Skocz do zawartości
Piotras

net pod Mandrake 9.1

Rekomendowane odpowiedzi

na początek zaznacze ze linuxa mam od paru dni i jestem zupełnie zielony. Wiec mam Mandrake 9.1 + Gnome 2.2 wchodze do HardDrake'a i tam mam napisane ze moj modem kablowy (Tomson TCM-290) jest wykryty jako nieznane urządzenie. Lampka na modemie wskazuje ze jest połączenie z komputerem (lacze sie przez USB) Wiecie skad moge wytrzasnąć driver do modemu pod linuxa bo na stronie producenta nie ma. Ponadto jest tam napisane ze modem zgodny tylko z WinShit 95/98/Me/XP/NT

 

Posze o pomoc i wyrozumiałość!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy można go zainstalować pod Linuxem, jak łączysz go z komputerem przez USB. Podłącz go przez kartę sieciową to nie będzie problemu. Zrobiłem tak z moim WebStarem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie,nie to jest modem kablowy (net mam przez kablówkę) jak kiedyś podłączyłem przez Lan'a to mi odlaczyl administrator net i powiedzial ze cos kombinuje z dzieleniem łącza w tej chwili mam takie układy z adminem ze jak do niego dzwonie i sie przedstawiam to odkłada słuchawke :twisted:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja Cie kurcze nie rozumiem

tez mam internet przez kablowke

 

podlaczam modem do sieciowki i to wszystko

jedyne urzadzenie jakie pownno byc w kompie zainstalowane to wlasnie sieciowka a modem to olac jak dla mnie

 

p.s. musisz zrobic prawdopodobnie dttp! bodajrze poleceniem dhcpcd sie to odpalalo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.