Skocz do zawartości
Plotek

2 Pc Pod Jedno Lacze

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. W tej dziedzinie jestem zupelnie zielony. Mam dwa komputery w domu. Po zakupie nowszego napisalem emaila, aby uslugodawca sieci osiedlowej dodal numery z nowszej sieciowki. Wszystko dzialalo poprawnie. Internet dzialal w dwoch kompach, ale na przemian. Nie moge podlaczyc dwoch na raz. Przy podlaczeniu drugiego kompa do rozgaleziacza w jednym wyskakiwalo "Kabel sieciowy odlaczony". I teraz pytanie: Co nalezy kupic? Kumpel mi podpowiada ze router. Chcialbym zeby podczas pracy jednego kompa cala przepustowosc szla na niego,a podczas pracy dwoch komputerow dzielila sie na dwa. Czy ten bylby dobry http://allegro.pl/item107473910_dlink_di_6...wa_vat_gwa.html ? Chodzi mi o dosyc nie drogi.

Pozdriawiam!

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Też mogę polecić ASMAX BR 604 - używam od października 2005 i chodzi 24/7 od tamtego czasu, rozdzielam nim łącze na 3 komputery i nigdy żadnej zwiechy czy czegoś w tym stylu, prosta konfiguracja opisana krok po kroku w instrukcji, wszystko działa naprawde super :) polecam

Pozdrawiam

Edytowane przez Horgrim

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

To byla taka kosteczka z dwoma wyjsciami i jednym wejsciem :-P . Nic skomplikownego :D . Dziekuje Wam za rade co do routera :wink: Mam pytanie: Na jakiej to zasadzie dziala z tym dzieleniem lacza. Aktualnie mam lacze 192. Przy pracy dwoch komputerow bede mial na kazdym z nich po 96,a gdy wlaczony bedzie jeden to spowrotem bede mial 192 :-P ? Sorka, mowilem ze nie znam sie na tych rzeczach :?

Pozdro!

Edytowane przez Plotek

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi