Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Jak myślicie które grają lepiej? Czy w ogóle opłaca się zakupić któryś z tych zestawów? Ktoś posiada któryś z tych głośników i mógłby przedstawić jakąś mini recenzje?

Edytowane przez Suchy666

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ja zdaje sobie sprawę że wzmak plus kolumny zmitłyby któryś z tych zestawików. Co do tego że insynuujesz że nie znam się na głośnikach- masz w stu procentach racje. Jestem w tej materii zielony. Ostatnio jednak sporo czasu spędzam na forach audio i chcę wybrać jak najlepszey zestaw. Cena w polsce za Bose jest owszem komiczna i nie mam pojęcia jakim cudem polski reprezentat firmy taką ustanowił (w USA są o połowe tańsze) ja jeżeli bym je zakupił to właśnie z zachodu po rozsądnej cenie. Co się zaś tyczy ich samych to trochu o nich poczytałem i wydają się być rozsądne (i wcale nie oznacza że małe musi grać gorzej). I chciałem je również porównać do Mako dla tego że mają podobne ceny (chociaż Mako wyglądają jak choinka- jak je widzę to normalnie śmiać mi się chce z projektantów).

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Akurat Ciebie nie mialem na myśli. To było takie ogólne stwierdzenie. Przyjrzyj się dokładnie tym głośniczkom. Podstawowe prawa akustyki nie pozwalają żeby coś takiego grało na przyzwoitym poziomie. Przecież jeden dwu calowy głośnik w plastikowej obudowie nie zagra jak porządna kolumna. Jednyną zeletą tych zestawów jest zapewne ich moc oraz silny bas. A jeszcze jak widzę certyfikat THX, to już mówię do widzenia takim wynalazkom. Jak koniecznie chcesz wydać 1000zł na głośniki, to kup Microlab Pure 100.

Edytowane przez RBEJ

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi