Skocz do zawartości
TK

Rover 200

Rekomendowane odpowiedzi

Nie za bardzo rozumien sens tego zdania... Czyli z benzyną Rover 400 jest mniejszy? :lol:

Masz trochę racji ale tylko trochę :P Silniki 1.4 są konstrukcji angielskiej natomiast 1.6 i 1.8 są Hondy, z resztą rover 400 to Honda Civic ;]

Większych bredni nigdy sie nie dowiedziałem ...... :mur:

 

W roverach serii 200 3d/5d jak i serii 400 które są spokrewnione z civiciem 5d Montowane były tylko silniki konstruowane przez Rovera!!! (K-seria)Prawie żaden benzynowy silnik Hondy nie był montowany w tych seriach R. Wyjątkiem jest 400 tka w automacie z silnikiem o pojemności 1.6 tam i tylko w wariancie z tą skrzynią montowany był silnik Hondy.

 

W 200 były to :

1.4 75 (8v)

1.4 103 (16v) <<<<---- znany z poldorovera

1.6 111

1.8 120

1.8 VVC (zmienne fazy rozrządu) 145 <<<< montowane w rzadkich wersjach 200 vi i BRM

 

w 400 tce montowano

 

1.4 103

1.6 111

2,0 136

2,5 175 (V6) <<<bardzo rzadko spotykany w 400tce częściej można spotkać w nowocześniejszych wersjach 400 tki czyli MG ZS

 

Natomiast 1.8 Hondy jakie było montowane w R można spotkać tylko w seriach 600 które są zupełnie inną bajką....

 

Silniki Hondy były montowane na przemian z brytyjskimi silnikami serii K ale w poprzednich generacjach R 200/400 zwanych potocznie "kanciakami"

'

Sam ujeżdżam takiego "Kanciaka" Cabrio z roku 1997 z silnikiem 111 konnym.

 

;]

Ciekawe czy tez kreca sie do 6800 [;

Moje 1.6 odcina właśnie przy 6800 ...6900 :P

 

 

Po wszelkie informacje na temat roverów zapraszam na forum www.roverki.pl

 

Pozdrawiam

Edytowane przez GSI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W roverach serii 200 3d/5d jak i serii 400 które są spokrewnione z civiciem 5d Montowane były tylko silniki konstruowane przez Rovera!!! (K-seria)Prawie żaden benzynowy silnik Hondy nie był montowany w tych seriach R. Wyjątkiem jest 400 tka w automacie z silnikiem o pojemności 1.6 tam i tylko w wariancie z tą skrzynią montowany był silnik Hondy.

 

W 200 były to :

1.4 75 (8v)

1.4 103 (16v) <<<<---- znany z poldorovera

1.6 111

1.8 120

1.8 VVC (zmienne fazy rozrządu) 145 <<<< montowane w rzadkich wersjach 200 vi i BRM

 

w 400 tce montowano

 

1.4 103

1.6 111

2,0 136

2,5 175 (V6) <<<bardzo rzadko spotykany w 400tce częściej można spotkać w nowocześniejszych wersjach 400 tki czyli MG ZS

 

Natomiast 1.8 Hondy jakie było montowane w R można spotkać tylko w seriach 600 które są zupełnie inną bajką....

 

Silniki Hondy były montowane na przemian z brytyjskimi silnikami serii K ale w poprzednich generacjach R 200/400 zwanych potocznie "kanciakami

 

 

 

 

a tak BTW to mniej wiecej od polowy lat 90 firme Rover przejelo BMW i dlatego zaprzestano montowania silnikow Hondy, za to zaczeto montowac jednostki BMW ale z tego co mi wiadomo tylko diesle w modelu 75 (CDT-120KM,CDTi-135KM) oraz w modelu MG ZT.Sam mialem R200 z 1997 roku z silnikiem 1.4 16V i uwazam ze nie jest to zle auto ale cieszy sie zla opinia na wyspach ze wzgledu na problemy z uszczelka pod glowica (czeste wycieki oleju,sam mialem..), dosc kosztowna naprawa raczej nieoplacalna ze wzgledu na wartosc auta w UK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...