Skocz do zawartości
Kaeres

Czy Ja Musze Zwymyslac ?

Rekomendowane odpowiedzi

Dobra, panowie, troche zescie chyba odjechali od tematu i zaczynacie wchodzic na grzaski grunt osobistych wycieczek, ktory az przesiakniety jest % i ZPP ;)

 

Radze skonczyc ta jalowa przepychanke, z akcentem na szybko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie Final posysa bo nie lubie japońskich RPG.
"Mocny" argument. :lol:

 

Ewentualnie podaj jakas fajna RPG na PC z ostatnich 12 miesiecy, skoro jest ich tak duzo, jak moznaby stwierdzic po Twym poscie.
Zabawne. Chcesz, żeby Ci podali tytuły gier cRPG z ostatnich 12 miesięcy. Jednak dobrze wiesz, że z cRPGów ostatnio wyszedł tylko Oblivion.

 

Jesli twierdzisz, ze JAKAKOLWIEK gra ma lepsze cutscenki od Final Fantasy to chyba sie z kims na glowy pozamieniales.
Wiesz, istnieje takie pojęcie jak 2308484[/snapback]
Jendym slowem: jednak na PC nie pisze sie JUZ dobrych gier. Wow!
Są jeszcze dobre gry na PCta, chociażby wspomniana przez Ciebie już wcześniej Civilization IV. Jestem przekonany, że znalazłoby się znacznie więcej dobrych lub nawet świetnych tytułów.

 

Ale nie rozumiem po co dyskusja na Forum PurePC i próbowania konsolowców o przekonaniu starych PCiarzy na konsole? Kiedy zrozumiecie, że to się wam na tym forum nie uda?

 

@Sialala wiem, że jesteś rozumnym facetem to zrozum, że dyskusja na forum gdzie prawie wszyscy to zagorzali pececiarze i przekonanie ich do wyższości konsol jest raczej zgubna?

PurePC jest miejscem gdzie można pogadać o grach zarówno na PCta, jak i na konsole. Dział GRY jest otwarty na gierki konsolowe. Inna sprawa to taka, że wiele osób na tym forum uważa, że na konsolach naprawdę są świetne tytuły. Są też tacy, którzy, mimo że nie posiadają konsoli, uważają, iż na konsolach jest sporo dobrych gierek i cieszą się, gdy gry są konwertowane z jednej platformy na drugą.

Przestań więc pisać, że na tym forum są tylko zagorzali pecetowcy, bo tak zwyczajnie nie jest.

 

 

TES 4: Oblivion nie zostałby tak uproszczony, gdyby nie fakt, że gra miałą wyjść również na X360. Nawet możnaby powiedzieć, że priorytetem było wypuszczenie Obliviona na X-a, niż na PCta. Taka smutna prawda. I tripsta ma rację co do tego.

 

 

Chcecie podyskutować na temat konsole vs PC? Macie odpowiedni temat = Zmierzch Peceta Jako Platformy Do Gier (sonda). Jeszcze raz ktoś będzie kontynuował w tym temacie wątek konsole vs. PC, to dostanie bana.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Ludwiczek

@Crosis są jeszcze fanboye którzy nie potrafią zrozumieć innych ludzi i dla nich ich sprzęt jest najlepszy a resztę jadą. Na tym forum jest to dość widoczne ATIvs NV, AMD vs Intel, PSvs X i do tego jeszcze konsole vs PC. Temat PS3... ciągle tylko kłótnia jaki to X36 jest wspaniały i w czym to on nie przerasta PS3.

 

 

[ot]

Ja bawiłem się od małego Comodore później Atari 2600, Pegazus (kilka bo padały), PCty, PS, Xbox i jakoś nie jest mi trudno zrozumieć, że ktoś ma inny gust. Więc nazywanie mnie PCtowcem jest raczej nie na miejscu :lol:. Po prostu po tylu latach stoję już z boku i jak na to spoglądam to mi się chce śmiać. Kawałek plastiku a nie jednemu robi wodę z mózgu i nie jeden pojedzie drugiego człowieka tylko dlatego, że uważa swój sprzęt za najlepszy a najlepszy bo on go ma a go ma bo kupił go bo uważa za najlepszy. Są różni ludzie są różne gusta i ŻADEN sprzęt nie jest najlepszy. Ktoś kocha Gran Turismo kupuje PS3 ktoś woli FM kupuje Xaa ktoś woli symulatory to kupuje PC. A z kartami graficznymi i procesorami bywa różnie raz jedne lepsze raz drugie. Ja już siedziałem na ATI, NV, AMD i Intelu i nie płacę za znaczek a za wydajność. Po prostu o gustach się nie dyskutuje i tyle.

[/ot]

 

 

 

A co do lenistwa to znów jest teraz często w temacie o STALKERZE. Nie wiem czemu ale nie rozumiem ludzi wolących pytać w postach i czekać kilka godzin aż ktoś za nich poszuka na googlach i im odpowie a nie które pytania to 5s szukania w googlach.

A do strzałki z wyszukiwarką w temacie powinna chyba być duuża czerwona strzałka :wink:

Edytowane przez Ludwiczek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo się na świecie tak teraz robi:

"zanim pomyślę, zapytam na forum"

 

Widze to po ludziach w okół, dochodzi powoli do paradoksów w postaci, coś komuś wyrośnie na nodze, zapyta się najpierw na forum jakimś, porozmawia o tym przez tydzień zanim pójdzie do lekarza. Gdzie sens i logika?

 

Niedługo może dojść do sytuacji, że zanim ktoś zrobi sobie śniadanie, zapyta się na forum, co ma na to śniadanie sobie zrobić !!!

 

Ludzie nam głupieją niestety, coraz mniej sami myślą, zrzucając myślenie na innych :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

... a nie które pytania to 5s szukania w googlach.

Niektórych pytań nie powinno być w ogóle. Przykładem jest pytanie o widelec i nóż w stalkerze.

 

Hmm... co to może oznaczać? Jak się pokazuje to po pewnym czasie energia ucieka i umieram. Hmm... po co jedzenie w sklepiku jest i mają je również inni stalkerzy? Hmm... może muszę wypełnić questa polegającego na przygotowaniu śniadania(jest chlebek i kiełbaska) dla Sidorovicza?

 

Człowiek twierdzi, że zanim zapytał na forum dwa dni się starał rozwiązać tę zagadkę korzystając nawet z walkthrough i trainera.

:blink:

 

No cóż... można i tak.

 

 

Wszyscy jesteśmy bezmózgami - peace [;

Wypowiedziałeś się tylko w swoim imieniu.

 

:lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyznam, że czasami na prawdę nie wiadomo, co się można spodziewać po dzisiejszych gierkach. Są ludzie, którzy kupują czasopisma o grach i czytają solucje, opisy i inne pomoce, dlatego zasiadając do jakiejś gierki wiedzą, czego można się tam spodziewać i z czym to się je. Ale dużo ludzi w ogóle nie czyta takich rzeczy i zasiadając do gry nie mają pojęcia, co można tam zrobić i co, do czego służy. Na prawdę dzisiejsze gierki są tak rozbudowane, że można się pogubić. Taki Crysis, jeszcze nie wyszedł a na trailerach czy gameplayach widać, że będzie można podejść do obozu, zobaczyć kolesi z giwerami i terenówką i aby im utrudnić załatwienie mnie, można przestrzelić koła w samochodzie i oni nie będą mogli z niego skorzystać. Jestem pewny i tu mogę oddać rękę, że będą tacy ludzie (i jest to naturalne), którzy nie będą o tym wiedzieli i się tego nie dowiedzą. Są też rzeczy banalne, ale w przyszłości gry będą coraz to realniejsze i możliwości radzenia sobie w grach będą adekwatnie rozbudowane i trudne do opanowania.

 

Miałem kilka takich gier gdzie nawet się nie spodziewałem, że można coś zrobić tak albo jeszcze na różne sposoby. Gram w bardzo dużo różnych gier o różnej tematyce i nie będę kłamał, że nie mam problemów. W szczególności występują one w przygodówkach ale bynajmniej nie chodzi tutaj o zagadki tylko właśnie o różne najprostsze sprawy, bo po prostu się nie spodziewam, że gra coś takiego zawiera, że programości takie coś zaprogramowali.

 

EDIT:

 

Zapodam też może taką sytuację z Crysisa gdzie np., kiedy będziemy przechodzić niezauważeni przez junglę pośród palm i roślinności obok grupki żołnierzy. Przejdziemy dalej, oni nas nie zobaczą i gdy wejdziemy kilkaset metrów dalej do jaskini, aby przenocować nagle wyskoczą Ci sami żołnierze nas rozwalą. W pierwszym momencie pomyślimy o cholera, ale debilny bug, że kolesie widzą prze drzewa i krzaki i dlatego nas wypatrzyli i znaleźli. A to nie prawda, rozwiązanie jest banalnie proste a jak zarazem inteligentne... żołnierze po prostu poszli po naszych śladach krwi, które zostawialiśmy za sobą od chwili naszej strzelanki gdzie zostaliśmy postrzeleni przez jakiegoś najemnika jeszcze za nim przechodziliśmy przez obóz żołnierski :)

Edytowane przez LCC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W grach czesto sa tutoriale, nie wspominajac o tym, ze czesto rzeczy typu wspomniana ikona widelca ze Stalkera sa opisane w instrukcji. Tylko najpierw trzeba chciec ja przeczytac (albo w ogole posiadac, ale to juz inny temat)...

To, o czym wspomniales z roznorodnymi opcjami, jest poniekad wina samych tworcow gier - przez dlugi czas byla tendencja do robienia gier liniowych i prostych jak konstrukcja cepa, wiec jak wychodzi tytul wymagajacy od graczy wlasnego pomyslunku i inicjatywy to sie zaczynaja zbiorowe placze na forach.

Ciekaw jestem co by bylo, gdyby tych wszystkich "placzkow" posadzic przed Deus Exem, Falloutem czy Planescape Torment. Dopiero by sie dzialo :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A powiedzcie mi ile razy czytaliście, że komuś się drzwi nie chciały otworzyć u Sidorovicza? Przecież to początek gry od razu po intro.

Dla mnie żenada i nie usprawiedliwiaj mi tego, że gracz był zaskoczony przez twórców czymś niespotykanym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chcialbym to zobaczyc na Youtube ^_^

Ale faktem jest ze, nie bojmy sie tego nazwac po imieniu, debilizm coniektorych zakrawa o pomste do tworcow srodkow zapobiegawczych.

costi

Nie tyle wina tworcow co ograniczenia ze wszystkich stron - a to pojemnosc nosnikow albo ograniczenia sprzetowe a z drugiej strony marketingowcy i dyrektor projektu mowi "Za[ciach!]ac bo to ma byc gotowe na te swieta" :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe, Deus Ex wydany na jednym CD mogl miec wiele sposobow rozwiazywania problemow (nawet jesli fabula byla zasadniczo liniowa) i jakos mozliwosci sprzetowe i nosnikowe byly...

IMHO powodem byl/jest raczej dyktat ksiegowych i marketingowcow - Ci pierwsi chca ciac koszty jak sie da, Ci drudzy cisna terminy i staraja sie rozszerzyc "target" jak tylko sie da ;)

 

@qqrydza - to, o czym piszesz, to bug, ktory zreszta znajduje sie w changelogu najnowszego patcha. Co to ma do glupoty graczy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie masowa panika n00bow ;]]]]]]]]]]]]]]]]]]]

A wracajac jeszcze do DE - faktem jest ze bylo kilka mozliwosci na rozwiazanie kazdego problemu ale to niestety jest ciagle strzelanka z elementami przygodowki/rpg ;] I target troche roznil sie od reszty strzelanek - wymagania iq :arrow: wyzsze niz spadajacej sniezki ;] Sprzedaje sie czysta rozrywka. Komu by sie chcialo kupowac gre i lapac frustracje dla ekraniku Mission Failed po godzinie zabawy. Dziesiec razy? :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na prawdę dzisiejsze gierki są tak rozbudowane, że można się pogubić. (...) Są też rzeczy banalne, ale w przyszłości gry będą coraz to realniejsze i możliwości radzenia sobie w grach będą adekwatnie rozbudowane i trudne do opanowania.

Patrz ostatni przykład w tym poście. Nie wszystko idzie w kierunku urealnienia rozgrywki, czy też rozbudowania.

 

W grach czesto sa tutoriale, nie wspominajac o tym, ze czesto rzeczy typu wspomniana ikona widelca ze Stalkera sa opisane w instrukcji. Tylko najpierw trzeba chciec ja przeczytac (albo w ogole posiadac, ale to juz inny temat)...

Weźmy chociażby pytania o klawiszologię. Przecież to można sobie w grze zobaczyć. Instrukcji ludzie nie czytają, nawet gdy mają wersję piracką, a instrukcja jest dajmy na to w pdfie. Lepiej od razu odpalić grę, new game, skip tutorial (no bo ja przecież wiem jak grać, nie będę tracił czasu na takie ciach!ły), a później biegną z płaczem na forum i pytają o naprawdę podstawowe sprawy. :?

Może to przez dzisiejszy analfabetyzm? Ludzie mało czytają, często nie rozumieją słowa pisanego, nie myślą... Są bierni, a nie czynni, wolą coś przyjmować, niż starać się samemu czegoś dowiedzieć.

Zresztą głupota ludzka jest widoczna nie tylko w światku gier - wystarczy popatrzeć na otaczający nas świat. :?

 

To, o czym wspomniales z roznorodnymi opcjami, jest poniekad wina samych tworcow gier - przez dlugi czas byla tendencja do robienia gier liniowych i prostych jak konstrukcja cepa, wiec jak wychodzi tytul wymagajacy od graczy wlasnego pomyslunku i inicjatywy to sie zaczynaja zbiorowe placze na forach.

Aż mi się minigierki z pierwszego KOTORa przypomniały. Z pewnością wielu na nich poległo. :lol:

 

Ciekaw jestem co by bylo, gdyby tych wszystkich "placzkow" posadzic przed Deus Exem, Falloutem czy Planescape Torment. Dopiero by sie dzialo :lol:

Deus Ex - ta gra jest skopana. Celuje w przeciwnika, strzelam a on cały czas stoi. Walę mu w głowę, a on nie ginie (bo jest coś takiego jak skille i celność <_<).

Fallout 2 - wszedłem do jakiejś jaskinii (taki "gracz" nawet nie zauważy, że to świątynia ;)), atakują mnie jakieś mrówki i skorpiony. Jak wyjść z tej jaskinii? :blink:

Planescape Torment - dżizas, same teksty w tej grze (do tego pełno ich), zero akcji - gra beznadziejna.

 

Morrowind i Oblivion. Na przykładzie tych dwóch gier można zobaczyć, w jakim kierunku idą twórcy gier. Uproszczenie, świecidełka, akcja, strzałka od questów, popupy od zadań, epickość i gadane monologi. :? Brakuje Lore, czyli czegoś, co uczyniło z Morrowinda świetną grę cRPG, ze swym własnym, skomplikowanym/zawiłym światem, mitologią, religią itp. Tyle że w Morrowindzie zbroje nie świecą się jak psu nabiał, trzeba czytać i NPC do nas nie mówią. :blink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z jednym w przypadku Obliviona sie nie zgodze - najezdzaniem na dialogi. Roznia sie od Morrowindowych tylko tym, ze sa mowione, a nie tekstowe (dla mnie plus, bo IMHO latwiej sie wczuc w gre jak sie slyszy dialog/monolog, a nie gapi w tekst w kolko), a sama mechanika dialogow jest przeciez taka sama - wybieramy z listy slowo kluczowe i dostajemy odpowiedz NPCa. Czasami mamy mozliwosc wybrania opcji z listy (i to duzo czesciej w Oblivionie niz w Morrowindzie). Nie rozumiem wiec, czemu czestym zarzutem pod adresem Obliviona sa dialogi - ktore niby w Morrowindzie mialy byc takie och i ach...

 

Co do swiecenia zbroi - nie pamietasz juz magicznych przedmiotow z vanilla Morrowind? ;)

 

Odnosnie strzalki - jest to idiotyczny pomysl, ale mialem dwie sytuacje, kiedy to bez strzalki sie nie dalo. Bo jak inaczej nazwac sytuacje, kiedy NPC mowi mi "kawalek na wschod", a szukane miejsce w rzeczywistosci jest szmat drogi na polnoc? ;) Zreszta w Morrowindzie tez byly takie jazdy - ile to ja sie nie naklalem, probujac znalezc rozne miejsca :) Z pomoca przychodzila dokladna mapa z zanaczonymi wszystkimi lokacjami - moja odpowrnosc na lazenie w kolko bez sensu jest skonczona ;)

 

Planescape Torment - dżizas, same teksty w tej grze (do tego pełno ich), zero akcji - gra beznadziejna.

A do tego - "jak to, mam sam znalezc NPCa, nikt mi palcem/strzalka nie pokaze, gdzie on jest?" ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z jednym w przypadku Obliviona sie nie zgodze - najezdzaniem na dialogi. Roznia sie od Morrowindowych tylko tym, ze sa mowione, a nie tekstowe (dla mnie plus, bo IMHO latwiej sie wczuc w gre jak sie slyszy dialog/monolog, a nie gapi w tekst w kolko), a sama mechanika dialogow jest przeciez taka sama - wybieramy z listy slowo kluczowe i dostajemy odpowiedz NPCa. Czasami mamy mozliwosc wybrania opcji z listy (i to duzo czesciej w Oblivionie niz w Morrowindzie). Nie rozumiem wiec, czemu czestym zarzutem pod adresem Obliviona sa dialogi - ktore niby w Morrowindzie mialy byc takie och i ach...

Są mówione i przez to jest ich znacznie mniej oraz są mniej rozbudowane. Co więcej Bethesda dała ciała i przez to głosy NPCów się od siebie nie różnią (najlepiej widać to na przykładzie żebraków). Obydwie gry mają słabe dialogi i daleko im do gier takich jak Fallout, Arcanum, Planescape Torment czy Kotor. W jednej i w drugiej grze mamy monologi, a nie dialogi. Co to za dialogi, jeśli do wyboru mamy opcje tak/nie (taknei?). :|

Inna sprawa, że w poprzednim poście miałem coś innego na myśli - nie sprowadzało się to tylko do samych dialogów, ale tekstów w ogóle.

Popatrz na to w ten sposób - dialogi w Oblivione ładnie brzmią, fajnie się ich słucha ale pod wzgledem wartwy merytorycznej są takie sobie. :?

 

Dobrze, że treści książek nikt nie czyta, bo tych książek byłoby może z tuzin, a i czytających byłoby pewnie ze trzech. :lol:

 

Co do swiecenia zbroi - nie pamietasz juz magicznych przedmiotow z vanilla Morrowind? ;)

To niewłaściwe porównanie. :) W Oblivionie enchantowane przedmioty też się świecą. Tutaj chodzi o HDRa, blooma i inne efekty. Poza tym na pewno zauważyłeś, że w Oblivionie wszystko jest takie słodkie, piękne kolory, piekne zbroje. W Morrowindzie nie było to takie dopieszczone i wypolerowane.

No ale topic nie jest o serii TES. ;)

 

A do tego - "jak to, mam sam znalezc NPCa, nikt mi palcem/strzalka nie pokaze, gdzie on jest?" ;)

Taki osobnik do tego momentu nie dojdzie. Prędzej stwierdzi: "i ta gra jest na czterech płytach? :blink:". ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@qqrydza - to, o czym piszesz, to bug, ktory zreszta znajduje sie w changelogu najnowszego patcha. Co to ma do glupoty graczy?

Wiesz... nie chcę się czepiać ale nie znalazłem wpisu o tym akurat.

 

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «

1. Buttons remain "pressed" and value changes on its own in Options

2. Players can kill teammates with the knife when friendly fire is set to 0

3. Game crashed when client player types a server command in console

4. Game crashes when entering a MP game after dying in SP

5. Multiplayer map names will appear in debug text format when voting to change a multiplayer map during gameplay.

6. The game crashes while attempting to purchase an item, after pressing Buy button multiple times from the Buy Menu.

7. The game crashes when the user triggers an anomaly after the anomaly time is set to 0.

8. Purchased affordable weapons fail to be in the inventory when one item purchased exceeds the user's monetary amount.

9. The player will lose the weapon he has stored in his inventory as well as the equipped weapon when the equipped weapon is dropped in MP.

10. The host is able to pause the game during an MP game.

11. Players are able to duplicate other player names by using the "name" command in the console.

12. The user is unable to view a fly-by cutscene if their PDA is open while triggering the cutscene.

13. The user can speed up time with the * key on the numpad in SP

14. Players can damage and kill other teammates while friendly fire is set to 0.0

15. The starting weather in-game does not accurately reflect the starting weather set by the server host in multiplayer match

16. The corpse created by a user switching teams remains in the game when playing multiplayer team deathmatch or artifact hunt.

17. Options "show weapon" and "NPC identification" fail to function

18. The up and down function for the look feature are inverted through out the game.

19. The server will crash when the players vote to change maps, but don't select a map to change to.

20. Players will take no fall damage when friendly fire is set to 0 on the server

21. The player dies when trying to exit out of the skin menu back into gameplay

22. Death by an anomaly is not recorded as a negative frag when playing Team Deathmatch.

23. Game Crash when opening buy menu from certain spot in Artifact Hunt mode

24. The prompt for the buy menu and entry via pressing the spacebar appears when in spectator mode during any network game.

25. Professor Kruglov sometimes can't open the door to the mobile science lab

26. When player stands close to a wall and shoots grenade launcher, the grenade falls out of the map without damaging anyone.

27. Possibility of killing enemies through the roofs and walls

28. When killing Wolf before completing any of additional quests given from him, these quests doesn't change status from "Active Tasks" to "Failed Tasks" in PDA.

29. Problem with quest: "Kill gang leader" when piece of text in PDA is directing user to kill leader in Dark Valley. Quest is completed after kill this bandit on Garbage level.

30. Disappearing piece of scroll belt in Main Menu when the player changes resolution to 800x600

31. Anomalies were not appearing when turned on in server options menu.

32. Game crashed when creating a Team Deathmatch server with spectator on.

33. Problems with ‘Slug’ artifact.

34. Possibility to take the decoder through the Wall

35. Issue with cash in inventory on MP build

36. NPC called Seriy has 3 different names: Seriy, Gray and Grey.

37. Problem with price of weapon in inventory

38. Game crashed when vote for kicking a player ended

39. Rare game crash during multiplayer match, after players choose a team.

40. Exploit with update rate command

41. Wood in barrels is flickering, although there's no fire there.

42. Player can jump between 2 stalkers and table inside the bar and become stuck.

43. Two side quests from Sakharov have wrong description.

44. After playing in multiplayer mode and then starting single player game, Sidorovich has one of multiplayer nicks instead of his name.

45. Game crashed when player fight with pseudodogs on red forest.

46. The game crashes to a non-responsive state (task manager) when attempting to host multiplayer game a second time with an invalid CD-key.

47. On Win 2000 PCs, the Windows Desktop cursor has no functionality when minimizing the game (Alt+Tab).

48. The game will result in a soft crash when a player dies from radioactive poisoning, then immediately falls into the tunnel well that leads out of the Agroprom Underground level.

49. The arrow buttons remain depressed when clicked and dragged off the boxes, thus making the value increase or decrease indefinitely in the options menu of network games.

50. Game crashed during map rotation. This issue occurs several times while playing with maps (Vehicle station, Desolated Village and Deserted Factory)

51. Game crashes when entering an MP game after dying in SP

52. The Host will crash and all Clients will either return to the main menu, crash to the desktop, or the program will shut itself down and return the user to the desktop, when attempting to drop a player while users are In-Game

53. Users are able to pick up an opponent's grenade after it has been thrown and then use it themselves.

54. The players name switches to a random player's name with a _1 after it in multiplayer if no name is entered in the network games menu.

55. Players fail to be kicked, after unanimously voting to remove them, during network gameplay.

56. Player is unable to ban other player, everybody vote for, line "voting succeed" appears and nothing happens. Player that was supposed to be banned still can play and do whatever he wants on the server.

57. The starting weather in-game does not accurately reflect the starting weather set by the server host in multiplayer match

58. Saved game are over written when attempting a second save uses the first saved game's name followed by a "space" and any other word or number during single player campaign.

59. The artifact is unaffected by gravity when dropped during an artifact hunt game.

60. Players take no explosion damage when the friendly fire damage option is set to 0 in the server options of a team deathmatch game.

61. The game will crash, halting progression when transferring from Station to the Sarcophagus.

62. When player wants to reload a weapon, and start fast shooting, he can't do that because weapon continues reloading.

63. The game crashes when a player is killed immediately after they are re-spawned into the game.

64. The weapons fail to scroll when using the mouse wheel after all the grenades have been used during single player gameplay.

65. Minor text bugs.

66. Various balance issues in Singleplayer and Multiplayer.

67. Various known exploits/cheats.

68. Various other issues.

 

 

... no chyba, że masz na myśli punkt 68 albo radiacja mi oczy wypaliła.

Edytowane przez qqrydza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Ludwiczek

A nie wierzyło wile osób, że AI w STALKERze będzie takie dobre a tu co? A tu się okazało, że potrafią nawet lepiej myśleć od wielu graczy :wink:

 

No niestety są bierni i nie potrafią myśleć. To nawet coś gorszego bo wymagają realizmu od gry a gdy już zagrają stwierdzają, że gra jest całkowicie nie realna bo nie mogą trafić z 5m w głowę. Ale spójrzmy na to jak oni się zachowują? Gra ma stworzony świat który jest na wzór naszego. Jest w niej dużo realizmu czyli to czego od niej wymagają gracze. Kiedyś realne AI to było takie co potrafiło więcej niż tylko stać i strzelać a teraz AI się zachowuje bardzo dobrze, chodzą parami, flankują krótko mówiąc bardzo realistycznie. I w ten "realistyczny" świat zostaje rzucony gracz. I co się okazuje? No i okazuje się, że wielu graczy jest głupszych od NPCów. Nie potrafią strzelać, skradać się, flankować, wycofywać po prostu nie potrafią tu przetrwać. Jedyne czego chcą to zdobyć cel za wszelką cenę nie ważne w jaki sposób wręcz jak Ci przeciwnicy z Quake'a zaprogramowane by biegać i strzelać. Więc w jaki sposób to się stało, że nad nie którymi graczami góruje nie potrafiące myśleć AI? Gra to nie gra, to setki myśleń i starań a teraz AI zaczyna myśleć a gracz staje się żądnym krwi lecącym i strzelającym Botem myślącym tylko o frajdzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz... nie chcę się czepiać ale nie znalazłem wpisu o tym akurat.

 

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «

... no chyba, że masz na myśli punkt 68 albo radiacja mi oczy wypaliła.

Moj blad, pomylilem z punktem 25 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...