Skocz do zawartości
daniko

nForce2 do bani?

Rekomendowane odpowiedzi

nvidia dopiero zaczyna a sądząc po ocenach użytkownikó i jej prędkości i tak chipset będzie schodził z półek sklepowych.

i to pewnie raz na 1000 się zdarza.

najlepszym wybacza się niektóre proste błędy :)

a ja mam kt 133A i chodzi...

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Anonymous writes "Well, we've seen stories about the BIOS problems with the Nforce2, and now about problems with the Serial-ATA (SATA). What about the audio problems that I and many other folks have been having? There's a massive thread (and another one over at nForcersHQ on an issue of "degrading" or "crackling" sound in many games and other apps.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Anonymous writes "Well, we've seen stories about the BIOS problems with the Nforce2, and now about problems with the Serial-ATA (SATA). What about the audio problems that I and many other folks have been having? There's a massive thread (and another one over at nForcersHQ on an issue of "degrading" or "crackling" sound in many games and other apps.

no wlasnie. sam doswiadczam w splinter cell zwal z dzwiekiem. a wszystko inne dziala dobrze (moze dlatego, ze jest powylaczane co sie da...)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

U mnie to samo. Po jakies godzinie grania pojawiaja sie rozne "spooky" efekty dzwiekowe (tylko w Splinter Cellu). Pomaga tylko restart kompa.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

• Dodaj nową pozycję...