Skocz do zawartości
Gość Pioorek

Spadek Transferu?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jak w temacie - zanotowalem dziwny spadek transferu. Moja neo zachowuje sie, jakby limit byl aktywny. Jest polowa miesiaca a ja nic nie sciagalem... gdy ciagne cos z ftp to maxymalna predkosc wynosi okolo 4 kb :lol: a tak to 2 kb/s idzie. Czemu tak sie stalo? Od wczoraj tak mam, myslalem ze jakis wirusow nalapalem, a ze szykowalem sie psychicznie do formatu juz jakis czas temu to tak zrobilem... ale jednak reinstal windy nic nie pomogl.

Neo klepie muła i tyle.

 

O co chodzi?

 

Kumpel mieszka w tym rejonie co ja i jemu smiga normalnie...

Edytowane przez Pioorek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK zadzwonilem. Jedna babka powiedziala mi ze limit zostal juz wypelniony (jakim cudem?!?!!?!?) i ze nie moze nic z tym zrobic.

Zadzwonilem drugi raz, jakis koles mowil ze moze cos z tym zrobi i ze odzwoni za 2 dni -_-.

 

N/c?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żadne limity:P U mnie i u znajomych Neo też spowolniło - mamy transfery rzędu 5,7kb/s. :/ Raz konsultant mówi, że jakieś przeciążenie routerów a raz, że obciążenie linii, po czym każe ściągnąć paczkę 10mb z jakieś str. Okazuje się, że mam rację i konsultant nie wie czym jest spowodawany spadek transferu. Też muszę czekać 2 dni... :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To niech mi ktos powie jak to jest, ze konsultant nie wie o tym, ze na servie sa przeciazenia, cos nie dziala itp? Co za ludzie tam pracuja?

 

Moze to limit, ale to troche dziwne, bo z tego co wiem to nic nie sciagalem w tym miesiacu a tu PACH...

 

Dobrze ze nie jestem sam [[[; ale kumpel ma normalny transfer, wiec to troche dziwne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ludzie, trzymajcie mnie bo zaraz modem razem z telefonem poleca za okno

@#%@#$@#%@#%%@

 

OMG!!!

Net jak mulil tak muli od kilku dni, niby mieli cos zrobic i dalej lipa, teraz nie moge sie dodzwonic do konsultantow, ciagle gra debilna muzyczka i "prosze czekac".

CO ZA SHIT!!!1

 

//

 

No i prosze, glos w telefonie powiedzial mi, ze maja problemy z liniami i nie mozna sie dodzwonic...

 

Super, moze jeszcze sie dowiem ze net bedzie chodzil z tak zabojcza predkoscia jeszcze przez pare miechow bo sa "problemy na linii".

Za co oni maja placone?

Edytowane przez Pioorek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Tez mam dziwne problemy.

 

Dzisiaj popoludniu bylo wszytko ok lecz teraz juz sie pogorszylo. co prawda przy sciaganiu predkosci w normie ale znowu strony otwieraja sie wolo albo wcale, problemy z odbieraniem maili (firewall dobrze skonfigurowany).

 

Niewiem co tpsa znowu ma za problemy ale lepiej zeby to szybko naprawili.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Imex

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ Pioorek

Ja mieszkam w województwie opolskim i też od 2 dni moge powiedzieć ospadku prędkości. Gdycoś ściagam to transfer nie sięgą wyżje nić 20kb/s. Mam neo 512 i zawsze miałem 64kb/s, limitu nie przekroczyłem. Ta sytuacja już mnie troche denerwuje. Jak dzisiaj nic się nie poprawi to trzeba będzie zrobić troche "hałasu"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OMG.

Dzwonilem znow do nich i babka powiedziala mi ze rozpatrzono moja sprawe i nic nie zrobino z tym bo przekroczylem limit sciagania.

 

Chcecie wiedziec o ile? O 9 gb (kiedy limit wynosi 7)

BEZ JAJ!!!111111 NIC NIE SCIAGALEM W TYM MIECHU.

Oszukali mnie i tyle. I co, mam 15 dni czekac zeby przywrocili mi normalna predkosc a potem moze znow jak nigdy nic mi obetna predkosc za "przekroczenie limitu"?

 

Pomijam juz fakt, ze jak mozna sciagnac 2 gb (7 limit + 2 gb dociagnalem niby) kiedy predkosc sciagania PO Limicie wynosi ok. 2 kb.

Jestem tak wk...r.wiony ze nie wyrobie. I u mnie nie chodzi o jakies problemy na severach TPSA tylko po prostu nalozono mi nie slusznie limit.

 

9 GB W 15 DNI NA NEO 256??? n/c

 

Gdzie ja mam sie z tym zwrocic? Ludzie bez jaj, nie bede czekal 15 dni przez glupia pomylke telekomuny.

 

Dobra, oni nie moga nic z tym zrobic (dzwonilem pare razy) bo sciagnalem 9 gb i tyle...

Jest mozliwe, ze ktos podlaczyl sie pod moje IP i sciagal na moj rachunek? Bo nie widze innego wytlumaczenia (mam jednego kompa, watpie zeby ojciec sciagal filmy porno z sieci za pomoca piekarnika :lol)

Edytowane przez Pioorek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tez tak mialem <_< Niby w panelu administracyjnym sprawdzilem mialem 11 listopada sciagniete 11 GB mysle sobie 4 GB to jeszcze posciagam ( mam neo 512 ) nastepnego dnia po sciagnieciu 1 GB zwolnilo mi transfer a w panelu pokazało sie 16,5 GB :mur: Tak sie wkurzyłem dzwonie do nich na 0801102102 a oni mi mowia ze musialem transfer przekroczyc i musze dokupic limit. Więc poszedlem do telepunktu w celu kupienia zdrapki a oni tam mi mowia ze zdrapek juz od miesiaca nie sprzedaja :angry: Kazali mi zadzwonic na 0300900300 i dokupic tylko ze ja mam te numery zablokowane jedynym wyjsciem bylo zadzwonienie od kumpla i dokupienie 5 GB za 20 zł :mur: <_< Nic dziwnego ze kazdy sie z nich smieje jak w taki sposob dbaja o klienta :angry:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj transfery skakały pomiędzy 0,2kb/s a 5kb/s. Nie wytrzymałem i zadzwoniłem do TP. Transfer nie został przekroczony, poza tym dowiedziałem się, że rejestrowałem Neostradę 512 w jakimś tam okresie i z racji tego po przekroczeniu limitu transferu otrzymuje 20GB gratis! ;] Podobno występują jakieś usterki na linii 032 i 062. Niby się zgadza bo druga dot. mnie;) Jak powiedział Pan Konsultant, monterzy już to naprawiają. :) Nie pozostaje nam nic innego jak tylko czekać na owoce pracy monterów...

 

Pozdrawiam,

tom3k3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam dsl 4000 i też kilka dni temu mi muliło, z tym że przez jeden dzień, ale prędkości z 420kb/s zrobiło sie 20-40kb/s dzwonię do tepsy a oni na to że jakieś [ciach!]ły robią na liniach międzynarodowych i maja do 24 godziny to usunąć, faktycznie od 23 transfer mi wrócił do normy, byc może dalej coś grzebią, tylko użytkownikom dsla i polpaku starają się trzymać parametry, wiadomo że neo zawsze maja głęboko w poważaniu, ja jak dzwonie do serwisu to załatwają sprawę odręcznie, jedynie jak mi modem padł to musiałem czekać od wieczora do 9 rano na technika który przyjechał i wymienił modem, dla porównania kumplowi jak padło neo to przez 3 dni netu nie miał

Edytowane przez ptys

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taaa.... Przez tydzień było ok - na neo 512 miałem transferki 50-65kb/s, czyli w normie. Od wczoraj transfery sięgają rzędu 4-8kb/s. Dzwoniłem nieraz do tp na infolinię, ale cały czas otrzymuję odpowiedź, że monterzy naprawiają usterkę. :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taaa.... Przez tydzień było ok - na neo 512 miałem transferki 50-65kb/s, czyli w normie. Od wczoraj transfery sięgają rzędu 4-8kb/s. Dzwoniłem nieraz do tp na infolinię, ale cały czas otrzymuję odpowiedź, że monterzy naprawiają usterkę. :/

Ta :lol2: ich to tylko zasztyletować łajzy jedne. :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bedac po drugiej stronie słuchawki i czytając co tu piszecie mam niezła beke ;D

coz moge wam powiedziec...?

9 giga w 15 dni sie da i to na opcji nawet 128. Policzcie sobie. To tylko niecałe 8kb/s... Może wirki?

Monterzy sa z firm zewnetrznych wiec maja w to wy****e.

Czym sa spowodowane przeciazenia? Promocje moi drodzy, promocje! Dzieki temu z dnia na dzien przybywa nam kilkuset przynajmniej uzytkownikow neo.

I że niby chcecie odliczenie od abonamentu za wolny net? Radze nauczyć się czytać umowy - nie ma ani słowa na temat minimalnej prętkości, wiec zamiast bluzgać na tepse powinniście bluzgać na siebie ze na to sie zgodziliście - NIKT WAS NIE ZMUSZAŁ!

No ale zapomniałbym - jesteście Polakami, to mówi samo za siebie.

Naprawdę - zanim zaczniecie jechać na tepse poczytajcie umowe, regualmin, czyli wszystko na co sie zgodziliście - i potem zastanowcie sie na kogo powinniście jechać. Na tepse czy na siebie ze sie zgodziliscie na takie cos?

 

Nawet juz mi sie nie chce tłumaczyć nic... Ale tak na serio - ludzie z 800102102 czasem moga duzo, czasem mało. Zależy czasem od sprawy, a czasem od tego czy zadzwoni do nich młody szczyl co siem na wszystkim zna i ma super wypaśny komputer i tepsa jest be i w ogole konsultant ma mu lizac stopy, czy normalny człowiek zgłosić taka czy inna awarię.

 

czytam tak sobie wasze posty i naprawde... wezcie sie najpierw douczcie i dowiedzcie, poczytajcie, a dopiero potem wywody - bo wasze obecne wywody wygladaja jak rozmowa kola gospodyń wiejskich na temat ruchu planet i wzajemnych ich oddziaływań.

 

PS. I że dialog niby lepszy? Ma mniejsze obciazenie na sieci, mniej abonentów, mniejszy zasięg. Proponuje przerzucić połowe ludzi z neo na dialog czy inna netie i zobaczymy jak ich infrastruktura bedzie dzialac.

Edytowane przez igomako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

igomako, nie bluzgam na "tepse" i nie uważam, że dialog jest lepszy. Wręcz przeciwnie - myślę, że TP S.A. jest najlepszym dostawcą internetu w moim mieście... ;) Od 4 lat korzystam z Neostrady TP - najpierw była 640 bez limitów a teraz 512 za bodajże 33zł/m-c. 512 działała dobrze do czasu awarii serwerów uwierzytalniających te hasła i loginy. Dopiero potem zaczęły skakać transferki.

9 giga w 15 dni sie da i to na opcji nawet 128.

W Neostradzie 512kb/s mam bodajże 15GB limitu na miesiąc - sprawdzałem, wykorzystałem w tym miesiącu niecałe 5GB... Jakby nie patrzeć mam jeszcze 10GB. Poza tym nawet jeśli bym przekroczył te 15GB, to z tego co się dowiedziałem od Pani Konsultantki mam gratis 20 czy tam 30GB transferu [fajnie;)]... Tak, więc nie najeżdżam na "tepsę", na ich pracowników, dziwię się tylko czemu Ci monterzy tak długo to reperują... Skoro nie potrafią tego naprawić - nie wiem no... nie chce im się czy jak wspomniałeś mają to gdzieś, to może wynajmnijcie kogoś innego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...