Jump to content
radiusbo

radeon 4850 - problem z reklamacja

Recommended Posts

Witam,

 

Mam kolejny problem. Oddalem mojego 4850 od Gigabyte'a na gwarancje do Komputronika. Po tygodniu wrocil sprzet i odrzucili mi moje roszczenie ze wzgledu na brak nr seryjnego. Rzeczywiscie, jak odbieralem karte to go nie bylo. Napisalem odwolanie, w ktorym moim glownym argumentem jest to, ze osoba przyjmujaca karte mogla zweryfikowac produkt. Wniosek z tego, ze nr musial byc w dniu zgloszenia. Na zleceniu serwisowym ktore otrzymalem tez widnieje nr seryjny. Natomiast na odmowie jest napisane: "brak nr seryjnego".

 

Co o tym myslicie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem prawie identyczną sytuacje z moim asus 9800gt z esc.pl Najprawdopodobniej jakiś "bezmózg" w serwisie zachaczył kartą o coś, akurat w tym miejscu gdzie nalepka z numerem seryjnym i udarł rożek tejże nalepki wraz z ostatnią cyfra s/n. Kategorycznie odmówili czynności serwisowych po mimo tylko jednej małej cyferki. "Walczyłem" z nimi ze 2 miesiące (maile,zapewnienia ze w momencie wysyłki numer był nie tknięty, telefony, straszenie prawami konsumenta i innymi tego typu przepisami) w końcu dałem sobie spokój, nie chciałem się denerwować więcej o byle g*wno, naprawiłem kartę we własnym zakresie.

 

@btw

moim zdaniem s/n powinny być wypalane/malowane na pcb a nie jakieś tam delikatne nalepeczki i wtedy by podobnych problemów nie było.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu chodzi tylko o poparcie faktów zdjęciem, przecież masz cały numer seryjny karty na zgłoszeniu. A gość przyjmujący kartę do serwisu nie wywróżył go przecież z fusów świeżo wypitej kawy, dlatego zdjęcie jest potrzebne to kolejny argument, a dwa argumenty to nie jeden :)

Co do zdjęć to trzeba sobie wyrobić nawyk fotografowania wszystkiego co się wysyła do serwisu, i to najlepiej w taki sposób aby udokumentować wszystko co może spowodować odrzucenie gwarancji wedle karty gwarancyjnej/instrukcji. Miałem taki przypadek z mobo DFI jakiś kretyn w serwisie naderwał plombę przy chłodzeniu mostka północnego i nie chcieli naprawić. To ja im zdjęcie zrobione przy pakowaniu i prośba o wskazanie gdzie jest ów uszkodzenie, po 3 dniach miałem nową płytę w domu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie jakby nawet sie zgodzili przyjac jeszcze raz karte na gwarancje to nie wiem czy i tak by nie probowali odrzucic ze wzgledu na ingerencje w chlodzenie. Jednak to juz mniejszy problem, bo w warunkach gwarancji nie ma mowy o ingerencji w produkt tylko o zerwaniu plomb, ktorych na tej karcie nie bylo.

 

Jutro skladam odwolanie. Koles z Komputronika, tak miedzy nami, to spisal nr seryjny z pudelka - pamietam to. Ale to juz nie moj problem. Ja mam zlecenie serwisowe na ktorym jest nr seryjny sprzetu, a nie pudelka (przynajmniej z zalozenia tak jest). Nie reklamuje pudelka tylko karte - sprzedawca powinien sprawdzic zgodnosc nr podczas przyjecia. Widocznie sie zgadzaly. W ogole zle zrobilem, ze od poczatku przy odbiorze karty nie uerzylem w ten temat. Scielo mnie z nog jak mi powiedzial przy odbiorze, ze nr seryjny karty nie zgadza sie z tym na pudelku (na pudelku jest prawidlowy). Przy odbiorze probowali mi wcisnac, ze karta jest nie od nich, poniewaz ten nr na zielonej nalepce jest nieprawidlowy (nie maja go w bazie). Na tej zielonej tez jest nr seryjny, ale nieznany nawet Gigabyte'owi. Dzwonilem do serwisu Gigabyte'a i koles wklepywal go na zywo i powiedzial, ze on tez tego nr nie ma w bazie. Albo kolesie w Komputroniku chcieli ze mnie zrobic durnia, albo to oczywista niekompetencja i nie wiedzieli o tym, ze Gigabyte ma nr seryjny na bialej, podluznej nalepce na ktorej obok kodu znajduje sie kod kreskowy. Koles z Gigabyte'a mi o tym powiedzial. Ten na zielonej jest praktycznie bez znaczenia dla serwisu i sklepu.

Edited by radiusbo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.