Skocz do zawartości
ath

Warhammer 40k: Dawn Of War 2

Rekomendowane odpowiedzi

Na forum NEOGafu pojawiły się skany z belgijskiego magazynu PCGameplay oraz pierwsze szczegóły dotyczące Warhammer 40000: Dawn of War 2. Tym samym jest to także oficjalne potwierdzenie, że od jakiegoś czasu przygotowywany jest sequel jednego z ciekawszych RTS-ów kilku ostatnich lat.

 

Do artykułu został również dołączony wywiad z Markiem Noseworthy, producentem gry, tak więc wszystkie poniższe informacje raczej nie są wytworem niczyjej wyobraźni, a materiał ten możemy traktować jako oficjalną zapowiedź kontynuacji serii. Poniżej ciekawsze cechy nowej gry oraz skany czasopisma.

Gra używać będzie silnika Essence 2.0, Havoka. A wszystko to zoptymalizowane tak, aby jak najlepiej działało pod DX10 i wielordzeniowych procesorach.

Graficznie gra wygląda świetnie i przypomina intro znane z pierwszej części. Oczywiście modele postaci nie są aż tak szczegółowe.

Jednostki w sensie posiadanej własnej Sztucznej Inteligencji zachowują się dość podobnie do tych z Company of Heroes.

Pomimo faktu, że Dow2 dzieli z CoH ten sam silnik, to nie jest po prostu przeniesieniem II Wojny Światowej w kosmos. To zupełnie inne wojny.

Jak na razie jedynymi potwierdzonymi armiami są Space Marines i Orkowie. Dla nich też została przewidziana możliwość rozegrania kampanii w kooperacji.

Autorzy, firma Relic Entertainment, bardziej skupili się na takim opracowaniu poszczegółnych oddziałów, aby na polu bitwy nie były one anonimowe. Dlatego też każdy z nich będzie posiadał własną nazwę.

Po każdej z misji gracz powinien otrzymać jakiś ciekawy przedmiot, w który wyposaży jeden z oddziałów. Co ciekawe, gracz pod swoją kontrolą nie będzie mógł mieć więcej jak sześć drużyn żołnierzy.

Space Marines w kampanii będą operowali z pokładu statku kosmicznego orbitującego nad planetą, co pozwoli graczowi na dowolną kolejność w wyborze misji. Ich poziom trudności będzie oznaczony kolejno kolorami zielonym, niebieskim i czerwonym.

W grze nie pojawią się jednostki morskie ani powietrzne.

Nad grą od września 2006 roku pracuje 55 osób. Premiera odbędzie się w 2009 roku.

 

W serwisie

znajduje się również krótki teaser zwiastujący Dawn of War 2.

skany

 

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dwa nowe filmy:

 

Warhammer 40,000: Dawn of War 2 E3 2008 Trailer (HD) (POLECAM!)

 

Warhammer 40,000: Dawn of War 2 E3 2008 Gameplay Trailer (HD)

 

 

Update!

 

Rozszerzenie pierwszego filmu B-)

Warhammer 40.000: Dawn of War 2 GC 2008 Trailer (HD)

Edytowane przez Qbek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Multiplayer beta nie demo :]

Az sobie soulstorma kupilem za 3,75 euro zeby sprawdzic :]

 

 

update

Sie zmienil nam Dawn of War, oj zmienil... Kazda rasa ma po 3 bohaterow, wszystkie jednostki zdobywaja doswiadczenie i nie mozemy praktycznie nic budowac. Startujemy z wiezyczka, najslabszym oddzialem, bohaterem i mainem w ktory kupujemy jednostki i odblokowujemy kolejne Tier'y. Power generatory zdobywa sie tak samo jak wczesniej punkty i do tego mozna je rozbudowac aby generowac wiecej mocy. Bohater ma cala mase artefaktow do kupienia, na raz moze nosic 3, jednostki moga uzywac otoczenia do krycia sie jak w CoH. Beta wazy 2,2gb, korzysta z windowsowego Live'a, mozna strzelic skirmish z komputerem, na c2d 7200 i hd4850 w 1680 i wszystkim co sie da na full w pojedynku chodzi bez problemu. Narazie nie wiem jak sie odniesc do tego co zobaczylem, pogram troche z ludzmi to wyrobie sobie zdanie :]

 

 

 

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Edytowane przez Jin*

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gram od wczoraj od rana. Moje wrażenia:

+ grafa wymiata jak na strategię

+ rozgrywka bardziej taktyczna niż w dow1, mniej klikania 100 razy na sekundę

+ jednostki mają swoje AI, np. jak strzela do wroga a obok jest osłona to się schowa i strzela dalej

+ pojazdy nareszcie mają dobrą skalę w stosunku do piechoty

+ pojazd może przejeżdżać przez murki/krzaki itp. i je niszczyć

+ fajnie zbalansowane pojazdy (dość mało życia, ale broń lekka nie rusza ich pancerza)

+ dobry pomysł, że można przejąć generatory wroga, nie trzeba ich burzyć i na ich miejsce stawiać własnych

+ wybieranie dowódcy, co wpływa na dostępne "czary" a nawet na dostępne jednostki

- nieczytelne oznaczenia na minimapie

- komputer głupi jak but (ale i tak cała frajda płynie z gry przeciwko ludziom)

- trzeba sie przyzwyczaić, że broń ciężka ma pole rażenia ograniczone do danego kąta

- przycisk "fall back" pozwala zbyt łatwo ratować jednostki

- 129zł edycja zwykła, 139 kolekcjonerska (mogłoby być 99 za zwykłą)

 

Ogólnie gra ma imo więcej plusów niż minusów, wniosek - kupuję

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bo grafa grafą, ale animacje są bardzo fajne, imo przynajmniej.

co jeszcze jest ciekawe, to że każda jednostka dostaje doświadczenie podczas walki i zdobywa kolejne poziomy, ale jeszcze nie obczaiłem, co to dokładnie daje

a beta jest taka sama jak będzie pełna, bo gra poszła do tłoczni chyba 2 dni przed puszczeniem bety na steam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widać, gra poszła o wiele bardziej w technikę grania i kontroli poszczególnych jednostek. To akurat co jest w CoH - czyli super , bo w CoH mi się bardzo przyjemnie gra na multi, w stosunku do innych RTS'ow.

Grafika na screenach prezentuje się dość okazale. Pewnie na żywo jeszcze lepiej. Więc widać że się postarali.

Pewnie tylko balans leży :wink: - jak to zawsze bywa na początku.

Chodź w CoH do tej pory pracują nad patchem - od ponad pól roku człowiek czeka i czeka .... - no ale to gra bazująca na WW II - więc balans trudno tu zrobić , tak by każdy był zadowolony.

 

Jak ktoś mógłby użyczyć beta keya - bądź ma go na zbyciu jakimś cudem, to byłbym wdzięczny za udostępnienie mi go :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy, żeby dostać klucz muszę zrobić pre-ordera przez steama? Czy jak kupię np w gram.pl, gdzie jest za 99zł to dostanę taką opcję? bo kupować soulstorm na dwa dni mi się nie widzi A w sumie bym pograł i dzisiaj, po długiej przerwie od cnc :]

Edytowane przez Zbih

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odjutra, czyli od 28. stycznia beta bedzie dla wszystkich. zeby w nia grac nie trzeba zamawiac preordera. ponadto jesli ktos ma pudelkowego soulstorma, to moze go zarejestrowac na steamie. niestety dow2 bedzie kosztowal ok 200zl :(

dlaczego?

bo kilka tygodni po premierze bedzie pierwszy platny dodatek...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...