Gość Opublikowano 28 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2009 (edytowane) I tu się mylisz. Żaden lokalny serwis Samsunga nie przyjmie dysku.Przecież napisałem, że miesiąc temu byłem z takim pytaniem w olsztyńskim punkcie serwisowym samsunga. Facet kazał przyjść z dyskiem i rachunkiem/fakturą. Edytowane 28 Października 2009 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sizeer Opublikowano 28 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2009 Przecież napisałem, że miesiąc temu byłem z takim pytaniem w olsztyńskim punkcie serwisowym samsunga. Facet kazał przyjść z dyskiem i rachunkiem/fakturą.A co sądzicie o tym? http://www.samsung.com/global/business/hdd...t_Warranty.html próbował ktoś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majkel84 Opublikowano 28 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2009 SAMSUNG: http://www.samsunghddvalue.com/WebRMA/ -> Po pierwsze robimy to: http://www.samsung.com/global/business/hdd...es/ES_Tool.html Po drugie sprawdzamy gwarancję ( 3 lata od daty produkcji dla end userów): http://www.samsunghddvalue.com/WebRMA/Warr...ntychecker.aspx Jeżeli wyskoczy nam kod 100, czyli This product is under warranty, zaznaczamy dysk, klikamy continue wypełniamy niezbędne dane ankietowe i klikamy submit. Otrzymujemy numer RMA i wysyłamy dysk pod wskazany adres. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 28 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2009 (edytowane) Kurcze, to jestem pare informacji z plecy. Jeszcze chyba pod koniec sierpnia czy na początku września Samsung nie miał systemu RMA :| a to ci niespodzianka. Jeszcze trzeba zaczekać aż rynek konkurencyjny zmusi Samsunga do przedłużenia gwarancji o kolejne 2 lata u producenta jak ma się to w przypadku SG i WD i będzie komiksowo :P Edytowane 28 Października 2009 przez BuMeL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dimek Opublikowano 29 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2009 SEAGATE oficjalnie ma w ostatnich tygodniach spory zastój jeśli chodzi o zwroty dysków 7200.11 oraz 7200.12, stąd opóźnienia. Wszyscy zgłaszający proszeni są o cierpliwość bądź kontakt z biurem obsługi w celu otrzymania stosownych informacji.[spisek=on] Ja wyslalem 7200.10 i tez czekam juz dosc dlugo - wiec to chyba cos powazniejszego... :razz: [spisek=off] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 29 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2009 Cóż, święta za pasem, w tej chwili producenci większy nacisk kładą na sprzedaż bo to najlepszy okres na zysk. Wcale się temu nie dziwię, jednak przedłużanie realizacji z 7 dni na 21 to też niezdrowo :P ale bądźcie cierpliwi, reklamacje realizowane są oczywiście od najstarszych więc większość dysków wysłanych w pierwszym i drugim tygodniu miesiąca praktycznie są już spakowane i czekają na zwrot klientom. Przynajmniej takie informacje uzyskałem wczoraj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 29 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2009 Znajomy oddawal niedawno na gware - dostal w tydzien , ale dziwne jest to , ze dysk przyszedl z Holandii. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 29 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2009 Chyba wszystkie idą z Holandii, a przynajmniej większość. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majkel84 Opublikowano 30 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2009 ... jak ma się to w przypadku SG i WD i będzie komiksowo :P Nieee, od niedawna Seagate daje już tylko 36 miesięcy :-) za duże koszty tych 60 miechów. A o WD wogóle nie słyszałem, żeby dawał więcej niż 36? W każdym razie BuMeL wrzuć to moje info o Samsungach do tematu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 31 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2009 Przy okazji jak sprawdzę system. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
choody92 Opublikowano 2 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2009 Moja barka została dzisiaj wysłana. :-D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blacklio Opublikowano 2 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2009 Nieee, od niedawna Seagate daje już tylko 36 miesięcy :-) za duże koszty tych 60 miechów. A o WD wogóle nie słyszałem, żeby dawał więcej niż 36? W każdym razie BuMeL wrzuć to moje info o Samsungach do tematu. Seagate daje 5 letnią gwarę, w październiku wymieniałam właśnie dysk na nowy i jest 5 lat gwary, WD ma 36 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 2 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2009 Seagate daje 5 letnią gwarę, w październiku wymieniałam właśnie dysk na nowy i jest 5 lat gwary, WD ma 3636mc: http://www.arest.pl/shop/index.php?inc=pro...735&katid=4 36mc http://www.proline.pl/sklep.php?p=SEAGATE+ST3500418AS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dimek Opublikowano 2 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2009 Moja barka została dzisiaj wysłana. :-DU mnie to samo w tracker pokazuje - pewnie do konca tygodnia dotrze na miejsce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaRuH Opublikowano 2 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2009 Moja tak samo, dziś wysłali :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blacklio Opublikowano 2 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2009 36mc: http://www.arest.pl/shop/index.php?inc=pro...735&katid=4 36mc http://www.proline.pl/sklep.php?p=SEAGATE+ST3500418AS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BuMeL Opublikowano 2 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2009 36mc: http://www.arest.pl/shop/index.php?inc=pro...735&katid=4 36mc http://www.proline.pl/sklep.php?p=SEAGATE+ST3500418AS Okres gwarancji od sprzedawcy nie ma nic wspólnego z gwarancją producenta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 2 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2009 Okres gwarancji od sprzedawcy nie ma nic wspólnego z gwarancją producenta.Widziales by "niezgodnosc towaru z umowa" obejmowala 3 lata? Obejmuje 2 przy czym po 6 miesiacach musisz udowodnic, ze wada byla. Jakby nie bylo to podali 3 letnia gware, ktora nie wchodzi pod paragraf "niezgodnosci". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 3 Listopada 2009 Również mam 5 letnią gwarancję na dysk wymieniany jakiś czas temu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaRuH Opublikowano 5 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2009 Mój dysk właśnie wrócił :), został wymieniony na nowy. Ładnie był zapakowany w grube gąbki :-P gdyby tak u nas pakowali..., jak zamówiłem dysk w agito to przyszedł w kopercie bąbelkowej a potem dziw że się sypią. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
choody92 Opublikowano 5 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2009 (edytowane) Moja Barka przyszła 15 min temu:P Dostałem regenerowaną (naklejka z zielonym paskiem). Miałem identycznie zapakowany jak maruh. Edytowane 5 Listopada 2009 przez choody92 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 5 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2009 Mój dysk właśnie wrócił :), został wymieniony na nowy. Ładnie był zapakowany w grube gąbki :-P gdyby tak u nas pakowali..., jak zamówiłem dysk w agito to przyszedł w kopercie bąbelkowej a potem dziw że się sypią. LOL, chcesz powiedziec, ze dysk byl w kopercie babelkowej, nie w paczce i jakims pudelku z wylozeniem? LOL :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toms83 Opublikowano 5 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2009 LOL, chcesz powiedziec, ze dysk byl w kopercie babelkowej, nie w paczce i jakims pudelku z wylozeniem? LOL :lol2: Bosz, jakby tak przysyłali dyski to by była masakra. Chyba połowa by była padnięta od zaraz. :lol2: Ja jak kupowałem w Agito.pl to mi ładnie zapakowali i zabezpieczyli, może nie padnie. :unsure: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dimek Opublikowano 5 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2009 Moja Barka przyszła 15 min temu:P Dostałem regenerowaną (naklejka z zielonym paskiem). Miałem identycznie zapakowany jak maruh. U mnie to samo - tez dzis odebralem, przesylke, tez identycznie zapakowane... ale z jedna roznica - dostalem 7200.12 w zamian za 7200.10, ktora wysylalem :) BTW: ktos zainteresowany kupnem 7200.10 250GB :?: :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaRuH Opublikowano 5 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2009 LOL, chcesz powiedziec, ze dysk byl w kopercie babelkowej, nie w paczce i jakims pudelku z wylozeniem? LOL :lol2: Tak, agito przysłało mi dysk w kopercie bąbelkowej, dysk dodatkowo był owinięty jeszcze w kawałek folii bąbelkowej. I się po czasie posypał. Za to jak kupiłem samsunga F3 w proline to przyszedł ładnie zapakowany w kartonie i super zabezpieczony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sizeer Opublikowano 6 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2009 Ile dni od wysłania dostaliście te dyski od seagate? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dwaIP Opublikowano 6 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2009 Nieee, od niedawna Seagate daje już tylko 36 miesięcy :-) za duże koszty tych 60 miechów. A o WD wogóle nie słyszałem, żeby dawał więcej niż 36? ... Seagate daje 5 letnią gwarę, w październiku wymieniałam właśnie dysk na nowy i jest 5 lat gwary, WD ma 36 Długość gwarancji zależy od modelu dysku nie od producenta dysku (czasami od daty sprzedaży lub produkcji.) WD i Seagate dają 36 miesięcy na podstawowe modele dysków a na niektóre 60 miesięcy. Przykładowo wszystkie WD black mają 60 miesięcy gwarancji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaRuH Opublikowano 7 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2009 Ile dni od wysłania dostaliście te dyski od seagate? Ja czekałem około miesiąca, ponieważ seagate miał jakiś przestój. A tak to czeka się max 2 tyg z tego co słyszałem i czytałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abelzeusz Opublikowano 23 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2009 Witam!!Ja swój dysk oddałem 3-go listopada i czekam i czekam i nic...komputer kupowałem w małym sklepie, który zaopatruje się w komputroniku...szlag mnie trafia bo jestem świadomy tego że zanim komputronik łaskawie wysłał dysk do producenta to na pewno minęło kilka dni, bo przecież nie będą wysyłać jednego dysku tylko pewnie czekają aż im się trochę tego uzbiera...:( moje pytanie brzmi jak długo mogę czekać na nowy dysk?dlaczego to tak długo trwa:/i czy mogę np poprosić sprzedawce ze sklepu w którym kompa kupowałem o fakturę na poszczególne podzespoły żeby w przyszłości samemu sobie wysyłać je do serwisów co na pewno skutecznie skróciłoby czas oczekiwania? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duzii Opublikowano 23 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2009 Abelzeusz tylko że ty nie potrzebowałeś żadnego dokumentu potwierdzającego że zakupiłeś ten dysk ; p wystarczy że podczas numer seryjny dysku i tyle ;) Więc mogłeś sam bezpośrednio wysłać na gwarancję :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...