karaś1990 Opublikowano 22 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2009 Witam. Mam internet UPC 30 Mbit. Do tego modem od UPC thomsona i jak był tylko on podłączony to z odblokowaniem portów nie było problemów. Teraz do tego modemu podłączyłem router linksys wrt54gl i jak odblokowuję porty na linksysie to nic to nie daje. Nie znam się zbytnio na sieciach itp. co mam zrobić, żeby to zadziałało??. Potrzebuje odblokować sobie porty 6112 do gry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 22 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2009 Myślę, że słowo którego szukasz, to nie "odblokowanie", lecz raczej "przekierowanie". Musisz takowe ustawić na routerze. Każdy router ma inne oprogramowanie, więc za rękę Cię nie poprowadzę. Poszukaj opisu/instrukcji do tego modelu i ustawiaj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mg147 Opublikowano 22 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2009 Na routerze powinna być taka zakładka jak Applications & Gaming > Port Triggering, w instrukcji też to powinno być napisane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pietia(lania) Opublikowano 22 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2009 raczej szukaj w zakladce forwording ;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karaś1990 Opublikowano 22 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2009 Ja ustawiłem te porty na linksysie ale to nic nie dało. Tak jakby pierwszy router blokował. A teraz to już w ogóle mi net nie działa nawet na defaultowym modemie od UPC, pomimo restartów .... wszystkie kontrolki niby się świecą a neta nie ma... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...