Skocz do zawartości
niko2003

Sins Of A Solar Empire

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Sins of a Solar Empire

Producent: Ironclad Games

Dystrybutor: Stardock Systems Inc.

Gatunek: Strategiczna

Premiera: luty 2007

 

Hegemonia czy ORB? Nie mam na myśli HomeWorld - świetna gra. Patrzę sobie w spis gier na luty i co widzę murowany hit. Producent chwali się trzema różnymi rasami i 4x (eXplore, eXpand, eXploit and eXterminate). Co to nam daje: walkę kosmiczną, zarządzanie planetami, wydobyciem surowców i rozwojem technologicznym.

 

Obrazki zajmują łącznie tylko 400kb.

Dołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafika

 

 

Ja czekam, ale może ktoś już w to gra?

Edytowane przez niko2003

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość znafca

oto opinia gracza ktory w to juz gral:

 

"gra jest slaba. Niestety poziomem graficznym nie odbiega od homeworlda, a juz napewno jest DALEKO W TYLE za homeworldem pod katem animacji i mechaniki gry.

 

Zgadnijcie co robi eskadra mysliwcow gdy spotyka na swej drodze druga nieprzyjaciela. Otoz - zatrzymuja sie naprzeciwko siebie i strzelaja tempo sie w siebie wpatrujac, nie robiac przy tym KOMPLETNIE ZADNYCH manewrow (!) po prostu stoja i strzelaja - ŻE-NA-DA i to kompletna. To jest jak RTS 2D.

 

W Homeworld czlowiek ogladal walki kosmiczne conajmniej z takimi wypiekami na twarzy jak serial Battlestar Galactica. Byly manewry, - wymijanie sie nawroty i serie, kurde walka wygladala efektownie. Tutaj wyglada tragicznie.

 

Ponadto dzwieki pilotow przypomijaja mi raczej okrzyki "yes ser" "no ser" znane z warcrafta 2 (szczegolnie dzieciecy ton) muzyka tez jest rodem z settlersow.

 

....ŻENUA"

 

po screnach gierka wyglada dosc ladnie.

Edytowane przez znafca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE AND EDIT.

 

 

Niektóre efekty są fajne dziury, hiper napęd. Grafika i dźwięk przeciętne. Co wkurza: piraci (trzeba ich przekupywać, by nie atakowali Ciebie), poruszanie się jest linowe (czyli od planety A do planety B, a potem do planety C). Za dużo do wynalazków (można się zgubić). Miejsce na sloty (czyli budowle orbitalne) ograniczone i mus budowania tego na innej planecie - czyli do obrony tych budynków trzeba mieć specjalną flotę. Mały rate od surowców (bardzo długo się gra, warto dać na high), brak kampanii tylko skirmish.

 

Od muzyki po dwóch godzinach bolą uszy. Trzeba nauczyć się co budować najpierw i co odkrywać bo jeśli tego nie zakumasz (to nawet na easy komputer rozwala), gdy podleci ci Battle Cruiserem.

Edytowane przez niko2003

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

Za dużo do wynalazków (można się zgubić).

Przyrownasz do Dread Lords'ow?(Galactic Civilization II)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

recki

 

Gamespot 9/10

http://www.gamespot.com/pc/strategy/sinsof...=summary;review

 

IGN 8.9/10

http://pc.ign.com/articles/852/852735p3.html

 

Ogolnie gierka dobra.. ale strasznie duzo czasu zrzera i bardzo dlugo gra sie jedna potyczke... czasami walka o jedna planete potrafi trwac 2h+, bo komp caly czas posilki przysyla...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No z tego co widzę na filmikach i czytam, wynika, że Homeworld był lepszy pod względem akcji. Natomiast tutaj ciekawi mnie wizja długiej gry. Nie lubię gdy potyczkę rozgrywa się max w godzinę.

Owszem, gdy dowiedziałem się o powstawaniu tej gry, również napaliłem na ciekawa kampanie. No ale cóż. :/

Nie jest to pierwsza gra, która nie jest taka, jakiej bym oczekiwał ;] lol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udalo mi sie pograc troche w ta giere.

 

Jest rozbudowana, grafika na max ustawieniach cieszy oko, zwlaszcza gdy rozbudowujemy systemy to wszystko w ruchu prezentuje sie wrecz kosmicznie. Bitwy na ogromna skale to kolejna zaleta, nie ma ograniczenia jednostek bioracych w nich udzial.

 

brak kampanii wcale nie przeszkadza bo tak naprawde kampanie w tego typu RTSach nie moglyby powalac fabula ani niczym innowacyjnym. A rozbudowywanie wlasnego imperium spokojnie wystarcza, caly czas jest co robic.

 

Ogolnie nie ma co narzekac zwlaszcza ze temat malo ostatnio eksploatowany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...