Skocz do zawartości
Preemo

Problem Z Włączeniem I Sformatowaniem Komputera.

Rekomendowane odpowiedzi

Komputer nie chce mi się włączyć. Pojawia się tylko ten pierwszy ekran, na dłużej niż zawsze, po czym pojawia się czarny ekran z migającą kreską w lewym górnym rogu ekranu. Myślałem, że po prostu nawalił system, więc włożyłem płytę z windowsem i chciałem sformatować. Nie pojawiło mi się okno z wyborem partycji, lecz od razu zaczęły się ładować składniki. Po załadowaniu się ich komp się zresetował, po czym znów zaczął ładować składniki... i tak cały czas. Gdy wszedłem do biosa okazało się, że komp w ogóle nie widzi mojego dysku. Z pewnością dlatego przy formacie ładowały się tylko składniki, nic więcej.

 

Dzisiaj odwiozłem kompa na gwarancję, więc nie oczekuje od was większej pomocy. Chcę się tylko dowiedzieć, czy spotkał się już ktoś z podobnym problemem i czym on może być spowodowany? A także, czy istnieje szansa, że to nie dysk się zepsuł, lecz coś innego. Gdyby był to jednak twardziel, to niestety straciłbym swoją całą muzykę, wszystkie filmy, więc to dla mnie najgorsze co może być. :/

 

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

ostatnio spotkałem się z dwoma przypadkami podobnymi do twoich. W pierwszym udało mi się postawić dysk na nogi poprzez podpięcie go do innego komputera i sformatowanie (któreś z kolei) partycji systemowej. Z drugim narazie walczę ;) Nie mam pojęcia czym te awarie(?) był spowodowane, może wirus, może coś innego, w każdym razie mogę Cię pocieszyć, że dane na pozostałych partycjach po całej zabawie były nienaruszone.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuję za odpowiedź. :) Wróciła mi nadzieja, że zachowam muzykę, bo zbierałem to wszystko ok. pół roku i szkoda by było stracić. Jutro jadę do serwisu i zobacze co mi powiedzą, może będą wiedzieć czym było to spowodowane.

 

Jutro wejdę i napisze co i jak. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest tylko jeden problem - serwis nie będzie się przejmował Twoimi danymi. Zapuści WDCLEAR na dzień dobry i pozamiatane. Ja bym od tego zaczął w takich przypadkach. ;]

Heh to nie ciekawie. No ale cóż, nic na to nie poradzę, moim błędem jest że tylko zwlekałem żeby ponagrywac wszystko na płyty. Mam nadzieję, że to nie będzie całkowita awaria dysku, bo w takim przypadku musiałbym czekać na kompa nawet do 2 tygodni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest tylko jeden problem - serwis nie będzie się przejmował Twoimi danymi

Jak powiesz, że zależy ci na danych to w każdym porządnym serwisie powinni sprawdzić czy da się coś wyciągnąć. Oczywiście za dodatkową opłatą, bo takie coś nie podlega gwarancji.

 

Niestety okazało się że to jednak dysk padł, przyjęli mi na gwarancję i komputer będę miał dopiero za ok. 2 tygodnie.

Lol, co to za sklep? Jak ja robiłem w serwisie to dyski wymieniało się od ręki (i tak zawsze przychodził nowy) żeby klientowi nie uziemiać kompa na tak długi czas.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak powiesz, że zależy ci na danych to w każdym porządnym serwisie powinni sprawdzić czy da się coś wyciągnąć. Oczywiście za dodatkową opłatą, bo takie coś nie podlega gwarancji.

A ile takie coś może mniej więcej kosztować?

 

Lol, co to za sklep? Jak ja robiłem w serwisie to dyski wymieniało się od ręki (i tak zawsze przychodził nowy) żeby klientowi nie uziemiać kompa na tak długi czas.

Oni wysyłają ta uszkodzoną część do Warszawy i stamtąd dopiero przychodzi nowa. Nie mają takich rzeczy na sklepie. Też mi się to wydaje dziwne, ale cóż...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ile takie coś może mniej więcej kosztować?

Ciężko powiedzieć, zależy od serwisu, miasta itd.

 

Oni wysyłają ta uszkodzoną część do Warszawy i stamtąd dopiero przychodzi nowa. Nie mają takich rzeczy na sklepie. Też mi się to wydaje dziwne, ale cóż...

To też zależy od podejścia sklepu do klienta, no ale żeby nie mieć dysków na miejscu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...