Twój Pan Opublikowano 2 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2007 włóż 2x 1.6 :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wunat Opublikowano 2 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2007 tylko nie zapominajcie ze w codziennym uzytkowaniu (wlasnie jakie przeznaczenie?) NA jest zdecydowanie mniej upierdliwe niz turbo ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grzechu_1990 Opublikowano 2 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2007 A ktoś wyjaśni pojęcie NA?? BTW Podsterowność to jest jak wyrzuca tył samochodu, czy nadsterowność?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2007 podsterownosc jest gdy skrecasz a samochod jedzie prosto nadsterownosc gdy skrecasz a samochod zawraca ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wunat Opublikowano 2 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2007 n/a = wolnossacy, bez turbiny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raptor Opublikowano 2 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2007 tylko nie zapominajcie ze w codziennym uzytkowaniu (wlasnie jakie przeznaczenie?) NA jest zdecydowanie mniej upierdliwe niz turbo ...dlaczego sądzisz że turbo jest upierdliwe ? obowiązują 2 zasady (zresztą dobre też dla silników NA): - nie pałujemy zimnego silnika (i turbiny) - po pałowaniu nie gasimy od razu silnika - turbina musi zejść z obrotów i ochłodzić się co do ostatniego to wystarczy turbo timer - ja wychodze z auta - uzbrajam alarm i przez 2-4min turbina się jeszcze chłodzi - dodatkowo jak jeszcze ktoś lubi hamować silnikiem i robi zejscia np. 4-3-2-1 jeszcze szybciej wychładza turbine (jak ktoś ma wskaźnik EGT niech sobie zobaczy jak temp ładnie i szybko leci w dół) A ktoś wyjaśni pojęcie NA??N/A - Naturaly Aspirated - wolnossący Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wunat Opublikowano 3 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2007 chodzi mi o to ze rzezba z dokladaniem turbo znacznie czesciej jest konfliktowa niz pojscie w n/a. ale faktem jest ze stosunek uzyskanej mocy do wydanej kasy przemawia za turbo ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mib Opublikowano 3 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2007 chodzi mi o to ze rzezba z dokladaniem turbo znacznie czesciej jest konfliktowa niz pojscie w n/a. ale faktem jest ze stosunek uzyskanej mocy do wydanej kasy przemawia za turbo ... Nie zgodze sie z tym!!!! NA jest zrobic trudniej i koszty moga byc nawet wyzsze niz turbo. Chodzi o to ze silniki NA kreca sie dosc wysoko i dopiero wtedy maja moc i moment. W turbo moc i moment jest sporo nizej. Dobry silnik NA musi byc zrobiony od podstaw prawie, tloki,pierscienie,glowica itd itd. A turbo z podobnym wzroste mocy jest zrobic latwiej z reguly silniki seryjne lykaja soft turbo bez problemow (0,5-0,6bara). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 3 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2007 Przepraszam ze nic nie postowalem, cierpie od czasu do czasu na najstraszniejsza chorobe jaka znam, bezsennosc, a przy okazji tak sie sklada ze jestem bardzo wrazliwy na jego braki :/ Wracajac do watku. Niestety bedzie n/a, niestety ja sie wypsztykalem ze wszystkiego co moglem i jade na dobrej woli ojca. Mam do wyboru: nic albo n/a wiec wybieram n/a ;) W kwestii n/a i turbo. Mam w domu wszystko do zrobienia obu, by zrobic T z tego silnika to trzeba raptem w glowicy kilka polek przyciac i stopien kompresji spada, albo uzyc innych tlokow, z C20XE. Tak jak mowie- to musialo by byc rozstrzygniete na etapie budowy. Glowice oddalem do wstepnej obrobki - roztoczenia gniazd zaworowych na wiekszy wymiar, odebralem ja dzis i za chwile zaczynam obrobke kanalow glowicy wg. mojego widzi mi sie. Po zakonczeniu portingu glowica leci spowrotem na krasnobrodzka gdzie beda robione zawory i prace wykonczeniowe. Fotka przed robota (niestety moim aparatem nie idzie zrobic ladnej foty kanalow): Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wunat Opublikowano 3 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2007 Nie zgodze sie z tym!!!! NA jest zrobic trudniej i koszty moga byc nawet wyzsze niz turbo. Chodzi o to ze silniki NA kreca sie dosc wysoko i dopiero wtedy maja moc i moment. W turbo moc i moment jest sporo nizej. Dobry silnik NA musi byc zrobiony od podstaw prawie, tloki,pierscienie,glowica itd itd. A turbo z podobnym wzroste mocy jest zrobic latwiej z reguly silniki seryjne lykaja soft turbo bez problemow (0,5-0,6bara). chlopie czy Ty mnie czytasz? napisalem ze koszty NA sa wieksze niz turbo, ale ja osobiscie do NA mam wieksze zaufanie w samochodzie streetowym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forest kila zbila Opublikowano 3 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2007 hym jaka moc spodziewana na n/a ? dobrze mi się wydaje ze n/a jest na co dzień mniej wygodne i raczej więcej pali niż jadące od dołu turbo ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dejot Opublikowano 3 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2007 (edytowane) chlopie czy Ty mnie czytasz? napisalem ze koszty NA sa wieksze niz turbo, ale ja osobiscie do NA mam wieksze zaufanie w samochodzie streetowym.Dokładnie, zwłaszcza jeżeli chodzi o FWD moment jest rozwijany wyżej i nie ma takich strat w trakcji. Ale akurat w przypadku RWD i takiego silnika jak ma berkut lepszym wyborem było by turbo. berkut co to za silnik jest ? to jest ten zetec czy jak mu tam ze scorpio ? nie ma jakichś przekładek korbów z innych jednostek aby zwiększyć skok tłoka ? (budżetowy stoker :D) n/a na codzień jest mniej wygodne, ale tez zależy dla kogo...ja preferuje N/A i wysokie kręcenie niż psssst...a co do spalania aby turbo mogło lepiej jechać z dołu to tez musi dostać do tego odpowdnio wiecej paliwa czyż nie ? :) Edytowane 3 Stycznia 2007 przez Dejot Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mib Opublikowano 3 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2007 n/a na codzień jest mniej wygodne, ale tez zależy dla kogo...ja preferuje N/A i wysokie kręcenie niż psssst...a co do spalania aby turbo mogło lepiej jechać z dołu to tez musi dostać do tego odpowdnio wiecej paliwa czyż nie ? :) Widac po avatarze ze dobre NA nie jest zle szczegolnie dobra K20 tudziez B16/18 :> Zawsze mowilem tylko NA ale jak mnie kumpel przewiozl Impreza STi 2,5 wersja USA to troche zmienilem zdanie. Turbo daje kopa nie ma co ale niestety spalanie sporo wieksze. NA bedzie troche bardziej ekonomiczne niz turbo. W koncu Turbo zyje Turbo pije. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dejot Opublikowano 3 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2007 Widac po avatarze ze dobre NA nie jest zle szczegolnie dobra K20 tudziez B16/18 :> Zawsze mowilem tylko NA ale jak mnie kumpel przewiozl Impreza STi 2,5 wersja USA to troche zmienilem zdanie. Turbo daje kopa nie ma co ale niestety spalanie sporo wieksze. NA bedzie troche bardziej ekonomiczne niz turbo. W koncu Turbo zyje Turbo pije. N/A Is The Best! :P* K20 - dream B18 - bardzo realny dream :P B16 - będzie w najbliższym czasie :) Też jeździłem mocnym uturbionym autkiem i wiadomo, że na N/A nie będziesz miał takiego "kopa" ... ale mnie i tak kreci orgia obrotów & sound of the witek :D Ale dobra koniec bo to w końcu temat berkuta :D *jak by ktoś nie wiedział to jest nawiązanie do pewnej naklejki :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 3 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2007 berkut co to za silnik jest ? to jest ten zetec czy jak mu tam ze scorpio ? nie ma jakichś przekładek korbów z innych jednostek aby zwiększyć skok tłoka ? (budżetowy stoker icon_biggrin3.gif) DOHC 16V. Tak ze scorpio, bedzie na dole z DOHC. Zawsze mowilem tylko NA ale jak mnie kumpel przewiozl Impreza STi 2,5 wersja USA to troche zmienilem zdanie. Turbo daje kopa nie ma co ale niestety spalanie sporo wieksze. NA bedzie troche bardziej ekonomiczne niz turbo. W koncu Turbo zyje Turbo pije. N/a pali mniej niz turbo, dobre ;) Dawno takiego dowcipu nie slyszalem ! Hondy sa tu jakby wyjatkiem przez vtec ale pokaz mi np. 2L silnik o mocy 240bhp w turbo i n/a. W turbo jak dobrze zrobione jest to moze lykac z 15l przy ostrzejszej jezdzie a w n/a lekka reka 30 litrow bedzie.... 100 konne seicento kolegi swobodnie 25 litrow lyka. Jak masz duzy przeplot, ostre walki to nie ma bata zeby bylo inaczej.... Przy T mozesz sobie jezdzic spokojnie dupowozem, dopuki nie ma doladowania to nie pali. RST ktore mialem mozna bylo do 8 litrow po miescie zejsc, palil jakies 6-7 w trasie, co nie zmienia faktu ze jak mu sie dalo dobrze w palnik to lekka reka 20 litrow palil, moj rekord to 29 litrow ;) Dodam ze to motor 1.6T wysilony :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dejot Opublikowano 3 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2007 (edytowane) Hondy sa tu jakby wyjatkiem przez vtec ale pokaz mi np. 2L silnik o mocy 240bhp w turbo i n/a. W turbo jak dobrze zrobione jest to moze lykac z 15l przy ostrzejszej jezdzie a w n/a lekka reka 30 litrow bedzie.... 100 konne seicento kolegi swobodnie 25 litrow lyka. Jak masz duzy przeplot, ostre walki to nie ma bata zeby bylo inaczej....Hola, hola na wyciągniecie 240KM ze zwykłego 2.0 to trzeba by wydać majątek. I nie ma co sie dziwić, ze by tyle paliło bo także nie nadawało by sie do codziennej jazdy. Do zwykłego 2.0 z trubo tez by trzeba włozyć już wiecej kasy, bo na seryjnych gratach za długo by nie pojeździł...poza tym to porównanie jest w ogóle śmieszne. K20 z dołem K24 (tyle, że wtedy będzie juz 2.4) dolot, wydech i hondata około 240KM i 260-270NM gdzie ponad 210NM jest juz dostępne zaraz po 2krpm....a witek zalcza sie dajmy przy 5krpm. - do spokojnej jazdy. I wessie maxem lekko ponad 20L. Edytowane 3 Stycznia 2007 przez Dejot Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 3 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2007 Hola, hola na wyciągniecie 240KM ze zwykłego 2.0 to trzeba by wydać majątek. I nie ma co sie dziwić, ze by tyle paliło bo także nie nadawało by sie do codziennej jazdy. Do zwykłego 2.0 z trubo tez by trzeba włozyć już wiecej kasy, bo na seryjnych gratach za długo by nie pojeździł...poza tym to porównanie jest w ogóle śmieszne. 1.8T przykladem na to ile zniesie seria: 350 kucy. Koszt turbiny nie jest specjalnie duzy, podobnie jak innych elementow. Stare silniki takze podobnie pociagna, 120 bhp z litra w turbodoladowanym silniku to nic specjalnego chyba ze mowimy o jakims naprawde zabiedzonym silniku. K20 z dołem K24 (tyle, że wtedy będzie juz 2.4) dolot, wydech i hondata około 240KM i 260-270NM gdzie ponad 210NM jest juz dostępne zaraz po 2krpm....a witek zalcza sie dajmy przy 5krpm. - do spokojnej jazdy. I wessie maxem lekko ponad 20L. Poco K24 ???? :) K20 z wydechem, dolotem, remapem i walkami robi >270bhp :) Tylko mowie ze honda sie "nie liczy" ;) Rzecz jest w tym ze na hondzie masz 2 krzywki, mozna sobie spokojnie pobrzdakiwac na cywilizowanym ulicznym walku by po przekroczeniu magicznego punktu miec moc az do 9500rpm :) Mam gdzies linka gdzie robia 290bhp z K20A dolu i B16A gora :) ULICZNY silnik. Tylko ze nie posiadam silnika hondy, a "zwykle" 2.0 nawet bez VVT :) WIec nic wyzej sie nie liczy, liczy sie to ze moze wydusze ok. 180-190 koni ucywilizowanych. Moze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dejot Opublikowano 3 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2007 1.8T przykladem na to ile zniesie seria: 350 kucy. Koszt turbiny nie jest specjalnie duzy, podobnie jak innych elementow. Stare silniki takze podobnie pociagna, 120 bhp z litra w turbodoladowanym silniku to nic specjalnego chyba ze mowimy o jakims naprawde zabiedzonym silniku.Ale 1.8T to całkiem inna gadka. Idac takim tokiem myślenia to ja dam F20C1 z S2K 240hp w seri, nie dość że objedzie takie 1.8T 240hp to pod wzgledem ekonomiki także wypadnie lepiej. Poco K24 ???? :) K20 z wydechem, dolotem, remapem i walkami robi >270bhp :) Tylko mowie ze honda sie "nie liczy" ;) Rzecz jest w tym ze na hondzie masz 2 krzywki, mozna sobie spokojnie pobrzdakiwac na cywilizowanym ulicznym walku by po przekroczeniu magicznego punktu miec moc az do 9500rpm :)Ano po to, żeby zachować ekonomike i elastyczność dla wygodniejszej codziennej jazdy ;) A chyba o to nam chodzilo nieprawdaż ? :) I nie możesz mówić, że honda się nie liczy (czy nissan ze swoimi zemiennymi fazami czy jeszcze kto inny) bo w zwykłym małolitrażowym silniku wolnossącym bez zemiennych faz skoków zaworów nie jesteś w stanie osiągnać takich mocy bez pozbawienia go ulicznosci. Po to zostało zastosowane aby nie wkładać turbo ? Czyż nie ? Skoro moższ sobie jeździć ekonomicznie bez doładowania, to ja moge jeszcze ekonomiczniej bez vteca. Mam gdzies linka gdzie robia 290bhp z K20A dolu i B16A gora :) ULICZNY silnik.Chciał bym to zobaczyć. Sorry, ale jest to nie za bardzo mozliwe. To są całkiem inne konstrukcje, do K-seri można przełożyć graty z dołu z F20C i H22 - budżetowy stroker. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 4 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Stycznia 2007 I nie możesz mówić, że honda się nie liczy Hhehe nie zrozumiales - w sensie ze jest tak dobra ! Ja mowie o swiecie przerabianych silniczkow z "normlanych" dupowozikow ;) Mam gdzies linka gdzie robia 290bhp z K20A dolu i B16A gora icon_smile3.gif ULICZNY silnik. Chciał bym to zobaczyć. Sorry, ale jest to nie za bardzo mozliwe. To są całkiem inne konstrukcje, do K-seri można przełożyć graty z dołu z F20C i H22 - budżetowy stroker. o kk.... dopiero teraz skapnolem sie co napisalem!!!!!! Oczywiscie mowilem o B20 + B16A... http://www.theoldone.com/articles/Larrysci...arrys_Civic.htm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dejot Opublikowano 5 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Stycznia 2007 (edytowane) o kk.... dopiero teraz skapnolem sie co napisalem!!!!!! Oczywiscie mowilem o B20 + B16A... http://www.theoldone.com/articles/Larrysci...arrys_Civic.htm nio, to takie mody to normalka :) Tylko z tego co ja tam wylookałem to ma 241hp...abo ślepy jestem :P Ale raczej nie, bo z taką mocą przy 2.0 cięzko by było jeździć po ulicach ;) Swoją drogą ja tez sie zagalopwałem i graty z H22 nie wiem czy podejdą do K-seri :P Pomyliło mi się z F20 :) Jak ten Twój silnik ma komprechę w serii ? Edytowane 5 Stycznia 2007 przez Dejot Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 6 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2007 10.5 w serii, bedzie 11 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 7 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2007 Kilka fotek glowicy w trakcie prac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 8 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Stycznia 2007 Czy wspominalem o problemach z ogumieniem ? :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Stycznia 2007 hah no to powodzenia ;) musisz zainwestowac w jakies lepsze kapciuszki ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipo Opublikowano 9 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Stycznia 2007 za wysoki profil to jedno a dwa ze zimówka za to się tak kładzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 9 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Stycznia 2007 Przeciez berkut juz o tym wspominal [; - profil i szerokosc kapcia w sam raz na prosta droge. Omijac zakrety [; Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipo Opublikowano 12 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2007 Przeciez berkut juz o tym wspominal [; - profil i szerokosc kapcia w sam raz na prosta droge. Omijac zakrety [; Tyle to wiem bo czytam topic na bierząco, mówie tylko że oprócz tego że profil ma za wysoki to jeszcze opony zimowe są dużo bardziej miękkie niż letnie. A wiedze ze ma zimowe Barum Polaris. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 12 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2007 Ciezko mowic o jakims update. Zrobilem cale wnetrze, dzis z Feluke zrobilismy radio i glosniki przednie, gra w miare przyzwoicie ale trzeba jeszcze nowych tylnych glosnikow. Wybebeszylismy tylna kanape i wszystko za nia w poszukiwaniu rdzy i innych niespodzianek. Znalezlismy kilka malych "niespodzianek" ale zadna nie wyglada na wiecej niz 15min roboty, przy okazji zlokalizowalem problem smrodu stechlizny w aucie, musze zamocowac koniecznie nadkole plastikowe przy prawym tylnym kole i zaslepic kilka otworkow seryjnych w budzie :/ Jutro pewnie przywitam nowe tylne simmerblocki w tylnych wachaczach, boje sie troche oto ze auto bedzie nerwowe znowu mocno, ale zobaczymy jak to bedzie, jesli sie nie myle z ojcem to efekt powinien byc tylko taki ze auto bedzie sie pewniej prowadzilo i latwiej bedzie je wyczuc, nie powinno miec wiekszej tendencji do chodzenia bokiem w niespodziewanych momentach. W srode przyjezdzaja zamowione w fordzie mocowania do przedniego stabilizatora, bedzie sie dzialo :D Auto powinno byc znacznie, znacznie lepsze w prowadzeniu sie (juz i tak jest bardzo mocne), obecnie zdecydowanie najslabszym elementem ukladanki jest wstawka miesna czyli ja oraz opony. Kwestie wstawki miesnej postaram sie powoli i systematycznie zmieniac, opony juz czekaja na poszerzanie blotnikow. Przy okazji inspekcji auto zostalo wybebeszone i zobaczylismy jak sie nim jezdzi. NIE DA SIE TYM jezdzic. Jezdzilem honda 1.6 ivt bez wnetrza, totalnie bez wygluszenia (gola blacha, nawet bez mat) bez wydechu i to bylo dalekie do odglosow jakie wydaje z siebie ta sierra :) Teraz wiem czemu nawet przy pelnej klatce ludzie dalej maja seryjne wnetrze :) Nowy motor jest juz coraz blizej ukonczenia ale pojawiaja sie pewne plany na 2.2 litra i 200+ bhp a nie 2.0 i moze 200bhp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fipa Opublikowano 13 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2007 Co to za silnik ten 2.2 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BENITO Opublikowano 13 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2007 Stroker? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...