ilovex Opublikowano 1 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 1 Lipca 2010 Jaką moglibyście polecić dużą myszkę (najlepiej profilowaną dla praworęcznych) do normalnego użytku - nie do grania? Ideałem był Cooltek Hurricane lub Logitech Revolution, ale pierwszej chyba już nie ma w sprzedaży, a druga jest za droga. Nie wiem czy ma to znaczenie, ale pracuję w 1920x1200. Aktualnie mam myszkę icon7 1000dpi i przeskok przy minimalnym ruchu wynosi kilka pikseli. Niby nie jestem grafikiem, ani graczem, żebym potrzebował ogromnej precyzji, ale fajnie by było, gdyby myszka pozwalała na ruch co 1 px. Mam czarną podkładkę materiałową - podobno niektóre myszki gubią się na takich powierzchniach. Ważne, by była jak najtańsza. Mogą być również używane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 3 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2010 Pomysl nad a4 tech x748 - duza, wygodna myszka z bardzo dobrym sensorem. Z wykonaniem ciut gorzej ale wszystkiego jak najtaniej miec nie mozna (chyba, ze trafisz na nowa "refurbished" mx518 na allegro) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ainaruth Opublikowano 18 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Lipca 2010 z wykonaniem wcale nie jest tak źle. A dzięki zmiennemu dpi, będzie można dostosować sobie szybkość i precyzję kursora. Polecam modele 747 i 748 od A4tech. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zmC Opublikowano 20 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2010 IE 1.1, skoro nie do grania to powinna być w porządku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...