Skocz do zawartości
Defox

Zakup Ram-u

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Planuje kupić pamięć RAM. Mobo jakie posiadam, to ASROCK Alive NF4g-DVI, czyli max 800mhz.

Obecnie mam 1gb DDRII 533, jakieś noname.

 

I teraz nie wiem co zrobic... czy kupić jakieś szybsze od 533 i korzystac z nich jako 533 w dualu, czy sprzedać stare, a kupić 2gb 800 w dualu. Nie znam się za bardzo na pamięciach i jestem ciekawy, czy można mieć w budzie 1gb ramu 533, i 2gb np. 800.

 

Kwota jaką mogę przeznaczyć na zakup to 250zł. Proszę o porady co zrobić i jakie pamięci kupić.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mógłbyś puścić na 533, nie ma problemu. Kwestia w tym że wydajność DDR2 przy 533Mhz jest mizerna, także ze względu na rekordowo niskie ceny (2 x 1GB Kingston 667 można mieć już za mniej niż 200 złotych) poleciłbym zakup mocniejszych modułów.

 

Dodatkowo może się okazać, że obecny moment jest najrozsądniejszym na podjęcie decyzji o zakupie. Hynix już ograniczył sprzedaż własnych kości w celu "unormowania" cen.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym, żeby wypowiedziały się też inne osoby.

 

Które wybrać:

AData

OCZ Spec Ops

OCZ Gold

Twinmos Twister

 

inne...? jakie?

 

Podałem wyżej same 800, waham się nad 667. Ktoś napisał, że będę mógł podkręcić 800 na mojej płycie. A ja myślę, że chyba nie bo skoro obsługuje tylko 800... a w ogóle w biosie muszę ustawiać taktowanie na sztywno (max 800):/ Więc musiałyby to być 667, które polecą na 800. Myślę że z tym nie będzie problemu. Z 667 widziałem Kingmaxy LINK

Co o nich sądzicie?

 

Co mam wybrać?

Edytowane przez Defox

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OCZ Spec Ops ta wersja to chyba to samo co OCZ Platinium Rev. 2

 

Nie wiecie moze na jakich kostkach sa te A-Daty??

I na jakich sa Twistery?

w jakim sensie to samo?