Skocz do zawartości
KaszeL

Zestaw Wc Do 3000pln

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie.

 

Potrzebuję pomocy przy wyborze komponentów do układu chłodzenia wodnego komputera. W tej materii jestem zupełnie zielony. Od jakiś 3 dni przeglądam sobie spokojnie to forum szukając odpowiedzi, ale im więcej czytam tym mniej na ten temat wiem. Znalazłem także kilka sklepów z takimi akcesoriami, ale jest tego tyle - że po prostu nie jestem w stanie wybrać. Proszę zatem was, ekspertów o pomoc w wyborze.

 

Co będziemy chłodzić?

- Procesor: AMD Athlon X2 6000+

- Karta graficzna: nVidia GeForce 8800 GTS

- Chipset płyty głównej: nVidia nForce4

 

Jaki mam na to budżet?

- Mogę wydać na elementu zestawu chłodzącego do 3000pln, zakładając że całość będzie rozwojowa.

 

Jakie założenia muszą być spełnione?

- Zestaw ma być całkowicie bezgłośny, nie chcę słyszeć bulgotania wody, wibracji pompki, etc...

- Minimum nakładu na obsługę. Idealnie było by gdyby raz na pół roku wystarczyło dolać chłodziwa.

- Wydajność musi być na poziomie przynajmniej domyślnego chłodzenia danych komponentów, jeśli będzie lepsza to super.

- Możliwości rozwoju, np. jak możliwość dołożenia kolejnej karty graficznej lub zmiana procesora na szybszy (inna podstawka?)

- Towar musi być dostępny w kraju, najlepiej jeśli wszystkie komponenty będzie można dostać w jednym, dwóch sklepach.