Theriel Napisano 10 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 10 Lutego 2007 Temat bumerang, ale czasy się zmieniają, konsultanci, jakość obsługi również. Przeczytałem oba tematy poświęcone sklepom (wiele "rad" ma niestety już kilka lat). Wynika z nich jednak, że Proline należy unikać ;-]. Czy mógłby ktoś polecić jakiś sklep we Wrocławiu, sprawdzany ostatnimi czasy? Pozdrawiam serdecznie Theriel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FoX 13 Napisano 10 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 10 Lutego 2007 Sirius był zawsze porządny to tyle ode mnie [; Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
toman Napisano 10 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 10 Lutego 2007 Proline, Arest, 4Speed, Sirius. Wiele narzekań na prolnie może być powodem tego, że najwięcej ludzi tam kupuje także rzeczą oczywistą jest, że będzie tez więcej reklamacji. Ostatnio kumplowi padło 7600GS, udało mu sięwykłócić od razu zamianę bez wysyłania na serwis, czy to jest złe traktowanie klienta?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzechuk Napisano 10 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 10 Lutego 2007 ja powiem tak... w arescie kupilem lcd, drukarke, skaner i jeden z dyskow... wszystko dziala... w proline kupilem drugi dysk i mp3 playera, tez wszystko ok... zatem jesli chodzi o towary te sklepy maja u mnie plusa... jesli chodzi o serwis i gwarancje - nie moge pomoc... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegrz Napisano 11 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 11 Lutego 2007 Ja zawsze kupowalem w Proline i Arescie, 3 minuty drogi z jednego sklepu do drugiego. Nic jeszcze nie reklamowałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
toman Napisano 11 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 11 Lutego 2007 Ja zawsze kupowalem w Proline i Arescie, 3 minuty drogi z jednego sklepu do drugiego. Nic jeszcze nie reklamowałem.Ja rzekłbym nawet, że drogę tą przebywam w jakies 80 sekund ;) No chyba, ze ty chodzisz przez galerię dominikańską albo rynek :razz: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Theriel Napisano 11 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 11 Lutego 2007 Hmmm no w Areście na Odrzańskiej, jak poprosiłem o sprowadzenie pewnych ramów (nic szczególnego, Corsair CL3) to facet w swojej życzliwości wszedł na ich stronę, pokazał, że ich nie ma w ofercie i zaczął mi wmawiać, jacy to oni są genialni, bo mają wszystko co jest najlepsze i dostępne we wszechrzeczywistości i że ja nic innego nie potrzebuję i jakbym coś chciał to musiałbym czekać 2 miesiące i płacić dodatkowo x5.... a inne sklepy jak te ramy mają to oszukują, bo ich nie mają, tylko nie chcą się przyznać #-P. 4speed do sprawdzenia, wysłałem e-maila ;-]. Dzięki za pomoc! Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PC_Speaker Napisano 11 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 11 Lutego 2007 Ja tam nie mam powodu do narzekań... kiedyś ubił mi się dysk twardy o rurkę w tramwaju, bo mi dali bez opakowania żadnego, a miałem w plecaku.... Wiadomo szyny we Wrocku do najrówniejszych nie należą. Wpadłem do sklepu i powiedziałem jak sprawa wygląda, a koleś od ręki, dysk pod lupę, obwąchał i wymienił, a na prośbę zapakował w pudełko ... w sumie powinien być dysk zapakowany przez producenta ale co mi tam ... ważne że do dzisiaj chodzi :P od 2001 r :P Sklep Proline :P Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegrz Napisano 11 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 11 Lutego 2007 (edytowane) Ja rzekłbym nawet, że drogę tą przebywam w jakies 80 sekund ;) No chyba, ze ty chodzisz przez galerię dominikańską albo rynek :razz:ostatnio bylem tam ze... 2 miesiace temu ;p tak czy siak odegłosc - rzut beretem :) a do galerii zawsze miło wpaść :D Hmmm no w Areście na Odrzańskiej, jak poprosiłem o sprowadzenie pewnych ramów (nic szczególnego, Corsair CL3) to facet w swojej życzliwości wszedł na ich stronę, pokazał, że ich nie ma w ofercie i zaczął mi wmawiać, jacy to oni są genialni, bo mają wszystko co jest najlepsze i dostępne we wszechrzeczywistości i że ja nic innego nie potrzebuję i jakbym coś chciał to musiałbym czekać 2 miesiące i płacić dodatkowo x5.... a inne sklepy jak te ramy mają to oszukują, bo ich nie mają, tylko nie chcą się przyznać #-P. 4speed do sprawdzenia, wysłałem e-maila ;-]. Dzięki za pomoc! Pozdrawiam WIdze czasami w arescie, jak ludzi kolejkami ustawiaja sie do serwisu zeby cos oddac na gware. Najwiecej idzie nagrywarek i płyt głownych. Nie widzialem zeby komus nie chcieli przyjąc. No ale jak to bylo powiedziane wczesniej, im wiecej klientów, tym takie przypadki sa czestrze. Moj kumpel kupil kiedys zepsuty dysk w proline, kierownictwo nie chcialo go przyjąć bo szef stwierdzil, ze oni nie sprzedaja dysków w takim kolorze jak on miał :lol: no ale faktura, wszystkie numberki sie pokrywały i nie mieli nic do gadania. Edytowane 11 Lutego 2007 przez Plusk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rikki Napisano 11 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 11 Lutego 2007 (edytowane) We Wrocławiu jest.... Zenfist :rolleyes: Ja z usług Proline kilkakrotnie korzystałem, co prawda osobiście a nie wysylkowo, ale nigdy żadnych problemów nie było. Edytowane 11 Lutego 2007 przez Venom Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Theriel Napisano 11 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 11 Lutego 2007 Zasilacz od nich mieć będę, to jest sprawa zamknięta i oczywista ;-]. A co, sądzisz, że jak ładnie poproszę to mi kartę graficzną, procesor i mobo ściągną ? ;-D. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jabar83 Napisano 11 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 11 Lutego 2007 (edytowane) Ja rzekłbym nawet, że drogę tą przebywam w jakies 80 sekund ;) No chyba, ze ty chodzisz przez galerię dominikańską albo rynek :razz: Ja tam mam 10 minut samochodem. i pare minut piechotą przez rynek. ostatnio bylem tam ze... 2 miesiace temu ;p tak czy siak odegłosc - rzut beretem :) a do galerii zawsze miło wpaść :D Moj kumpel kupil kiedys zepsuty dysk w proline, kierownictwo nie chcialo go przyjąć bo szef stwierdzil, ze oni nie sprzedaja dysków w takim kolorze jak on miał :lol: no ale faktura, wszystkie numberki sie pokrywały i nie mieli nic do gadania. Głównie to Proline (chociaż tam miałem małą przygodę z Athlon XP 2200 co raz działał ,a raz mu się nie chciało i były restarty. Panowie z serwisu proline jednak już na początku zaczęli sugerować ,że to z mojej winy.Po paru testach i restartach i 2 tygodni czekania i dzwonienia (to też kosztuje) ,dostałem w końcu nowy sprawny proc. Po za tym Pentagram x-80cu ,którego sobie założyłem na 9800 PRO ,po bardzo krótkim czasie zaczął się robić strasznie głośny to go też wymieniłem i czekałem trochę czasu. Potem Arest i tu już prawdziwa wojna. Schodziłem tam na dół parę razy naprawdę wk.... tego .. ;) i wychodziłem często jeszcze bardziej. 9800 PRO w którym nagle po 7 miesiącach przepaliła się wtyczka od zasilania.Co ja gadam sfajczyła się ,bo była cała gorąca jak i okolice PCB karty). Wkręcali mi że to zasilacz( Chieftec HPC-360-202.) ,ale na moje szczęście kupiłem u nich razem z Radeonem. Wyjąłem fakturke i gwar na zasilacz dalej aktualna ,pokazałem miłemu panu w okularach. . Potem zaczął się dopytywać czy nie mam za dużo kurzu w obudowie ,że to mogło spowodować przepalenie molexa od zasilacza ,ponieważ było zbyt sucho i coś tam jeszcze bredził ;) Powiedziałem mu że często odkurzam kartę jak i całą resztę kompa to w końcu przyjął. Tego Radka 9800 PRO wymienili no nowy,bo coś tam poważniejszego z nim było,ale zasilacza ,a raczej molexa nie wymienili i nie powiedzieli czy to karta czy zasilacz. Obstawiam że zasilacz. Teraz jeszcze nagrywarka BENQ DW1650 zaczyna coś szwankować. Spadki prędkości i czasem problem z nagrywaniem w nero ,CloneCD/DVD etc. Wgrałem ASPI 1.7 i najnowszy BIOS ,ale nic nie pomogło. Po za tym w Sirus.PL kupiłem x1950 PRO i procka a64 3000+ . O dziwo działa jak na razie. :) Zwykle trafia się dobry towar ,ale można jednak trafić na wadliwy i dość często wizyty u serwisanta są dosyć nerwowe. Czasem myślę że lepsze są u mojego dentysty niż u takiego wrocławskiego serwisanta :) Edytowane 11 Lutego 2007 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Theriel Napisano 11 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 11 Lutego 2007 Heh no właśnie... Ja wychodzę z założenia takiego: Stage 1: Ja wiem, co ja chcę kupić. Jeżeli sklep jest w stanie sprzedać mi to, co ja chcę (albo ostatecznie poda naprawdę dobry argument, np: koniec produkcji etc.) albo przynajmniej widać, że się bardzo stara sprowadzić wszystkie dziwolągi, to mogę zacząć współpracować. Jeżeli już na początku idą po linii najmniejszego oporu to trzeba podziękować... Stage 2: Wszystko jest OK dopóki wszystko jest OK ;-]. Tzn., chodzi o reakcję na przeróżne reklamacje, która dużo mówi o danym sklepie No i niestety, o ile ten pierwszy punkt mogę sprawdzić samemu, przed zakupem, o tyle o drugim mogę tylko posłuchać opinii... ehhh jak to dobrze, że jest purepc ;-]. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegrz Napisano 11 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 11 Lutego 2007 Hehe, akurat tak sie złozyło, ze jutro ide do sklepow o ktorych mowa rozejzec sie za jakas klawatura i gryzoniem bezprzewodowym :) Licze na to, że z tego typu sprzętem nie bede musiał latac spowrotem z problemami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Firekage Napisano 12 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 12 Lutego 2007 Wiele narzekań na prolnie może być powodem tego, że najwięcej ludzi tam kupuje także rzeczą oczywistą jest, że będzie tez więcej reklamacji. Ostatnio kumplowi padło 7600GS, udało mu sięwykłócić od razu zamianę bez wysyłania na serwis, czy to jest złe traktowanie klienta?? Nie. Wiele narzekan jest bo wprowadzaja wlasne zasady gwarancyjne , robia waly i nie chca przyjmowac wlasnego sprzetu , ktory sprzedali. Wykrzyw pina na LGA to ci wcisna , ze to nie podlega gwarze....Zreszta nei tylko we Wroclawiu tak jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PelzaK Napisano 15 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 15 Lutego 2007 proline mi się nie podoba ze względu na głupawą obsługę klienta biznesowo-idź_pan_do_magazynu_tam_panu_wydadzą_towar :D... kupowałem u nich natomiast mptrójnik swego czasu i zasilator. Bardziej jednak preferuję aresta. 4speed zazwyczaj jest droższy o 10..20% na niektórych podzespołach (np nagrywarki dvd), ale za to nei ma kolejek jak w arescie :]. Swoją droga zastanawiałem się z żoną czy ta ławka przed arestem na ulicy oławskiej jest przez nich sponsorowana.. bo chodnik szeroki na 10 metreów i jedna ławka.. nawet nie ma gdzie usiąść :lol: Jeśli natomiast chodzi o reklamacje, to raz uszkodził mi się dysk twardy... miesiac pred wygaśnieciem gwarancji... poszedłem do 4speeda, koleś zapytał jakei objawy.. zapisał... za 2 tygodnie przyszedł nowy dysk, ino zamiast baracudy5 dostałem baracude 7... :). Tak ze ich miło wspominam pod tym względem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leszkon Napisano 15 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 15 Lutego 2007 No ja wlasnie (mam nadzieje) jutro odbiore plytke z serwisu po prawie 40 dniach czekania :/ i bardzo wielu bolach :angry: Sklep -> komputronik tyle ze w katowicach czyli kawaleczek A4 od was ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
serwal4 Napisano 16 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 16 Lutego 2007 No to widzę, że na śląsku to nie tylko Proline wnerwia.... :/ Ja jak oddałem 27.01 9550 na serwis w Prolinie w Katosach,.. tak do wczoraj miły pan z serwisu cały czas tylko pobąkuje, że grafa dalej we Wrocławiu...., że dalej nic nie wiadomo (a o ile pamiętam dobrze to tydzień po przyjęciu wspomniał, że reklamacja przyjęta i że grafika uszkodzona..) Dziś dzwonię ostatni raz do nich, wspominam o prawach konsumenta... Jak nie pomoże to jutro (mija 21 dniowy termin..) jadę z ojcem do nich.. A zapis Proline'a, że max okres oczekiwania to 3 miesiące to sobie mogą w ***** wsadzić.... Albo głupawe odpowiedzi serwisanta "No ja nie wiem kiedy grafa przyjdzie.. może za 2 dni, może za 2 tygodnie.." Wogóle proponowali mi 9550 256mb 5ns od X-Power'a to jak kolesiowi zacząłem wyliczać różnice między nią a moim 9550XT to zbladł... A potem dał mi do zrozumienia, że dopóki grafa nie wróci z serwisu z wrocka to nie mam co liczyć na wymianę na nową etc.... I tak się zastanawiam po co im w katosach moja stara grafa, żeby zamówić dla mnie inną.... Najpierw przez 3/4 zeszłego roku kombinowałem z kasą (i komp 1st siedział nieruszany), teraz w styczniu kupiłem sempa (o zgrozo w Prolinie) i mobo od znajomego... Żeby zaś nie móc kompa 1st zmontować... :[ Do soboty tej wytrzymam.... a potem... cóż jak Proline leci w ***** to straci klientów (a nie bierze pod uwagę widocznie, że takie opinie o sobie umieszczone w necie automatycznie odpychają potencjalnych innych kupców). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kucyk Napisano 16 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 16 Lutego 2007 Wykrzyw pina na LGA to ci wcisna , ze to nie podlega gwarze....Zreszta nei tylko we Wroclawiu tak jest.calkowicie OT spytam - a podlega? przeciez to chyba jest uszkodzenie mechaniczne prawda? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Firekage Napisano 16 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 16 Lutego 2007 (edytowane) calkowicie OT spytam - a podlega? przeciez to chyba jest uszkodzenie mechaniczne prawda? Serwis Gigabyte jako jeden z nielicznych uznaje to i naprawia. Ba..ma obowiazek w swoim statucie. I nie tylko to..ale mniejsza o to... Natomiast Proline a i ESC w przypadku tej firmy ma wlasne koncepcje serwisowania...i gwarancji. SERWAL4>>>grafika Gigabyte czy MSI?? Edytowane 16 Lutego 2007 przez Firekage Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
serwal4 Napisano 16 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 16 Lutego 2007 Jeżeli chodzi o sprzęt serwisowany to GeCube 9550XT rev 2.1....... (gwarancja na sklep na 32 miechy) Choć chyba jednak ktoś mnie lubi. Ok 15 dzwoniłem do Proline'a to się dowiedziałem, że wrocek odsyła mojego uszkodzonego spowrotem do Katos.... Mam nadzieję, że do grafy jakaś decyzja będzie podpięta.... Bo koleś w systemie w rubryce: "Decyzja" nie miał nic wpisane.... Gdyby nie fakt, że mogę sobie zażyczyć 7300GT od Galaxy na Zalmanie za free to bym im coś powiedział.... A tak to poprostu będe miał nadzieję, że pozostałe części (hdd, proc i dvd-rw od kolegi) nie pójdą się ..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jabar83 Napisano 16 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 16 Lutego 2007 (edytowane) Muszę przyznać że jak idę czasem do rynku to tam wiecznie kolejka w areście. ;) Swoją drogą to ja tam nakupiłem sprzętu od chyba 3 lat za kilka tysięcy złotych to mnie tam znają,bo brałem po 1,2 ,3 podzespoły ,więc często tam bywałem. ;) Nie wiem czemu ale jak widzą jak wchodzę i patrzą się na mnie to mam wrażenie, że sobie myślą spływaj stąd albo coś ;) Tak po za tym to zapomniałem dodać , że chyba mnie okantowali z okresem gwarancji na tego Radka 9800 PRO. Bo dali mi na 12 miesięcy zamiast na 23 czy tam 24. A radzio padł dosłownie niecały miesiąc przez jej upływam. Tam na dole w serwisie jak odbierałem już grafę to poprosiłem aby podłączyli ją do jakiegoś komputera bym mógł sprawdzić czy chociaż odpala (tak żeby ich podkur.. bardziej ;) ) to facet się na mnie popatrzył tak wrednie i powiedział że jest taka możliwość ,ale musiałby podłączyć jeszcze zasilacz i pamięci i czy mi się chce czekać. Wyraźnie widać było że chciałby abym sobie już poszedł. No cóż obsługa nie należy do najlepszych. Edytowane 16 Lutego 2007 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Firekage Napisano 16 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 16 Lutego 2007 (edytowane) No cóż obsługa nie należy do najlepszych. Pff...idz obok do Proline. Kupowalem notebooka dla cioci. Mowie typowi 2500-3000 max. Of koz mamy. I pokazuje mi Turiona za 3000 ze smieszna iloscia wolnego ramu. Tylko proc fajny. Odeszlem na bok , patrze na stanowisko z internetem..i widze wlasnie dokladnie to co chcialem. HP za 2500 z tym samym co mial Turion ale nie wynalazek Asusa , z szybszym ramem itd. Pytalem sie z 10 x typa (mlody kolo , kolo 20 lat) czy nie ma HP'ka za 2500 bo na www byl ten co chcialem. Nie nie nie nie ma. Tylko Asus. Poszedlem do typa obok , mowie ten HP z waszej strony i do domu. To jest obsluga...Ale HP tanszy o 400 zl niz ten sam w Arescie... Edytowane 16 Lutego 2007 przez Firekage Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PelzaK Napisano 17 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 17 Lutego 2007 To jest obsluga...Ale HP tanszy o 400 zl niz ten sam w Arescie...spoko spoko, pewnie wyślizgnął się poprzedniemu klientowi z rąk :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EsiuWWW Napisano 17 Lutego 2007 Zgłoś Napisano 17 Lutego 2007 Ja tam na Proline przynajmniej ten w Katosach nie narzekam. Jedyną rzeczą jaka mi padła była nagrywara DVD po jakimś roku użytkowania, jakież było moje zdziwienie kiedy wymienili mi ją od ręki i na poczeakniu na nówke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...