ZIBI_PL Opublikowano 8 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2006 Witam. Dzis sobie gralem w Dungeon Siege 2 i giera bardz co badz czesto i gesto i mie doslownie TNIE ale ze leciala muzyka w tle z winampa to wylaczylem calkowicie dzwieki z gry i.....giera dostala niezlego kopa. Prawie wcale nie kaltkuje juz nawet przy wiekszych potyczkach. Wniskuje ze moja wspaniala AC97 zamula i tak juz slabego procka. Pytanie do was( czyli tych ktorzy sie znaja :P) czy dokupienie jakiejs osobnej karty dzwiekowej poprawi mi wydajnosc w grach ? Wiem ze najlepiej to zmienic procka ale to nie wchodzi w gre wiec co mozecie polecic TANIEGO z kart muzycznych ? Warunki : maja dzialac na nich moje CREATIVY 5.1 no i oczywiscie nie grac gorzej od AC97 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 8 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2006 Powiem ci , ze nie wierze ze to jest przyczyna... AC97 potrafi robic walki (seria Toca RD) ale bez przesady. Wpisz w uruchom>>>dxdiag i tam suwakiem wywal przyspieszenie dzwieku na minimum. Karty chyba nie ma sensu kupowac...Sam mam w Gigabyte Azali i smigam a na moim MSI jest akurat Creative SBLive 5.1...Do czego pije...ano nie warto wywalac kasy. Jesli ten dxdiag nie pomoze to wywal winampa i juz. Szkoda kasy dla jednej gry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIBI_PL Opublikowano 8 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2006 No wlasnie nie chodzi o jedna gre - baaardzo duzo gier ma przypadlosc do czkawki przez procka (nawet FarCry ktory powinien smigac u mnie :( ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 8 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2006 Athlon 1800+(?) & 512mb RAMu & winamp... Wiesz ile tracisz na slabym procku? Do tego winamp zre sporo zasobow - polecilbym Ci cos naprawde malutkiego do sluchania mp3 ale nic mi nie przychodzi do glowy w tej chwili... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIBI_PL Opublikowano 8 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2006 To moze ja sie zle wyrazilem - nie chodzi mi o to ze ja chce sluchac caly czas mp3 z winampa. Chodzi mi o to czy dokupienie osobnej karty dzwiekowej odciazy mi na tyle procka zeby dalo to jakis sensowny przyrost mocy w grach :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 8 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2006 Przyrost moze byc odrobine wiekszy niz blad pomiarowy. Raczej "kopa" nie poczujesz. Jedynie dzwiek bedzie lepszej jakosci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrek Opublikowano 8 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2006 (edytowane) [ot] Athlon 1800+(?) & 512mb RAMu & winamp... Wiesz ile tracisz na slabym procku? Do tego winamp zre sporo zasobow - polecilbym Ci cos naprawde malutkiego do sluchania mp3 ale nic mi nie przychodzi do glowy w tej chwili...Foobar2000 edit: wiadomo, wtyczki foobarowe dość mocno obciążają [ szczególnie te, które upiększają foo ], więc najlepsza jest czysta wersja pobrana prosto z foobar2000.org :) [/ot] Edytowane 8 Września 2006 przez andrek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter6576 Opublikowano 8 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2006 Tylko ten Foobar możliwie bez wtyczek. :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 8 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2006 A wcześniej tak nie było? Generalnie jestem 100% pewien, że Winamp nie ma z tym nic wspólnego. Specjalnie sprawdzałem i u mnie (na Athlon XP 1600+) Winamp używa 2% procka przez sekundę ładowania utworu, potem cały czas 0%! Do tego zużycie pamięci na poziomie 5-10MB w zależności od rozmiaru piosenki. Masz coś skopane w ustawieniach Winampa lub sterowniki są jakieś kiepskie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIBI_PL Opublikowano 8 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2006 co wy sie tego winampa uczepiliscie :P napisalem ze go sluchalem wyjasniajac co mnie natchnelo do wylaczenia dzwiekow w grze i odkrycia przyrostu fps =] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RepsOn Opublikowano 8 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2006 A wcześniej tak nie było? Generalnie jestem 100% pewien, że Winamp nie ma z tym nic wspólnego. Specjalnie sprawdzałem i u mnie (na Athlon XP 1600+) Winamp używa 2% procka przez sekundę ładowania utworu, potem cały czas 0%! Do tego zużycie pamięci na poziomie 5-10MB w zależności od rozmiaru piosenki. Masz coś skopane w ustawieniach Winampa lub sterowniki są jakieś kiepskie. foobar w tle zre do 3mb zreszta wiadomo ze dzwiek w grach zawsze cos chocby minimalnie zezre z zasobow...sam z siebie nie powstaje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 9 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2006 No tak, zeżre, ale skoro Menedżer procesów nie wyświetla nawet 10% zużycia procesora, więc jak może to wpływać na szybkość gier, których szybkość tak właściwie zależy w większości od karty graficznej, a nie procesora? Jeśli już koniecznie doszukiwać się przyczyn w sprzęcie, to jest to kwestia jakiegoś kontrolera/magistrali, bo sterowanie portem AGP i dźwiękiem to 2 oddzielne mostki - przynajmniej w większości płyt tak jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...