_OskaR Opublikowano 24 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2010 W updaterze też jest info. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcell Opublikowano 24 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2010 (edytowane) Dzięki. W ogole skąd brać info na temat tego kiedy serwery startują ? Na stronie TDU2 jest takie info ? Test Drive Unlimited 2 Forums Dziś czyli 24-09-2010 serwer czynny od 14-18, a ja w pracy do 21 super beta od wczoraj na kompie a ja się jeszcze nie załapałem żeby pograć... Edytowane 24 Września 2010 przez marcell Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stivo Opublikowano 24 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2010 Dostęp do forum wersji beta dopiero po zalogowaniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stivo Opublikowano 25 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2010 Dziś o 16 wyjdzie patch do gry (~560MB). Improvements to handling Added functionality to the Invite/Join system Follow the Leader race mode Keep your distance mode Chase mode! More avatar customization options Many bug fixes! Szczegóły po zalogowaniu. A serwery będą włączone od 17 do 2. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcell Opublikowano 25 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2010 (edytowane) Stivo no i wyprzedziłeś mnie z info :) dziś wreszcie zagram on-line.. :) Chase mode - to brzmi ciekawie Edytowane 25 Września 2010 przez marcell Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nalewator Opublikowano 25 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2010 Przed chwila trochę pograłem. Patch zassało ale szło kiepsko max 60-70kb. Nie wiem jak przed patchem bo nie grałem ale sterowanie kiepskie, baardzo arcadowe mam wrażenie ,że w jedynce było lepsze. Postacie npc (np. babka w salonie też jakieś takie mocno kanciate ) swoją drogą chyba w każdym TDU była tak "kanciastość" Wymagania też wzrosły gram w 1440x900 wszystko na high i AA muszę dać max na 2x na 4x nie ma juz takiej płynności gry. Nick w grze s[ciach!]iwij. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcell Opublikowano 25 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2010 (edytowane) Też pograłem i tak jak dla mnie to jest to pierwsza cześć tylko teraz na ibizie :) Swoją drogą rozpadało się na serwerze. Efekt deszczu dość fajny zaczyna lekko padać aż do ulewy. Deszczyk na serwerze 1 Deszczyk na serwerze 2 Póżny wieczór ^^ Zachodzące słońce - nie mam pojęcia co to za kółeczko jest na środku ekranu :lol2: Dla przypomnienia cykl dnia/nocy na serwerze to chyba 3 godziny /24h/ + dynamicznie zmieniająca się pogoda. Edytowane 25 Września 2010 przez marcell Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
basik Opublikowano 25 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2010 Zagrałem. Chyba jednak dobrze, ze przesuneli premierę. Grywalnosc jest żenujaca. Nie dorasta jedynce do pięt. Man nadzieje, że to poprawią. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 26 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2010 (edytowane) Poniewaz nie jestem "oficjalnym" testerem bety - moze to i lepiej dla Atari, bo czytajac moje sugestie musieli by napisac ta gre na nowo - nie obowiazuje mnie klauzula zabraniajaca publikowania zadnych informacji z gry, ani komentowania jej samej :) Dzis pogralem bite 5h, wciagnalem sie i jest co komentowac. Grafika Na pierwszy rzut oka nie powala, malo FPS, ale po dluzszym czasie zaczynam dostrzegac gdzie te FPS sie podzialy, TDU1 byla bardzo dobrze zoptymalizowana gra biora pod uwage wielkosc mapy i czas wczytywania, TDU2 beta ma o ok. polowe mniej fps niz 1 (all max AAx8) ale patrzac na ilosc detali, drzew i to jak daleko wszystko widac mozna to zrozumiec, chociaz w miescie powinni cos poprawic bo nawet u mnie spada do 25! Wyspa zrobila na mnie ogromne wrazenie, to co w TDU1 nazywalo sie autorstrada, tu naprawda nia jest, zykle drogi sa waskie, przecisnac sie miedzy dwoma mijajacymi sie samochodami praktycznie niemozliwe, a jesli jedzie autobus to biada ;] Sa tez delikatne zniszczenia czy smaczki jak rozgrzewajace sie do czerwonosci tarcze hamulcowe po ostrym hamowaniu ktore po paru sekundach stygna i traca piekna czerwien;) Jezdzac Astonem zauwazylem tez bug z wyskoscia kierwonicy, raz byla za nisko i przyslaniala zegary, a czasami byla ok i zegary byly dobrze widoczne. Fizyka/sterowanie/FFB/inne Pierwszy kontakt = WTF?! FFB jest bardzo podobny do tego w TDU1, dodatkowo kierownica zaczyna drzec przy wysokich obrotach silnika. Jest lekki dead zone, niby kierownica w grze sie kreci delikatnie ale auto nie reaguje, by po chwili gwaltownie skrecic. Gram na 900 stopniach i to "gwaltownie" to w miare delikatny skret, ale odczuwam to jak by kola w aucie zaczynaly sie skrecac nagle o 5 stopni, a dopiero potem plynnie co 1, brakuje tych pierwszy 5 zeby delikatnie wymijac auta/przeszkody. To ciagle beta, wiele osob to krytykuje wiec mam nadzieje ze bedzie to poprawione. Jadac w szybkim zakrecie i odpuszczajac gaz obnizamy docisk tylnej osi i na 80% zaliczymy uslizg. O ile uslizg w pierwszej fazie dosc latwo opanowac z lekka kontra, o tyle pozniej nagle cos jakby nam "pomaga" i auto gwaltownie sie prostuje, a poniewaz my wczesniej juz zalozylismy kontre to nie zdazymy wyprostowac i ta zbawienna kontra prowadzi nas w drzewa po drugiej stronie ulicy. Podobnie zreszta bylo w 1, na zwyklym trybie driftowanie bylo praktycznie niemozliwe, szybka kontra i kontra kontry jest bardzo trudna ;) Ogolnie na pierwszy rzut oka jest zle, po dluzszym obcowaniu odkrywamy podobienstwa do 1, a po paru godzinach potrafimy zostac pozytywnie zaskoczeni. Dzis wydany 500mb patch mial poprawic wiele, widac gra jest ciagle rozwijana, wiec mam nadzieje ze ten aspekt rowniez bedzie poprawiony. Dzwiek Ani dobry ani zly. Denerwuje jednak to ze gdy w tle leci foobar (nie testowalem innych playerow) to po wlaczeniu gry scisza sie o polowe, ogolnie sama gra tez jest dosc cicho, tu tez cos musieli spierniczyc z nowym patchem;] Podsumowanie W praktycznie kazdym aspekcie gry sa jakies niedociagniecia, malo fps, kiepska fizyka, problemy z dzwiekiem, ale biorac pod uwage ze jest to beta mam nadzieje ze duzo sie w tych aspektach zmieni i w 2011 otrzymamy dobry sequel TDU1. Chcialem rowniez podziekowac osobom dzieki ktorym sie tu znalazlem ;) Na koniec maly bonus :D Edytowane 26 Września 2010 przez Powerslave Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pcmax Opublikowano 26 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2010 Jak dla mnie patrząc na te screenay gra wygląda naprawdę ciekawie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcell Opublikowano 26 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2010 (edytowane) Servers are offline! Wygląda, że dziś serwery będą wyłączone. Powerslave Tak się zastawiam na jakich grasz detalach, bo jakoś to tak marnie wygląda :), przynajmniej porównując screeny, które ja zamieściłem post wyżej, hmm a może się po prostu czepiam ;) p.s. próbowałem pośmigać z ludźmi na serwerze ale jakoś tacy mało zainteresowani moją żółtą Lancia ;p Edytowane 26 Września 2010 przez marcell Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pcmax Opublikowano 26 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2010 To co mi się podoba najbardziej w grafice, to to, że jest naturalna. Nie ma jakiś śmiesznych kolorowych, lśniących napisów dookoła jakieś bajery. Jest po prostu naturalnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaijitsu Opublikowano 26 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2010 Powerslave Tak się zastawiam na jakich grasz detalach, bo jakoś to tak marnie wygląda :), przynajmniej porównując screeny, które ja zamieściłem post wyżej, hmm a może się po prostu czepiam ;) Patrząc na jego config można się domyślić, że na maksymalnych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 26 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2010 Powerslave Tak się zastawiam na jakich grasz detalach, bo jakoś to tak marnie wygląda :), przynajmniej porównując screeny, które ja zamieściłem post wyżej, hmm a może się po prostu czepiam ;) Patrząc na jego config można się domyślić, że na maksymalnych Tak, 1680x1050 wszystko max i AAx8 w grze. Pozniej sprawdze czy jest roznica w FPS miedzy AAx8 w grze i AAx8 w sterach. @marcell - screeny ktore dales byly wykonane w innych okolicznosciach przyrody stad moga wygladac lepiej :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcell Opublikowano 26 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2010 Patrząc na jego config można się domyślić, że na maksymalnych Hmm... config nie zawsze idzie w parze z optymalizacją gry, a w tym przypadku beta gryzie ziemie :) Zresztą co tu dużo mówić TDU 1.5 ibiza edition :) zobaczymy jak będzie dalej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wreq Opublikowano 26 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2010 THQ: Nowy pomysł na sprzedaż gier - tania okrojona podstawka, resztę dopłacimy w DLC / CD-Action online Sympatycznie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 26 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2010 THQ: Nowy pomysł na sprzedaż gier - tania okrojona podstawka, resztę dopłacimy w DLC / CD-Action online Sympatycznie... ja podziękuje jeżeli to tak ma wyglądać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 26 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2010 Tak czy inaczej będzie to samo co obecnie, czyli za pełną funkcjonalność trzeba będzie zapłacić więcej niż przed erą DLC. Taka tania podstawa zapewne była by maksymalnie okrojona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 26 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2010 No jestem ciekaw jak bardzo to będzie okrojone... Jak ludzie i tak będą kupować to producenci nadal będą nam fundować takie kwiatki.. W zła stronę to idzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_q_b_a_ Opublikowano 27 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2010 No i co zmienilo sie cos w sterowaniu po tym patchu? W ogole nie za bardzo rozumiem skad te narzekania, skoro jedynka jak kazdy tutaj sie zgadza byla super a dwojka to to samo co jedynka + lepsza grafika + cykl doby + dynamiczna pogoda i kilka innych rzeczy. Przeciez fizyka w jedynce tez byla czysto arkadowa w zwyklym trybie, w trybie symulacji bylo lepiej gdyby nie latanie aut i nienaturalny przebieg poslizgow... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stivo Opublikowano 27 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2010 Ja nie mam porównania do jedynki, bo po prostu w nią nie grałem. Dziś serwery czynne między 14 a 18. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 27 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2010 Zmienilo, ale nie koniecznie na lepsze, wspomniany przezemnie deadzone uniemozliwiajacy delikatne skrety przy duzych predkosciach i problemy z poslizgami, ja mam jednak nadzieje ze to poprawia bo duzo osob narzeka. Dzis kolejne testy od 12:00 do 16:00 GMT, niestety w bardzo glupich godzinach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 27 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2010 No jestem ciekaw jak bardzo to będzie okrojone... Jak ludzie i tak będą kupować to producenci nadal będą nam fundować takie kwiatki.. W zła stronę to idzie. No kupujesz gre, wchodzisz w opcję a tam wsio zablokowane: Audio (2$) Video (2$) Game (2$) etc. ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcell Opublikowano 27 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2010 (edytowane) Ja dopiero jutro dostane DFGT, więc protestuje, a tymczasem wracam do WRC 2010 :) Na moje domowej stronce będę prezentował screeny z bety ew. jak dorwę jakiś bugi to także :) Zapraszam Unimorek Test Drive Unlimited 2 Beta Known issues v0.015 : - Trying to buy Audi R8 during casino is offline could be dangerous ! - Issue with some players that don't send their position via UDP [routers issue] => Thanks all to join us on circuit - Driving aid set to Off in v0.012! Please change to Hypersport ! - Stuck issues with mouse/keyboard - [Chase Mode]Gear don't switch down in a police cars - [Chase Mode]Many crash reported, they would be fixed in future version - Launcher : play button not available during few seconds Parę błędów... If you previously have driving aid set to "Off", please change to "HyperSport". However it would cause various bug in handling. Prawdopodobnie odpowiedz na błędy dotyczące dziwnego zachowania samochodów.. Edytowane 27 Września 2010 przez marcell Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 27 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2010 W jakich godzinach jutro (28.09) serwy będą czynne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcell Opublikowano 27 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2010 LCC będzie wiadomo jutro rano. Na forum Atari piszą o tym ok 4.oo-5.oo GMT czyli coś kolo 6-7 naszego czasu coś wiadomo.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 27 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2010 Marcell, dasz znać tutaj staremu kumplowi o której, bo nie mam czasu na forum atari wchodzić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stivo Opublikowano 28 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2010 12:00 to 16:00 GMTczyli tak jak wczoraj 14 - 18 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcell Opublikowano 28 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2010 Marcell, dasz znać tutaj staremu kumplowi o której, bo nie mam czasu na forum atari wchodzić? LCC, a już myślałem, że zapomniałeś o starej ekipie :). Może znów stworzysz FAQ ? :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 28 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2010 Nie zapomniałem o pionierach z Oahu :) FAQ chętnie, ale obecnie nie mam na to czasu. Co do samej gry, to można przenosić się między wyspami, czy nie? Teraz jestem na Ibizie, a chcę Oahu. Ogólnie gra bardzo ładna i aż chce się jeździć, ale coś słabe wnętrza samochodów, w TDU1 były według mnie ładniejsze. No i te wymagania trochę duże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...