Skocz do zawartości
TomekB

Diagnoza Portu Równoległego

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Nagle przestała mi działać drukarka podłączona do komputera pod port równoległy.

Prawdopodobnie jest problem z portem równoległym, bo drukarka nie drukuje ani z pod Visty ani z pod XP. Próbowałem zmieniać tryby pracy portu, sterowniki drukarki itp... nic to nie dało.

Przy próbie drukowania wyskakuje lakoniczny komunikat o błędzie drukowania.

 

Drukarka podłączona pod inny komputer pracuje bez zarzutu.

 

Czy znacie jakiś soft, który jest w stanie przetestować działanie portu równoległego ?

 

Sprawdziłem dokładnie jeszcze raz i ....

 

Pod czystym dos-em drukarka prawie drukuje, czyli po naciśnięciu klawisza PrintScreen wysyła dane do drukarki, ale żeby je wydrukować muszę ręcznie nacisnąć na drukarce przycisk wznowienia.

 

Pod Windowsem w ogóle już nie wykrywa drukarki jako urządzenia plug&play.

Edytowane przez TomekB

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To już próbowałem :(

Przeszedłem też już ten cały system pomocy wbudowany w windowsa.

 

1. Zacznijmy od tego, że LPT nie jest Plug&Play.

Może i nie jest, ale zawsze mi pokazywał się dymek, że znaleziono nowe urządzenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...