LPKorn3324 Opublikowano 13 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2006 ok porawdziłem sobie innaczej - jak jest dany teren to przy opcji wejścia do niego jest "importuj' tam wskazuje plik z miastem i działa :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricci Opublikowano 13 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2006 ok porawdziłem sobie innaczej - jak jest dany teren to przy opcji wejścia do niego jest "importuj' tam wskazuje plik z miastem i działa :)Dobrze,że działa bo jak przepadnie miasto to nic dobrego(sporoo czasu kosztuje).Napisz jak Ci idzie,może screeny zarzucisz? :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurdefelek Opublikowano 14 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Grudnia 2006 jeśli ponad 250.000 mieszkańców to za dużo na tego typu sieć autostrad i metro, to może spróbujcie: plan miasta (rozmieszczenie jakby dzielnic) na wzór drzewa. tak by simy nie jeździły po całym terenie tylko do danej dzielnicy.. tylko wtedy mogą spaść jakieś wskaźniki. ta gra jest skomplikowana... :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 16 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2006 Dobrze,że działa bo jak przepadnie miasto to nic dobrego(sporoo czasu kosztuje).Napisz jak Ci idzie,może screeny zarzucisz? :) w zasadzie to ja juz nie gram, moj brat cały czas w to pyka :) screenów ani jego miasta ani mojego nei bede dawał bo przy twoim mieście to nasze można co najwyżej wioskami po 100k mieszkańców nazwać :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sysak Opublikowano 22 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2007 Potrzebuję spolszczenia, a nie mogę nigdzie znaleźć. (Znalazłem jedno na megaupload, ale przez współużytkowników sieci mam wyczerpany limit. :| ) Podeśle ktoś plik simcitylocale.dat z polskiej wersji językowej dodatku rushhour albo wersji deluxe? mój mail to sysak6(małpa)gmail.com Będę bardzo wdzięczny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xacti Opublikowano 22 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2007 kurcze nie wiem co zle robie :/ wyznaczam kilka stref mieszkalnych o srednim zagesczeniu, kilka handlowych o max zageszczeniu, i kilka fabrycznych (;)) o srednim zageszczeniu, no i ludki nie chca sie wprowadzac :? mam elektrycznosc i wode, w miescie jest teraz 22 tys ludzi i ani grama wiecej nie chce :/ miasta 2 sasiednie tez okolo 20 tys mieszkancow.. co zrobic by bylo dobrze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Złodziej Opublikowano 22 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2007 Potrzebuję spolszczenia, a nie mogę nigdzie znaleźć. (Znalazłem jedno na megaupload, ale przez współużytkowników sieci mam wyczerpany limit. :| ) Podeśle ktoś plik simcitylocale.dat z polskiej wersji językowej dodatku rushhour albo wersji deluxe? mój mail to sysak6(małpa)gmail.com Będę bardzo wdzięczny. http://www.filefactory.com/file/d2a86a/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sysak Opublikowano 23 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2007 (edytowane) Wielkie dzięki. Niestety po podmianie pliku, na polski zmienia się tylko napis w filmiku "EA GAMES - Challange everything" ;-) Grzebanie w rejestrze nie pomogło. Nie wie ktoś co jest grane? Edytowane 23 Stycznia 2007 przez Sysak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krychaa Opublikowano 23 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2007 Witam mam taki problemik po zainstalowaniu paru dodatków ze strony http://www.simtropolis.com/ gra sie uruchamia lecz gdy chce odpalić sobie miasto to mi wychodzi z gry, ale gdy wykasuje cały folder Plugins to gra działa normalnie, co może być tego przyczyną ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Złodziej Opublikowano 23 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2007 Wielkie dzięki. Niestety po podmianie pliku, na polski zmienia się tylko napis w filmiku "EA GAMES - Challange everything" ;-) Grzebanie w rejestrze nie pomogło. Nie wie ktoś co jest grane?Pewnie zła wersja gry. U mnie spolszczenie działa na SimCity 4 + Rush Hours. Niestety mam tylko takie. A tak w ogóle to nie masz żadnych tekstów w grze czy nadal są po angielsku ? krychaa - w pytaniu masz odpowiedź. Na przyszłość, patrz na opisy przy dodatkach - czasami są informacje, których nie należy łączyć. Ponadto w plikach readme czasami jest napisane, żeby nie kopiować więcej niż jednego pliku, bo są do wyboru. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricci Opublikowano 26 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Stycznia 2007 (edytowane) kurcze nie wiem co zle robie :/ wyznaczam kilka stref mieszkalnych o srednim zagesczeniu, kilka handlowych o max zageszczeniu, i kilka fabrycznych (;)) o srednim zageszczeniu, no i ludki nie chca sie wprowadzac :? mam elektrycznosc i wode, w miescie jest teraz 22 tys ludzi i ani grama wiecej nie chce :/ miasta 2 sasiednie tez okolo 20 tys mieszkancow.. co zrobic by bylo dobrze? W grze są paski popytu na poszczególne strefy.(było o tym trochę wcześniej w wątku)Nie wyznaczaj nowych stref na które nie ma popytu.Należy zweryfikować wszystkie czynniki w mieście:tzn zanieczyszczenie,zdrowie,edukacjia,bezpieczeństwo(straż i policja),komunikacja(czy nie ma korków),rekreacja(parki itp)media podstawowe to obligatoryjnie(woda,elektr).W mieście(jak masz) wielkości ok 20-tys mieszk. powyższe czynniki powinny być już na przyzwoitym poziomie.Generalnie musisz dążyć by paski popytu były na plus(oznacza to że są impulsy do dalszego rozwoju).Wiem że to trudna sztuka w tej grze bo im więcej instytucji damy to grozi plajtą,wcześniej w wątku podałem kilka wskazówek jak dochodzić do rowoju.(generalnie inwestować w szkolnictwo,pilnować zanieczyszczeń i komunikacji) Powodzenia :wink: ,w tej grze trzeba mieć dużo samozaparcia. :lol2: Edytowane 26 Stycznia 2007 przez Ricci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sysak Opublikowano 26 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Stycznia 2007 (edytowane) Pewnie zła wersja gry. U mnie spolszczenie działa na SimCity 4 + Rush Hours. Niestety mam tylko takie. A tak w ogóle to nie masz żadnych tekstów w grze czy nadal są po angielsku ? Wszystkie napisy (oprócz podpisu pod logo EA w filmiku) są po angielsku. Ale już nie potrzebuje spolszczenia. I can understand almost all of subtitles so that's not big problem for me. ;-) Edytowane 26 Stycznia 2007 przez Sysak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xpektor Opublikowano 27 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2007 (edytowane) A i gdy zaczynasz, pewnie przerazaj cie wysokie straty jakies ponosisz, majac juz anwet kilka tysiecy mieszkancow, obniz radykalnie kase przeznaczana na szkonictwo, szpitale , policje straz... Wtedy bedizesz azarabiac jakas kaske, z czasem srodki te zwiekszaj, dostisuwujac do panujacych realiow i tak aby uniknac strajkow. Na poczatku buduj strefy o niskim zageszczeniu, zaczynajac od mieszkalnych. Ludzie przybeda gdy beda mieli jak to zrobic i beda mieli podstawowe srodki do zycia. Pozniej beda szukac pracy, to daj im przemyslowe o niskim zageszczeniu, niezbyt daleko i neizbyt blisko zeby zanieszczyenia nie byly zbyt duze, a i dojazd nei trwal zbyt dlugo. Jesli nie chesz rolnictwa to odrazu lepiej bydowac strefy o srenim zageszczeniu. Strefy uslkugowe buduje sie dopiero pozniej, gdy ludzie maja kaske i chca ja gdzies wydawac, jak i wtedy gdy sa juz bardziej wykstalceni... Odrazu zaplanuj schemat budowy drog wg ktorego chcesz ustawiac maisto. Ja z tego co pamietam budowalem tak. -------------------------- | | | | | | | | | | | | -------------------------- | | | | | | | | -------------------------- | | | | | | | | | | | | -------------------------- | | | | | | | | | | | | -------------------------- | | | | | | | | -------------------------- W tych okienkach na 6 wysokosci buduje strefy mieszkaniowe, uslugowe i przemyslowe, a w tcyh na 4 budynki uzytkowe: szpitale posterunki policji, straz, szkoly, parki, przystanki. MIedzy poszegolnymi sektorami warto czasem walnac podwojna szose, ale i tak najlepszym wyjsciem jest inwestowanie w metro, lub chociaz pozostawienie pod przystanki miejsca, aby pozneij je miec gdzie zbudowac... Gdzie sie da stawiaj parki i skwery i zwykle drzewa, mimo i z sa dosyc drogie. Zapewnisz sobei wtedy lepsza wartosc ziem, jak i zanieczyszczenie powietrza jak i smog beda mniejsze. Nie zapomnij tez o oczyszczalni sciekow jak i wysypiskach, jednak buduj je dosyc daleko od stref zamieszkalnych. Jak mi sie cos jeszcze przypomni to napisze ;p ps. sorki za bledy, ale pisze z klawy brata ;/ a i tam powinny byc luki pomiedzy kreskami Edytowane 27 Stycznia 2007 przez xpektor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Złodziej Opublikowano 31 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2007 Pewnie zła wersja gry. U mnie spolszczenie działa na SimCity 4 + Rush Hours. Niestety mam tylko takie. A tak w ogóle to nie masz żadnych tekstów w grze czy nadal są po angielsku ? Wszystkie napisy (oprócz podpisu pod logo EA w filmiku) są po angielsku. Ale już nie potrzebuje spolszczenia. I can understand almost all of subtitles so that's not big problem for me. ;-) Dziś reinstalowałem Sim City. Też nie chciał mi się spolszczyć. Dopiero jak mu skasowałem wszystkie pliki językowe (a właściwie zamieniłem na polski) to nie miał wyboru :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grygus Opublikowano 23 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2007 Zna ktoś jakieś sposoby na urozmaicenie rozgrywki? Jakieś patche nieoficjalne czy mody? Trzeci rok toto trzymam i już znam na pamięć ;) . A, i można gdzieś kupić "Rush Hour" samo, w normalnej cenie? Bo mam oryginalną podstawkę i nie będę kupował drugiej specjalnie dla dodatku... Chyba sobie sc3000 sprawię z tego wszystkiego ;) . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xpektor Opublikowano 28 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2007 (edytowane) Zachcialo mis ie budowy miasta. Instaluje wszystko jak zwykle z dodatkiem rush hour, ale brakuje mi jednej rzeczy. Mianowicie, zasiegu oddzialywania policji, strazy, szptali itd. Brakuje tego bialego okregu wokol danego budynku. Bez tego nie da sie w normalny sposob rozplanowac ich rozmiszczenia. Jak to naprawic? edit. problem rozwiazany - poziom efektow, conajmniej sredni :) Edytowane 28 Czerwca 2007 przez xpektor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xacti Opublikowano 30 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2007 Co moge srobic by podniesc poziom srodowiska? Dodaje duzo drzew, parkow, a od nalej na czerwono jest :| Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EXO3 Opublikowano 30 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2007 Co moge srobic by podniesc poziom srodowiska? Dodaje duzo drzew, parkow, a od nalej na czerwono jest :|zachęcic ludzi do korzystania z metra itp. - jesli chodzi o poprawe powietrza w centrum miast... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xacti Opublikowano 30 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2007 Hmm. A metro tez pomoze zlikwidowac "teczki" nad domkami? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artuditu Opublikowano 3 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2007 (edytowane) Hmm. A metro tez pomoze zlikwidowac "teczki" nad domkami? Raczej nie. Teczki nad domkami zlikwiduje praca czyli srtefy przemysłowe i handlowe. Mam jedną wskazówkę. W momencie gdy już nie ma kasy pani proponuje nam super biznes czyli wyrzutnie rakiet. Wszystko fajnie bo to jakieś 350$ miesięcznie więcej. Problemem jest to że przyszedł moment i przez te rakiety powstał dośc duży pożar. Wozy nie dojechały i sie wszystko spaliło razem (w moim przypadku) z jednostką wojskową i byłem 800$ w plecy miesięcznie co przy moim rozwoju miasta okazało się bankructwem. Chodzi o to że ta wyrzutnia rakiet to nie jest wcale taki dobry interes. Zacząłem się stosowac do podpowiedzi Ricci z pierwszych stron Topicu i jakos nie mam takich efektów jak on. Tzn jestem na plusie ale max 500$. Gra jest strasznie trudna. W 3000 to był moment i miasto wyglądało jak NY pełne wieżowców. Tutaj wieżowców w handlowych strefach to ja jeszcze nie widziałem. :mur: ale może... w przyszłości... :lol: Edytowane 4 Lipca 2007 przez artuditu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EXO3 Opublikowano 3 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2007 Zacząłem się stosowac do podpowiedzi Ricci z pierwszych stron Topicu i jakos nie mam takich efektów jak on. Tzn jestem na plusie ale max 500$. Gra jest strasznie trudna. W 3000 to był moment i miasto wyglądało jak NY pełne wierzowców. Tutaj wirzowców w handlowych strefach to ja jeszcze nie widziałem. :mur: ale może... w przyszłości... :lol:Dla mnie to jest raczej zaleta SC4. Trzeba się trochę natrudzic żeby stworzyc spore, dobrze prosperujące miasto. Ja do SC4 podchodziłem wiele razy... wiele razy "jechałem" na deficycie, aż w końcu znalazłem sposób na stworzenie niezłej metropolii. IMO kluczem jest zrównoważony rozwój (swoją drogą modne hasło we wszelakich badaniach naukowych :P). Trzeba dac każdej nowej strefie czas na rozwój, obserwowac i rozwiązywac problemy w skali mikro, a miasto urośnie nie wiadomo kiedy. Jeśli chodzi o naszych konsultantów, to trzeba bacznie śledzic co ciekawego mają do powiedzenia, zadowolenie wszystkich może byc trudne, a czasem nawet niemożliwe ze względu na obraną strategię rozwoju. Może brzmi to banalnie ale zobaczycie, że po stworzeniu pierwszego sporego "City" z prawdziwego zdarzenia, będziecie mieli swój własny sposób na sukces... ahhh ależ mi piękny post się udał... taki pozytywny B-) aż bym pograł w SC4 ponownie... [; ps. a orta podkreśliłem bo złośliwy czasem jestem ^_^ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artuditu Opublikowano 4 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2007 a orta podkreśliłem bo złośliwy czasem jestem ^_^ :oops: poprawione. Moje miasta rozwijają się w miarę pozytywnie. Jak pisałem jestem cały czas na plusie ale nieznacznie. Walcze z grą i musze zrobić jakieś dobrze rozwinięte miasto. Jak to zrobie to zapodam screeny. Ale to może potrwać. :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xacti Opublikowano 4 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2007 Ja juz po 25 latach mam 45 tys. mieszkancow i jest git. Wychodze okolo 1500$ na plus. Najlepiej to zalozyc miasto na tej najwiekszej strefie i wokolo wybudowac pare mniejszych miast po 15 tysiecy :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaBlO Opublikowano 4 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2007 (edytowane) W 3000 to był moment i miasto wyglądało jak NY pełne wieżowców. Tutaj wieżowców w handlowych strefach to ja jeszcze nie widziałem. mur.gif ale może... damage_wall.gif w przyszłości... icon_lol.gifjak chcecie pooglądać wszystkie budynki z simcity 4 to ściągnijcie program: http://www.megaupload.com/pl/?d=CN8UGB34 A oto parę fotek z gry( moje miasto ma problemy ze skażoną wodą , dostawami energii, co chwile strajkują lekarze i nauczyciele , dochodzi nawet do zamieszek i unosi sie nad nim smog to jest to największe miasto jakie udało mi się stworzyć :lol: :lol: (135 000 mieszkańców): Edytowane 4 Lipca 2007 przez PaBlO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xanagaz Opublikowano 4 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2007 (edytowane) Możesz ten programik wrzucić na np. rapidshare?, bo coś nie mogę go pobrać Na przyszłość lepiej planuj miasto i myśl co będzie w przyszłości ;) Edytowane 4 Lipca 2007 przez Xanagaz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaBlO Opublikowano 4 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2007 Możesz ten programik wrzucić na np. rapidshare?, bo coś nie mogę go pobrać Na przyszłość lepiej planuj miasto i myśl co będzie w przyszłości ;) Proszę bardzo ;) : http://rapidshare.com/files/40972401/viever.rar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xanagaz Opublikowano 4 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2007 (edytowane) http://www.simtropolis.com/ Trochę modów, tutoriali, forum i takie tam ;) Jak zrobić tak, aby w mieście był tylko czysty przemysł? Wystarczą ogromne podatki dla tych co zanieczyszczają? http://www.simtropolis.com/forum/attachmen...6-03_182926.png http://www.simtropolis.com/forum/attachmen...6-04_111742.png Wymiękam, nie moje ;) Edytowane 4 Lipca 2007 przez Xanagaz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grzechu_1990 Opublikowano 4 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2007 Xanagaz obrazki nie działają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xpektor Opublikowano 4 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2007 (edytowane) Ja w kazdy nieweekendowy wieczorek siedze ostatnio nad SimCity. Taki powrot milosci i ochoty do tej gierki mam tak srednio raz na rok. Gram z dodatkiem Rush Hour, ktory wnosi wiele dobrego do podstawy. Wg mnie najwazniejszy jest plan dzialania. Trzeba od samego poczatku zaplanowac sobie gdzie co i jak. Grajac chaotycznie mozna rowniez duzo osiagnac, jednak nie zawsze sie to udaje. Zreszta nie lubie takiego podejscia. Sam dosyc dlugo siedzialem, myslalem, budowalem i burzylem ulice i drogi, ktore bylby fundamentem dla mojego miasta, szukajac odpowiedniego rozwiazania. Postawilem na autostrady i ulice, przecinajace sie pod katem prostym, w idealnej symetrii i rozkladzie (choc przy niektorych budynkach musialem ją niestety troszke uszkodzic ;\). Myslalem ze to wystarczy, chocby na sam poczatek, ale rzeczywistosc szybko pokrzyzowala moje plany, a raczej simowie ktorzy jezdzili tymi drogami w sposob bardzo dziwny, wybierajac najdluzsza droge, zamiast odrazu wbijac sie na autostrade. Nie bawilem sie tez w tereny o niskim zageszczeniu, dlatego simowie, ktorzy mieli zapewnione wszystkie potrzeby typu edukacja i zdrowie, a przedewszystkim prace, odrazu szybko zaczeli budowac kamienice po 1-2k ludzi kazda. W ciagu 6-7lat bylo juz z 40-50k mieszkancow. Wtedy zaczely pojawiac sie problemy z nadmiernym ruchem i dlugim czasem dojazdu (najwiekszy problem w tej grze). Simowie gdy jada zbyt dlugo, szybko sie wkurzaja, traca prace i spadaja z miasta, a my zostajemy z pustym kontem. Zeby rozwiazac problem korków, zbudowalem dodatkowe autostrady, jednak w tym momencie nic pozytywnego one nie wniosly, poniewaz simowie dalej jezdzili jak najdluzsza trasa. Myslalem ze moj genialny plan miasta zawiodl i chcialem zdecydowac sie na radykalny krok - metro, ktore w ciagu 2-3 lat by mnie zrujnowalo... ale jak z nieba spadl moj brat, ktory mowi zebym zbudowal siec autobusow. Nigdy wczensiej ich nieuzywalem, poniewaz, sadzilem ze sobie w pozniejszym czasie nie dadza rady z duzą metropolia. Jednak zaryzykowalem i zrobilem bardzo gesta siec przystankow. Po kilku miesiacach problem zakorkowania jaki i smogu mocno zmalal. Do tego w kasie miasta pojawil sie niesamoiwty zastrzyk gotowki z bilecikow. Ok 4-6k $, co wtedy dalo ogromnego kopa mojjemu miastu. A dalej juz lecialo z gorki, ciagle modernizacje w skali mikkro jak i makro + zrownowazny rozwoj, jak to kolega wyzej okreslil. Tak dobilem do 200k ludzi, prawie z samymi scycraperami. Zapotrzebowanie na MPH spadlo, pojawialy sie i znikaly nieszczesne teczki nad wiezowcami, a zyski spadly (swego czasu byly na poziomie 20k miesiecznie). Dorobilem w regionie dodatkowe mini-miasta, jednak nie daly mi one za duzo, moze nawet pogorszyly sytuacje. Tak wogole to jest to cyba najgorszy element calej gry. Nie potrafie wydajnie zarzadzac tymi miastami, tak aby jedno faworyzowane przezemnie wyroslo na kilkumilionowe City, a reszta dostarczala miejsca pracy w przemysle, rolnictwie i ewentualnie uzupelnila braki energi czy wody. Macie jakies wskazowki odnosnie tego? Ale bez nieuczciwych umow handlowych ;) Mam nadizeje ze w koljenej czesci popracuja nad tym elementem, tak aby bylo to bardziej spojne i jednolite. Teraz dobilem do 300k, ale kosztem obnizenia podatkow, mniejszego poziomu wyksztalcenia, niezadowolonej sluzby medycznej i zyskiem na zero. Jakies pomysly na dalszy rozwoj miasta? Przemysl mam raczej czysty z domieszka wytworczego. Wskazniki raczej pozytywne, ale ocena burmistrza nie wzrasta, nie wiem dlaczego ;\ Na dole kilka scrinow mojego miasta i... plany budowy drog (te przerwy w autostradzie to bramy kasowe - bardzo dochodowe): ps. zeby obrazek towarzysza Xanagaz działał trzeba usunac jeden ukosnik... http://www.simtropolis.com/forum/attachmen...6-04_111742.png Masakrczyne miasto, z checia obejrzalbym je z bliska... sa moze jakies save'y do sciagniecia? Edytowane 4 Lipca 2007 przez xpektor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grzechu_1990 Opublikowano 5 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2007 (edytowane) Pytanie, czy robicie miasto na zupełnie gładkiej powierzchni czy może są jakieś rzeki przecinające Wasze miasta? ;) » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « Chyba zaraz wybuduje nowie miasto :P Edytowane 5 Lipca 2007 przez Grzechu_1990 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...