ath Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2007 http://www.ufo-extraterrestrials.com/ premiera: 16 kwietnia 2007 Strategia turowa wyraźnie nawiązująca do klasycznej serii „UFO” (UFO: Enemy Unknown, X-COM: Terror From The Deep, UFO: Apocalypse itd.) i wydanego w 2003 roku „UFO: Aftermath”. Akcja gry toczy się w odległej przyszłości. Ziemia po raz kolejny została zaatakowana przez Obcych i niestety, tym razem wrogie siły zwyciężyły. Nie można było temu w żaden sposób zapobiec. Właściwa gra opowiada o losach planety o nazwie Esperanza - kolejnym, po Ziemi, celu wrogich sił. Pojawienie się pierwszych statków Obcych zwiastowało nadejście kolejnego kataklizmu. Rząd Esperanzy postanowił utworzyć organizację, której zadaniem miała być walka z najeźdźcami z kosmosu. Nazwano ją CAF. Prowadzono intensywne badania naukowe mające na celu stworzenie systemu, który pozwoliłby na obronę planety przed atakami Obcych. Nie udało się. Kiedy zorganizowano odpowiednie siły zbrojne było już za późno. Kosmiczni najeźdźcy dokonali znacznych zniszczeń. Mieszkańcy Esperanzy nie poddali się jednak i stanęli do nierównej walki z agresorami. To czy uda się im odeprzeć najeźdźców zależy już tylko i wyłącznie od gracza. Właściwa rozgrywka koncentruje się na starciach z Obcymi rozgrywanych w systemie turowym. Sam wygląd bitew nie uległ żadnym zmianom, wyglądem klasycznych reprezentantów gatunku – „Silent Storm” „Jagged Alliance” czy właśnie „UFO: Enemy Unknown”. Podstawowym atutem „UFO: Extraterrestials” jest wysoki realizm zabawy. Bitwy nie toczą się wyłącznie na odosobnionych obszarach i bardzo często dochodzi do nich na zaludnionych terenach. Gracz musi więc uważać na ludność cywilną, nie może też dokonywać zbyt dużych zniszczeń. Nad bezpieczeństwem mieszkańców czuwa policja oraz armia. Wzorem „Silent Storma” udostępniono możliwość demolowania otoczenia. Gracz może na przykład wysadzić ścianę budynku, aby łatwiej dostać się do środka, czy zabić Obcego, który przy niej stał. Do jego dyspozycji oddano rozbudowany arsenał broni (białej, maszynowej, wyrzutnie rakiet, miny, granaty itd.). W przeciwieństwie do wielu zbliżonych tytułów przeciwnicy charakteryzują się wysoką inteligencją. Za SI przeciwników odpowiedzialni są profesjonaliści - absolwenci cybernetyki, dzięki temu gra stanowi wyzwanie dla doświadczonych strategów. Zadbano też o to, aby różne gatunki Obcych zachowywały się w charakterystyczny dla siebie sposób. Oprawa graficzna „UFO: Extraterrestials” przypomina inne gry gatunku. Gracz obserwuje akcję w rzucie izometrycznym przy czym większość widocznych na ekranie obiektów została wykonana w pełnym 3D. screenshots gameplay Sounds good... oby, ostatnie odslony ufo to dla mnie smiech na sali... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinii Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Zapowiada sie extra! Jak stary dobry x-com! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ulv Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2007 (edytowane) No tą grę to już troszkę robią. Ale mam nadzieję że się opłacało czekać. Ostatnie ufole nie są takie złe, drażnią tylko te same lokacje w czasie bitwy i to że są tak małe :( . Oby ta gra pod tym względem się różniła czyli lokacje tworzone losowo przez kompa wide diablo. P.S. Na tym ->>http://www.ufo-extraterrestrials.com/UFO_ET_Small_UFO.html screenie(i nie tylko) te ufoki do złudzenia przypominają Starych "Snejkmenów". Ciekawe jak z innymi ufokami. Już mi ślina cieknie :D Edytowane 3 Kwietnia 2007 przez Ulv Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aquarium Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Nieruchoma kamera pod kątem - to jest to :lol2: Kalka doskonała? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gkar Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Podstawowym atutem „UFO: Extraterrestials” jest wysoki realizm zabawy. Bitwy nie toczą się wyłącznie na odosobnionych obszarach i bardzo często dochodzi do nich na zaludnionych terenach.Przecież tak było w X-com i TFTD Gracz musi więc uważać na ludność cywilną, nie może też dokonywać zbyt dużych zniszczeń. Inwazja na miasto w X-com Inwazja na miasto lub statek w TFTD Wzorem „Silent Storma” udostępniono możliwość demolowania otoczenia. Gracz może na przykład wysadzić ścianę budynku, aby łatwiej dostać się do środka, czy zabić Obcego, który przy niej stał. Do jego dyspozycji oddano rozbudowany arsenał broni (białej, maszynowej, wyrzutnie rakiet, miny, granaty itd.).lol zworem „Silent Storma” ??????? przecież wcześniej był X-com i TFTD. Zresztą ja już w ramach przygotowań do walki z obcymi poszukam X-Coma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Przecież tak było w X-com i TFTDZgadza się, ale czy ktoś twierdzi, że jest inaczej? Podstawowy atut a nie coś, co wyróżnia grę z tłumu, co jest charakterystyczne tylko dla tej gry. Inwazja na miasto w X-com Inwazja na miasto lub statek w TFTD Każda misja w X-com: Apocalypse. Swoją drogą też bardzo dobra gra i aż dziwne, że się o niej praktycznie nie pisze. :? Obrona jednego wielkiego miasta - Megalopolis - nie jest łatwym zadaniem. Nie dość że walczymy z obcymi, to zdarzają się różnego typu kulty czczące obcych i gangi (można liczyć na policje ;)), a do tego firmy nie przekazują funduszy na walkę, zwłaszcza jak podczas misji zniszczymy własność takich przedsiębiorstw. Jak sobie pomyśle o face s(f)uckerach to aż mną wstrząsa. ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Outlander Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Premiera przesunięta na 1 maja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aquarium Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2007 A niech to... :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BigSpider Opublikowano 3 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2007 (edytowane) Widzę, że jeszcze żadnych relacji nie ma a gra już wyszła :). Miałem już okazję sobie w nią zagrać i jest to chyba najlepsza pozycja na rynku, która jest klonem UFO: Enemy Unknown. Tak samo jak w UFO: EU tutaj także mamy do czynienia z przeróżnymi misjami, terrorami, najazdami na bazę, itp. Jest kilka drobnych zmian, np. zastrzeleni żołnierze nie giną tylko przechodzą do szpitala, nie można nabywać/wynajmować naukowców/inżynierów/żołnierzy. Co więcej, wszelkie walki między statkami ludzi a ufo odbywają się nad planetą - nie ma tutaj żadnych zbliżeń i osobnych okienek tak jak to miało miejsce w oryginalnym UFO. Poza tym, jedno ufo może zostać zaatakowane przez kilka statków ludzi. Ogólnie, co tu dużo się rozpisywać. Gra jest niezła, wciągnęła mnie na kilka godzin. Nie mam siły więcej pisać, ponieważ jestem zmęczony. Mogę powiedzieć jedynie, że jako fan oryginalnego UFO daję tej grze osobistą ocenę 8,5/10. Dlaczego nie wyżej? Ponieważ zabrakło obcych chowających się w kapuście (autorzy zapomnieli o planszach z polami kapusty :(, bu :(), a także troszkę spaprana jest muzyka. Reszta jest jak najbardziej ok :) Edytowane 3 Maja 2007 przez BigSpider Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlokos Opublikowano 4 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2007 Tez pogralem juz dobrych pare godzin ale jednak jestem troche rozczarowany. Interfejs jednak za bardzo przypomina te nowe czesci (nieudane zreszta) UFO i jest taki "plastikowy". Grafika oczywiscie nie jest nowoczesna ale nie o to przeciez chodzi. Sam gameplay troche mi nie odpowiada. Gra jest trudna juz naawet na poziomie EASY. Ponadto jest naprawde ciezko z funduszami. No i zostala usunieta jedna rzecz z protoplasty - teraz na przedmiotach wyprodukowanych w warsztatach nie mozna zarobic! - ich cena jest po prostu nizsza niz koszty produkcji. Troche to komplikuje sprawe i tak ciezkiego pozyskiwania kasy. Teraz tez naukowcow i inzynierow nie mozna wynajmowac tylko przybywaja wraz ze stawianiem budynkow laboratoryjnych/warsztatow - to akurat moze byc na plus. Ale ze zolnierze przybywaja automatycznie i to bardzo rzadko to juz jest minus bo smiertelnosc wojakow jest bardzo wysoka! Poza tym dodano pare nowych broni - np. rozne gazowe wynalazki. Brakuje mi jednak kilku broni z oryginalu - np. Stun Roda ktory jednak byl przydatny na poczatku. Mam jednak pewien problem z rozwojem - nie wiem czemu nie moge wynalezc broni plazmowych - mimo ze przekopalem juz wiele statkow UFO i pojmalem troche zywych ufokow to jednak okazuje sie ze w laboratoriach plasma rifle/pistol nie moge rozwijac bo pojawia mi sie napis ze musze wynalezc wczesniej technologie plazmowa - ale jak to zrobic??? Powynajdowalem juz rozne inne rzeczy, duzo bardziej wyprzedzajace badania niz plasma rifle a jej samej nie moge. Sprawia to dosyc spory problem bo znalezionych plasma gunow nie ma w moim magazynie i nie moge ich sprzedawac. No i oczywiscie moim wojacy maja tylko lasery a one nie sa zbyt skuteczne. Ktos potrafi mi podpowiedziec o co w tym chodzi? Podejrzewalem ze moze trzeba zlapac zywcem ufokow ale jak ich lapie to na koniec misji pisze mi ze tylko Commander sie nadaje do przesluchan a inni sa usmiercani. Ale jak moge zlapac Commandera jak po pierwsze nie mam zabawek typu mind probe (i nie moge podejrzec ktory ufok jest kim) ani tez nie jestem w stanie powylapywac wszystkich ufokow w misji granatami czy rakietami ogluszajacymi. PLZ help! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 6 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2007 Jestem toszke napalony na te gierke. Lecz ostatnio wysiadl moj x800 pro. Obecnie lece na GF2 MX oczywiscie gierka sie nie uruchamia wymaga pixel i vertex shadera. Moze ktos napisac na jakim sprzecie ta gierka ruszy i normalnie da sie pograc. Ogolnie gierki przestaly mnie bawic wiec nie mam zamiaru wydawac kasy na grafe. W ta gierke musze zgrac bo jestem wielik fanem UFO, bardzo duzo gralem w Terror oOf The Deep. Nowe klony calkowicie mi nie podeszly mam nadzieje ze sie na tym tytule nie zawiode. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlokos Opublikowano 8 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2007 Jestem toszke napalony na te gierke. Lecz ostatnio wysiadl moj x800 pro. Obecnie lece na GF2 MX oczywiscie gierka sie nie uruchamia wymaga pixel i vertex shadera. Moze ktos napisac na jakim sprzecie ta gierka ruszy i normalnie da sie pograc. Ogolnie gierki przestaly mnie bawic wiec nie mam zamiaru wydawac kasy na grafe. W ta gierke musze zgrac bo jestem wielik fanem UFO, bardzo duzo gralem w Terror oOf The Deep. Nowe klony calkowicie mi nie podeszly mam nadzieje ze sie na tym tytule nie zawiode.W Manualu jest tak jesli chodzi o minimalne wymagania: 1,5 GHz Procesor video ze 128MB RAMu pamiec 256MB Zalecane sa dwukrotnie lepsze parametry. BTW co do mojego problemu z odkryciem plazmy to juz go rozwiazalem ale i tak gra jest cholernie trudna - bez save/load w trakcie misji sie nie obejdzie a to troche przegiecie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
delfik Opublikowano 11 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2007 i co to tak kombinowac ??? Pierwowzoru i tak nie przescigną :lol2: http://pc.ign.com/articles/772/772285p3.html :gitarzysta2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Antares4 Opublikowano 15 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2007 Pierwowzór wymiatał, jeju... Gra mojego dzieciństwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MoRady Opublikowano 4 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2007 W Manualu jest tak jesli chodzi o minimalne wymagania: 1,5 GHz Procesor video ze 128MB RAMu pamiec 256MB Zalecane sa dwukrotnie lepsze parametry. BTW co do mojego problemu z odkryciem plazmy to juz go rozwiazalem ale i tak gra jest cholernie trudna - bez save/load w trakcie misji sie nie obejdzie a to troche przegiecie... Jak jesli mozna wiedziec? ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 4 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2007 Jak jesli mozna wiedziec? ;p Trzeba pojmac zywego vipon comandera. Zielony slimak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macias666 Opublikowano 4 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2007 gra rzadzi :) oby wiecej takich remakow !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankes Opublikowano 5 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2007 nie wiem czy zauważyliście, ale wyszedł oficjalny patch, dzięki któremu gra się bardziej komfortowo :) UFO:Extraterrestrials Patch v7.530 June 1, 2007 Fixed issues ------------ • Inventory crash caused by overlapping items • Inventory crash in non default resolutions • Inventory crash when adding units to transport • Crash on globe when ship starts from base • Crash in mission after game restart from settings menu • Corrupted save caused by supply ship flying to alien base • Corrupted save with in mission items on the ground • Production finance calculations, which caused waste of all moneys in some situations • Corrupted save after ship was sold • Unfinished mission loading in some special cases • Indestructible alien units after destruction of near doors • Empty hangar calculations during ship transfer Game improvements ----------------- * extended settings - multiple resolution support, 1024*768 and higher, windowed mode - controls for speed of in mission units - controls for in mission bullets and scrolling speed - control for camera behavior * autosave support - game is saved into special slot before and after each mission and at the start of each game month * increased selling price of most items * extended damage of base defenses * units move faster and smoother in missions * added hotkeys Hotkeys on globe: ----------------- 1, SPACE - Set time control to Real 2 - Set time control to 20 min 3 - Set time control to 1 hour 4 - Set time control to 1 Day F1 - Ufopedia F2 - Build new base F3 - Go to base F4 - Intercept F5 - Monthly report F6, ESCAPE - Options R - Research P - Production C - Centaurus S - Soldiers LEFT, RIGHT, UP, DOWN ARROWS - Rotate globe Mouse wheel - Zoom globe Hotkeys in mission: ------------------- SPACE - Stop current unit's action ENTER - End turn LEFT, RIGHT, UP, DOWN ARROWS - Scroll tactical map ADD (NUMKEY) - Zoom in SUBTRACT (NUMKEY) - Zoom out MULTIPLY (NUMKEY) - Reset zoom Mouse wheel - Increase/decrease current map level N, [ - Select previous unit M, ] - Select next unit A, DELETE - Kneel/stand Z, INSERT - Activate item in left hand X, HOME - Activate item in right hand W, PAGE UP - Move unit up on the elevator S, PAGE DOWN - Move unit down on the elevator I - Inventory screen H - Health screen ESCAPE - Context dependent: enter main menu, close inventory/health screen, end shooting mode Global hotkeys: --------------- F8 - Quicksave (uses save slot 10) F12 - Quickload (uses save slot 10) teraz jest o niebo lepiej ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macias666 Opublikowano 7 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2007 glupie pytanie , prosze o wyrozumialos :) zbudowalem druga baze , ale nie moge tam nic zbudowac oprocz hangarow , detection system i cos tam jeszcze .... co musze zrobic zeby zbudowac tam reszte budynkow ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Outlander Opublikowano 11 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2007 Z tego co wiem to nic. Fabryki, laboratoria itp można budować tylko z pierwszej bazie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macias666 Opublikowano 14 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Czerwca 2007 Panowie , wie ktos jak rozpoznawac commanderow ?? czy jest cos takiego jak bylo w pierwszym ufo , ze mozna bylo czytac ich mysli i sie dowiedziec kim oni sa ?? jaki jest najlepszy sposob na lapanke ?? (stun granaty sie nie sprawdzaja jakos:( ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Outlander Opublikowano 14 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Czerwca 2007 Rozpoznaje się ich po orderach ;) A poważnie to po kolorach np węże są czerwone a ich komandor zielony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macias666 Opublikowano 14 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Czerwca 2007 no snakemanow juz rozgryzlem :) a co z reszta ?? nie wiesz moze czy jest gdzies jakis poradnik co do tego ?? (na necie) btw, odnosze dziwne wrazenie ze tylko my w ta gre gramy :) czyzby reszta nie dostrzegala potegi UFO ?? :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aquarium Opublikowano 15 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2007 Nie tylko wy :P Ja jestem w połowie drugiego roku/normal. Mam teraz przestój - czekam na battleshipa coby dokończyć badania nad Centaurusem. Kiedy można oczekiwać jego przybycia? Misje antyterrorystyczne już mi się nudzą :P. Poza tym o ile przez pierwsze pół roku był istny nalot UFO, o tyle od czasu pojawienia się battlecruiserów mam kilka NOLi miesięcznie tylko :). Generalnie bardzo udana podróbka Enemy Unknown. Szkoda tylko że silnik jest maaaaało wydajny. Wielki plus za modowalność - jak tylko skończę obecną wersję z patchem, biorę się za FrankenMod BMan 2.03/Mori .90 Ogółem 7.5/10 plus ze 2 punkty za mody pewnie ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Outlander Opublikowano 15 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2007 A ja trafiłem na fajnego buga :D Klonuje mi wojaków tzn ładuje na statek np czterech a misją wykonuje sześciu bo pojawiają się dwa zestawy bliźniaków (ONI są wszędzie :D). Jak na razie nie zauważyłem żadnej wady w tym bugu :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macias666 Opublikowano 16 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2007 a ja juz chyba wiem jak poznac commanderow a prawym dolnym jak sie pojawiaja ikonki ze widac ufoluda jakiegos to zazwyczaj sa czerwone , czarna ikonka oznacza commandera .. nie jeste pewnien na 100% ale w 2 przypadkach jak dotad sie sprawdzilo pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Outlander Opublikowano 16 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2007 Oj chyba nie :) Ikonka jest czerwona gdy twoja aktualna postać widzi przeciwnika i czarna gdy go nie widzi ale widzi go ktoś inny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aquarium Opublikowano 16 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2007 Commanderzy mają inny kolor. Właśnie skończyłem. Outro ssie :? ... Badam mody :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macias666 Opublikowano 17 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2007 no faktycznie z ta ikonka to wtopa :) ale mam kolejny problem ... buduje sobie ten taki duzy stateczek miedzygwiezdny ... i brakuje mi dosc sporej ilosci elementow ... lapie commanderow jakich moge i oni mi jakies duperele opowiadaja ... jak zdobyc wiedze zeby moc kontynuowac budowe tego stateczka .. ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aquarium Opublikowano 18 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Czerwca 2007 Pisałem wcześniej - musisz strącić i przebadać battleshipa. U mnie pierwszy pojawił się w grudniu drugiego roku czasy gry (!) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...