Skocz do zawartości
Caleb

Geforce 8600 GTS / GT

Rekomendowane odpowiedzi

Jesli kogos interesuje to to moje wyniki :-P

 

Komp :

-PE 2140 , 1.6GHz

-8600GT Palita

-2x512DDR2 533CL4

-nic ocowane

-Carbon na maxa poza AA

Wykresow brak bo :

-do dzis nikt nie raczyl pomoc , gdy pytalem jak to sie robi w OO czy jak sie nazywa opcja..

Użyj Swiff Chart'a do zrobienia wykresów ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sciagnalem beta 162.15 wydaje mi sie ze poprawili jakosc animacji i delkatnie je przyspieszyli(1%) w sosunku do 158.22 moze to ktos zwerfikowac?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wgralem standartowe ustawienia taktow i wziolem sie za OC i zrobilem porownanie do przesunietych szaderow

 

NORMAL OC GPU900

2007-06-28 12:32:36 - Quake4

Frames: 3067 - Time: 44106ms - Avg: 69.537 - Min: 44 - Max: 100

PREZSUNIETE i GPU NA STARCIE 750 MEM 800)

2007-06-28 12:51:44 - Quake4

Frames: 4364 - Time: 49362ms - Avg: 88.408 - Min: 54 - Max: 119

 

Jak ktos zainteresowany tym biosem podesle na PRIV to sobie potestuje czy uniego tez jest taki skok

W Quake w konsoli do blokady FPS wpisujemy com_fixedtic 1.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tego nie zrozumiałem co napisałeś , tzn że przy wyższych zegarach , wysoko taktowane shadery zmniejszają wydajność?

Dokladnie tak przesuniete szadery i GPU bylo na 750 wyszlo szybciej,nie sa one jakos znacznie przesuniete ale zawsze i odrazu na starcie jest GPU@750 co widocznie tez ma jakis wplyw.

A teraz zaskoczenie porownanie sterow 162.15 vs 158.22

Xpand Rally Xtreme

1280x1024 4x/16x

2007-06-28 13:24:01 - XRX 162.15

Frames: 4567 - Time: 42818ms - Avg: 106.661 - Min: 93 - Max: 120

 

Poprzednio 158.22 na SLI

83.334

:D

Quake 4

Avg: 89.014 :D

Avg: 87.264

Edytowane przez ChrisG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wgralem standartowe ustawienia taktow i wziolem sie za OC i zrobilem porownanie do przesunietych szaderow

 

NORMAL OC GPU900

2007-06-28 12:32:36 - Quake4

Frames: 3067 - Time: 44106ms - Avg: 69.537 - Min: 44 - Max: 100

PREZSUNIETE i GPU NA STARCIE 750 MEM 800)

2007-06-28 12:51:44 - Quake4

Frames: 4364 - Time: 49362ms - Avg: 88.408 - Min: 54 - Max: 119

 

Jak ktos zainteresowany tym biosem podesle na PRIV to sobie potestuje czy uniego tez jest taki skok

W Quake w konsoli do blokady FPS wpisujemy com_fixedtic 1.

Mógłbyś podać te najwydajniejsze shadery w stosunku taktowania GPU?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

745(1620)

nizszych ci niepodam bo niemam nigdzie tego zapisane,a dwa razy mi sie niechce siedzies 3-4H do znalezienia.

Zapodaj biosa to zrobie tabelke tak jak poprzednio :)

P.S. wzgledem galaxy 8600gt jest to przesuniecie o zaledwie 2,5MHz na GPU, ale jak dalej jest to nie wiem...

Edytowane przez Popiół

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A teraz zaskoczenie porownanie sterow 162.15 vs 158.22

Xpand Rally Xtreme

1280x1024 4x/16x

2007-06-28 13:24:01 - XRX 162.15

Frames: 4567 - Time: 42818ms - Avg: 106.661 - Min: 93 - Max: 120

 

Poprzednio 158.22 na SLI

83.334

icon_biggrin3.gif

Quake 4

Avg: 89.014 icon_biggrin3.gif

Avg: 87.264

Przecież już dawno było wiadomo, że 158.22 są słabe i już sporo lepsze są 158.27. I tutaj jestem ciekaw różnicy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to sobie pograj w stalkera na 158.27 to zobaczysz, u mnie są artefakty niezależnie od tego czy grafa jest ocnięta czy nie

A no właśnie na tych sterach cały czas jade i Stalker chodzi lepiej niż na 158.22. Jak dla mojej karty to najlepsze stery. Będę miał trochę czasu, to sprawdzę te 162.15 <_<

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UWAGA WAZNE

Robiłem dzisiaj i wczoraj testy na Unigine_v0.4_Sanctuary w dx9 i opengl

 

W opgl zero 0 ale niski wynik w dx9 pierwsze wyniki na zegarach 675/1732 wyniosł 1392 najpierw było bez artów potem zaczeły się sypać, zamieniłem chodzenie na freeezona i założyłem miedziane radiatory i wynik podskoczyl do 1512p z właczonym zasysającym torretem w tle.

 

Jak wyniki wam nie rosną to wymieńcie chłodzenie odrazu pomaga :)

 

Swoja drogą to ta pasta palita to jest prawdziwy kit do okien<lol>a sticker gwarancyjny odchodzi delikatnie i miło nawet tego nie potrafią zrobic :D

 

 

jak ma spr napięcie pamięci punkt pomiarowy z vr-zona pokazuj napięcie 1.97 a chyba powinno byc okolo 2.1?

Edytowane przez hihot

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapodaj biosa to zrobie tabelke tak jak poprzednio :)

P.S. wzgledem galaxy 8600gt jest to przesuniecie o zaledwie 2,5MHz na GPU, ale jak dalej jest to nie wiem...

Sam mozesz sowoj zedytowac

ja mam tak na start

745(1620/800

GPU/szadery/pamiec.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak ma spr napięcie pamięci punkt pomiarowy z vr-zona pokazuj napięcie 1.97 a chyba powinno byc okolo 2.1?

Pamiętaj masz inne pamieci , więc mogli zapodać niższe napięcie lub ewentualnie masz bardzo niedokładny miernik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam mozesz sowoj zedytowac

ja mam tak na start

745(1620/800

GPU/szadery/pamiec.

No tak, ale jesli tak ustawie bede miał 742,5 MHz GPU i 1620 shadery, a skok pozostanie ten sam, to w czym roznica? :? (tzn wszystko nadal bedzie tak samo jak wg mojej tabelki) Edytowane przez Popiół

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czekam na test z g3 :)

 

jaka radiatory na ramki do 8600 polecice bo moje miedziane sie odklejaja :/ i nie moge zrobic moda na pamieciach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak, ale jesli tak ustawie bede miał 742,5 MHz GPU i 1620 shadery, a skok pozostanie ten sam, to w czym roznica? :? (tzn skok pozostanie taki sam jak wg mojej tabelki)

skok jest przesumiety jak dobrze pamietam to o 10mhz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Beznadzieja

pamieci umnie w jednej grafie nie maja radiatorow bo chlodzenie na to niepozwala,wie ze niemozesz zrobic mod na pamieci bo radiatory ci sie nietrzymaja to nie zaden probelem 2.25 bez radiatowow@1000

Edytowane przez ChrisG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niestety bez radiatorow umnie jest zwiecha powyzej 860 :/ wiec niestety musze ale 512 i tak wymiata moim zdaniem :D

Edytowane przez hihot

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

twoja odp jest chyba kilka stron wczesniej z tego co pamietam :P

 

robil ktos tego moda na pamieci z vr-zone?bo ja sie bawilem w malowanie tego rezystora ale zabraklo mi cierpliwosci opornosc nie chciala mu spasc z tego 0.32 :(

 

punkt pomiarowy z pcb palita 8600gt 512 na pamieci:

 

post-143741-1183153113_thumb.jpg

 

opornosc na vgpu:

0.67->1.37

0.66->1.39

0.65->1.4

0.64->1.41

0.63->1.44

Edytowane przez hihot

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

robil ktos tego moda na pamieci z vr-zone?bo ja sie bawilem w malowanie tego rezystora ale zabraklo mi cierpliwosci opornosc nie chciala mu spasc z tego 0.32 :(

to chyba masz pecha, albo co innego, bo rezystor to SR164(323Ohm) - przez malowanie go przynajmniej - u mnie - napięcia elegancko wzrosły

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...