Skocz do zawartości
lucjan1948

Toshiba M40-294

Rekomendowane odpowiedzi

mam model podobny m40-295... matryca nie jest znow taka rewelacyjna, jest kiepsko podswietlona i przynajmniej na mojej od nowosci sa bad pixele. Minusem tez jest czesto wlaczajacy sie wentylator vide seria l20-181.

Dodatkowym minusem okreslil bym przyciski przy touchpadzie ktore generalnie chodza ciezko oraz sam touchpad ..dla mnei szorstki od ktorego po dluzszym czasie boli skora na palcu .

Aktualnie moj laptop jest w serwisie (a sa dwa a ponoc ten drugi jescze gorszy..) juz ponad miesiac wiec serwis tez nie jest do konca ok.

Generalnie teraz bym kupil cos innego za duzo tych minusow sie naskladalo. Ale moze jestem jakims wyjatkiem :)

Edytowane przez g0blin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam model podobny m40-295... matryca nie jest znow taka rewelacyjna, jest kiepsko podswietlona i przynajmniej na mojej od nowosci sa bad pixele. Minusem tez jest czesto wlaczajacy sie wentylator vide seria l20-181.

Dodatkowym minusem okreslil bym przyciski przy touchpadzie ktore generalnie chodza ciezko oraz sam touchpad ..dla mnei szorstki od ktorego po dluzszym czasie boli skora na palcu .

Aktualnie moj laptop jest w serwisie (a sa dwa a ponoc ten drugi jescze gorszy..) juz ponad miesiac wiec serwis tez nie jest do konca ok.

Generalnie teraz bym kupil cos innego za duzo tych minusow sie naskladalo. Ale moze jestem jakims wyjatkiem :)

To trochę mnie rozczarowujesz ponieważ na skąpcu są raczej pozytywne opinie poza jedną (raczej złośliwa lub z konkurencji ).Być może miałeś pecha przy zkupie.

Dużo tych bad pikseli i czy głośnki w tym mdelu są przy matrycy. :cry:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Generalnie jakbys jednak chcial kupic to sprawdz osobiscie dany model ..zwlaszca czy nie wlacza sie czesto wentylator w stylu minute pracuje druga minute nie i tak w kolko.

Mialem jeden badpixel na szczescie widoczny jedynie na czarnym tle.. wiec jakbys kupowal to najpierw zobacz na matryce a pozniej dopiero bierz bo ponizej 5 badpixeli nic nie zrobisz (jak to pisza w broszurce z laptopem w celu zapewnienia najwyzszej jakosci paneli ;) ). Glosniki sa przy matrycy i sa one w miare ok jak na ich rozmiar.

A jakbys sie zdecydowal i musial pozniej korzystac z serwisu toshiby to wysylaj komputer przez sklep nie odrazu do serwisu.. bo wtedy nie obowiazje 14 dni na naprawe (to jedynie obowiazuje sprzedawce)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak się kupuje najtańszy model jaki tylko jest to nie rozumiem skąd te pretensje, że jakość jest słaba.

 

Mialem jeden badpixel na szczescie widoczny jedynie na czarnym tle.. wiec jakbys kupowal to najpierw zobacz na matryce a pozniej dopiero bierz bo ponizej 5 badpixeli nic nie zrobisz

Tak kończą Ci wszyscy którzy kupują wszemranych sjklepach. U nas nawet jeden piksel jest wystarczającą podstawą do gwarancji. Zresztą przyjmuje się wszystko. Nawet jesli nie jest to wina sprzętu tylko systemu a nawet jeśli uszkodzenie jest wybitną winą użytkownika (połamane obudowy i elementy).

Sama Toshibka jest taka sobie. cena mówi sama za siebie:

http://www.karen.pl/KatItem.asp?id=25&KatItemCId=3238

chyba najtańszy model jaki jest. Ujdzie tylko trzeba dorzucić 256MB RAM'u od ręki bo inaczej nie ma sensu nawet zaczynać zabawy z XP.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak się kupuje najtańszy model jaki tylko jest to nie rozumiem skąd te pretensje, że jakość jest słaba.

Tak kończą Ci wszyscy którzy kupują wszemranych sjklepach. U nas nawet jeden piksel jest wystarczającą podstawą do gwarancji. Zresztą przyjmuje się wszystko. Nawet jesli nie jest to wina sprzętu tylko systemu a nawet jeśli uszkodzenie jest wybitną winą użytkownika (połamane obudowy i elementy).

... a swistak siedzi i zawija .......musze polamac swoja obudowe zobacze czy przyjma :) w sklepie, jak nie to pojde do was.

 

lucjan1948 - http://www.bitcomputer.pl/product.php?id=2...6abe11d277b1b74 - to jakbys byl czasem z Krakowa :) i jakbys sie uparl na ta toske (palarka dvd zamiast combo i 512 ram), po drugie to naprawde lepiej dolozyc i kupic np Amilo L1310g w vobisie maja model z dyskiem 60 i celkiem 1.5 za 3500, ja kupilem akurat w innym sklepie ale porownalem matryce w toshibie i amilo i roznica na korzysc FSC, toshiba nie ma wifi - troche nieporozumienie :)

Edytowane przez manfred

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proszę posiadaczy tego modelu o opinię jak również o serwisie firmy Toshiba.

Mam zamiar kupić tego notebooka ponieważ zależy mi na dobrej matrycy.

Celowo nie podałem parametrów i ceny bo zależało mi żeby się wypowiedzieli posiadacze tego modelu a nie postronni kibice ale również dziękuje i im :D

Rzeczowo odpowiedział tylko qOblin-dzięki, za pozostałe podpowiedzi dziękuję.

Model M40-294 (1,6/40GB/combo/256MB/15,4 X200 trubrite/XP ) cena 2740 zł.brutto

dokupić 512=180zł + 1 rok gw.=130zł , razem: 3050 zł

Combo , dysk 40 mi wystarczają

Czy uważacie, że właściciel notka za 7 lub 11tys. zł. będzie pisał o swoich problemach na forum(to raczej byłby wstyd) bo nie wierzę, że nie mają również problemy( to tylko elektronika).

Przpraszając urażonych proszę w dalszym ciągu o opinię tego modelu (jedna negatywna opinia nie dyskwalifikuje ) :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak się kupuje najtańszy model jaki tylko jest to nie rozumiem skąd te pretensje, że jakość jest słaba.

Tak kończą Ci wszyscy którzy kupują wszemranych sjklepach. U nas nawet jeden piksel jest wystarczającą podstawą do gwarancji. Zresztą przyjmuje się wszystko. Nawet jesli nie jest to wina sprzętu tylko systemu a nawet jeśli uszkodzenie jest wybitną winą użytkownika (połamane obudowy i elementy).

Sama Toshibka jest taka sobie. cena mówi sama za siebie:

http://www.karen.pl/KatItem.asp?id=25&KatItemCId=3238

chyba najtańszy model jaki jest. Ujdzie tylko trzeba dorzucić 256MB RAM'u od ręki bo inaczej nie ma sensu nawet zaczynać zabawy z XP.

 

Możesz już przestać zachwalać to Swoje miejsce pracy, wszyscy wiem że jest najlepsze, najtańsze itd.

Właściwie to mógłbyś przestać też pisać tego typu opinie, bo źle świadczą o Tobie i Twoim stosunku do pieniędzy.

Dlaczego uważasz że coś za 3tyś ma być kiepskie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zachwalam swojego miejsca pracy tylko podaję stronę gdzie w miarę dobrze jest opisane co ma ten model. Jesli Twoim zdaniem 3000zł to jest dużo za laptop to chyba musisz się rozejrzeć po sklepach. Model jak już wspominałem ubogi raczej, ale zapewnie jak to większość Toshib bezawaryjny albo bardzo mało awaryjny. Co do serwisu to robi to AC Serwis. Taki sobie. Tydzień a nawet więcej czekania na komputer.

 

PS> Jeśli to wyszło jak reklama to sorki ale wcale nie miałem takiego zamiaru.

Edytowane przez Excray

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Celowo nie podałem parametrów i ceny bo zależało mi żeby się wypowiedzieli posiadacze tego modelu a nie postronni kibice ale również dziękuje i im :D

Rzeczowo odpowiedział tylko qOblin-dzięki, za pozostałe podpowiedzi dziękuję.

Model M40-294 (1,6/40GB/combo/256MB/15,4 X200 trubrite/XP ) cena 2740 zł.brutto

dokupić 512=180zł + 1 rok gw.=130zł , razem: 3050 zł

Combo , dysk 40 mi wystarczają

Czy uważacie, że właściciel notka za 7 lub 11tys. zł. będzie pisał o swoich problemach na forum(to raczej byłby wstyd) bo nie wierzę, że nie mają również problemy( to tylko elektronika).

Przpraszając urażonych proszę w dalszym ciągu o opinię tego modelu (jedna negatywna opinia nie dyskwalifikuje ) :D

Facet, czego ty wlasciwie chcesz? Zeby ktos cie zaprowadzil do tego sklepu i zebys go kupil? Odpowiedz juz dostales. Tani lapek, to kompromis jakosc - cena zazwyczaj i tak tez tutaj masz. Wyposazenie cie satysfakcjonuje. Innego sprzetu w tej cenie nie uznajesz i w efekcie nie masz wyboru.

Osobiscie taki ogladalem i dalej ogladam, bo kolega ma, ale nie kupie, bo jest dla mnie zbyt slabo wyposazony (jak na swoja cene - dlatego niepopularny). Kolega nie narzeka. Do podrozy go nie polecam, bo bardzo delikatny.

Moja osobista prosba. Przestan zasmiecac forum, bo wrzucasz kolejny post, kiedy wczesniejszy zniknie za horyzontem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[

quote name='P_M_' date='28 Lut 2006, 15:25' post='1986293]

Facet, czego ty wlasciwie chcesz? Zeby ktos cie zaprowadzil do tego sklepu i zebys go kupil? Odpowiedz juz dostales. Tani lapek, to kompromis jakosc - cena zazwyczaj i tak tez tutaj masz. Wyposazenie cie satysfakcjonuje. Innego sprzetu w tej cenie nie uznajesz i w efekcie nie masz wyboru.

Osobiscie taki ogladalem i dalej ogladam, bo kolega ma, ale nie kupie, bo jest dla mnie zbyt slabo wyposazony (jak na swoja cene - dlatego niepopularny). Kolega nie narzeka. Do podrozy go nie polecam, bo bardzo delikatny.

Ostatnie dwa zdania są poprawne i na temat mego postu (przeczytaj od początku).

Ja nie prosiłem o komentarze odnośnie ceny i wyposażenia i jak również, żeby ktoś mnie prowadził do sklepu. Czytaj dokładnie co inni piszą.

Skąd u Ciebie tyle złościwości - może za długo jesteś na tym forum . :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak się kupuje najtańszy model jaki tylko jest to nie rozumiem skąd te pretensje, że jakość jest słaba.

Tak kończą Ci wszyscy którzy kupują wszemranych sjklepach. U nas nawet jeden piksel jest wystarczającą podstawą do gwarancji. Zresztą przyjmuje się wszystko. Nawet jesli nie jest to wina sprzętu tylko systemu a nawet jeśli uszkodzenie jest wybitną winą użytkownika (połamane obudowy i elementy).

Szkoda, ze rzeczywistosc wyglada inaczej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sory. Czytam teraz swoją wypowiedź i faktycznie choroba wygląda to jak reklama :). Mniejsza z tym. Tych którzy poczuli się urażeni przepraszam.

A co do serwisów to jest źle ze wszystkimi. No, może HP ma nienajgorszy serwis. Nie są jacyś bardzo szybcy ale za to do każdego serwisowego modelu który od nich wychodzi dołączają kilkustronicowy wydruk testu a więc przynajmniej widać, że cokolwiek przy tym robią. Szkoda, że nie dzielą swoimi spostrzeżeniami z nami tj nie piszą co było przyczyna usterki. Dochodzi do takich sytuacji, że jak winne jest coś co zostało dołączone do komputera a nie jest od HP to odsyłają sprzęt bez słowa informacji, że winna jest na przykład ta dołączona karta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...