Skocz do zawartości
Kaeres

Zwracam Towar

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

Kupiłem towar niezgodny z opisem na allegro i zapewnieniami sprzedającego.

Chcę mu odesłać towar ale on się upiera, że to ja płacę za ten transport.

Czy tak ma być na prawdę ?

Edytowane przez Kaeres

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm w przypadku rezygnacji z umowy na odleglosc to ty ponosisz koszty przesylki.

Natomiast skoro jest niezgodnosc to wydaje mi sie ze powinien poniesc koszt przesylki bo zaplaciles nie za to co chciales, czyli jakby nie patrzec wina lezy po jego stronie, jak bedzie sie upierac to skieruj sprawe do allegro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli twoar niezgodny z opisem sprzedajacy powinien pokryc koszty transportu oraz pakowania.

Jeśli kupowałeś od firmy to możesz oddać co dostałeś w ciągu 10 dni- TY bulisz za przesyłkę.

Jeśli kupowałeś od osoby fizycznej tylko wg. tego jak się dogadacie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ty płacisz za przesyłkę, rzadko zdarza się by sprzedający pokrył te koszta, nawet jeżeli cała sprawa jest z jego winy.

Dokładnie. Zazwyczaj wygląda to tak:

- no jeśli jest coś nie tak to proszę odesłać

- ale to z pana winy Pan płaci za przesyłkę

- proszę wysłać na swój koszt zobaczymy jak przyjdzie

- ale Pan płaci przesyłkę

- jak Pan nie chce przysłać to nie.

 

I możesz pluć do słuchawki i kląć...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli kupowałeś od firmy to możesz oddać co dostałeś w ciągu 10 dni- TY bulisz za przesyłkę.

...

Taka zasada obowiązuje jeśli ktoś rezygnuje z zakupu z przyczyny

leżącej po stronie kupującego (o ile nie obniżył wartości towaru)

Jeśli dostarczony towar jest inny niż zamówiony to wtedy mamy

do czynienia z zupełnie inną sytuacją.

Przecież nabywca nie będzie płacił za odesłanie omyłkowo

wysłanego żelazka jeśli kupił TV LCD.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli dostarczony towar jest inny niż zamówiony to wtedy mamy

do czynienia z zupełnie inną sytuacją.

... w której zazwyczaj jest tak samo. Sklep broni się rękami i nogami. Wtedy niestety trzeba trochę ostro i na ogół pomaga. Aczkolwiek na dzień dobry też dostaniemy wersję "a to proszę odesłać na swój koszt".

Wiadomo- trzeba walczyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proste, że jeżeli to sprzedawca Cie wprowadził w błąd wysyłając towar nie zgodny z opisem to on powinien pokryć koszty odesłania towaru, powinien... ale jak wiadomo realia allegro sa czesto dalekie od normalnosci i od obowiązujacych standardów zachowań.

Ja miałem nie dawno sytuacje z kupionym strojem kąpielowym, w którym dół był o rozmiar mniejszy niż góra i niz było podane w opisie aukcji, oczywiście zdziwienie sprzedającej czemu mi zakup nie odpowiada, kolejny mail czy napewno go nie chce i w końcu żeby odesłać. Po otrzymaniu sprzedajaca odpisała, że pieniądze przelewa na moje konto ale kosztów przesyłki cyt. "nie może oddać" <lol>, chodziło o koszt wysiłki od niej do mnie (oczywiscie zawyżony) perspektywa pokrycia kosztów zwrotu towaru ode mnie do niej to już byłby wogóle kosmos.... napisałem jej kilka miłych słów jaki to interes życia zrobiła przycinając cale ok.15pln i dalem spokój...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro nieporozumienie spowodowane jest przez sprzedającego, a nie będzie chciał pokryc kosztów wysyłki, to ładnie zaznaczasz, że ok, pokryjesz te koszty, ale napewno uwzględnisz to w komentarzu, jaki po całej transakcji będziesz mu wystawiał. Jeśli dalej nic to nie pomoże, wysyłasz po czym wystawiasz negatywa, gdzie grzecznie opisujesz jak wyglądała sprawa. Jeśli dostaniesz negatywa od niego, w odpowiedzi po raz kolejny grzecznie "gnoisz" sprzedawcę. Różne są realia, fakt, ale Ty zachowac się też możesz różnie :) Powodzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tym komentarzem to nie ma sensu wystawiać mu pozytywa bo wiadomo ze krótko się utrzyma na pierwszej stronie zwłaszcza jeśli gość dużo sprzedaje [;

negatyw lub neutral

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...