemożliwie zaskryptowane). Klimat nie jest już tak oryginalny (jest kilka dobrych momentów ale za wiele w tym dosłownościi epatowania gore'em; straszenia jest zbyt dużo, co staje się nudne). Co gorsza gra jest koszmarnie liniowa...do tego ten ultrasztampowy hoolywodzki lektor na otwarcie (który stopniowo będzie pewnie podawał wszystko na talerzu - banał jak ch#j)...gdzie jest tajemnica i niedomówienie, które budowały klimat pierwszej części? Poziom trudności też nie trzyma poziomu.

 

Póki co, wnosząc po demku, jest to tytuł najwyżej solidny i nic ponadto, a szkoda.

 

Pierwsza częśc bardzo mi się podobała. Bez wątpienia jeden z najlepszych fpsów w jakie dane mi było. Sentymenty to jednak trochę za mało. Zobaczymy...

Edytowane przez Jake79

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem. pewnie zaraz część zacznie rzucać we mnie kamieniami ale powiem wprost: gdyby fear 2 działał na dziś dzień przeciętnie to by była MEGA PORAŻKA. Pierwsza część pojawiłą się w październiku 2005 roku, minęły 3 lata, a gra nie wygląda jakoś szałowo lepiej. Ot trochę podrasowany tytuł. Onna sprawa to, że w chwili premiery fear wyglądał genialnie ale nie owijajmy w bawełnę - minęły 3 lata, 2,3 czy 4 generacje kart graficznych + procesorów więc jakim cudem ta gra miała by wolno działać? Mam takie wrażenie, że część osób ocenia grę właśnie na podstawie płynności rozgrywki.

zgadam się, zauważ tylko, że większość nowych tytułów, jakby nie wyglądało jest słabo zoptymalizowanych, a developerzy krzyczą "kup nowy hardware"..pod tym względem to demo się wybija przed szereg. Nie wygląda jakoś mega-uber-cudownie, ale też programiści nie olali wszystkiego do końca i przynajmniej pozwalają na komfortową roz(g)rywkę większej liczbie osób.

 

Jeśli miałbym oceniać po samym demie..to tak ~7 powiedzmy.. i faktycznie, przydałby się jakiś powiew świeżości bo póki co to jednak wygląda jak przypakowany dodatek. Swoją drogą te walki już nie są takie fajne..AI już nie jest takie cwane to raz, dwa..jakoś ta przyjemność z wciskania ctrl się zmniejszyła jak dla mnie <_<

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

Hmm, coś kojarzę podobny problem z pierwszej części Strachu...

Wtedy mówiono, że to wina kart z pamięcią 256mb lub mniej bądź też nie posiadania gefki w piecu...

Może na radkach coś nie tak jest z tą grą?

Tak , pierwszy FEAR mial to samo. Radki nie maja tutaj nic do rzeczy , pisalem o tym. Typy na 8800GT maja to samo.

 

Ale nie zdziwiłbym się, gdyby nV znowu maczało palce :P

Maczac to sobie moze , tylko ze na ich kartach tak samo sa przyciecia. W X360 jest ATI , a na nim nie przycina.

 

Mam Nv i też mam zaciachy co jakiś czas, nie dziwiłbym się gdyby gra chodziła wolno ale biega ładnie w full detalach w 1680x1050,a przycina niekiedy perfidnie na pół sek.

I o tym wlasnie mowilem. U mnie tak samo , bansuje w 1680x1050 na maxa , ale momentami freezik jakby quick save gra robila.

 

Pierwsza część pojawiłą się w październiku 2005 roku, minęły 3 lata, a gra nie wygląda jakoś szałowo lepiej. Ot trochę podrasowany tytuł. Onna sprawa to, że w chwili premiery fear wyglądał genialnie ale nie owijajmy w bawełnę - minęły 3 lata, 2,3 czy 4 generacje kart graficznych + procesorów więc jakim cudem ta gra miała by wolno działać? Mam takie wrażenie, że część osób ocenia grę właśnie na podstawie płynności rozgrywki.

Nie zgadzam sie. Owszem , duzo czasu minelo , ale jesli mam byc szczery tak powiem , ze pierwszy FEAR nigdy nie podobal mi sie pod wzgledem graficznym. Owszem , AI , fizyka strzelania jednak nie grafika. Ta juz wtedy wygladala biednie. Biurowce wygladaly koszmarnie , po 2 lcd oraz krzeselko i tak wszedzie. Wialo pustka i graficzna bieda czego przyklad widac bylo na dachach gdzie wentyle w tym czasie to bitmata :blink: Troche podrasowany tytul? No juz bez przesady. Efekty swietlne jak na dzisiejsze standardy , nalozony filtr "szumienia" znany z Mass Effecta oraz poprawiona wada pierwowzoru - wreszcie nie czuje sie pustki w zabudowaniach. Lezy pelno gratow.

 

Swoja droga , tyle czasu minelo , a gra i tak przycina czego na X360 ponoc nie ma...

 

Jesli sie nie myle to na X360 jest ATI...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na X360 nie przycina bo to konsola, a konsole mają to do siebie, że nie renderują całego obszaru na raz jak ma to miejsce w kompie.... Stąd ta różnica.

 

Co do samej gry to ameryki nie odkryłem i powiem, że rewelacji nie ma. Na pewno nie kupię pełnej wersji. Taka jest moja opinia. Wciąż DX 9 i liniowość do bólu. O fizyce nie ma co się zbytnio rozpisywać bo takową trudno zauważyć (o ile wogóle jest). 4 lata poleciały od czasu pierwszego "strachu" a programiści raczej nic nowego w tym względzie nie wymyślili. Ot co podrasowali grafikę, która wyżyłowuje dx 9 do maksa? Jak dla mnie kolejny, niesmaczny, odgrzewany kotlet aspirujący do miana tzw. kontynuacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...