poca Opublikowano 9 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2009 Witam, w pewnych okolicznościach uszkodziłem swoją matryce (led) w laptopie. Bo szybkiej konsultacji z supportem Della kupiłem od nich matryce, a oni w ciągu 2 dni wysłali do mnie montera. Instalacja przebiegła bez problemu. Włączyłem komputer, ale zauważyłem że nową matryce charakteryzuje granulowatość i maluteńkie (1px) paski poziome w szarym kolorze. Oceniłem wstępnie że to może wina ustawień. Może się zresetowały lub coś takiego. Facet bardzo mnie ponaglał że jak matryca działa to jego robota tu się kończy i zwiewa. Chwile później przysiadłem przy niej i zacząłem krecić kontrastem, gamma, jasnościa no i... doszedłem do wniosku że coś jest nie tak. Moja pierwsza matryca była idealna. Zero skaz, super kolory i kapitalna jasność, a tutaj istna piaskownica. Zadzwonilem do Della i pan z technicznego powiedział że uzna mi gwarancje na matryce jak mu wyśle jej zdjęcie. Problem by się skończył jeśli bym zrobił to zdjecie. Jednakże za diabła nie moge tego co chce, uchwycić na zdjęciu ( aparat to lustrzanka ). Dziś udałem się do serwisu laptopów u mnie w mieście, licząc na jakaś ekspertyze kogoś doświadczonego. Pan przyznał że owszem granulowatość jest, ale żadnych lini to on nie widzi. I teraz przychodze z pytaniem. Czy taka skaza jak granulowatość może być powodem reklamacji? Pracownik nie potrafił mi udzielić na temat informacji, więc nim zadzwonie jeszcze raz do Della chciałbym się czegoś dowiedzieć od Was. Pewnie jakieś doświadczenie macie z matrycami ; ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
co3en Opublikowano 9 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2009 (edytowane) Napisze tak trochę po prawniczemu ;) W związku z tym, że na matrycy występują granulowatość, pasy itd.. podlega ona naprawie lub wymianie ze względu na to iż nie jest ona zgodna z umową sprzedaży. Za niezgodną z umową sprzedaży uważa się każdą rzecz (czyli matryce też), która nie posiada właściwości ceciach!ących inne produkty (matryce) tego producenta lub występuje tam nasilenie cech negatywnych. (mówiąc prościej jeżeli matryca nie działa/wyświetla obraz tak jak inne "sprawne" matryce to podlega wymianie lub naprawie) Tak na dokładkę: nieprawidłowość w montażu to też niezgodność a sprzedawca odpowiada za prace osoby, którą najął do montażu. To czego zażądasz (wymiana lub naprawa) zależy wyłącznie od ciebie. Sprzedawca zawsze może się nie zgodzić i zaproponować druga opcje załatwienia sprawy (np. naprawa gdy zażądasz wymiany) Edytowane 9 Marca 2009 przez luck-ass Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
narcyz Opublikowano 9 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2009 Poczka, na forum nhl w tym ogromnym wątku o M1530 sporo osób miało problem z ziarnistością matryc 1440x900. Poczytaj trochę tam, zobaczysz jak ludzie wymogli wymiany matryc- może Tobie się też uda, przecież zuch chłopak jesteś :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KitKat Opublikowano 9 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2009 Na pewno naprawią, za dużo przypadków takich jest, więc nie będzie problemu, tym bardziej, że serwis DELL, to nie serwis HP, gdzie w serwisie wyleją Ci ruskiego szampana na laptopa i odeślą z notką, zalane przez użytkownika. :D Narcyz... Już nie pierwszy raz próbuję ubić żyjątko z Twojego avka. :D Kolejny raz nabieram się, że coś faktycznie mi łazi po ekranie. ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poca Opublikowano 11 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2009 Wiadomość z ostatniej chwili. Matryca przed sekundą padła. Najpierw była pare zmyślnych kolorków i kresek, a teraz się nie włacza wraz ze startem laptopa ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burns Opublikowano 12 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2009 no to masz problem z głowy - teraz muszą! Ale tak ogólnie chiałem napisać, że na naprawę też obowiązuje coś takiego jak gwarancja, więc wcale nie musialeś uciekać się do przepisów o rękojmi, która chyba nie obowiązuje jeśli dana rzecz była już w serwisie/naprawiana - o tym możesz zapomnieć. Podsumowując - spartaczyli robotę, muszą poprawić - łaski nie robią Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 14 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2009 (edytowane) Wiadomość z ostatniej chwili. Matryca przed sekundą padła. Najpierw była pare zmyślnych kolorków i kresek, a teraz się nie włacza wraz ze startem laptopa ;]A może ten monter spec technik tak ładnie taśmę do matrycy podłączył ;), tak czy inaczej reklamacja musi być uznana . Edytowane 14 Marca 2009 przez Gregor1230 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poca Opublikowano 25 Marca 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2009 Kompletnie zapomniałem o tym temacie. Dobrze że czytałem o reklamacji HP i przypomniał mi się mój problem. Technik przyjechał, oczywiście z zupełnie innej firmy niż ten wcześniej. Matryce zamontował i hula jak ta lala. Jej producentem jest Samsung, a technik podkreślił że mam wyjątkowego farta bo rzadko zdarza się by Samsung trafiał na polski rynek. Jak słodko ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...