Sewer Opublikowano 12 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2006 rFactor kozysta z 2ch rdzeni - nie wiem niestety co to daje.. moze ktos sprawdzi ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 12 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2006 4ever_anarchy_soldier Chyba masz racje z x2 na viste - jedno jajko zeby system sie nie zmulil i drugie zeby gry jakos chodzily :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 12 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2006 Trzeba poczekac jeszcze chwilke . Niebawem wysypią się jak grzyby po deszczu . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 12 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2006 Hmm watpie :wink: Podobna sytuacja z 64bitowcami IMHO. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ludwiczek Opublikowano 12 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2006 Hmm watpie :wink: Podobna sytuacja z 64bitowcami IMHO. Teoretycznie 2 rdzenie są bardziej wydajniejsze więc nawet bez optymalizacji kilka procent różnicy powinno być. Zresza gry na 2 rdzenie only ja w to wątpie ale napewno 2 rdzenie gdy gra będzie miała ich efektywną obsługę powinna chodzić już o kilkadziesiąt % lepiej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 12 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2006 Wspomnicie me słowa jak wyjdzie crysis ;). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kisiel91 Opublikowano 12 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2006 hmm gry napewno będą jakieś na dwa rdzenie...przynajmniej w wymaganiach będa miały to napisane....ale przyrost wydajności jak to napisało kilka osób przedemna będzie napewno o to kilkanaście-kilkadziesiąt %, z mojego punktu widzenia 2 rdzenie to inaczej większa moc czyli większa wydajnośc :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 12 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2006 Wspomnicie me słowa jak wyjdzie crysis ;). Jeden rdzeń zajmujących się przeliczaniem fizyki ,a drugi całej reszty... IMO lepsze to niż kupowanie osobnej karty do obliczania fizyki... Oby jak najwięcej gier dobrze zoptymalizowanych i pod 2 rdzenie. Sorry za małe OT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-talib- Opublikowano 12 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2006 wszystko to tylko marketing tak jak 64bity, ile czasu są już procki 64 bitowe a pozycji jakoś specjalnie nie widać, nawet rozszerzenie do farcry (niby tylko na 64bity) mozna beż większych problemów odpalic na zwykłym 32bitowcu hehhee dokładnie.karmią łby o potrzebie technologii jutra która ma nadejść pojutrze... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SAVER Opublikowano 18 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2006 hehhee dokładnie.karmią łby o potrzebie technologii jutra która ma nadejść pojutrze... Troche tak... Ale z drugiej strony to np. QUAKE4 znacznie przyspiesza po włączeniu optymalizacji na 2 rdzenie:) Jak się zmienia procesor to warto brać już 2 rdzenie, tym bardziej,że już nie są takie drogie. Zwłaszcza na socket 939. A gier korzystających z tego będzie coraz więcej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sbchp250 Opublikowano 18 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2006 (edytowane) Jak się zmienia procesor to warto brać już 2 rdzenie, tym bardziej,że już nie są takie drogie. Zwłaszcza na socket 939. Raczej na 775 2rdzenie wychodza 1/3 taniej (Pentium D 805 -400zł, najtanszy athlon na 939 600zł), sprawa wydajnosci to juz inna bajka :) Edytowane 20 Września 2006 przez sbchp250 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 18 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2006 Moim zdaniem teraz coraz wiecej gier bedzie wykorzystywac 2 rdzenie i nie ma sensu porownywac tej sytuacji do prockow 64bit, poniewaz zeby bylo 64bit to i system musi byc 64bit, a ze Windows XP 64 nie zdobyl ogromnej popularnosci to nie bylo sensu wydawac gier 64bit. Jak sie Vista spopularyzuje to i gierki beda 64bit. Acha i nie wydaje mi sie zeby w ciagu kilku najblizszych lat wychodzily gry wymagajace dwoch jajek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radzyn Opublikowano 24 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2006 (edytowane) A jak naprzykład bym grał w PES lub w FIFE a w tym czasie ściągam coś np. przez Azureusa i mam włączone GG a mam naprzykład Intel Core 2 duo czy będzie gra dobrze wydajna w tym czasie?? Edytowane 24 Września 2006 przez Radzyn Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ludwiczek Opublikowano 24 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2006 (edytowane) A jak naprzykład bym grał w PES lub w FIFE a w tym czasie ściągam coś np. przez Azureusa i mam włączone GG a mam naprzykład Intel Core 2 duo czy będzie gra dobrze wydajna w tym czasie?? Ja mam P4 z HT i W TYM przypadku już widze, że to coś daje ( porównując do robioniu tego samego na bartonie 2500+ czyli włączaniu kilku programów na raz np coś się rozpakowuje tu gra muzyka tam się ściąga i jeszcze pisanie postów na forum). Więc na Intel 2 Core Duo to by naprawde lepiej chodziło od procków jedno rdzeniowych. Oczywiście wszystko też zależy w co się gra i na ile te wszystkie programy wykorzystują procesor. Edytowane 24 Września 2006 przez Ludwiczek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 24 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2006 Moim zdaniem teraz coraz wiecej gier bedzie wykorzystywac 2 rdzenie i nie ma sensu porownywac tej sytuacji do prockow 64bit, poniewaz zeby bylo 64bit to i system musi byc 64bit, a ze Windows XP 64 nie zdobyl ogromnej popularnosci to nie bylo sensu wydawac gier 64bit. Jak sie Vista spopularyzuje to i gierki beda 64bit.samo "środowisko" 64bit powinno dać "kopa", tak wiec trzeba czekać na viste i gry pod ten system Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SAVER Opublikowano 25 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2006 A jak naprzykład bym grał w PES lub w FIFE a w tym czasie ściągam coś np. przez Azureusa i mam włączone GG a mam naprzykład Intel Core 2 duo czy będzie gra dobrze wydajna w tym czasie?? Oczywiście. Ja mam AMD X2 3800+ i np. w tle sobie ściągam jakieś pliki ,a normalnie gram w tym czasie w QUAKE 4 :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robot Opublikowano 25 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2006 ja specjalnie q4 zianstalowalem i gra przyspiesza .porwnojac opteron 2.9ghz a x2 3ghz widac roznice golym okiem . z gier na pewno call duty 2 ma obsluge 2 rdzeni po instalacji patchy .. i jeszcze kilka innych jak oblivion chociazby Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek911 Opublikowano 26 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2006 na dwa rdzenie...to od dawna... 1#CPU 2#GPU :wink: A tak serio to moj dual core w lapku troche niedomaga :( Mialo nie byc zacinek przy uzywaniu paru aplikacji naraz,tym czasem sa i to widoczne golym okiem (nie mowie tu o jakichs potworach zasobozernych), osmiele sie nawet napisac ze na sempie 2Ghz lepiej to szlo,byc moze powodem jest tu magistrala,hdd,ale teoretycznie laptop ma lepsza wydajnosc od mojego desktopu <_< pzd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raptor Opublikowano 26 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2006 Titan Quest wykorzystuje 2 rdzenie - przynajmniej tak mi się wydaje - w wersjach 1.0 bywały różne problemy i włączenie opcji która zmuszała gre do korzystania z tylko jednego rdzenia czasami pomagało po wgraniu patchów nie ma tego problemu plik konfiguracyjny gry networkSpeed = medium displayDamage = true quickBuy = true itemComparison = true extraRollovers = true showMonsterLevelOnRollover = true textureQuality = high shadowQuality = high reflectionQuality = high detailLevel = high resolution = 1280 800 antiAliasing = true fullscreen = true syncToRefresh = false masterVolume = 0.99 musicVolume = 0.99 effectsVolume = 0.99 dialogVolume = 0.99 ambientFrequency = medium rockOn = false device = Direct3D language = English forceSingleProcessorMode = false <------------------------------ skipCompatibilityChecks = false useArchives = true Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepoxx Opublikowano 29 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2008 no ja chetnie odswiezam watek, bo sam jestem ciekawy jak to wyglada na dzien dzisiejszy :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 29 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2008 Znajdz test nowej gry na sprzecie single core :ploom: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 29 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2008 (edytowane) A pamiętasz Orgiusz co pisałeś w 12 wrz 2006, 21:54 ;) ? Teraz to każda prawie gra ma obsługę dual core :P. Edytowane 29 Stycznia 2008 przez Gregor1230 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 29 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2008 Niebawem wysypią się jak grzyby po deszczu . No niebawem byl - na dzien dzisiejszy wyglada na to ze ze 4 produkcje ciagna 2x 100% Chyba ze sie myle [; Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
signap Opublikowano 29 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2008 A pamiętasz Orgiusz co pisałeś w 12 wrz 2006, 21:54 ;) ? Teraz to każda prawie gra ma obsługę dual core :P.hl2dm (jak i zapewnie wszystko na source) wyswietla blednie w konsoli procek raz 1,8 raz 213,3 call of costam (polska gra) po instalacji pokazywala ze proc jest za slaby 1,8 (c2d e2160) Rayman Raving Rabbids - na 2rdzeniach sa dropy - trzeba ustawic 1 rdzen Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 29 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2008 Z moich gier to chyba tylko COD4 ciągnie ostro z dwóch rdzeni na poziomie 90%... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 29 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2008 Cod 4, Bioshock, Crysis na pewno (chociaż nie w 100%), Overlord ;] (scierwo nie wiadomo dlaczego działa dokładnie 2 razy wolniej na 1 cpu skoro tam nie ma fizyki a grafa bardzo srednia była ;]), TDU, lost sranet, DIRT i pare jeszcze sie znajdzie. Imo wiekszosć nowych gier bedzie uzywać dual core co nie zmienia faktu ze powinny dobrze działąć na single core (np Overlord...) ale co tam po co tracić czas na optymalizacje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 29 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2008 Tylko jak zdefiniujesz "uzywanie dual core" :?: Bo IMHO rozklad obciazenia 40/60 o kant [gluteus maximus] mozna sobie potluc. Krotko i na temat - ustaw koligacje na jeden rdzen, zapusc timedemo + monitoring fpsow z RT dla czytelnego wykresu. Pozniej na 2 jajka i jesli jest zysk w min fps - dobra, kozysta. Tak przynajmniej rozumiem uzywanie dual core. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radzyn Opublikowano 29 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2008 Niedługo będzie temat "Które gry będą wykorzystywać cztery rdzenie" :wink: Przy obecnej technice to zapewne będzie w nie dalekiej przyszłości. A co do gier na dwujajowce zapewne Assassin's Creed będzie całkowicie wykorzystywał dwa rdzenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 30 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2008 Airborn jest nie grywalny na 1 cpu ;). Zwróciłbym uwagę na crysis , niby nie obciąża w 100% 2 jaj ale wyłączcie jedno i poprostu nie da się grać również po zmianie z x2 na e2140 @ 3,3GHz jest naprawdę dużo płynniej i aż mi się chce teraz grać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Game_Plan Opublikowano 30 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2008 Oczywiście. Ja mam AMD X2 3800+ i np. w tle sobie ściągam jakieś pliki ,a normalnie gram w tym czasie w QUAKE 4 :) wow... ale tak to ja robilem na a64 3800+ i smigalo;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...