Kaeres Opublikowano 9 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2008 (edytowane) Cześć. Kupiłem towar niezgodny z opisem na allegro i zapewnieniami sprzedającego. Chcę mu odesłać towar ale on się upiera, że to ja płacę za ten transport. Czy tak ma być na prawdę ? Edytowane 9 Września 2008 przez Kaeres Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p3dzi0r Opublikowano 9 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2008 hmm w przypadku rezygnacji z umowy na odleglosc to ty ponosisz koszty przesylki. Natomiast skoro jest niezgodnosc to wydaje mi sie ze powinien poniesc koszt przesylki bo zaplaciles nie za to co chciales, czyli jakby nie patrzec wina lezy po jego stronie, jak bedzie sie upierac to skieruj sprawe do allegro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
evocati Opublikowano 9 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2008 Jesli twoar niezgodny z opisem sprzedajacy powinien pokryc koszty transportu oraz pakowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pigmej Opublikowano 9 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2008 Jesli twoar niezgodny z opisem sprzedajacy powinien pokryc koszty transportu oraz pakowania.Jeśli kupowałeś od firmy to możesz oddać co dostałeś w ciągu 10 dni- TY bulisz za przesyłkę. Jeśli kupowałeś od osoby fizycznej tylko wg. tego jak się dogadacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rikki Opublikowano 9 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2008 Ty płacisz za przesyłkę, rzadko zdarza się by sprzedający pokrył te koszta, nawet jeżeli cała sprawa jest z jego winy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pigmej Opublikowano 9 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2008 Ty płacisz za przesyłkę, rzadko zdarza się by sprzedający pokrył te koszta, nawet jeżeli cała sprawa jest z jego winy.Dokładnie. Zazwyczaj wygląda to tak: - no jeśli jest coś nie tak to proszę odesłać - ale to z pana winy Pan płaci za przesyłkę - proszę wysłać na swój koszt zobaczymy jak przyjdzie - ale Pan płaci przesyłkę - jak Pan nie chce przysłać to nie. I możesz pluć do słuchawki i kląć... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2008 wszystko również zależy od samej osoby, albo trafisz na bezczelną mendę albo uczciwą osobę która pokryje koszty swojej pomyłki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dwaIP Opublikowano 9 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2008 Jeśli kupowałeś od firmy to możesz oddać co dostałeś w ciągu 10 dni- TY bulisz za przesyłkę. ... Taka zasada obowiązuje jeśli ktoś rezygnuje z zakupu z przyczyny leżącej po stronie kupującego (o ile nie obniżył wartości towaru) Jeśli dostarczony towar jest inny niż zamówiony to wtedy mamy do czynienia z zupełnie inną sytuacją. Przecież nabywca nie będzie płacił za odesłanie omyłkowo wysłanego żelazka jeśli kupił TV LCD. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pigmej Opublikowano 9 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2008 Jeśli dostarczony towar jest inny niż zamówiony to wtedy mamy do czynienia z zupełnie inną sytuacją. ... w której zazwyczaj jest tak samo. Sklep broni się rękami i nogami. Wtedy niestety trzeba trochę ostro i na ogół pomaga. Aczkolwiek na dzień dobry też dostaniemy wersję "a to proszę odesłać na swój koszt". Wiadomo- trzeba walczyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucas Opublikowano 9 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2008 Proste, że jeżeli to sprzedawca Cie wprowadził w błąd wysyłając towar nie zgodny z opisem to on powinien pokryć koszty odesłania towaru, powinien... ale jak wiadomo realia allegro sa czesto dalekie od normalnosci i od obowiązujacych standardów zachowań. Ja miałem nie dawno sytuacje z kupionym strojem kąpielowym, w którym dół był o rozmiar mniejszy niż góra i niz było podane w opisie aukcji, oczywiście zdziwienie sprzedającej czemu mi zakup nie odpowiada, kolejny mail czy napewno go nie chce i w końcu żeby odesłać. Po otrzymaniu sprzedajaca odpisała, że pieniądze przelewa na moje konto ale kosztów przesyłki cyt. "nie może oddać" <lol>, chodziło o koszt wysiłki od niej do mnie (oczywiscie zawyżony) perspektywa pokrycia kosztów zwrotu towaru ode mnie do niej to już byłby wogóle kosmos.... napisałem jej kilka miłych słów jaki to interes życia zrobiła przycinając cale ok.15pln i dalem spokój... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pigmej Opublikowano 9 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2008 Lucas- dokładnie tak jest. Nie te realia. Klient jest szanowany do momentu gdy zapłaci :angry: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojcze Samotni Opublikowano 9 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2008 Skoro nieporozumienie spowodowane jest przez sprzedającego, a nie będzie chciał pokryc kosztów wysyłki, to ładnie zaznaczasz, że ok, pokryjesz te koszty, ale napewno uwzględnisz to w komentarzu, jaki po całej transakcji będziesz mu wystawiał. Jeśli dalej nic to nie pomoże, wysyłasz po czym wystawiasz negatywa, gdzie grzecznie opisujesz jak wyglądała sprawa. Jeśli dostaniesz negatywa od niego, w odpowiedzi po raz kolejny grzecznie "gnoisz" sprzedawcę. Różne są realia, fakt, ale Ty zachowac się też możesz różnie :) Powodzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2008 z tym komentarzem to nie ma sensu wystawiać mu pozytywa bo wiadomo ze krótko się utrzyma na pierwszej stronie zwłaszcza jeśli gość dużo sprzedaje [; negatyw lub neutral Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzej Opublikowano 9 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2008 w tej sytuacji to sprzedajacy powinien pokryc koszty transportu, ale to jest walka z wiatrakami. szkoda sobie nerwy szargac z powodu 8zl. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...